Dat is dus ook mijn probleem met het filmpje. Die rotvaart die het kussen maakt. En ja het is een kussen en een zachte ook zo te zien.. Maar kom op zeg...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef DJMO het volgende:
ik wilde me in t foto topic niet in de discussie mengen, maar het lijkt mij ook alsof de afpseelsnelheid sneller is dan de realiteit. klinkt vaag i know, maar t gaat zó snel .. als je zo hard een kussen tegen je baby aansmijt ben je fout bezig imo. (ook al lijkt ze het leuk te vinden)
Nou zeg, niet zo sarcastisch... je had toch gelijk met dat het niet in het fototopic hoorde...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef simmu het volgende:
oh, dat kan hoor djmo, wij hebben met selene toen ook zo'n filmpje gemaakt. moment, ik zoek ff op!
en dank je ts*knuffelkroelkus!*
maar ik bedoelde het niet sarcastisch. ik probeerde juist aan te geven dat ik het onwijs lief & leuk vind dat je dit opende.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nou zeg, niet zo sarcastisch... je had toch gelijk met dat het niet in het fototopic hoorde...
Uhh wie staat er nou de hele tijd in z'n onderbroek in beeld?quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:08 schreef Vlindur het volgende:
Als het zachtjes werd aangegooid was het vast een stuk grappiger.
Dit is gewoon kegelen
Ik hoop het maar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef DJMO het volgende:
ik wilde me in t foto topic niet in de discussie mengen, maar het lijkt mij ook alsof de afspeelsnelheid sneller is dan de realiteit. klinkt vaag i know, maar t gaat zó snel .. als je zo hard een kussen tegen je baby aansmijt ben je fout bezig imo. (ook al lijkt ze het leuk te vinden)
Hij plaatste het zelf op internet...dus dan kan je verwachten dat er over gepraat wordt. Het topic waar het geplaatst werd was alleen niet geschikt voor de discussie, dus dan maar een nieuwe. Geen lulligheid naar de betreffende user, maar gewoon het verplaatsten van een discussiequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:17 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Dat zou die Fokker leuk vinden..
Dit topic ook niet denk ik trouwens;).
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, nu is 1 post in het foto topic al uitgegroeid tot een op zichzelf staand topic waar de ouders met pek en veren OUD uit worden gejaagd en nu óók een weblog item
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven he....
op de schaal van randdebielen laat je de vader in het filmpje iig mijlenver achter je...quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
op de schaal van randdebielen laat je de vader in het filmpje iig mijlenver achter je...
Dit topic kan ik nog begrijpen, het ging me ook meer om die weblog. Dát lijkt me als ouders helemaal niet leuk, ook tegenover het kindje niet. Nu is het net alsof het mishandeld wordt. Wat niet zo is!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hij plaatste het zelf op internet...dus dan kan je verwachten dat er over gepraat wordt. Het topic waar het geplaatst werd was alleen niet geschikt voor de discussie, dus dan maar een nieuwe. Geen lulligheid naar de betreffende user, maar gewoon het verplaatsten van een discussie
Je zegt wat ik dachtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
op de schaal van randdebielen laat je de vader in het filmpje iig mijlenver achter je...
idd, zo kennen we er ook nog wel een paar over Djeez, godzijdank niet op film...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
dit is gewoon regelrecht userbash.
Dit hele topic. Zet er een gastslotje op zou ik zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
dit is gewoon regelrecht userbash.
Ik durf niet swets, ik durf het overal maar niet hierquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit hele topic. Zet er een gastslotje op zou ik zeggen
Ik heb het gemeld. Walgelijke actie(s) dit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit hele topic. Zet er een gastslotje op zou ik zeggen
Begrijpelijk HW. Ik loop ook al 7 jaar spitsroeden hier.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik durf niet swets, ik durf het overal maar niet hier.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik durf niet swets, ik durf het overal maar niet hier.
Amen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |