Deze ficus is me echt heilig.. Vind hem zo mooi ook enzoquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:08 schreef freecell het volgende:
Ficussen kunen al niet zoveel hebben, maar van aanraken en trekken gaan ze echt doodErvaring.
oh ik hoorde juist weer van anderen dat het zo'n fijn stevig fietsje isquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:18 schreef Sidn3y het volgende:
Huup wij hebben dat fietsje, maar ik ben er helaas niet zo heel tevreden over. Bij ieder kind wat erop gaat zitten kiept ie om de haverklap. Of wij hebben gewoon een maandagmorgenmodelletje.
Buiten dat blijft ie übercute.
Het is wel een heel goed fietsje om op te leren fietsen, binnen een maand kon m'n oudste fietsen en weer een maand later sturen. Ze was 1 jaar en 9 maanden maar wel klein dus dat helpt niet mee.
Dat is exact wat ik ook gehoord had, ik snap er dan ook helemaal niks van. Maar ze doen het er hier maar gewoon meequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:21 schreef huuphuup het volgende:
oh ik hoorde juist weer van anderen dat het zo'n fijn stevig fietsje is![]()
nouja goed, we zien het wel![]()
Het is een complotquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:28 schreef Sorbootje het volgende:
Ja hebben! (ondanks die tweeling)
Lief van je dat je aan me dacht!
En idd, heel erg Isabeau.Ik kan er niks aan doen, maar soms bekruipt me het gevoel dat ze een loopje met me neemt. Kan natuurlijk niet, maar toch...
Klinkt superquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:31 schreef Sorbootje het volgende:
En ik ben even kwijt wie het vroeg, maar ze had volgens mij overdag geen honger, maar werd 's nachts wel hongerig wakker. Nu ze overdag extra krijgt, wordt ze niet wakker voor een nachtfles. Zo eenvoudig, maar zo briljant. Echt, als ik OUD niet had![]()
Free, succes met het vervroegen van de fles!
En Vlindur, Isabeau heeft hier al meerdere boeken gesloopt. Zo vond ze dat wij het handboek voor de beginnende tuinier wel weg konden doen (heeft ze zeker goed naar onze tuin gekeken en geconcludeerd dat het toch zinloos was). En iedere keer pakt ze een studieboek van B., 'volwassenheid in perspectief' en daar zit ze dan bloedserieus in te bladeren. Echt je lacht je slap!
Hierquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:33 schreef freecell het volgende:
Ow en vlindur? 'k ben het meetingtopic kwijt![]()
De ficus staat niet in mn gifwijzer..quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:09 schreef simmu het volgende:
uhm, dames. jullie weten dat ficussen giftig zijn? ik heb geen idee in hoeverre voor babies, maar voor katten zijn ze giftig in de zin van dat poes er niet van doodgaat, wel moet spugen.
het zwart witte monster heeft de mijne indertijd opgegeten. vandaar dat ik het weetquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
De ficus staat niet in mn gifwijzer..![]()
Ik zal ff speuren op internet, moment
Haha, ja, voortdurend! De box staat er voor een deel voor. Voor een ander deel heb ik vaak zijn loopkarretje staan, en het deel dat nog open is is in principe verboden terrein. Hij luistert best goed naar 'nee', dus zo heel vermoeiend is het niet. Ik geef hem ook altijd zijn eigen boekjes en vertel daarbij dat dat zijn boeken zijn en dat hij daar zoveel mee mag spelen als hij wil. Als dat niet zou werken zou ik onderin voor hem een hoekje maken met spullen waar hij wel aan mag zitten. Dat doen mijn schoonouders ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Maar jij hebt een boekenmuur, moet je niet Ivan continu bij de boeken vandaan plukken?
Wat heb jij een leuk huis, zeg! Die kleine verbouwingen zijn zo geslaagd!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:25 schreef Groofsken3 het volgende:
Als ik later groot ben zou ik ook wel eens een echt schilderij willen kopen, of een paar hele mooie lampen.
Ja dat doen we hier ook in principe. Niet heel bewust maar gewoon, om niet de hele dag een strijd te hoeven maken zeg maar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, ja, voortdurend! De box staat er voor een deel voor. Voor een ander deel heb ik vaak zijn loopkarretje staan, en het deel dat nog open is is in principe verboden terrein. Hij luistert best goed naar 'nee', dus zo heel vermoeiend is het niet. Ik geef hem ook altijd zijn eigen boekjes en vertel daarbij dat dat zijn boeken zijn en dat hij daar zoveel mee mag spelen als hij wil. Als dat niet zou werken zou ik onderin voor hem een hoekje maken met spullen waar hij wel aan mag zitten. Dat doen mijn schoonouders ook.
Ik las als tip in het dreumestopic om ervoor te zorgen dat je niet meer dan 3 (of waren het 5?) plekken in je woonkamer hebt waar hij niet mag komen of niet aan mag zitten. Pick your battles, zeg maar.
Op de onderste 2 planken staan ook de kinderboeken, dus hij mag in principe plukken wat hij wilquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, ja, voortdurend! De box staat er voor een deel voor. Voor een ander deel heb ik vaak zijn loopkarretje staan, en het deel dat nog open is is in principe verboden terrein. Hij luistert best goed naar 'nee', dus zo heel vermoeiend is het niet. Ik geef hem ook altijd zijn eigen boekjes en vertel daarbij dat dat zijn boeken zijn en dat hij daar zoveel mee mag spelen als hij wil. Als dat niet zou werken zou ik onderin voor hem een hoekje maken met spullen waar hij wel aan mag zitten. Dat doen mijn schoonouders ook.
Ik las als tip in het dreumestopic om ervoor te zorgen dat je niet meer dan 3 (of waren het 5?) plekken in je woonkamer hebt waar hij niet mag komen of niet aan mag zitten. Pick your battles, zeg maar.
zelf geen kinderen hè...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:41 schreef freecell het volgende:
Ik schoot hardop in de lachWaarom bemoeit jouw buurman zich sowieso met je traphekjes?
Ik heb een hele leuke buurman, maar zodra hij zich met dat soort dingen zou gaan bemoeien zou ik echt
doen
Klopt. Maar ik kan me die fase wel nog goed herinneren. Inderdaad gewoon heel erg hard gaan lachen als er een nee kwam en gewoon toch doen. Of juist heel erg gaan huilen bij een nee, ook herkenbaarquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zelf geen kinderen hè...
iets met beste stuurlui enzo![]()
groofs dat kan ik me ook wel voorstellen hoor, op een gegeven moment ben je gewoon op een hele andere manier bezig met 'corrigeren' dan bij zo'n kleintje. Dan is het echt nog aanleren waar ze wel en niet mogen komen. Jouw dochter weet inmiddels waarschijnlijk best wel waar ze wel en niet aan mag zitten.
Wat schattig. Zo stond ik mezelf vroeger op m'n billen te slaan terwijl ik aan de knopjes van de radio zat.quote:Nu gaat het er eigenlijk nog vergelijkbaar aan toe. Ze reageert meestal nog voordat ik mijn zin heb af kunnen maken met "bank isse oppe zitte hè mama? Magge nie springe nee". En dan vervolgens toch doen, bijna ondanks zichzelf.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:52 schreef Ssserpente het volgende:
Wat schattig. Zo stond ik mezelf vroeger op m'n billen te slaan terwijl ik aan de knopjes van de radio zat.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:52 schreef Ssserpente het volgende:
Oooh, Groof, wat heb jij een geweldig huisje, zeg! Wij hebben een groot en strak ingericht grotemensenhuis. Maar stiekem droom ik van een huisje zoals dat van jou.
[..]
Wat schattig. Zo stond ik mezelf vroeger op m'n billen te slaan terwijl ik aan de knopjes van de radio zat.![]()
Ik ben ook altijd nieuwsgierig naar andere huizen! Ik wil wel showenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef Claudia_x het volgende:
Groofsken, ik ben ook heel benieuwd naar hoe je huis er verder uitziet! Misschien eens in de SC posten?
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar alle huizen.(Ssserpente! Vlindur!)
Vanavond!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:49 schreef Vlindur het volgende:
Nou, foto's van Ssserpente's en mijn huis staan in het SC! Nu jullie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lotte!
Noah!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:34 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, geef dat ei maar aan ons idd, Kers.
BJ, elke keer als ik foto's van Evie zie moet ik aan Mette denken, ze hebben ook veel dezelfde kleertjes (dit jurkje heeft ze ook) Je praat ook altijd over je meisje zoals ik me ook voel. En volgens mij gaan ze qua ontwikkeling vrij gelijk op. Ik voel altijd herkenning.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
ligt het aan mij of is mijn baby ineens een klein meisje??
kiek tan hoe parmantig ze daar zit..![]()
[ afbeelding ]
Geef jij de fles om een tijd of wanneer Minke er om vraagt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:46 schreef Lijnloos het volgende:
Goeie morgen!
Ca.ra, gecondoleerd... timing is niet fantastisch inderdaad..
Vlindur, wat een gedoe met Rienk, maar wel top dat jullie eidnelijk weer es lekker lang hebben kunnen slapen! Daar knapt een mens van op!![]()
Lindavoor de wallen... lastig als niks helpt. Minke wordt ook meestal tussen 5 en 6 wakker, maar is met haar speentje (die meestal ergens in de kamer ligt omdat ie uit bed is gevallen) dan wel weer snel vertrokken.
Wij hebben de laatste dagen steeds meer moeite met de overdag-flessen... Die willen er gewoon niet fatsoenlijk meer in. Minke wurmt zich alle kanten op, 3 slokken en dan duwt ze de fles weer weg om vervolgens na 10 seconden weer te gaan happen naar de speen. Gemiddeld duurt een fles dan echt onwijs lang, zolang als we volhouden... maar soms is het gewurm niet meer te houden en is ze weg (over de bank naar de andere kant toe... We hebben ook al de 1-2-3-speen geprobeerd zodat het misschien wat sneller gaat,maar dan gaat eht weer te snel waardoor ze zich hoestend en proestend verslikt. Iemand een idee of tip?
Nouja, ik ben idd al wakker dan en zij ook al een tijdje blijkbaar, want ze zit te jammeren en gaat met dr speentjes gooien. Dan kan ik er meteen uit of na 5min, maar dat maakt dan ook geen verschil meer..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:31 schreef Vlindur het volgende:
Oh Wat naar LindaGewoon negeren en wachten tot ze huilt is ook geen optie?
(Bij mij werkt dat ook niet hoor, je bent zelf ondertussen immers ook al wakker) Ik hoop dat ze je binnenkort je rust weer gunt
![]()
Hopelijk is Rienk vandaag een beetje beter te spreken. Fijn dat je in ieder geval goed hebt geslapen, vind ik altijd wel uitmaken! Als Lotte een echte zeurdag heeft, ga ik 's middags ook nog een uurtje slapen. Dan is de middag/avond net ff wat beter vol te houden!quote:Hier was het gister dramadag. Niks was goed en slapen wilde hij ook niet. Hij heeft alleen van 11:30 tot 15:00 geslapen en daarna niet meer. En moe dat hij was! Jemig. Alleen maar krijsen in bed en staan he, want als je staat dan kun je zelf niet meer zitten omdat je dat niet durft en dus ga je nog meer gillen en krijsen.. Poeh hee. Ik heb hem om 18:15 in de maxicosi voor het raam gezet en hij sliep binnen 3 minuten![]()
Om 18:45 kwam mn vriend thuis en die wist dat dus niet dus die kwam lekker luid binnen en dus Rienk ook weer wakker. Maar toch een half uur geslapenHij wilde ook geen fles ofzo, dus het was echt gewoon dwarsigheid.
Daarna hebben we boodschappen gedaan (Rienk zit nu in de winkelwagen en dat is zo makkelijk en leuk!) En om 20:45 lag hij in bed na 2 slokken van zn papfles hij ging gelijk slapen......... Tot 07:00!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook voor de verandering optijder naar bed gegaan en voor 00:00 sliepen we beide. Dus we hebben goed geslapen! J. staat nu onder de douche en gaat dan naar het werk. En wij zijn er ook uit. Ik denk dat ik morgen pap ga geven ipv een fles die ik nog steeds geef. Eens kijken of dat gaat.
Alles ligt ook zo op z'n gat in de vakantieperiode, hè? Ik hoop dat je snel gewoon eens op gesprek wordt gevraagd. Dat geeft je tenminste het gevoel dat je gehoord wordt en je het ergens voor doet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:11 schreef Twinkly het volgende:
Ik slaap zelf echt heel slecht de laatste tijd, ik zit ook wel een beetje in een dipje omdat het vinden van een baan nog steeds niet lukt. Maar nu de vakantieperiode zo goed als voorbij is zal het aantal vacatures wel weer toenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |