Nu geen vakantie meer he. Maar ziektewet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:52 schreef Joene het volgende:
Lekker vroeg t voor iemand met verkansie.
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:02 schreef Joene het volgende:
Ahja das het positieve aan dit verhaal , je krijgt je dagen terug !
Goe spelluh is belanrijk!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:26 schreef Joene het volgende:
Mogguh swets , of moeten we nu Goedemorgen spellen sinds gisteravond ?
Daarom doe ik altijd ff dat beterspellen.nl je weet toch dan ken je dagelijks ff oefenen.quote:
Wachten tot we mogen bellen , ik wou dat ik zo kon slapen als mn meisje.quote:
hoe laat mag je bellen??quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Wachten tot we mogen bellen , ik wou dat ik zo kon slapen als mn meisje.
9 uur al gelukkigquote:
Ja wie had dat verwacht ey.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moet me geloof ik toch in het hoogbegaafde kindjes topic gaan mengen in OUD
Ik.... uiteraard.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja wie had dat verwacht ey..
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:15 schreef Joene het volgende:
Hallo , vanmiddag om 15 uur melden in het AMC
w000000000000t! Super!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:15 schreef Joene het volgende:
Hallo , vanmiddag om 15 uur melden in het AMC
Dat kon de doos niet melden zei ze dat was niet gebruikelijk dus dat horen we vanmiddag maar er is een Terugplaatsing dus in elk geval 1 goede neem ik dan aan ?quote:
Maar of het echt heel erg leuk is, is vraag 2 natuurlijk. Lijkt me lastig om zo'n kind genoeg uitdaging te bieden en het tegelijkertijd niet te gek te maken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik.... uiteraard.
Maar goed, ik denk dat we er over 3 jaar nog 1 hebben.
Lekker zenuwen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:20 schreef Joene het volgende:
Goed ik ga er dus vanuit dat het vanaf vandaag 14 dagen spannend is hier men !
Jamaar h mag natuurlijk niet zuipen en is nog chagrijniger dan jij en wil niet omdat ze zo zenuwachtig is en dan gaan jullie lopen katten op elkaar EN DAN WORDT HET MATTEN J!111111111 KEIGEZELLIG ZO!!!11111quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:21 schreef Joene het volgende:
Gelukkig komend weekend Kermis J. Dan ken ik het ff op een zuipen zetten en maffe foto's twitteren en lol hebben . Zodra ik dan weer ontwaak is het volgende week woensdag is de eerste week al om !
Ja HALLO ga nou niet op voorhand mn Kermispret verkloten J. Ik ga zuipen als een Malle !quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jamaar h mag natuurlijk niet zuipen en is nog chagrijniger dan jij en wil niet omdat ze zo zenuwachtig is en dan gaan jullie lopen katten op elkaar EN DAN WORDT HET MATTEN J!111111111 KEIGEZELLIG ZO!!!11111
Smoelhouden A. FLora en nuchter ken niet dat weet jij ook !quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:23 schreef Armageddon het volgende:
Inderdaad ja. Ik denk dat er van zuipen weinig gaat komen. Of je moet een echtscheiding willen.
Sorry J ik zeg het hoe het is men!!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja HALLO ga nou niet op voorhand mn Kermispret verkloten J. Ik ga zuipen als een Malle !
Gelukkig heb ik dat hormoon niet A , dus ik ken prima bier drinkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:24 schreef Armageddon het volgende:
bier + zwangerschapshormoon = fail
Niet je Liegt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sorry J ik zeg het hoe het is men!!!!
Misschien groeit jouw buik dan ook nog wat enzo!!! Kun je zeggen dat je het uit solidariteit doet!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat hormoon niet A , dus ik ken prima bier drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |