Grobbel +1quote:
quote:
Die vielen mij ook al opquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:02 schreef Mark het volgende:
Vond het wel een grappige naam, daarom keek ik het topic even door. Ze heeft zeker pluspunten
Ok, dat was dus een goede actie van mij om naar Sleepy Sun (quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:37 schreef Grobbel het volgende:
Oh, de vorige twee keer dat ik ze zag waren ze veel beter.
Die kan ook niemand ontgaan zijn lijkt me, vorige keer in Paradiso had ze een tent aan, maar met dit aangesnoerde pakje was het wel overduidelijkquote:Die vielen mij ook al op
Ah, kan toch nog even meekletsen, zie ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:02 schreef Mark het volgende:
Vond het wel een grappige naam, daarom keek ik het topic even door. Ze heeft zeker pluspunten
Wie zag ik gisteren op TV en gelukkig maar 1 nummer?
[ afbeelding ]
quote:Wie wil met mij volgend jaar op #Lowlands het duo 'Die Vraag' vormen? Opgeschoren kapsel verplicht! Ik wacht op 'Die Antwoord'... #LL2010
about 16 hours ago via Twitter for BlackBerry®
Sleepy Sun was vorige week op Haldern ook al subliem (en vorig jaar op de Affaire ook trouwens). Ga ze misschien nog een keer extra zien volgende week in Venlo op de parkfeesten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok, dat was dus een goede actie van mij om naar Sleepy Sun () te gaan als voorafje van Qotsa en niet te proberen wat van zowel Massive Atack als QOTSA mee te pakken.
The Wombatsquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:42 schreef Grobbel het volgende:
Deze mannen stonden op het Grolsch podium. Wie?
[ afbeelding ]
Ik kende ze helemaal nog niet dus was bijzonder aangenaam verrast,quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:43 schreef Grobbel het volgende:
Sleepy Sun was vorige week op Haldern ook al subliem (en vorig jaar op de Affaire ook trouwens). Ga ze misschien nog een keer extra zien volgende week in Venlo op de parkfeesten.
Tame Impala ook gezien? Waren Charlie-afsluiter op vrijdag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik kende ze helemaal nog niet dus was bijzonder aangenaam verrast,
quote:
Nee. Ken ik ook niet...quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:47 schreef Grobbel het volgende:
Tame Impala ook gezien? Waren Charlie-afsluiter op vrijdag.
Lijkt Joost van Bellen met z'n huidige look wel linksboven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:59 schreef Pink_Floyd het volgende:
[ afbeelding ]
Gedeelte van albumhoes van wie?
Uiterste relaxte reggae, hmm dat kunnen er maar een paar zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
Neen,
Reggae komt nog wel in de buurt, alleen dan in uiterst relaxt tempo
En die komen ook niet uit New York.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:56 schreef belsen het volgende:
Mission Of Burma?
Maar die zijn geloof ik al langer weer bij elkaar.
Dat was het tweede wat ik al vreesde.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
En die komen ook niet uit New York.
The Swansquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:42 schreef bartrid het volgende:
Denk aan de reclame van KLM een aantal jaren geleden...
MadMaster +1quote:
Antwoord van ranja is toch gewoon goed?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet zeker dat een aantal mensen hier dit album in huis hebben of minstens kennen, dus tot morgenochtend nog even geen hints...
Euh ja, maar dat had ik dus niet gezien op mijn Zwarte Bes toen ik mijn post deed, onze posts waren vrijwel gelijktijdig...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Antwoord van ranja is toch gewoon goed?
Ga ze op 1 september in Tivoli bezoeken...quote:
Zo leer je nog eens wat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef ranja het volgende:
Ah, wist niet dat die amerikaans waren, uit new york kwamen, dat ze uit elkaar waren en weer bij elkaar gekomen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |