quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:40 schreef geelkuikentje het volgende:
Je begint aan je eerste baan als? Vakkenvuller? Directeur?
alles afhankelijk van wat voor baan je hebt idd, en bij wat voor tak van sport telt ook mee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:40 schreef geelkuikentje het volgende:
Nope ING administratief/data entry en nog wat telefonisch werk etc. tussen HBO en MBO4 in...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:40 schreef geelkuikentje het volgende:
dan lijkt het me een prima salaris.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:41 schreef Mell567123 het volgende:
[..]
Nope ING administratief/data entry en nog wat telefonisch werk etc. tussen HBO en MBO4 in...
TOP! Weet ik dat ik goed onderhandeld heb....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dan lijkt het me een prima salaris.
Eens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dan lijkt het me een prima salaris.
We zijn voorgoed verloren in dit land.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:41 schreef Mell567123 het volgende:
[..]
Nope ING administratief/data entry en nog wat telefonisch werk etc. tussen HBO en MBO4 in...
De huishoudschool van 1 generatie geleden is qua niveau ook vergelijkbaar met het huidige MBO+ niveau.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:03 schreef quo_ het volgende:
[..]
We zijn voorgoed verloren in dit land.
Werk wat je één generatie geleden nog met 3 jaar huishoudschool kon doen nu kwalificeren als "tussen HBO en MBO" ...........
Bullshit, ik ben hoger geschoolt dan huishoud en ben nu ineens ook geen HBO. (vliegtuigmonteur)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De huishoudschool van 1 generatie geleden is qua niveau ook vergelijkbaar met het huidige MBO+ niveau.
Ik begrijp geen kut van je post en heb geen idee wie je bent.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:12 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Bullshit, ik ben hoger geschoolt dan huishoud en ben nu ineens ook geen HBO. (vliegtuigmonteur)
Dus het klopt wel degelijk, alleen is het salaris niet meer wat het moet zijn.
Dan moet je niet laag omhoog halen en visa versa.
En ik mag al blij zijn als ik 20 euro netto mag pakken. OK vliegen hoort daarbij, maar denk even na.
Dit ben ik van Swets niet gewend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |