Dat is wel zo, maar er zaten ook wat langzamere dingen in. Pas als de keyboads echt gebruikt werden vond ik het echt goed worden. Bij Daily Bread is dan wel elk liedje goed (vind ik).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het was ook meer 1 geheel dan bijvoorbeeld de optredens die je noemde, da's toch meer liedje applaus liedje applaus.
Nou, ze hebben voor mij toch 90% van Lowlands eruit gespeeld dit weekend. Al vind ik het ook geen superalbum ofzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:18 schreef Grobbel het volgende:
Huuu, Delphic. Misschien wel de meest loze kutband die de laatste jaren door NME naar enige bekendheid is gepromoot.
20 minuten raggen en dan niet verder kunnen omdat alle instrumenten uit elkaar liggen (met name het drumstel). Gewoon leuk om bij geweest te zijn. Op plaat vind ik het solo album van de zangeres onverwacht een stuk interessanter dan die albums van de band.quote:
Ik geloof niet dat ik op het hout gestaan heb bij die band... en na een nummertje of 3 ben ik ook alweer weggelopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:18 schreef peaceman het volgende:
India dan?
Dat ik je trouwens niet gezien heb bij Minus the bear.. zoveel publiek was er toch niet...
Sinds hun optreden op Haldern anderhalve week terug is het monotoon herhalen van de woorden 'Red Light Red Light' een running gag geworden binnen mijn vriendengroep om kutmuziek aan te stippen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, ze hebben voor mij toch 90% van Lowlands eruit gespeeld dit weekend. Al vind ik het ook geen superalbum ofzo.
Ik heb ze ooit al eens in Rotterdam gezien en grappig was het wel, maar muzikaal was het niet best....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:23 schreef ranja het volgende:
[..]
20 minuten raggen en dan niet verder kunnen omdat alle instrumenten uit elkaar liggen (met name het drumstel). Gewoon leuk om bij geweest te zijn. Op plaat vind ik het solo album van de zangeres onverwacht een stuk interessanter dan die albums van de band.
Ik ook niet. Ik stond met Brother_52 een beetje rechts aan de achterkant, iets voor de 'geluidstoren'...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:23 schreef ranja het volgende:
[..]
20 minuten raggen en dan niet verder kunnen omdat alle instrumenten uit elkaar liggen (met name het drumstel). Gewoon leuk om bij geweest te zijn. Op plaat vind ik het solo album van de zangeres onverwacht een stuk interessanter dan die albums van de band.
[..]
Ik geloof niet dat ik op het hout gestaan heb bij die band... en na een nummertje of 3 ben ik ook alweer weggelopen.
Ik denk zo'n beetje bij de geluidsman. Al kan het ook aan de zijkant dichter bij de biertent geweest zijn. Of juist aan de waterkant. In elk geval duurde het niet lang.quote:
Kortom... misschien heb je wel zo'n beetje naast me gestaan?!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk zo'n beetje bij de geluidsman. Al kan het ook aan de zijkant dichter bij de biertent geweest zijn. Of juist aan de waterkant. In elk geval duurde het niet lang.
Yep. Brrrrrr.quote:
Mogelijk. Heb je in elk geval niet herkend, dan had ik je wel aangesprokenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:30 schreef peaceman het volgende:
Kortom... misschien heb je wel zo'n beetje naast me gestaan?!
Ik had mijn zonnebril op.. misschien was dat het.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Mogelijk. Heb je in elk geval niet herkend, dan had ik je wel aangesproken
Je vindt het niks maar je hebt ze 3 keer gezien?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:25 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Sinds hun optreden op Haldern anderhalve week terug is het monotoon herhalen van de woorden 'Red Light Red Light' een running gag geworden binnen mijn vriendengroep om kutmuziek aan te stippen.![]()
Heb ze nu drie keer gezien, maar het blijft een foefje waar ik niet echt wil intrappen.
Was dit jaar dan ook wel extra stoer om te vertellen dat ik Tim Knol al op lowlands zag toen-ie nog geen bier mocht halenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had mijn zonnebril op.. misschien was dat het.
Newbie kom ik enkel tegen als Magic Numbers spelen, maar ja, dat is al heel wat jaartjes geleden.
Ooit jaren geleden een keer gezien op een festival. Niet iets dat je zomaar even opzet op een zonnige zondagmiddag inderdaad.quote:
Die had ik nu alleen zondag aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie ranja volgens mij elke lowlands wel en keer. En volgens mij ook bijna altijd met hetzelfde shirt
zal vast niet lang meer duren, met dat nieuwe album en alquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had mijn zonnebril op.. misschien was dat het.
Newbie kom ik enkel tegen als Magic Numbers spelen, maar ja, dat is al heel wat jaartjes geleden.
Local Natives?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ooit jaren geleden een keer gezien op een festival. Niet iets dat je zomaar even opzet op een zonnige zondagmiddag inderdaad.
Deze stonden zondag ook op Lowlands, en zouden het perfecte medicijn zijn geweest voor welk geval van depressie dan ook. Wie?
[ afbeelding ]
Voorprogramma's helaas. En op Haldern zijn er maar twee podia in totaal die min of meer om en om optredens hebben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
Je vindt het niks maar je hebt ze 3 keer gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |