quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:40 schreef geelkuikentje het volgende:
Je begint aan je eerste baan als? Vakkenvuller? Directeur?
alles afhankelijk van wat voor baan je hebt idd, en bij wat voor tak van sport telt ook mee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:40 schreef geelkuikentje het volgende:
Nope ING administratief/data entry en nog wat telefonisch werk etc. tussen HBO en MBO4 in...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:40 schreef geelkuikentje het volgende:
dan lijkt het me een prima salaris.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:41 schreef Mell567123 het volgende:
[..]
Nope ING administratief/data entry en nog wat telefonisch werk etc. tussen HBO en MBO4 in...
TOP! Weet ik dat ik goed onderhandeld heb....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dan lijkt het me een prima salaris.
Eens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dan lijkt het me een prima salaris.
We zijn voorgoed verloren in dit land.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:41 schreef Mell567123 het volgende:
[..]
Nope ING administratief/data entry en nog wat telefonisch werk etc. tussen HBO en MBO4 in...
De huishoudschool van 1 generatie geleden is qua niveau ook vergelijkbaar met het huidige MBO+ niveau.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:03 schreef quo_ het volgende:
[..]
We zijn voorgoed verloren in dit land.
Werk wat je één generatie geleden nog met 3 jaar huishoudschool kon doen nu kwalificeren als "tussen HBO en MBO" ...........
Bullshit, ik ben hoger geschoolt dan huishoud en ben nu ineens ook geen HBO. (vliegtuigmonteur)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De huishoudschool van 1 generatie geleden is qua niveau ook vergelijkbaar met het huidige MBO+ niveau.
Ik begrijp geen kut van je post en heb geen idee wie je bent.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:12 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Bullshit, ik ben hoger geschoolt dan huishoud en ben nu ineens ook geen HBO. (vliegtuigmonteur)
Dus het klopt wel degelijk, alleen is het salaris niet meer wat het moet zijn.
Dan moet je niet laag omhoog halen en visa versa.
En ik mag al blij zijn als ik 20 euro netto mag pakken. OK vliegen hoort daarbij, maar denk even na.
Dit ben ik van Swets niet gewend.
Maar wel een mening over opleiding nivo ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik begrijp geen kut van je post,
De keren dat ik het met je eens was hoorde ik dat niet. (jaren lang)quote:en heb geen idee wie je bent.
Godmiljaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:12 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Bullshit, ik ben hoger geschoolt dan huishoud en ben nu ineens ook geen HBO. (vliegtuigmonteur)
Dus het klopt wel degelijk, alleen is het salaris niet meer wat het moet zijn.
Dan moet je niet laag omhoog halen en visa versa.
En ik mag al blij zijn als ik 20 euro netto mag pakken. OK vliegen hoort daarbij, maar denk even na.
Dit ben ik van Swets niet gewend.
Tja ik zie niet in waarom ik geen mening over een niveau mag hebben als ik een onsamenhangende post met taalfouten niet begrijp.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:22 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Maar wel een mening over opleiding nivo ?
Knap.
quote:De keren dat ik het met je eens was hoorde ik dat niet. (jaren lang)
Selectief geheugen ?
Wat mag niet van mij?quote:Affijn doe het ermee, ik geef mijn visie. En die past kennelijk niet in de jouwe.
Dat mag, maar niet van jou.
Nou eigenlijk weet ik nog steeds niks behalve dan dat je waarschijnlijk klem gezeten hebt bij je geboorte.quote:Weten we dat ook weer.
Ben dan 1 van de monteurs die kan zorgen dat jij op vakantie zou kunnen.quote:
Emphatie (goed geschreven ???)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja ik zie niet in waarom ik geen mening over een niveau mag hebben als ik een onsamenhangende post met taalfouten niet begrijp.
[..]
Kort geheugen dus, zegt ook wel iets.quote:Nee ik onthoud niet wie mijn 'vriendjes' zijn op fora. Ik geef gewoon mijn mening.
[..]
Zo erg als jij kan het bij mij niet zijn. Anders mag ik niet aan jou vakantievliegtuig sleutelen. Toch ???quote:Wat mag niet van mij?
[..]
Nou eigenlijk weet ik nog steeds niks behalve dan dat je waarschijnlijk klem gezeten hebt bij je geboorte.
Je verkoopt sex? Dan is dat salaris best wel laag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:32 schreef Renesite het volgende:
Ik zit in de Sales en verkoop producten welke doorgaans de eerste levensbehoefte van de mens zijn. Dit tegen een salaris van zo'n 8500bruto.
Nee, hier staan ook vrij veel zaken: Salaris 2010 #5: Waar we verder gaan.
Van sex krijg je honger. Hee hee hee?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:34 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Je verkoopt sex? Dan is dat salaris best wel laag.
Nee, en dat heeft nog steeds geen reet met niveau te maken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:34 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Emphatie (goed geschreven ???)
Nee het enige wat het zegt is dat je me geen ruk interesseertquote:Kort geheugen dus, zegt ook wel iets.
Laat in het midden wat.
Ik ga niet met het vliegtuig op vakantie.quote:Zo erg als jij kan het bij mij niet zijn. Anders mag ik niet aan jou vakantievliegtuig sleutelen. Toch ???
Das fijn. Wederom, ik ken je niet en hoe je over me denkt zal me aan mijn anus oxideren. Gebaseerd op je post in dit topic, het enige waarop ik je kan beoordelen want ik ken je niet vind ik je een dorpsidioot.quote:Ik bedien mij niet van die verwerpelijke uitspraken.
Het siert je niet Swets, had jouw wel iets hoger staan.
Wellicht.quote:Kennelijk onterrecht.
Genade, waar komt dit ineens vandaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:30 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Ben dan 1 van de monteurs die kan zorgen dat jij op vakantie zou kunnen.
Tranen mag je trekken als o.a. IK mijn werk niet goed zou doen.
Taalkundig zijn we niet, maar wij brengen jullie voorlopig wel waar jullie heen willen, en zorgen dat jullie dakpannen blijven waar ze liggen.
Misschien iets waar je even stil bij zou kunnen staan, als dat in je gave ligt.
Wat je niet herkend, zul je niet begrijpen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, en dat heeft nog steeds geen reet met niveau te maken.
[..]
Kennelijk wel, ander had je niet gepost.quote:Nee het enige wat het zegt is dat je me geen ruk interesseert
[..]
Ach, dan hebben jouw dakpannen ineens rust ???? Kort vizier.quote:Ik ga niet met het vliegtuig op vakantie.
[..]
Als jij dat mag vinden, ben ik blij in goed gezelschap te zijn. Immers jij staat er ook.quote:Das fijn. Wederom, ik ken je niet en hoe je over me denkt zal me aan mijn anus oxideren. Gebaseerd op je post in dit topic, het enige waarop ik je kan beoordelen want ik ken je niet vind ik je een dorpsidioot.
[..]
Of niet he, wie zal het zeggen.quote:Wellicht.
Maak je niet druk, dat voel ik me wel hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:43 schreef Westerling het volgende:
[..]
Genade, waar komt dit ineens vandaan.
Dr voelt hier zich iemand niet gewaardeerd geloof ik...
Alsof jij stabiliteit achterlaat ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow god ik heb weer een labiele stalker te pakken
Ik heb geen idee wat ik prozacje in dit topic aangedaan heb.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:52 schreef BrandX het volgende:
Je hebt het weer voor elkaar vanavond, Swets
Vind je het erg als ik vrolijk meelees? Tis wel vermakelijk leesvoer namelijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik prozacje in dit topic aangedaan heb.
Ik doe meequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik vrolijk meelees? Tis wel vermakelijk leesvoer namelijk
Nah, een automonteur doet niet veel meer hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:57 schreef Armageddon het volgende:
Data entry en dan 1400 euro per maand verdienen?
En een vliegtuigmonteur?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, een automonteur doet niet veel meer hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |