The Piano Manquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:49 schreef Gehenna het volgende:
weer een nieuwe, nog openstaande vraag:
wie is deze held:
[ afbeelding ]
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:16 schreef Gehenna het volgende:
het was natuurlijk Klaus Wünderlich
die we uiteraard kennen van o.a.:
maar ook:
ik moet zo weer weg, dus ga maar verder met een nieuwe
Yepquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:19 schreef MrSoreto het volgende:
Gokje, klaus Schulze? Ik vind Time Wind zo goed!
Sammy Davis Jr. zou het goed kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:39 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Weer mis! (Miles Davis is ook geen zanger)
Nope, ook niet. (niet zover ik weet in ieder geval)quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Sammy Davis Jr. zou het goed kunnen zijn.
Ook niet.quote:
Waar dan wel op?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee. Let niet op het instrument.
Jij bent van een generatie die de hype rond de schlagers niet meegemaakt heeft, dus ik neem het je niet kwalijk...quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:55 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb per definitie alle duitse schlager uit mijn leven verbannen.... evenals mijn familie die er ook niets van moet hebben![]()
Dus vandaar....
Ik heb postzegels die groter zijn..maar ook met inzoomen geen idee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:25 schreef bartrid het volgende:
Zo klein is dat plaatje toch niet?
andere foto:
[ afbeelding ]
Misschien hadden de leden last van vlooien?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:39 schreef bartrid het volgende:
Goed die band is dus Gang of Four, maar wat is de link met RHCP?
Mark +1quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:27 schreef Litpho het volgende:
What are you waiting for? van Gwen Stefani?
Bol_Wan +1quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:24 schreef Bol_Wan het volgende:
Sister of Mercy
The White Stripes
Me First and the Gimme Gimmes
moet wel goed zijn dacht ik zo
Die van mij van Queen Adreenaquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:34 schreef Litpho het volgende:
Mijn favoriete versie is van Strawberry Switchblade.
Grobbel +1quote:
quote:
Die vielen mij ook al opquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:02 schreef Mark het volgende:
Vond het wel een grappige naam, daarom keek ik het topic even door. Ze heeft zeker pluspunten
Ok, dat was dus een goede actie van mij om naar Sleepy Sun (quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:37 schreef Grobbel het volgende:
Oh, de vorige twee keer dat ik ze zag waren ze veel beter.
Die kan ook niemand ontgaan zijn lijkt me, vorige keer in Paradiso had ze een tent aan, maar met dit aangesnoerde pakje was het wel overduidelijkquote:Die vielen mij ook al op
Ah, kan toch nog even meekletsen, zie ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:02 schreef Mark het volgende:
Vond het wel een grappige naam, daarom keek ik het topic even door. Ze heeft zeker pluspunten
Wie zag ik gisteren op TV en gelukkig maar 1 nummer?
[ afbeelding ]
quote:Wie wil met mij volgend jaar op #Lowlands het duo 'Die Vraag' vormen? Opgeschoren kapsel verplicht! Ik wacht op 'Die Antwoord'... #LL2010
about 16 hours ago via Twitter for BlackBerry®
Sleepy Sun was vorige week op Haldern ook al subliem (en vorig jaar op de Affaire ook trouwens). Ga ze misschien nog een keer extra zien volgende week in Venlo op de parkfeesten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok, dat was dus een goede actie van mij om naar Sleepy Sun () te gaan als voorafje van Qotsa en niet te proberen wat van zowel Massive Atack als QOTSA mee te pakken.
The Wombatsquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:42 schreef Grobbel het volgende:
Deze mannen stonden op het Grolsch podium. Wie?
[ afbeelding ]
Ik kende ze helemaal nog niet dus was bijzonder aangenaam verrast,quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:43 schreef Grobbel het volgende:
Sleepy Sun was vorige week op Haldern ook al subliem (en vorig jaar op de Affaire ook trouwens). Ga ze misschien nog een keer extra zien volgende week in Venlo op de parkfeesten.
Tame Impala ook gezien? Waren Charlie-afsluiter op vrijdag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik kende ze helemaal nog niet dus was bijzonder aangenaam verrast,
quote:
Nee. Ken ik ook niet...quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:47 schreef Grobbel het volgende:
Tame Impala ook gezien? Waren Charlie-afsluiter op vrijdag.
Lijkt Joost van Bellen met z'n huidige look wel linksboven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:59 schreef Pink_Floyd het volgende:
[ afbeelding ]
Gedeelte van albumhoes van wie?
Uiterste relaxte reggae, hmm dat kunnen er maar een paar zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
Neen,
Reggae komt nog wel in de buurt, alleen dan in uiterst relaxt tempo
En die komen ook niet uit New York.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:56 schreef belsen het volgende:
Mission Of Burma?
Maar die zijn geloof ik al langer weer bij elkaar.
Dat was het tweede wat ik al vreesde.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
En die komen ook niet uit New York.
The Swansquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:42 schreef bartrid het volgende:
Denk aan de reclame van KLM een aantal jaren geleden...
MadMaster +1quote:
Antwoord van ranja is toch gewoon goed?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet zeker dat een aantal mensen hier dit album in huis hebben of minstens kennen, dus tot morgenochtend nog even geen hints...
Euh ja, maar dat had ik dus niet gezien op mijn Zwarte Bes toen ik mijn post deed, onze posts waren vrijwel gelijktijdig...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Antwoord van ranja is toch gewoon goed?
Ga ze op 1 september in Tivoli bezoeken...quote:
Zo leer je nog eens wat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef ranja het volgende:
Ah, wist niet dat die amerikaans waren, uit new york kwamen, dat ze uit elkaar waren en weer bij elkaar gekomen zijn.
Ja moet haast wel, maar ik dacht dat die met wat minder waren..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:29 schreef ranja het volgende:
die bovenste is toch Earth Wind & Fire?
Moeilijker is het niet...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, geen EWF. Maar ik gok op LTD van Back in love again. Dan heb je 2 Limited
Zijn ze idd nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:24 schreef ranja het volgende:
(mislukte foto's van) Anita en Ray ligt iets teveel voor de hand zeker?
En van dichtbij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef Bol_Wan het volgende:
bovenste ziet er in de verte een beetje uit als barbara streisand
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En van dichtbij?
[ afbeelding ]
Ozzy?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:51 schreef Burnett het volgende:
Wie sloot Lowlands af, in 2000, op zondag in de Alpha?
goed geheugen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Limp Bizkit?
edit: nee, dat was toch iets eerder op de dag volgens mij
Pink_Floyd +1quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:17 schreef Pink_Floyd het volgende:
Was dat niet Muse, die hadden toen alleen nog Showbiz uit volgens mij?
ensemble.. Chase And Status?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:37 schreef Pink_Floyd het volgende:
die was veel eerder
Hint 1: Het is een DJ-ensemble
Dit zegt me al genoeg om me te vertellen dat het waarschijnlijk over Liquid Trio Experiment gaat....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
Dit jaar hebben ze hun eerste studio-album uitgebracht: Spontaneous Combustion
Dat album schijnt al 12 jaar oud te zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:57 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dit zegt me al genoeg om me te vertellen dat het waarschijnlijk over Liquid Trio Experiment gaat....
Ik heb de vraag verder niet gelezen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat album schijnt al 12 jaar oud te zijn.
beter toch maar de vraag lezen danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef horned_reaper het volgende:
[..]oh wacht.... ik las je gedeelte niet over "dit jaar""
quote:Mien va die lop met de
En mien moe die sjokt er achteran
Jao, vroeger zat er nog verdienste an
Tegenwoordig zit er niks meer an
En mien va die lop met de
En mien moe die sjokt er achteran
En as mien va die rommel niet verkopen kan
Dan maakt mien moe de kachel er met an
Börker idd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:02 schreef ranja het volgende:
Oh ja, de Börker trio. Of was het nou Borger.
Uit Westerbork, Börk in het Drentsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:37 schreef ranja het volgende:
Ze kwamen denk ik uit Borger, wat dan in dialect Börker wordt
Geen idee wat beide festivals betreftquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:44 schreef ranja het volgende:
ZekerMaar toch gepromoveerd van Metropolis 2009 naar Lowlands 2010.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:41 schreef ranja het volgende:
Ik ben die foto tegengekomen op RYM toen ik m'n op LL gekochte cd's aan het invoeren was... anders zou ik ze er niet van herkennen.
Sleepy Sun
Was zeker goed. Niet zo onweerstaanbaar als Daily Bread of eerdere jaren Reverend and the Makers, en nog lang geen LCD Soundsystem maar wel erg fijn en dansbaar.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die AMG-postzegels van bartrid zijn ongeveer net zo herkenbaar
India dan?quote:
Ik vind het toch weer eerder vergelijken met bijvoorbeeld een Datarock, je moet er gewoon in blijven hangen en dat lukte behoorlijk goed. Het was ook meer 1 geheel dan bijvoorbeeld de optredens die je noemde, da's toch meer liedje applaus liedje applaus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Was zeker goed. Niet zo onweerstaanbaar als Daily Bread of eerdere jaren Reverend and the Makers, en nog lang geen LCD Soundsystem maar wel erg fijn en dansbaar.
n00biedoobiedoo +1
Ook traditioneel het beste programma al heb ik dit jaar wel van die leuke dingen als eerder bv Roosbeef, Marike Jager, Wir Sind Helden, Metric, Be Your Own Pet, Drive Like Maria en zo gemistquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens veruit de mooiste podiumaankleding op Lowlands vind ik, de India.
Nooit van gehoord eerlijk gezegd, maar de paar youtube clips die ik net geluisterd heb klinken lekker. Amazon here I comequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:53 schreef ranja het volgende:
Geweldig optreden was dat, ik heb een nummer of 2 qotsa opgegeven om de cd's te kunnen kopenOp cd klinkt het iets minder meeslepend, de rustigere nummers worden ineens wel erg rustig maar de hardere nummers blijven geweldig.
Dat is wel zo, maar er zaten ook wat langzamere dingen in. Pas als de keyboads echt gebruikt werden vond ik het echt goed worden. Bij Daily Bread is dan wel elk liedje goed (vind ik).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het was ook meer 1 geheel dan bijvoorbeeld de optredens die je noemde, da's toch meer liedje applaus liedje applaus.
Nou, ze hebben voor mij toch 90% van Lowlands eruit gespeeld dit weekend. Al vind ik het ook geen superalbum ofzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:18 schreef Grobbel het volgende:
Huuu, Delphic. Misschien wel de meest loze kutband die de laatste jaren door NME naar enige bekendheid is gepromoot.
20 minuten raggen en dan niet verder kunnen omdat alle instrumenten uit elkaar liggen (met name het drumstel). Gewoon leuk om bij geweest te zijn. Op plaat vind ik het solo album van de zangeres onverwacht een stuk interessanter dan die albums van de band.quote:
Ik geloof niet dat ik op het hout gestaan heb bij die band... en na een nummertje of 3 ben ik ook alweer weggelopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:18 schreef peaceman het volgende:
India dan?
Dat ik je trouwens niet gezien heb bij Minus the bear.. zoveel publiek was er toch niet...
Sinds hun optreden op Haldern anderhalve week terug is het monotoon herhalen van de woorden 'Red Light Red Light' een running gag geworden binnen mijn vriendengroep om kutmuziek aan te stippen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, ze hebben voor mij toch 90% van Lowlands eruit gespeeld dit weekend. Al vind ik het ook geen superalbum ofzo.
Ik heb ze ooit al eens in Rotterdam gezien en grappig was het wel, maar muzikaal was het niet best....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:23 schreef ranja het volgende:
[..]
20 minuten raggen en dan niet verder kunnen omdat alle instrumenten uit elkaar liggen (met name het drumstel). Gewoon leuk om bij geweest te zijn. Op plaat vind ik het solo album van de zangeres onverwacht een stuk interessanter dan die albums van de band.
Ik ook niet. Ik stond met Brother_52 een beetje rechts aan de achterkant, iets voor de 'geluidstoren'...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:23 schreef ranja het volgende:
[..]
20 minuten raggen en dan niet verder kunnen omdat alle instrumenten uit elkaar liggen (met name het drumstel). Gewoon leuk om bij geweest te zijn. Op plaat vind ik het solo album van de zangeres onverwacht een stuk interessanter dan die albums van de band.
[..]
Ik geloof niet dat ik op het hout gestaan heb bij die band... en na een nummertje of 3 ben ik ook alweer weggelopen.
Ik denk zo'n beetje bij de geluidsman. Al kan het ook aan de zijkant dichter bij de biertent geweest zijn. Of juist aan de waterkant. In elk geval duurde het niet lang.quote:
Kortom... misschien heb je wel zo'n beetje naast me gestaan?!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk zo'n beetje bij de geluidsman. Al kan het ook aan de zijkant dichter bij de biertent geweest zijn. Of juist aan de waterkant. In elk geval duurde het niet lang.
Yep. Brrrrrr.quote:
Mogelijk. Heb je in elk geval niet herkend, dan had ik je wel aangesprokenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:30 schreef peaceman het volgende:
Kortom... misschien heb je wel zo'n beetje naast me gestaan?!
Ik had mijn zonnebril op.. misschien was dat het.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Mogelijk. Heb je in elk geval niet herkend, dan had ik je wel aangesproken
Je vindt het niks maar je hebt ze 3 keer gezien?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:25 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Sinds hun optreden op Haldern anderhalve week terug is het monotoon herhalen van de woorden 'Red Light Red Light' een running gag geworden binnen mijn vriendengroep om kutmuziek aan te stippen.![]()
Heb ze nu drie keer gezien, maar het blijft een foefje waar ik niet echt wil intrappen.
Was dit jaar dan ook wel extra stoer om te vertellen dat ik Tim Knol al op lowlands zag toen-ie nog geen bier mocht halenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had mijn zonnebril op.. misschien was dat het.
Newbie kom ik enkel tegen als Magic Numbers spelen, maar ja, dat is al heel wat jaartjes geleden.
Ooit jaren geleden een keer gezien op een festival. Niet iets dat je zomaar even opzet op een zonnige zondagmiddag inderdaad.quote:
Die had ik nu alleen zondag aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie ranja volgens mij elke lowlands wel en keer. En volgens mij ook bijna altijd met hetzelfde shirt
zal vast niet lang meer duren, met dat nieuwe album en alquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had mijn zonnebril op.. misschien was dat het.
Newbie kom ik enkel tegen als Magic Numbers spelen, maar ja, dat is al heel wat jaartjes geleden.
Local Natives?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ooit jaren geleden een keer gezien op een festival. Niet iets dat je zomaar even opzet op een zonnige zondagmiddag inderdaad.
Deze stonden zondag ook op Lowlands, en zouden het perfecte medicijn zijn geweest voor welk geval van depressie dan ook. Wie?
[ afbeelding ]
Voorprogramma's helaas. En op Haldern zijn er maar twee podia in totaal die min of meer om en om optredens hebben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
Je vindt het niks maar je hebt ze 3 keer gezien?
Niet echt, al zit je gek genoeg wel dicht bij. Local Natives maakten namelijk nog een guest appearance tijdens hun show...quote:
I know what you mean... (ik heb t nog voor hem gehaald toen!)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was dit jaar dan ook wel extra stoer om te vertellen dat ik Tim Knol al op lowlands zag toen-ie nog geen bier mocht halen
Fool's Gold dan? ik herken et plaatje ergens vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niet echt, al zit je gek genoeg wel dicht bij. Local Natives maakten namelijk nog een guest appearance tijdens hun show...
Ik heb niks meer meegekregen van Josh Homme en de zijnen, maar het kan onmogelijk leuker zijn geweest dan het optreden van Fool's Gold.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fool's Gold. Helaasch gemist.
Bagger.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fool's Gold. Helaasch gemist.
Ah dan is het lastig te onlopen ja. Zo loopt er hier een ontzettend generiek metalbandje rond dat een paar jaar geleden bij zo'n beetje elk concert waar ik heen ging het voorprogramma was. Heel irritant.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Voorprogramma's helaas. En op Haldern zijn er maar twee podia in totaal die min of meer om en om optredens hebben.
Ik laat je maar lekker in die waanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:40 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb niks meer meegekregen van Josh Homme en de zijnen, maar het kan onmogelijk leuker zijn geweest dan het optreden van Fool's Gold.
Krèk. was ook een feestje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:46 schreef Grobbel het volgende:
Staff Benda Bilili, die gehandicaptenband?
quote:
Die was helemaal te gek juist!quote:
Die dus. Recensies waren in elk geval niet mals.quote:
de woordspelingen kan ik al bijna radenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:54 schreef Grobbel het volgende:
Die dus. Recensies waren in elk geval niet mals.
Heb t niet gezien, maar wel gelezen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die dus. Recensies waren in elk geval niet mals.
peaceman +1
Ranja +1quote:
Dat leek mij ook, maar ja, Burning Spear is de enige naam die is blijven hangen van de lowlands lineupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |