Wat fijn!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Weet je waar ik hysterisch blij van word?
het idee dat ikmorgen de sleutel van mijn nieuwe huis krijg!!en al dat klussen is ook topsport denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Wat eng, als je tanden los zitten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je nog een KLU-topic openen Cali?
Ik ga slapen... poging tot iig... ga me vast de hele nacht druk liggen maken om die stomme rottanden.
Trusten
hahahaha dat is echt precies wat ik aan het doen benquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:35 schreef neen het volgende:
En zit je ook op marktplaats te kijken of er nog mooie gratis spullen zijndat is leuk
Succes morgen!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je nog een KLU-topic openen Cali?
Ik ga slapen... poging tot iig... ga me vast de hele nacht druk liggen maken om die stomme rottanden.
Trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
oohhh dat was vast heel moeilijk en naar...quote:
Ze kon anders vast wel bij Co terechtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:24 schreef Tinkepink het volgende:PF! Niet onder een brug hoeven slapen hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |