BETON IS ALTIJD MIJN LUST EN MIJN HOBBIE GEWEEST JK!!!! ALTIJD!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
ACH JONGE, JIJ WEET NIKS! OVER BETON! NIKS!!!11
Ja, dat zou een betonnen standbeeld voor Apple zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:05 schreef E.T. het volgende:
Een betonnen standbeeld voor Apple zou wel weer wat zijn, natuurlijk
Zeg dat maar eens tegen de bewoners van Bos & Lommer, whehehehehehehehehe.quote:
Of het nou wel of niet te hard is, je gaat toch "om de discussie" niet nav 1 post in een ander topic een heel topic opstarten met dat filmpje in de op en je verontwaardiging uitspreken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:50 schreef Armageddon het volgende:
Wat een gezeik zeg. Ik gooi Celine heel vaak een voetbal tegen het hoofd. Vind ze prachtig!
Je hebt mensen en fietsbellen Swets.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of het nou wel of niet te hard is, je gaat toch "om de discussie" niet nav 1 post in een ander topic een heel topic opstarten met dat filmpje in de op en je verontwaardiging uitspreken?
Nee, ben er ff doorheen nuquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:03 schreef Armageddon het volgende:
Heb je nog meer mooie topics Swets?
13quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
en? Hoeveel zijn er geharvest?
Das een hele goede score! Hadden er niet meer moeten zijn, want dan had je een overstimulatie te pakken.quote:
Heb je nog steeds een pm ban ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das een hele goede score! Hadden er niet meer moeten zijn, want dan had je een overstimulatie te pakken.
Ruk.quote:
Wij gebruikten het bij de Konmar altijd als smeersel voor de kartonpers.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:05 schreef Joene het volgende:
LOL ja dat is echt lekker spul dat ovenreiniger
Prima spul voorquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Wij gebruikten het bij de Konmar altijd als smeersel voor de kartonpers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |