BETON IS ALTIJD MIJN LUST EN MIJN HOBBIE GEWEEST JK!!!! ALTIJD!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
ACH JONGE, JIJ WEET NIKS! OVER BETON! NIKS!!!11
Ja, dat zou een betonnen standbeeld voor Apple zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:05 schreef E.T. het volgende:
Een betonnen standbeeld voor Apple zou wel weer wat zijn, natuurlijk
Zeg dat maar eens tegen de bewoners van Bos & Lommer, whehehehehehehehehe.quote:
Of het nou wel of niet te hard is, je gaat toch "om de discussie" niet nav 1 post in een ander topic een heel topic opstarten met dat filmpje in de op en je verontwaardiging uitspreken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:50 schreef Armageddon het volgende:
Wat een gezeik zeg. Ik gooi Celine heel vaak een voetbal tegen het hoofd. Vind ze prachtig!
Je hebt mensen en fietsbellen Swets.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of het nou wel of niet te hard is, je gaat toch "om de discussie" niet nav 1 post in een ander topic een heel topic opstarten met dat filmpje in de op en je verontwaardiging uitspreken?
Nee, ben er ff doorheen nuquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:03 schreef Armageddon het volgende:
Heb je nog meer mooie topics Swets?
13quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
en? Hoeveel zijn er geharvest?
Das een hele goede score! Hadden er niet meer moeten zijn, want dan had je een overstimulatie te pakken.quote:
Heb je nog steeds een pm ban ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das een hele goede score! Hadden er niet meer moeten zijn, want dan had je een overstimulatie te pakken.
Ruk.quote:
Wij gebruikten het bij de Konmar altijd als smeersel voor de kartonpers.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:05 schreef Joene het volgende:
LOL ja dat is echt lekker spul dat ovenreiniger
Prima spul voorquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Wij gebruikten het bij de Konmar altijd als smeersel voor de kartonpers..
Gelukkig J als je dat aan ken ken je ook weer trainen !quote:
Nee dat is verschoven naar de woensdag. Maandag is voorlopig mijn thuiswerkdag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:31 schreef Joene het volgende:
Jij bent toch altijd vrij op maandags J ?
Ja, wie geht's?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:31 schreef Joene het volgende:
Overigens doe ik ook aan thuiswerken vandaag nog even op H letten
Gisteravond was ze al weer een stuk minder suf (medicatie uitgewerkt) dus dat was positef wel, wel pijn in dr buik zei ze. En nu slaapt ze nog dus laat dr lekker liggenquote:
Oh dat heb ik beide al gedaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:12 schreef Joene het volgende:
Ben je mooi klaar mee J. Ik zit ook al te twijfelen of ik eerst ga aankleden of eerst koffie zetten
Waar iedereen toch maar over loopt te zeiken en zuigen!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Pfff ik krijg me steeds minder gemotiveerd om weer zo'n kolere routertje te ontwikkelen
Dat ja. Zelfs in mijn weekend krijg ik nog gezeik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waar iedereen toch maar over loopt te zeiken en zuigen!
Yep, LN-308, LN-309, WL-203. Zijn wel Multi Function Printerservers kunnen dus ook de scanner delen.quote:Nu ik je toch spreek. Hebben 'jullie' ook (USB) printservertjes?
heeft je printer geen netwerkpoort?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:30 schreef KingOfMars het volgende:
Thanks ga ff kijken dan. Printer hangt nu aan de iMac en dat is wat onpraktisch aangezien we beiden voornamelijk onze MacBook gebruiken.
Nee helaas. Heb een Pixma 5200 en had destijds gewoon die paar extra tientjes neer moeten leggen voor de 5200R die wifi aan boord heeft natuurlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
heeft je printer geen netwerkpoort?
Nou ja printerservertje dan. Eigenlijk zijn die dingen meer USB over Ethernet hubs, je kan er bv ook een removable HD aan hangen in 'NET USB' mode.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee helaas. Heb een Pixma 5200 en had destijds gewoon die paar extra tientjes neer moeten leggen voor de 5200R die wifi aan boord heeft natuurlijk.
Ik zag het. Wel raar dat die 309 goedkoper lijkt te zijn dan de 308 terwijl die eerste meer features heeft? Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja printerservertje dan. Eigenlijk zijn die dingen meer USB over Ethernet hubs, je kan er bv ook een removable HD aan hangen in 'NET USB' mode.
Ja, ik ben er nu 1 x ingetrapt en nooit meer. Alleen nog maar Canon inkt op Canon papier.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:53 schreef Joene het volgende:
Wat inkt betreft J die namaak inkt is zooi, net als dat fake fotopapier van 300 vellen voor 4 euro ofzo.
Oh ik koop mn te dure fotopapier altijd van HP , wel via de zaak natuurlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nu 1 x ingetrapt en nooit meer. Alleen nog maar Canon inkt op Canon papier.
Ze zijn gelijk, alleen heeft de LN-308 2 USB poorten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zag het. Wel raar dat die 309 goedkoper lijkt te zijn dan de 308 terwijl die eerste meer features heeft? Of zie ik iets over het hoofd?
Dat Betaald Schijten is echt de bom , zeker op je eigen plee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:54 schreef KingOfMars het volgende:
Ander voordeel van thuiswerken is dat je gewoon op je eigen plee kunt zitten en dit tóch in de baas z'n tijd doet.. Geweldig!
Onze lieve buurtjes bivakeren al een week of 3 op de camping , ik hoop dat er 5 meter water onder hun "chalet"staat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:58 schreef KingOfMars het volgende:
Hier in het dorp met maar 1,3 procent niet Westerse allochtonen zijn de bouwvakkers ook een huis of 2 opgeschoven dus ook daar hoef ik me niet meer aan te ergeren.
Ik woon niet verkeerd. Ik heb ook geen verkeerde baan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:57 schreef Joene het volgende:
Je hebt het lekker naar je zin he zo qua werk en woonplaats ?
Oh daar zijn goeie oplossingen voorquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik woon niet verkeerd. Ik heb ook geen verkeerde baan.
Ik heb gewoon een midlife crisis denk ik.
Wat heb je te pakken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:07 schreef Joene het volgende:
Goed ik heb weer een uurtje of 6/7 televisie kijken binnen gehaald vannacht , straks maar is aan beginnen
Expendables heb ik de telesync van.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef KingOfMars het volgende:
Expendables is toch cam only nog?
Prince of Persia had ik ook al te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |