BETON IS ALTIJD MIJN LUST EN MIJN HOBBIE GEWEEST JK!!!! ALTIJD!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
ACH JONGE, JIJ WEET NIKS! OVER BETON! NIKS!!!11
Ja, dat zou een betonnen standbeeld voor Apple zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:05 schreef E.T. het volgende:
Een betonnen standbeeld voor Apple zou wel weer wat zijn, natuurlijk
Zeg dat maar eens tegen de bewoners van Bos & Lommer, whehehehehehehehehe.quote:
Of het nou wel of niet te hard is, je gaat toch "om de discussie" niet nav 1 post in een ander topic een heel topic opstarten met dat filmpje in de op en je verontwaardiging uitspreken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:50 schreef Armageddon het volgende:
Wat een gezeik zeg. Ik gooi Celine heel vaak een voetbal tegen het hoofd. Vind ze prachtig!
Je hebt mensen en fietsbellen Swets.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of het nou wel of niet te hard is, je gaat toch "om de discussie" niet nav 1 post in een ander topic een heel topic opstarten met dat filmpje in de op en je verontwaardiging uitspreken?
Nee, ben er ff doorheen nuquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:03 schreef Armageddon het volgende:
Heb je nog meer mooie topics Swets?
13quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
en? Hoeveel zijn er geharvest?
Das een hele goede score! Hadden er niet meer moeten zijn, want dan had je een overstimulatie te pakken.quote:
Heb je nog steeds een pm ban ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das een hele goede score! Hadden er niet meer moeten zijn, want dan had je een overstimulatie te pakken.
Ruk.quote:
Wij gebruikten het bij de Konmar altijd als smeersel voor de kartonpers.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:05 schreef Joene het volgende:
LOL ja dat is echt lekker spul dat ovenreiniger
Prima spul voorquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Wij gebruikten het bij de Konmar altijd als smeersel voor de kartonpers..
Gelukkig J als je dat aan ken ken je ook weer trainen !quote:
Nee dat is verschoven naar de woensdag. Maandag is voorlopig mijn thuiswerkdag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:31 schreef Joene het volgende:
Jij bent toch altijd vrij op maandags J ?
Ja, wie geht's?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:31 schreef Joene het volgende:
Overigens doe ik ook aan thuiswerken vandaag nog even op H letten
Gisteravond was ze al weer een stuk minder suf (medicatie uitgewerkt) dus dat was positef wel, wel pijn in dr buik zei ze. En nu slaapt ze nog dus laat dr lekker liggenquote:
Oh dat heb ik beide al gedaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:12 schreef Joene het volgende:
Ben je mooi klaar mee J. Ik zit ook al te twijfelen of ik eerst ga aankleden of eerst koffie zetten
Waar iedereen toch maar over loopt te zeiken en zuigen!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Pfff ik krijg me steeds minder gemotiveerd om weer zo'n kolere routertje te ontwikkelen
Dat ja. Zelfs in mijn weekend krijg ik nog gezeik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waar iedereen toch maar over loopt te zeiken en zuigen!
Yep, LN-308, LN-309, WL-203. Zijn wel Multi Function Printerservers kunnen dus ook de scanner delen.quote:Nu ik je toch spreek. Hebben 'jullie' ook (USB) printservertjes?
heeft je printer geen netwerkpoort?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:30 schreef KingOfMars het volgende:
Thanks ga ff kijken dan. Printer hangt nu aan de iMac en dat is wat onpraktisch aangezien we beiden voornamelijk onze MacBook gebruiken.
Nee helaas. Heb een Pixma 5200 en had destijds gewoon die paar extra tientjes neer moeten leggen voor de 5200R die wifi aan boord heeft natuurlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
heeft je printer geen netwerkpoort?
Nou ja printerservertje dan. Eigenlijk zijn die dingen meer USB over Ethernet hubs, je kan er bv ook een removable HD aan hangen in 'NET USB' mode.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee helaas. Heb een Pixma 5200 en had destijds gewoon die paar extra tientjes neer moeten leggen voor de 5200R die wifi aan boord heeft natuurlijk.
Ik zag het. Wel raar dat die 309 goedkoper lijkt te zijn dan de 308 terwijl die eerste meer features heeft? Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja printerservertje dan. Eigenlijk zijn die dingen meer USB over Ethernet hubs, je kan er bv ook een removable HD aan hangen in 'NET USB' mode.
Ja, ik ben er nu 1 x ingetrapt en nooit meer. Alleen nog maar Canon inkt op Canon papier.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:53 schreef Joene het volgende:
Wat inkt betreft J die namaak inkt is zooi, net als dat fake fotopapier van 300 vellen voor 4 euro ofzo.
Oh ik koop mn te dure fotopapier altijd van HP , wel via de zaak natuurlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nu 1 x ingetrapt en nooit meer. Alleen nog maar Canon inkt op Canon papier.
Ze zijn gelijk, alleen heeft de LN-308 2 USB poorten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zag het. Wel raar dat die 309 goedkoper lijkt te zijn dan de 308 terwijl die eerste meer features heeft? Of zie ik iets over het hoofd?
Dat Betaald Schijten is echt de bom , zeker op je eigen plee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:54 schreef KingOfMars het volgende:
Ander voordeel van thuiswerken is dat je gewoon op je eigen plee kunt zitten en dit tóch in de baas z'n tijd doet.. Geweldig!
Onze lieve buurtjes bivakeren al een week of 3 op de camping , ik hoop dat er 5 meter water onder hun "chalet"staat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:58 schreef KingOfMars het volgende:
Hier in het dorp met maar 1,3 procent niet Westerse allochtonen zijn de bouwvakkers ook een huis of 2 opgeschoven dus ook daar hoef ik me niet meer aan te ergeren.
Ik woon niet verkeerd. Ik heb ook geen verkeerde baan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:57 schreef Joene het volgende:
Je hebt het lekker naar je zin he zo qua werk en woonplaats ?
Oh daar zijn goeie oplossingen voorquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik woon niet verkeerd. Ik heb ook geen verkeerde baan.
Ik heb gewoon een midlife crisis denk ik.
Wat heb je te pakken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:07 schreef Joene het volgende:
Goed ik heb weer een uurtje of 6/7 televisie kijken binnen gehaald vannacht , straks maar is aan beginnen
Expendables heb ik de telesync van.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef KingOfMars het volgende:
Expendables is toch cam only nog?
Prince of Persia had ik ook al te pakken.
Check.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:22 schreef Joene het volgende:
Als je geen fullhd 1080i 2400x2080 resolutie tv heb ofzo.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:
electronica bestel ik wel bij redcoon begrijp ik al
Ik heb niet de indruk dat het bij <willekeurig andere webshop> beter is geregeld eigenlijk. Bijna geen enkele heeft een eigen TD en gezien de aard van de klacht is het vrij logisch dat ze hem doorsturen naar de fabrikant. Dat vind ik ook niet zo erg. Maar dat je drie weken lang niks hoort is wat anders...quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dat krijg je als je als echte Nederlander voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten, whehehe.
We verdienen niet allemaal 55K A.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:44 schreef Armageddon het volgende:
Ik zeg het maar weer een keer. Goedkoop is duurkoop. Stelletje lamstralen.
101Mbps op 2.4Ghz en 138Mbps op 5Ghz op 20 meter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Blijft het ook zo goed op meer afstand?
Pffft, koop een dagboek.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehehe, de boom achter het Anne Frankhuis is omgewaaid.
Ja op 10Kbps...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:03 schreef Joene het volgende:
Het was Ok swets was ! 10 jaar zonder problemen
Heeft jarenlang prima voor FOK! gewerkt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan kan je nog een oude waslijn en twee blikkies gebruiken.
Neh serieus heb echt weinig klachten gehad vroeger over multikabel /quicknet/sonera/ziggo ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan kan je nog een oude waslijn en twee blikkies gebruiken.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Heeft jarenlang prima voor FOK! gewerkt.
Echt, je kan er bijna een topic over openen:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:07 schreef Joene het volgende:
Neh serieus heb echt weinig klachten gehad vroeger over multikabel /quicknet/sonera/ziggo ofzo
En of ik het ken. Vandaar ook m'n vraag of je al een nummer had want dat soort dingen gaan vaak gepaard met formulieren en aanvragen en gedoe.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Het change process. Man man man wat een gedoe.
Gedoe? Een maanlanding is nog makkelijker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En of ik het ken. Vandaar ook m'n vraag of je al een nummer had want dat soort dingen gaan vaak gepaard met formulieren en aanvragen en gedoe.
Mooi tochquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Change office back office field office front office HOUJEBEK OFFICE dat werk dus.
wat betaal je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:
Zo maar eens een sollicitatie gesprek afnemen. Kijken wie er zo gek is hier te willen werken.
Ik zou die ene blonde met die dikke tieten aannemen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:
Zo maar eens een sollicitatie gesprek afnemen. Kijken wie er zo gek is hier te willen werken.
Tal is op vakantie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zou die ene blonde met die dikke tieten aannemen.
Ze hebben jou ook over weten te halen .quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:
Te weinig voor jou S.quote:
Een samenvatting ging ook heul nietquote:
Nu geen vakantie meer he. Maar ziektewet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:52 schreef Joene het volgende:
Lekker vroeg t voor iemand met verkansie.
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:02 schreef Joene het volgende:
Ahja das het positieve aan dit verhaal , je krijgt je dagen terug !
Goe spelluh is belanrijk!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:26 schreef Joene het volgende:
Mogguh swets , of moeten we nu Goedemorgen spellen sinds gisteravond ?
Daarom doe ik altijd ff dat beterspellen.nl je weet toch dan ken je dagelijks ff oefenen.quote:
Wachten tot we mogen bellen , ik wou dat ik zo kon slapen als mn meisje.quote:
hoe laat mag je bellen??quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Wachten tot we mogen bellen , ik wou dat ik zo kon slapen als mn meisje.
9 uur al gelukkigquote:
Ja wie had dat verwacht ey.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moet me geloof ik toch in het hoogbegaafde kindjes topic gaan mengen in OUD
Ik.... uiteraard.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja wie had dat verwacht ey..
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:15 schreef Joene het volgende:
Hallo , vanmiddag om 15 uur melden in het AMC
w000000000000t! Super!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:15 schreef Joene het volgende:
Hallo , vanmiddag om 15 uur melden in het AMC
Dat kon de doos niet melden zei ze dat was niet gebruikelijk dus dat horen we vanmiddag maar er is een Terugplaatsing dus in elk geval 1 goede neem ik dan aan ?quote:
Maar of het echt heel erg leuk is, is vraag 2 natuurlijk. Lijkt me lastig om zo'n kind genoeg uitdaging te bieden en het tegelijkertijd niet te gek te maken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik.... uiteraard.
Maar goed, ik denk dat we er over 3 jaar nog 1 hebben.
Lekker zenuwen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:20 schreef Joene het volgende:
Goed ik ga er dus vanuit dat het vanaf vandaag 14 dagen spannend is hier men !
Jamaar h mag natuurlijk niet zuipen en is nog chagrijniger dan jij en wil niet omdat ze zo zenuwachtig is en dan gaan jullie lopen katten op elkaar EN DAN WORDT HET MATTEN J!111111111 KEIGEZELLIG ZO!!!11111quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:21 schreef Joene het volgende:
Gelukkig komend weekend Kermis J. Dan ken ik het ff op een zuipen zetten en maffe foto's twitteren en lol hebben . Zodra ik dan weer ontwaak is het volgende week woensdag is de eerste week al om !
Ja HALLO ga nou niet op voorhand mn Kermispret verkloten J. Ik ga zuipen als een Malle !quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jamaar h mag natuurlijk niet zuipen en is nog chagrijniger dan jij en wil niet omdat ze zo zenuwachtig is en dan gaan jullie lopen katten op elkaar EN DAN WORDT HET MATTEN J!111111111 KEIGEZELLIG ZO!!!11111
Smoelhouden A. FLora en nuchter ken niet dat weet jij ook !quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:23 schreef Armageddon het volgende:
Inderdaad ja. Ik denk dat er van zuipen weinig gaat komen. Of je moet een echtscheiding willen.
Sorry J ik zeg het hoe het is men!!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja HALLO ga nou niet op voorhand mn Kermispret verkloten J. Ik ga zuipen als een Malle !
Gelukkig heb ik dat hormoon niet A , dus ik ken prima bier drinkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:24 schreef Armageddon het volgende:
bier + zwangerschapshormoon = fail
Niet je Liegt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sorry J ik zeg het hoe het is men!!!!
Misschien groeit jouw buik dan ook nog wat enzo!!! Kun je zeggen dat je het uit solidariteit doet!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat hormoon niet A , dus ik ken prima bier drinken
Wat maf dat ze dat niet kon zeggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat kon de doos niet melden zei ze dat was niet gebruikelijk dus dat horen we vanmiddag maar er is een Terugplaatsing dus in elk geval 1 goede neem ik dan aan ?
Nou precies, daar zit ik ook wel een beetje mee. Wat ga je doen, versnellen op school, niet versnellen maar extra uitdaging bieden (kans op verveling) wellicht zelfs van school veranderen naar een plusklas met 'gelijkgestemden'. En hoe zal het gaan op voortgezet onderwijs als ze jonger is als de rest.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar of het echt heel erg leuk is, is vraag 2 natuurlijk. Lijkt me lastig om zo'n kind genoeg uitdaging te bieden en het tegelijkertijd niet te gek te maken.
Ja want met afgetrainde lichaam van al dat sporten nu , ben ik helemaal uit verhouding straks men.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Misschien groeit jouw buik dan ook nog wat enzo!!! Kun je zeggen dat je het uit solidariteit doet!!!
Hmmm volgens mij kan ze dat prima maarja...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat maf dat ze dat niet kon zeggen.
Wordt dat kind straks met Brooks aan geboren!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja want met afgetrainde lichaam van al dat sporten nu , ben ik helemaal uit verhouding straks men.
Ik moet zeggen dat ik vind dat er op Saskia's school goed aandacht aan wordt besteed. Maar inderdaad is al het lesmateriaal natuurlijk afgestemd op de grootste groep. Als je afwijkt van die norm wordt het moeilijk. Zowel de ene als de andere kant op...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:27 schreef KingOfMars het volgende:
Volgens mij kun je het best maar zo middelmatig mogelijk zijn op school. Wij hadden op school ook 1 of 2 van die vooruitgeschoven kinderen, reteslim en leren als de donder maar of ze echt een leuke schooltijd hadden durf ik te betwijfelen.
H heeft vorig jaar extra begeleiding gegeven geloof ik aan hoogbegaafde kinderen of in elk geval plusklas kinderen gehad ofzo. Ms heb ze wel tips of truuksquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik vind dat er op Saskia's school goed aandacht aan wordt besteed. Maar inderdaad is al het lesmateriaal natuurlijk afgestemd op de grootste groep. Als je afwijkt van die norm wordt het moeilijk. Zowel de ene als de andere kant op...
Ik had het niet in ieder geval.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:27 schreef KingOfMars het volgende:
Volgens mij kun je het best maar zo middelmatig mogelijk zijn op school. Wij hadden op school ook 1 of 2 van die vooruitgeschoven kinderen, reteslim en leren als de donder maar of ze echt een leuke schooltijd hadden durf ik te betwijfelen.
Nou ik had het vooral over de kinderen onderling. Slimme kinderen zijn niet per definitie populair en dat kan je schooltijd aardig vergallen geloof ik. Dat leraren er goed mee om kunnen gaan zo ondertussen geloof ik wel (en mag ook wel nowadays). Net zoals ik hoop dat Anna niet te lang in d'r verlegenheidsfase blijft hangen nu ze op school zit, ben zo bang dat ze overal buiten gaat vallen doordat ze op school d'r mond niet opentrekt. Mag wel wat extra assertiviteit in zeg maar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik vind dat er op Saskia's school goed aandacht aan wordt besteed. Maar inderdaad is al het lesmateriaal natuurlijk afgestemd op de grootste groep. Als je afwijkt van die norm wordt het moeilijk. Zowel de ene als de andere kant op...
Altijd welkom, want mijn kind mag natuurlijk niet het pisserige nerdje van de klas wordenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:30 schreef Joene het volgende:
[..]
H heeft vorig jaar extra begeleiding gegeven geloof ik aan hoogbegaafde kinderen of in elk geval plusklas kinderen gehad ofzo. Ms heb ze wel tips of truuks
Dit dus.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou ik had het vooral over de kinderen onderling. Slimme kinderen zijn niet per definitie populair en dat kan je schooltijd aardig vergallen geloof ik.
Nee klopt. Saskia is wel heel assertief, maar het kindje in de klas wat altijd alles al weet was in mijn tijd ook niet populair. Mjah dan is een klas doorschuiven misschien wel handig omdat ze dan niet slimmer is dan de rest. Alleen jonger. En DAT trekt ze wel geloof ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou ik had het vooral over de kinderen onderling. Slimme kinderen zijn niet per definitie populair en dat kan je schooltijd aardig vergallen geloof ik. Dat leraren er goed mee om kunnen gaan zo ondertussen geloof ik wel (en mag ook wel nowadays). Net zoals ik hoop dat Anna niet te lang in d'r verlegenheidsfase blijft hangen nu ze op school zit, ben zo bang dat ze overal buiten gaat vallen doordat ze op school d'r mond niet opentrekt. Mag wel wat extra assertiviteit in zeg maar.
Op zich is 17 wel een aardige leeftijd om je daar bewust van te worden want op een vervolgopleiding kun je daar heel anders mee omgaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik had het niet in ieder geval.
Nou ben ik ook niet officieel hoogbegaafd. Ik heb twee keer zo'n test gedaan en de ene keer was ik het wel en de andere keer niet, maar ik heb wel m'n complete schooltijd een leervoorsprong gehad en nog nooit (tot op de dag van vandaag) ergens moeite voor moeten doen. En of je nou officieel hoogbegaafd bent of niet, de andere leerlingen merken echt wel dat er wat anders is en daardoor val je snel buiten de groep.
Pas op het moment dat ik mezelf dat realiseerde (een jaar of 17) kon ik er wat aan doen. Alleen is dat in mijn geval weer doorgeslagen naar de andere kant en heb ik nu een leerachterstand..
Ik zal H wel vragen of ze je vrouw of jou even pmt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Altijd welkom, want mijn kind mag natuurlijk niet het pisserige nerdje van de klas worden
Ja Thanx nu vanaf vandaag 14 dagen zenuwen denk ik majaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:33 schreef NJ het volgende:
En wat een fucking goed nieuws, J! Gefeliciteerd!.
Da's dan denk ik wel een goed idee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee klopt. Saskia is wel heel assertief, maar het kindje in de klas wat altijd alles al weet was in mijn tijd ook niet populair. Mjah dan is een klas doorschuiven misschien wel handig omdat ze dan niet slimmer is dan de rest. Alleen jonger. En DAT trekt ze wel geloof ik.
Op het KDV had ze vooral 1 vriendin waar ze echt helemaal gek van was (is!), als die er niet was zat ze vaak alleen een beetje te rotzooienquote:Maar hoe ging het met Anna op de PSZ dan?
Blowze.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:38 schreef Joene het volgende:
Goed ik ga zo die blowert even laten fixen ! Hebt ik vanmiddag weer airco in de auto best prettig.
Weet je wat het is, Anna moet gewoon iemand echt heel goed kennen voordat ze een beetje loskomt. Ik heb dat ook, ik kijk eerst altijd ff de kat uit de boom. En op school moet je gewoon je muil open trekken als ze aan je speelgoed komen en niet stilzwijgend toekijken. Als ze iemand echt kent dan is ze assertief genoegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:39 schreef Armageddon het volgende:
Als je kinderen wat assertiviteit nodig hebben moet je ze maar even langs brengen. Dat leert Celine ze wel.
Klopt. Toen was ik ineens één van de leidende oproerkraaiers in de klas. Alleen jammer dat ik zo m'n best deed om m'n leervoorsprong te verbergen dat ik nu twee jaar achterstand heb.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Op zich is 17 wel een aardige leeftijd om je daar bewust van te worden want op een vervolgopleiding kun je daar heel anders mee omgaan.
Het lijkt me echt heel lastig, zowel als ouders en als kind. Als ouder ben je natuurlijk (terecht) retetrots, want je kind is Slim(mer dan de rest). Maar ook alles wat hierboven staat speelt mee. En als kind is het ook voortdurend balanceren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Klopt. Toen was ik ineens één van de leidende oproerkraaiers in de klas. Alleen jammer dat ik zo m'n best deed om m'n leervoorsprong te verbergen dat ik nu twee jaar achterstand heb..
Het belangrijkste is om ze goed geïnteresseerd te houden. Waar zijn je kinderen goed in? Ik viel natuurlijk een beetje tussen wal en schip, maar ik met bijvoorbeeld geschiedenis op de Havo had ik halverwege jaar twee het volledige curriculum tot en met jaar vijf al doorgelopen. Omdat het me boeide. Maar meer dan me een nieuw boek geven als het vorige uit was heeft de school nooit gedaan. Dan zijn nog 3,5 jaar de stof die je al kent best boring.
Klopt. En die balans heb ik eerlijk gezegd nog steeds niet voor 100% gevonden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het lijkt me echt heel lastig, zowel als ouders en als kind. Als ouder ben je natuurlijk (terecht) retetrots, want je kind is Slim(mer dan de rest). Maar ook alles wat hierboven staat speelt mee. En als kind is het ook voortdurend balanceren.
Aan de ene kant ben ik wel trots dat ze nu al echt goed kan lezen en voorloopt met rekenen en dergelijke, maar aan de andere kant zie ik ook wel dat ze een betwetertje is en zich in een situatie dat alle OUDERS zeggen 'goh wat knap' dat ze zich niet goed een houding weet te geven.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het lijkt me echt heel lastig, zowel als ouders en als kind. Als ouder ben je natuurlijk (terecht) retetrots, want je kind is Slim(mer dan de rest). Maar ook alles wat hierboven staat speelt mee. En als kind is het ook voortdurend balanceren.
Je hebt hem toch wel KEIHARD ene paar pestklappen gegeven he toen je hem aanhield??quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:56 schreef NJ het volgende:
Op een wat lichter noot hoorde ik trouwens gisteren dat ik best een goede daad heb verricht.
Vorige week heb ik in m'n AH een Somaliër aangehouden wegens diefstal van 4 flesjes ES bier en nou hoorde ik van de recherche dat ze hem het land uit gaan zetten, omdat hij hier illegaal blijkt te zijn.
Dus ook al heb ik geen Geert gestemd, ik heb toch m'n steentje bijgedragen aan dit land..
Hoe gaat dat op school?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik wel trots dat ze nu al echt goed kan lezen en voorloopt met rekenen en dergelijke, maar aan de andere kant zie ik ook wel dat ze een betwetertje is en zich in een situatie dat alle OUDERS zeggen 'goh wat knap' dat ze zich niet goed een houding weet te geven.
Aan de andere kant reageren alle kinderen van rond de 6 a 7 jaar een beetje raar in allerlei sociale situaties
Geen idee. Ik wist helemaal niet dat dat er alweer aan zat te komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:59 schreef KingOfMars het volgende:
De GBL is trots op je NJ!
Ga je nog naar de Photokina trouwens?.
Natuurlijk niet, Swets, dan hadden ze hem weer direct op straat moeten zetten, ondanks het feit dat hij geen paspoort heeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel KEIHARD ene paar pestklappen gegeven he toen je hem aanhield??
Mij ook! Dus.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wist helemaal niet dat dat er alweer aan zat te komen..
Lijkt me wel tof om een dagje te doen!
Nou ja, Saskia zit nu net een week in groep 3. In de kleuterklas was natuurlijk al opgemerkt dat ze voorliep, maar daar ligt de nadruk natuurlijk nog niet op klassikaal leren. Gisteren waren we bij de informatieavond over hoe het er het komende jaar in groep 3 uit gaat zien mbt leermethodes en dergelijke en de juf sprak ons aan of we komende week even konden gaan zitten, want voor haar was het nu al duidelijk dat ze Saskia niet gaat boeien met het lesmateriaal voor groep 3. In principe is Saskia met lezen op het niveau van halverwege groep 3. Schrijven is voornamelijk motoriek. Rekenen is voor mij wat moeilijker inschatten, maar we zijn nu al een beetje spelenderwijs met de tafel van 2 bezig terwijl ze nu in groep 3 optellen en aftrekken tot 10 gaan leren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Hoe gaat dat op school?
Want ik kan me nog herinneren dat rond die tijd (groep 4, kan ook 3 zijn) hadden we voorleesmoeders. Dan ging je in groepjes van vijf of zes zitten met zo'n voorleesmoeder en ieder kind las vier regels. Ik zat samen met een ander meisje (Emma) apart en we lazen een hele bladzijde per persoon.
Eigenlijk zou de school op zo'n moment in moeten zien dat je die kinderen daarmee een status aparte geeft. Het is wel goed voor hun ontwikkeling (had ik vier regels mogen lezen, was ik in slaap gevallen), maar voor het groepsgevoel is het funest. En die balans is zeker op jonge leeftijd verschrikkelijk moeilijk.
Lezen is eind groep3 /halverwege groep 4 niveauquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:13 schreef Swetsenegger het volgende:
In principe is Saskia met lezen op het niveau van halverwege groep 3. Schrijven is voornamelijk motoriek. Rekenen is voor mij wat moeilijker inschatten, maar we zijn nu al een beetje spelenderwijs met de tafel van 2 bezig terwijl ze nu in groep 3 optellen en aftrekken tot 10 gaan leren.
Dan weten we in ieder geval van wie Saskia het heeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
Lezen is eind groep3 /halverwege groep 4 niveau
En ik was vroeger in de 5e klas zelf 'leesmoeder' voor m'n klasgenoten.. en in de 5e en 6e heb ik voornamelijk boeken zitten kaften en boeklonnen![]()
Dat wil ik iig niet voor m'n kind!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |