Dat is dus ook mijn probleem met het filmpje. Die rotvaart die het kussen maakt. En ja het is een kussen en een zachte ook zo te zien.. Maar kom op zeg...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef DJMO het volgende:
ik wilde me in t foto topic niet in de discussie mengen, maar het lijkt mij ook alsof de afpseelsnelheid sneller is dan de realiteit. klinkt vaag i know, maar t gaat zó snel .. als je zo hard een kussen tegen je baby aansmijt ben je fout bezig imo. (ook al lijkt ze het leuk te vinden)
Nou zeg, niet zo sarcastisch... je had toch gelijk met dat het niet in het fototopic hoorde...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef simmu het volgende:
oh, dat kan hoor djmo, wij hebben met selene toen ook zo'n filmpje gemaakt. moment, ik zoek ff op!
en dank je ts*knuffelkroelkus!*
maar ik bedoelde het niet sarcastisch. ik probeerde juist aan te geven dat ik het onwijs lief & leuk vind dat je dit opende.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nou zeg, niet zo sarcastisch... je had toch gelijk met dat het niet in het fototopic hoorde...
Uhh wie staat er nou de hele tijd in z'n onderbroek in beeld?quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:08 schreef Vlindur het volgende:
Als het zachtjes werd aangegooid was het vast een stuk grappiger.
Dit is gewoon kegelen
Ik hoop het maar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef DJMO het volgende:
ik wilde me in t foto topic niet in de discussie mengen, maar het lijkt mij ook alsof de afspeelsnelheid sneller is dan de realiteit. klinkt vaag i know, maar t gaat zó snel .. als je zo hard een kussen tegen je baby aansmijt ben je fout bezig imo. (ook al lijkt ze het leuk te vinden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |