I know what you mean... (ik heb t nog voor hem gehaald toen!)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was dit jaar dan ook wel extra stoer om te vertellen dat ik Tim Knol al op lowlands zag toen-ie nog geen bier mocht halen
Fool's Gold dan? ik herken et plaatje ergens vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niet echt, al zit je gek genoeg wel dicht bij. Local Natives maakten namelijk nog een guest appearance tijdens hun show...
Ik heb niks meer meegekregen van Josh Homme en de zijnen, maar het kan onmogelijk leuker zijn geweest dan het optreden van Fool's Gold.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fool's Gold. Helaasch gemist.
Bagger.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fool's Gold. Helaasch gemist.
Ah dan is het lastig te onlopen ja. Zo loopt er hier een ontzettend generiek metalbandje rond dat een paar jaar geleden bij zo'n beetje elk concert waar ik heen ging het voorprogramma was. Heel irritant.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Voorprogramma's helaas. En op Haldern zijn er maar twee podia in totaal die min of meer om en om optredens hebben.
Ik laat je maar lekker in die waanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:40 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb niks meer meegekregen van Josh Homme en de zijnen, maar het kan onmogelijk leuker zijn geweest dan het optreden van Fool's Gold.
Krèk. was ook een feestje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:46 schreef Grobbel het volgende:
Staff Benda Bilili, die gehandicaptenband?
quote:
Die was helemaal te gek juist!quote:
Die dus. Recensies waren in elk geval niet mals.quote:
de woordspelingen kan ik al bijna radenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:54 schreef Grobbel het volgende:
Die dus. Recensies waren in elk geval niet mals.
Heb t niet gezien, maar wel gelezen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die dus. Recensies waren in elk geval niet mals.
peaceman +1
Ranja +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |