abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85601779
Thomas en Evi gefeliciteerd *O* *O* Maak er een mooie dag van ondanks de regen!

Rienk daar krijg je mooie glanzende haren van! (dat soort brokjes hebben wij in ieder geval :D )

Geweldig fietsje Huup! Wij hebben nu ook al bijna het wat-gaan-we-geven-probleem... en ik heb geen idee want we hebben alles al -O-

Davinia, volgens mij zou iedereen daar lichtelijk pissed van worden hoor :X Lekker dom zo van die leidster. En volgende keer gewoon zeggen dat ze langer mag wennen als het goed is gegaan. Kan jij even lekker bijkomen. alleen.

Hier is het sleep, sleep, sleep... heee zou die stekker die daar hangt in mijn mond passen? sleep, sleep, sleep... wat gebeurt er nou als ik hieraan trek (laptop dondert bijna van tafel) sleep, sleep, sleep...hmm zou ik dat duplo-blokje bij die plant kunnen begraven? etc
pi_85601801
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:08 schreef freecell het volgende:
Ficussen kunen al niet zoveel hebben, maar van aanraken en trekken gaan ze echt dood :') Ervaring.
Deze ficus is me echt heilig.. Vind hem zo mooi ook enzo O+

Succes met de fles van Florian! En meeten wil ik dus graag! :Y

Ik zal nog ff foto's uploaden. Ook van het kattenvoer staat op camera, komen er straks aan in het foto topic ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85601875
oh ja stiemie dat lijkt me dus ook enorm lastig, voor je tweede als je bij je eerste al een hele bak speelgoed hebt gekregen en verzameld, wat ga je dan geven. Moeilijk.

Vicky ik vind het ook niet zo erg nee, ik heb de gevaarlijkere spullen maar uit de weg geruimd en ik wil inderdaad ook niet overal een punt van maken, dan blijf ik bezig :P
er zijn wel dingen waar ze gewoon niet aan mag komen, zoals de mappen van de administratie. Daar zat ze vorige keer heel blij mn verzekeringspapieren en loonstrookjes uit te trekken :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85601908
oh lekker dan Huup!
Dingen waar mevrouw echt neit aan mag komen staan in een kast die ze nog niet open krijgt.
Verder maak ik ook niet overal een punt van...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85601933
Huup wij hebben dat fietsje, maar ik ben er helaas niet zo heel tevreden over. Bij ieder kind wat erop gaat zitten kiept ie om de haverklap. Of wij hebben gewoon een maandagmorgenmodelletje.
Buiten dat blijft ie übercute.
Het is wel een heel goed fietsje om op te leren fietsen, binnen een maand kon m'n oudste fietsen en weer een maand later sturen. Ze was 1 jaar en 9 maanden maar wel klein dus dat helpt niet mee.
pi_85601945
Esmee heeft trouwens een grote voorliefde voor de Ikea-gids in onze tijdschriftenbak... Zou dat genetisch zijn?
pi_85602021
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:18 schreef Sidn3y het volgende:
Huup wij hebben dat fietsje, maar ik ben er helaas niet zo heel tevreden over. Bij ieder kind wat erop gaat zitten kiept ie om de haverklap. Of wij hebben gewoon een maandagmorgenmodelletje.
Buiten dat blijft ie übercute.
Het is wel een heel goed fietsje om op te leren fietsen, binnen een maand kon m'n oudste fietsen en weer een maand later sturen. Ze was 1 jaar en 9 maanden maar wel klein dus dat helpt niet mee.
oh ik hoorde juist weer van anderen dat het zo'n fijn stevig fietsje is :D
nouja goed, we zien het wel :Y

@Vicks ja die administratie willen we in een dichte kast ook, maarja, eerst maar ns een dichte kast dan hè :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85602120
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:21 schreef huuphuup het volgende:
oh ik hoorde juist weer van anderen dat het zo'n fijn stevig fietsje is :D
nouja goed, we zien het wel :Y
Dat is exact wat ik ook gehoord had, ik snap er dan ook helemaal niks van. Maar ze doen het er hier maar gewoon mee ;)
pi_85602127
*O* *O* *O* Hoeraaa! Thomas en Evi zijn 1! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*

Sorbo, wat goed en fijn dat ze doorslaapt! Echt Isabeau he? Maak je een heel stappenplan en stel je een volledige strategie op om 'r door te laten slapen, doet ze het uit zichzelf. Tuttebol! :') In de Vrouw, bijlage van de Telegraaf, staat trouwens een interview met een vrouw die draagmoeder werd voor d'r vriendin. Hebben? Ze kreeg wel een tweeling. ;)

Hier hebben we al maanden kinderhaakjes op de kasten en lades zitten. Het was niet te doen anders, ze is te volhardend om 'r keer op keer weg te trekken. Nu nog een traphekje, want ze is in no time bovenaan.

Ik heb Lente trouwens net pas in bed gelegd voor d'r eerste slaapje. We hebben vroeg geluncht (lees: een hapje brood en een likje meloen) en hierna werd ze moe. Ben benieuwd hoe lang ze slaapt of ze het volhoudt tot vanavond.
pi_85602285
Ja hebben! (ondanks die tweeling :') )

Lief van je dat je aan me dacht!

En idd, heel erg Isabeau. :') Ik kan er niks aan doen, maar soms bekruipt me het gevoel dat ze een loopje met me neemt. Kan natuurlijk niet, maar toch...
pi_85602360
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:28 schreef Sorbootje het volgende:
Ja hebben! (ondanks die tweeling :') )

Lief van je dat je aan me dacht!

En idd, heel erg Isabeau. :') Ik kan er niks aan doen, maar soms bekruipt me het gevoel dat ze een loopje met me neemt. Kan natuurlijk niet, maar toch...
Het is een complot 8-)
pi_85602417
En ik ben even kwijt wie het vroeg, maar ze had volgens mij overdag geen honger, maar werd 's nachts wel hongerig wakker. Nu ze overdag extra krijgt, wordt ze niet wakker voor een nachtfles. Zo eenvoudig, maar zo briljant. Echt, als ik OUD niet had :D

Free, succes met het vervroegen van de fles!

En Vlindur, Isabeau heeft hier al meerdere boeken gesloopt. Zo vond ze dat wij het handboek voor de beginnende tuinier wel weg konden doen (heeft ze zeker goed naar onze tuin gekeken en geconcludeerd dat het toch zinloos was). En iedere keer pakt ze een studieboek van B., 'volwassenheid in perspectief' en daar zit ze dan bloedserieus in te bladeren. Echt je lacht je slap! _O-
pi_85602508
Ow en vlindur? 'k ben het meetingtopic kwijt :@
pi_85602527
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:31 schreef Sorbootje het volgende:
En ik ben even kwijt wie het vroeg, maar ze had volgens mij overdag geen honger, maar werd 's nachts wel hongerig wakker. Nu ze overdag extra krijgt, wordt ze niet wakker voor een nachtfles. Zo eenvoudig, maar zo briljant. Echt, als ik OUD niet had :D

Free, succes met het vervroegen van de fles!

En Vlindur, Isabeau heeft hier al meerdere boeken gesloopt. Zo vond ze dat wij het handboek voor de beginnende tuinier wel weg konden doen (heeft ze zeker goed naar onze tuin gekeken en geconcludeerd dat het toch zinloos was). En iedere keer pakt ze een studieboek van B., 'volwassenheid in perspectief' en daar zit ze dan bloedserieus in te bladeren. Echt je lacht je slap! _O-
Klinkt super _O-

De vrouw heb ik online, dus ik kan het ook voor je knippen en plakken! :*

En OUD is fijn _O_ We zouden er een bedank topic voor moeten openen! :o :Y
pi_85602554
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:33 schreef freecell het volgende:
Ow en vlindur? 'k ben het meetingtopic kwijt :@
Hier :)
pi_85602655
Oh Vlindur, da's natuurlijk nog handiger. Scheelt Ssserpente weer moeite ^O^
  maandag 23 augustus 2010 @ 12:48:23 #221
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85603032
Haha, mijn zoon ligt nog lekker op zijn vaste plek (al zag ik gisteren ineens een soort beginnend kruip-iets (opgetrokken knietje, kontje omhoog) O+ :X en mijn dochter is wat dat betreft in een hele brave fase. Die speelt gewoon met haar speelgoed ^O^ .
  maandag 23 augustus 2010 @ 12:58:12 #222
313287 Groofsken3
pi_85603455
Kijk nou, mijn nieuwe zonnewering (én aan de voorkant dus ook, over de hele voortuin heen zo ongeveer :o ). Ik waan me in een strandhuis/paleis joh O+ . Het geeft zo'n fijne zomerse sfeer meteen ^O^ . Hier zijn trouwens de onderste drie planken steeds in gebruik voor de kinderen(zie je ook op deze foto's). Mijn boeken kunnen ze voorlopig niet bij ;) .

Dit is dus echt maar een gewoon klein volkshuisje hè. Ik vind het zelf ongelooflijk wat je daar dus van kan maken als er geld is.
pi_85603644
Oh wat mooi Groofsken, wat zul je daar blij mee zijn.

En wat heb je een sfeervol huis O+
pi_85603895
uhm, dames. jullie weten dat ficussen giftig zijn? ik heb geen idee in hoeverre voor babies, maar voor katten zijn ze giftig in de zin van dat poes er niet van doodgaat, wel moet spugen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85604133
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:09 schreef simmu het volgende:
uhm, dames. jullie weten dat ficussen giftig zijn? ik heb geen idee in hoeverre voor babies, maar voor katten zijn ze giftig in de zin van dat poes er niet van doodgaat, wel moet spugen.
De ficus staat niet in mn gifwijzer.. :N

Ik zal ff speuren op internet, moment
pi_85604163
oh groofs wat heb je een geweldig huisje!! O+ O+
je zonwering is super!

Je kasten zijn trouwens ook geweldig! :o oh als ik toch ns geld had! :X hier staan nog steeds twee van die 15,- gevallen die op instorten staan :') ze puilen helemaal uit, maarja er is altijd wel iets wat belangrijker is hahaha. We komen wel bij ons droominterieur uiteindelijk :7 alleen het gaat stukje bij beetje :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85604235
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:16 schreef Vlindur het volgende:

[..]

De ficus staat niet in mn gifwijzer.. :N

Ik zal ff speuren op internet, moment
het zwart witte monster heeft de mijne indertijd opgegeten. vandaar dat ik het weet :') er staat me bij dat de mate van giftigheid erg meevalt hoor, maar je zal net een gevoelig kindje hebben (narcissen trouwens ook.....)
pi_85604320
volgens google iig wel voor konijnen en dwergparkietjes :+
pi_85604387
De groep van de Ficus (Ficus benjamina, Ficus elastica of rubberplant...) bevat veel gekende kamerplanten. Het inslikken van een stukje ficusblad veroorzaakt een beetje diarree te wijten aan de laxerende eigenschappen van het melksap. Voor ficus werd nog geen enkele ernstige vergiftiging gemeld.

Bron

Een Dieffenbachia is giftig. Maar die hebben we niet!

pi_85604426
Ik zal er even een topic over openen (Over een algemene gifwijzer)
pi_85604500
volgens mij is het ook gewoon hoe je het definieerd. als ik plantjes in leven zou kunnen houden ( :') ) en geen zwart wit alle-planten-etend-monster in huis zou hebben ( :') ) zou ik zo'n ding iig gerust laten staan.
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:25:42 #232
313287 Groofsken3
pi_85604519
Huup,

Hier precies hetzelfde verhaal. Ik ging als arme net-student-af-volwassene in dit huisje wonen. Ik had allemaal oud en tweedehandsspul en net genoeg geld om zeg de helft van het huis een likkie verf te geven. Dat is nu ongeveer 10 jaar geleden. Heel langzaamaan begon het wat meer naar mijn (volwassen)zin te worden. En toen ineens kon ik het kopen voor 50% en bleek ik op mijn éénmanssalaris (0,8 fte)zelfs een bouwdepot te kunnen krijgen. Dat biedt mogelijkheden jongen dat is echt niet normaal. :o Omdat ik nog geen zin heb in de grootse verbouwingen met twee hele jonge kinderen zijn die nog even op de lnage baan geschoven. Maar de relatief kleinere dingen gebeuren dus deze zomer (keukenvloer, bad, voortuin, zonwering). En het zal nog wel een jaartje of 10 duren voordat ik echt alles naar mijn zin heb, maar een mens moet blijven dromen toch O+ . Als ik later groot ben zou ik ook wel eens een echt schilderij willen kopen, of een paar hele mooie lampen :Y .

En heel lang heb ik gedacht dat ik na 5 of 10 jaar door zou verhuizen, naar groter en mooier. Maar omdat dat gewoon geen optie is in mijn situtaie (twee kinderen, geen vetpot zeg maar ;) ), ga ik nu helemaal hiervoor. Dit kleine volkshuisje in dit gezellige achterbuurtje wordt gewoon mijn (en ik hoop ons!) droomhuisje. ^O^

Sorry voor het hele verhaal. Ik ben er gewoon week van dat het allemaal zo mooi uitpakt nu voor ons.
pi_85604579
O+ Groof.

Dat is toch ook helemaal geweldig! :D Zou ik ook helemaal happy mee zijn hoor!
pi_85604618
ahw groofs O+ dat is ook een mooi iets, je hebt gewoon helemaal je eigen plekje joh! heerlijk om je zo thuis te kunnen voelen ergens O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85604678
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:11 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Maar jij hebt een boekenmuur, moet je niet Ivan continu bij de boeken vandaan plukken?
Haha, ja, voortdurend! De box staat er voor een deel voor. Voor een ander deel heb ik vaak zijn loopkarretje staan, en het deel dat nog open is is in principe verboden terrein. Hij luistert best goed naar 'nee', dus zo heel vermoeiend is het niet. Ik geef hem ook altijd zijn eigen boekjes en vertel daarbij dat dat zijn boeken zijn en dat hij daar zoveel mee mag spelen als hij wil. Als dat niet zou werken zou ik onderin voor hem een hoekje maken met spullen waar hij wel aan mag zitten. Dat doen mijn schoonouders ook.

Ik las als tip in het dreumestopic om ervoor te zorgen dat je niet meer dan 3 (of waren het 5?) plekken in je woonkamer hebt waar hij niet mag komen of niet aan mag zitten. Pick your battles, zeg maar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85604977
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:25 schreef Groofsken3 het volgende:
Als ik later groot ben zou ik ook wel eens een echt schilderij willen kopen, of een paar hele mooie lampen :Y .
Wat heb jij een leuk huis, zeg! Die kleine verbouwingen zijn zo geslaagd!

Wij hebben een écht schilderij (van een voor ons onbekende kunstenaar) van mijn schoonouders gekregen. Daar ben ik ook zo blij mee!
pi_85605086
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Haha, ja, voortdurend! De box staat er voor een deel voor. Voor een ander deel heb ik vaak zijn loopkarretje staan, en het deel dat nog open is is in principe verboden terrein. Hij luistert best goed naar 'nee', dus zo heel vermoeiend is het niet. Ik geef hem ook altijd zijn eigen boekjes en vertel daarbij dat dat zijn boeken zijn en dat hij daar zoveel mee mag spelen als hij wil. Als dat niet zou werken zou ik onderin voor hem een hoekje maken met spullen waar hij wel aan mag zitten. Dat doen mijn schoonouders ook.

Ik las als tip in het dreumestopic om ervoor te zorgen dat je niet meer dan 3 (of waren het 5?) plekken in je woonkamer hebt waar hij niet mag komen of niet aan mag zitten. Pick your battles, zeg maar.
Ja dat doen we hier ook in principe. Niet heel bewust maar gewoon, om niet de hele dag een strijd te hoeven maken zeg maar.
En bepaalde gevaarlijke situaties vermijd ik liever gewoon. Ik kreeg van mn irritante buurman commentaar omdat we een traphekje plaatsten, ja ze moet gewoon leren dat ze daar niet mag komen. Ja grapjurk, makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb geen ogen in mn achterhoofd en ik moet ook wel eens koken...
zelfde geldt voor de onderste keukenkastjes. In principe mag ze daar niet in komen maar voor de zekerheid heb ik toch alle scherpe zooi daar weggehaald, mocht het een keer wel gebeuren dat ze er in komt dan is het ook niet heel erg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85605205
Ik schoot hardop in de lach :D Waarom bemoeit jouw buurman zich sowieso met je traphekjes? :D Ik heb een hele leuke buurman, maar zodra hij zich met dat soort dingen zou gaan bemoeien zou ik echt :? doen :D
pi_85605206
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Op de onderste 2 planken staan ook de kinderboeken, dus hij mag in principe plukken wat hij wil :Y

Plekken waar Rienk niet aan mag komen?
-Ficus
-Herman Kardon (Herman O+ )
- Andere plant
- kattenvoer :')

Verder gaat ie zn gang maar :P Laden trekt ie al open en vingers komen er tussen. Nou ja, leert ie alleen maar van toch? ;) (ja, we moeten nog van die haken enzo kopen :Y )

En oh, als ik "nee Rienk, dat mag niet" zeg kijkt ie me aan met een grijns en doet het alsnog :|W
Maar dat komt vanzelf, toch? Toch?!
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:42:55 #240
313287 Groofsken3
pi_85605295
Wat cool Claudia :Y .

Hier ook hoor Huup, een traphekje boven en een keukenkastje beveiligd (met chemicaliën). Verder mogen ze niet aan de oven komen, niet aan het kattenvoer en niet aan snoeren (voor zover ze daarbij kunnen). De rest is gewoon zo ingericht dat er kinderspul staat eigenlijk, of dat het mij blijkbaar niet boeit als ermee gespeeld wordt.

Ik merk wel dat ik bij mijn dochter vaak moet zeggen tegenwoordig: Een bank is om op te zitten, een stoel is om op te zitten, enz... Die heeft nogal de neiging nu om overal een spring/dansfeestje op te bouwen. :')
pi_85605410
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:41 schreef freecell het volgende:
Ik schoot hardop in de lach :D Waarom bemoeit jouw buurman zich sowieso met je traphekjes? :D Ik heb een hele leuke buurman, maar zodra hij zich met dat soort dingen zou gaan bemoeien zou ik echt :? doen :D
zelf geen kinderen hè...
iets met beste stuurlui enzo :')

groofs dat kan ik me ook wel voorstellen hoor, op een gegeven moment ben je gewoon op een hele andere manier bezig met 'corrigeren' dan bij zo'n kleintje. Dan is het echt nog aanleren waar ze wel en niet mogen komen. Jouw dochter weet inmiddels waarschijnlijk best wel waar ze wel en niet aan mag zitten.

en over dat keukenkastje, ja ik heb daar dus een enorm scherp chinees koksmes liggen onder andere.
Ik zou het mezelf dus nooit vergeven als ze daar aan zou komen, ik krijg de rillingen als ik eraan denk wat daarmee zou kunnen gebeuren :X
daar ga ik dus gewoon niet mee gokken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:49:36 #242
313287 Groofsken3
pi_85605608
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zelf geen kinderen hè...
iets met beste stuurlui enzo :')

groofs dat kan ik me ook wel voorstellen hoor, op een gegeven moment ben je gewoon op een hele andere manier bezig met 'corrigeren' dan bij zo'n kleintje. Dan is het echt nog aanleren waar ze wel en niet mogen komen. Jouw dochter weet inmiddels waarschijnlijk best wel waar ze wel en niet aan mag zitten.
Klopt. Maar ik kan me die fase wel nog goed herinneren. Inderdaad gewoon heel erg hard gaan lachen als er een nee kwam en gewoon toch doen. Of juist heel erg gaan huilen bij een nee, ook herkenbaar :Y :'( .

Nu gaat het er eigenlijk nog vergelijkbaar aan toe. Ze reageert meestal nog voordat ik mijn zin heb af kunnen maken met "bank isse oppe zitte hè mama? Magge nie springe nee". En dan vervolgens toch doen, bijna ondanks zichzelf. :o

Ze komt eigenlijk nauwelijks meer aan dingen waar ze niet aan mag komen. behalve het keukenkastje. Ze checkt toch regelmatig even in het voorbijgaan of ze hem nogsteeds niet openkrijgt _O- .
pi_85605681
hahahaha bijdehandje :D je weet nooit of ie ineens niet stiekem toch open gaat :Y)

en och, soms maak je dingen ook onnodig interessanter dan ze zijn voor zo'n kleintje als je ze er continu bij weg haalt. Dat is ook het idee achter die 5 dingen regel en het pick your battles gebeuren.

Hier trekt Amélie het mandje met slabbers overhoop (staat binnen grijpbereik) aan het eind van de dag is de keukenvloer bezaaid met slabbers :') vroeger gebeurde het dagelijks, inmiddels is het interessante eraf geloof ik. Als ik haar daar heel streng in had gewezen iedere keer dan blijft het waarschijnlijk interessant voor haar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:51:12 #244
313287 Groofsken3
pi_85605684
Dat vind ik ook hoor. Dingen die echt gevaarlijk zijn, daarvoor moeten ze gewoon beschermd worden. Natuurlijk!
pi_85605754
Oooh, Groof, wat heb jij een geweldig huisje, zeg! Wij hebben een groot en strak ingericht grotemensenhuis. Maar stiekem droom ik van een huisje zoals dat van jou. O+

quote:
Nu gaat het er eigenlijk nog vergelijkbaar aan toe. Ze reageert meestal nog voordat ik mijn zin heb af kunnen maken met "bank isse oppe zitte hè mama? Magge nie springe nee". En dan vervolgens toch doen, bijna ondanks zichzelf. :o
Wat schattig. Zo stond ik mezelf vroeger op m'n billen te slaan terwijl ik aan de knopjes van de radio zat. :')
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:57:04 #246
313287 Groofsken3
pi_85605986
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:52 schreef Ssserpente het volgende:
Wat schattig. Zo stond ik mezelf vroeger op m'n billen te slaan terwijl ik aan de knopjes van de radio zat. :')
:o _O- .

En wat leuk dat iedereen het zo 'mooi' vindt. Dankjulliewel :* .
pi_85606327
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:52 schreef Ssserpente het volgende:
Oooh, Groof, wat heb jij een geweldig huisje, zeg! Wij hebben een groot en strak ingericht grotemensenhuis. Maar stiekem droom ik van een huisje zoals dat van jou. O+
[..]

_O- _O-

Arme jij :D
Groof, ik beaam het ook, ziet er heerlijk uit, jou huis! Ben eigenlijk wel benieuwd naar meer foto's! :@
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:32:58 #248
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85607579
wij hebben maar 1 plek waar ze niet mogen komen, en dat is de keuken.
maar die is dan ook afgesloten met een traphekje, dus komen ze niet in.
behalve als ene domme muts het hekje open laat staan als ze de baby naar bed aan het bgrengen is.
kwam beneden, en meneer had de snoepla uitgemest :@ halve ontbijtkoek later hoefde hij geen middagslaapje meer :P

de boekenkast is afgesloten met kastdeuren. gewone billy's met halve deuren, een dan de knopjes naar binnen toe. werkt prima. :)

enneh, thx! ik ben dus niet helemaal gek. :P PR was nu mee aviva ophalen en het is allemaal goed afgelopen zo. maar ik was best nijdig eigenlijk :@
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85608723
Groofsken, ik ben ook heel benieuwd naar hoe je huis er verder uitziet! Misschien eens in de SC posten?

Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar alle huizen. :D (Ssserpente! Vlindur!)
pi_85609210
Nou, je hebt echt zeeen van tijd over als je kind van twee slaapjes naar één slaapje gaat! Ze ligt al drie uur te pitten. :')
pi_85609341
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef Claudia_x het volgende:
Groofsken, ik ben ook heel benieuwd naar hoe je huis er verder uitziet! Misschien eens in de SC posten?

Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar alle huizen. :D (Ssserpente! Vlindur!)
Ik ben ook altijd nieuwsgierig naar andere huizen! Ik wil wel showen *O* Ben ook zo blij met onze!

Davinia, je had groot gelijk vanochtend, dat wilde ik nog zeggen, het is gewoon stom van haar hoor! :*
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:11:33 #252
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_85609342
Jaaaa hallo. Jullie zullen me vast niet herinneren, maar ook wij zijn weer zuruck van vakantie!

Ik heb soms wat bijgelezen maar was vooral te lam om te reageren....

We hebben het heerlijk gehad en onze dame heeft veel geleerd. Sinds twee weken staat ze soms ook opeens los! <3. Tis wel een hele persoonlijkheid. Zowel vrolijkheid als boosheid wordt extreem uitgebeeld. Ik las iets van Sorbootje (of Sserpente, sorry ik onthoud het nooit goed) over een hevig extreem emo dochtertje. Je verhaal was iig heel herkenbaar hier!

Voor de rest ga ik vanaf nu weer lekker pogen mee te posten :D :')

Lekker diksapijsjes eten

En zo ben ik als ik mijn zin niet krijg
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_85611029
Hey Alexa! :W

Nou, foto's van Ssserpente's en mijn huis staan in het SC! Nu jullie! O+
pi_85611066
Takkembah, die kop :o _O-

Wat fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad.
Ik ga over 2 weekjes ook een midweekje naar Duitsland op vakantie (en de bruiloft van mijn zwager). Heb er zo'n zin in O+ Ik ben al anderhalf jaar niet op vakantie geweest en dit wordt de eerste keer met kind. We zullen wel de activiteiten aan moeten passen op mijn slakkentempo (ivm herstel operatie) maar toch kijk ik er enorm naar uit.
pi_85616236
Welkom terug, Takkembah, die onderste foto is geweldig!

Ivan kan kusjes geven! Als ik "Ivan, kusje" zeg dan doet hij zijn mond wagenwijd open en gooit hij zijn open mond vol op mijn mond. :D
pi_85616281
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:49 schreef Vlindur het volgende:

Nou, foto's van Ssserpente's en mijn huis staan in het SC! Nu jullie! O+
Vanavond!

Leuk, ik ga na het eten kijken.
  maandag 23 augustus 2010 @ 18:08:10 #257
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85616469
Hoi :) Ik ben er ook weer, maar ik moet nog bijlezen.. Stef heeft zijn opa en oma enórm beziggehouden en wij onszelf :D Het ging allemaal zo goed!
3!
pi_85616843
Evi en Thomas Gefeliciteerd *O*

Jullie gaan echt veeeeel te snel }:|

Mette heeft echt waterpokken, er zijn er vannacht en vandaag weer een paar bijgekomen. Ze mocht wel naar de KDV, dus vandaag is haar afscheid gevierd (klinkt een beetje raar). Ze heeft nog geen jeuk en is ook niet echt ziek.... ben benieuwd hoe het verder verloopt...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 23 augustus 2010 @ 18:37:19 #259
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85617460
ik ben gaaaaaaaaaaar; maar wij zijn in ons huisje; Evie doet een dutje en we hebben boodschappen gedaan en het eten op :Y
nu straks nog maar even sightseeing ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85621029
BJ: jullie zijn met vakantie?

Van al die verhalen over kruipen en staan enzo word ik best jaloers ;) Ondanks dat je er misschien veel achteraan kunt lijkt me het zo heerlijk als hij zich daardoor beter kan vermaken.
pi_85621129
Even een hele snelle :W ! Heb een poging bijlezen gedaan, maar ben het weer helemaal kwijt. Morgen op werk maar een nieuwe poging wagen...
Maar:
Evi en Thomas *O* van harte gefeliciteerd met jullie allereerste verjaardagen!
pi_85621211
Evi en Thomas van mij ook nog van harte gefeliciteerd! *O*

En Amélie ook bijna jarig!!
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:25:15 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85622062
heb even geen tijd om op de rest te reageren maar ik wilde Evi en Thomas een fijne verjaardag toewensen! :*
pi_85622196
Evi en Thomas gefeliciteerd *O* *O* *O* 1 jaar is toch wel hartstikke bijzonder

Groofsken, wat ziet dat eruit als een heerlijk huisje O+ en zelfs nog een tuintje wat er ook erg gezellig uit ziet.
Hie is het met R.? Kan hij inmiddels zelf omrollen?

BJ veel vakantieplezier, geniet van je vrije weekjes

Vlindur, ik blijf echt steeds mega verbaasd om wat Rienk al kan, eerst het snelle heel mooi rechtop zitten, toen kruipen en nu optrekken en dat allemaal binnen een paar weken :o _O_
Wolf zit al weken in zn frustratie periode, heel snel huilen als hij op de grond speelt. Het is jammer dat hij nog niet lang kan blijven zitten, misschien als hij stevig zit dat hij dan meer tevreden is.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85622582
Evi en Thomas, hartelijk gefeliciteerd met jullie eerste echte verjaardag! Hopelijk was het een leuke dag.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85622719
en omdat ik de stemming niet wil bederven in een aparte post:

Ik zoek de behangselplak en een enorme rol behang. NU. gaat dit over? Ik ben de hele dag alleen nog maar nee aan het zeggen. En dan kijkt er een snoetje van 11 maanden oud me aan, grijnst een keer en doet het vervolgens toch. En echt ik hou van em hoor, maar een vermoeide mama en een kind met teveel energie gaat gewoon niet samen.

Zo en nu ga ik de huizen van Ssserpente en Sorbo bekijken, dat is tenminste leuk. Driekus ligt op bed, effe rust.
pi_85622803
het wordt beter mefke. stug volhouden en als je het echt beu bent gewoon ff ergens parkeren. dat mag best :*
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:46:57 #268
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85622954
Evi had ik in het foto-topic al gefeliciteerd; en Juup en Duch natuurlijk ook *O*

Maar Thomas had ik ff gemist; dus bij deze : gefeliciteerd!!!! *O* *O* *O*

en voor Mefke een dikke knuffel... :*

en wij zijn inderdaad vakantie aan het vieren; en ik ben heeeeeel moe en hang lekker met de laptop op de bank... vriendlief zit tv te kijken. En Evie slaapt inmiddels... gelukkig; is altijd afwachten in een vreemd bedje.
Evie zit ook sinds 2 weken heeeeel goed rechtop! ze gaat nu zelf ook zitten en zit dan kaarsrecht op dr kontje.. :Y
en ze ging stappen toen ik dr achter een loopkarretje zette :Y
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:20:47 #269
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85624254
Nu we alweer een jaar van ons mannetje aan het genieten zijn is het tijd om een topic door te schuiven. Allemaal bedankt voor de leuke verhalen, de tips en de leuke reacties. Ik ga jullie niet missen hoor, want ik blijf gewoon lekker meelezen.

Het kado van opa en oma viel in de smaak:

De andere oma had alvast een klein spek-taartje meegebracht, en het echte kado komt zaterdag op het feestje.

Lachen naar de slingers met oma

En de treincake voor de juffies van het kdv

[ Bericht 11% gewijzigd door Ca.ra op 25-08-2010 15:33:31 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85624315
Ca.ra _O_ voor je treincake! Wauw!
En tot snel ziens in het volgende topic..ik kan me nog zo goed herinneren dat je 'ineens' bevallen was. Terwijl het nog helemaal geen tijd was voor ons, we waren half september pas aan de beurt. Wat vliegt de tijd!
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:35:55 #271
313287 Groofsken3
pi_85624878
Vlindur en Claudia, zie SC voor mijn huisje O-) .
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:37:32 #272
313287 Groofsken3
pi_85624939
Ca.ra, die treincake is inderdaad geweldig :o . Zelf gemaakt?

Veel plezier bij de dreumesjes. :W
pi_85625038
Wauww wat een leuke traktatie :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:57:28 #274
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85625842
ligt het aan mij of is mijn baby ineens een klein meisje :@ ??

kiek tan hoe parmantig ze daar zit.. O+
pi_85626120
BJ, dat is inderdaad geen baby maar een mooi meisje!
pi_85626788
Cara! Van harte gefeliciteerd met Thomas zijn verjaardag! O+ Wat Mefke al zei; ineens "hoorde" je niet meer bij ons en had jij al zo'n prachtig ventje, waardoor wij ook wilden! En nu issie al 1! Je grote mooie vent! *O*

BJ, inderdaad, das een klein dreumesje in de dop :Y

Ik heb vandaag zo'n gaaf cadeau gekocht voor Lottes verjaardag *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lotte!
Noah!
pi_85626958
Oh BJ, wat een vrolijk moppie heb je toch O+ en Hannah heeft dat jurkje ook, maar volgens mij hebben Evie en Hannah heel veel dezelfde kleertjes :Y zelfde kleurtype enzo..

Ca.ra, heerlijk om Thomas zo te zien genieten van zijn verjaardag. Die treintjescake is gaaaaaf!
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:30:57 #278
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85627539
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:34 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Haha, geef dat ei maar aan ons idd, Kers. ;)
:D

Thomas, hartelijk gefeliciteeeeeerd *O* En wat een toffe cake _O_

En Evi is natuurlijk ook jarig, hoera hoera *O*

Leuke foto's kwamen er voorbij, wat worden onze baby's toch groot he? *zucht*

We zijn op dieet :)
Toby al sinds we donderdag het nieuws kregen en ik ben vandaag begonnen met producten die melk, ei en pinda bevatten te laten staan. Ehhh, eigenlijk van het weekend al, maar dat ging in mijn onoplettendheid een paar keer mis :@
Maar sinds vandaag dus echt streng, in ieder geval voor een paar weken zodat alle (voor hem) schadelijke stoffen uit zijn en mijn systeem verdwenen zijn. Dag 1 zit er alweer bijna op en het kostte weinig moeite, ben super gemotiveerd!

Vannacht amper 'n oog dichtgedaan, Toby heeft de halve nacht gehuild en letterlijk gepiept als een bejaarde met bronchitis. Gierende ademhaling en dat maakte me toch een herrie! Ik vond het doodeng en was op een gegeven moment echt bang dat hij zou stikken :{ Zelfs toen hij weer lag te slapen ging ik elke paar minuten even checken of hij het nog deed...
Vanmorgen naar de huisarts gegaan en het blijkt pseudokroep te zijn geweest. heel eng, maar gelukkig ook onschuldig.
.... met gevoel voor drama....
pi_85627550
Linda! Gave kleren. Wanneer heb je gesprek? Succes!
pi_85627557
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
ligt het aan mij of is mijn baby ineens een klein meisje :@ ??

kiek tan hoe parmantig ze daar zit.. O+
[ afbeelding ]
BJ, elke keer als ik foto's van Evie zie moet ik aan Mette denken, ze hebben ook veel dezelfde kleertjes (dit jurkje heeft ze ook) Je praat ook altijd over je meisje zoals ik me ook voel. En volgens mij gaan ze qua ontwikkeling vrij gelijk op. Ik voel altijd herkenning.
Je hebt een geweldig meisje O+
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:33:15 #281
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85627619
Spannend Linda!

En Wickie, ik hoop dat Mette niet al te veel last zal hebben van de waterpokken.
pi_85627688
mooi zeg die kleding Linda!! Staat je goed!! En je ziet er slank uit zeg! O+
Die boerderij krijgt Amélie ook :D
ze heeft al een el cheapo versie staan op haar kamertje en ooooh wat een pret :o iedere keer als ze haar bedje uitkomt móet ze eerst even met de beestjes spelen, ik ben heel benieuwd hoe ze die grote boerderij vindt O+

Ca.ra gefeliciteerd met je kleine grote man! O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85627790
Linda, wat zie jij dr hartstikke goed uit man!! *O* :9~

Mijn mams heeft die boerderij, of eigenlijk degeen die Huup bedoelt ook voor Lena...ze viind m geweldig, kan er echt een uur onafgebroken mee spelen; hekje open, hekje dicht, hekje open, beestje op zn plek zetten, hekje dicht, hekje open, beestje eruit halen, hekje dicht...heuj! En elke keer als ze de koe of het schaap, of het paard :') in dr handen heeft steekt ze m hoog de lucht in en roept ze "Boeeeeeeeeeeeeeee" O+ Ik vind m echt geweldig!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:41:53 #284
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85627975
Haha, hier is de boerderij ook een hit! Net als het Little People speelhuis. Dan drukt 'ie met dat kleine vingertje 30x achter elkaar op de deurbel enzo :D
pi_85628093

Ze heeft er niet zo veel op haar gezicht. Wel eentje in haar ooghoek bij haar traanbuisje. Wel een stuk of vier in haar nekplooi. Ze zitten vooral op andere plekken. Nu jeuken ze nog niet, maar wat niet is kan nog veranderen... Dus heb Calendulem gekocht. Vriendlief en ik zijn nu dus echt superverkouden....
pi_85628264
Tis geen echte Little People hoor :P

En Huups, zo ziet het er uit ja ;)

Mefke, woensdag :s)

Kersjes, je krijgt ook wel alles tegelijk he? :(
Lotte!
Noah!
pi_85628334
ah gos Mette ;(

fijn om te horen dat die boerderij zo'n hit is!! Ik kijk er naar uit!
Poppedein hahaha dat doet Amélie bij die cheapo boerderij ook, hekje open hekje dicht, open beestje erin, weer dicht enz. :D
en sinds ze ontdekt heeft dat laatjes ook open en dicht kunnen stopt ze daar een beestje in steeds om hem dicht te gooien en daarna steeds héél snel te gaan kijken of hij er nog in zit :D en ze is iedere keer weer verbaasd als ie er nog zit hahaha
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:39:38 #288
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85630260
Bedankt voor de lieve felicitaties!

Het is een beetje een dubbele dag vandaag, de vader van mijn man is overleden. Of beter gezegd, de verwekker, want na zijn vijfde verjaardag heeft hij hem nog maar een keer gezien toen hij 20 was. Maar mijn man en zijn broer zijn de enige naaste familie, dus gaan we morgen die kant op om de begrafenis etc te regelen. Yay voor goede timing _O_

Met mijn arm gaat het langzaam wel wat beter, maar volgens de fysio heb ik toch wel degelijk een spiertje gescheurd. Thomas doet mee met de ziekenboeg, die heeft al sinds donderdag een loopoor, en lijkt er sinds vanavond ook weer pijn aan te hebben.

Enniewee, het ga julie allemaal goed en tot snel aan de overkant van de één!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85635407
Oh Cara -O- Gecondoleerd :*

Is er iemand die me kan vertellen dat baby's ook tijden kennen dat ze weer langer slapen? :O Vandaag was het 5:30 en het wordt iedere dag vroeger lijkt het wel. Maakt niet uit of ik d'r om 18:00 of om 20:00 naar bed doe, ergens tussen 5 en 6 is ze Wakker *O* Alles al geprobeerd, bv en weer terug in bed, 's avonds langer wakker houden, flesje water geven, alleen toestoppen. D'r 's avonds helemaal volstouwen met eten, niks helpt. Nu loopt ze met mega-wallen :{
Lotte!
Noah!
pi_85635550
Oh Wat naar Linda -O- Gewoon negeren en wachten tot ze huilt is ook geen optie?
(Bij mij werkt dat ook niet hoor, je bent zelf ondertussen immers ook al wakker :') ) Ik hoop dat ze je binnenkort je rust weer gunt :*

Ca.ra soort van gecondoleerd dan zeg. Dubbele toestand zo!

Wickie, beterschap met Mette! :*

Incantrix, welkom terug! *O* :*

Jemig Kersjes, wat eng! Ik schrok weer heel erg toen ik het las, gelukkig goed afgelopen! :* En ik hoop ook heel erg dat het voor jullie straks beter gaat met Toby!

BJ, ze worden snel groot he?! Iemand heeft de tijd versneld! :X

Poppejans, Ook jij welkom terug! *O*
Wat apart dat Wolf het allemaal nog niet doet! Ik weet eigenlijk niet wanneer ze iets moeten kunnen, maar die ik-wil-wel-maar-lukt-niet periode is vreselijk -O- Ik heb hem weer, maar nu omdat hij bij alles wil staan, maar je op trekken aan een wiebelende wipstoel lukt niet :') Dus, wat doe je dan? Juist Mopperen! w/

En ieders huisje is super! Ssserpente, Gooit Lente jullie zuilen niet om?! :o Rienk zou ze gelijk allemaal af gaan _O-
Claudia, je weet het allang, maar jou boekenmuur :9~

Hier was het gister dramadag. Niks was goed en slapen wilde hij ook niet. Hij heeft alleen van 11:30 tot 15:00 geslapen en daarna niet meer. En moe dat hij was! Jemig. Alleen maar krijsen in bed en staan he, want als je staat dan kun je zelf niet meer zitten omdat je dat niet durft en dus ga je nog meer gillen en krijsen.. Poeh hee. Ik heb hem om 18:15 in de maxicosi voor het raam gezet en hij sliep binnen 3 minuten :')
Om 18:45 kwam mn vriend thuis en die wist dat dus niet dus die kwam lekker luid binnen en dus Rienk ook weer wakker. Maar toch een half uur geslapen *O* Hij wilde ook geen fles ofzo, dus het was echt gewoon dwarsigheid.
Daarna hebben we boodschappen gedaan (Rienk zit nu in de winkelwagen en dat is zo makkelijk en leuk! *O* ) En om 20:45 lag hij in bed na 2 slokken van zn papfles hij ging gelijk slapen......... Tot 07:00! :o *O* *O* *O*

Ik ben ook voor de verandering optijder naar bed gegaan en voor 00:00 sliepen we beide. Dus we hebben goed geslapen! J. staat nu onder de douche en gaat dan naar het werk. En wij zijn er ook uit. Ik denk dat ik morgen pap ga geven ipv een fles die ik nog steeds geef. Eens kijken of dat gaat.
pi_85635633
Goeie morgen!
Ca.ra, gecondoleerd... timing is niet fantastisch inderdaad.. :*
Vlindur, wat een gedoe met Rienk, maar wel top dat jullie eidnelijk weer es lekker lang hebben kunnen slapen! Daar knapt een mens van op! *O*
Linda :* voor de wallen... lastig als niks helpt. Minke wordt ook meestal tussen 5 en 6 wakker, maar is met haar speentje (die meestal ergens in de kamer ligt omdat ie uit bed is gevallen) dan wel weer snel vertrokken.

Wij hebben de laatste dagen steeds meer moeite met de overdag-flessen... Die willen er gewoon niet fatsoenlijk meer in. Minke wurmt zich alle kanten op, 3 slokken en dan duwt ze de fles weer weg om vervolgens na 10 seconden weer te gaan happen naar de speen. Gemiddeld duurt een fles dan echt onwijs lang, zolang als we volhouden... maar soms is het gewurm niet meer te houden en is ze weg (over de bank naar de andere kant toe... We hebben ook al de 1-2-3-speen geprobeerd zodat het misschien wat sneller gaat,maar dan gaat eht weer te snel waardoor ze zich hoestend en proestend verslikt. Iemand een idee of tip? :@
pi_85635695
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 07:46 schreef Lijnloos het volgende:
Goeie morgen!
Ca.ra, gecondoleerd... timing is niet fantastisch inderdaad.. :*
Vlindur, wat een gedoe met Rienk, maar wel top dat jullie eidnelijk weer es lekker lang hebben kunnen slapen! Daar knapt een mens van op! *O*
Linda :* voor de wallen... lastig als niks helpt. Minke wordt ook meestal tussen 5 en 6 wakker, maar is met haar speentje (die meestal ergens in de kamer ligt omdat ie uit bed is gevallen) dan wel weer snel vertrokken.

Wij hebben de laatste dagen steeds meer moeite met de overdag-flessen... Die willen er gewoon niet fatsoenlijk meer in. Minke wurmt zich alle kanten op, 3 slokken en dan duwt ze de fles weer weg om vervolgens na 10 seconden weer te gaan happen naar de speen. Gemiddeld duurt een fles dan echt onwijs lang, zolang als we volhouden... maar soms is het gewurm niet meer te houden en is ze weg (over de bank naar de andere kant toe... We hebben ook al de 1-2-3-speen geprobeerd zodat het misschien wat sneller gaat,maar dan gaat eht weer te snel waardoor ze zich hoestend en proestend verslikt. Iemand een idee of tip? :@
Geef jij de fles om een tijd of wanneer Minke er om vraagt?

Hier zitten we met flessen nu rond 07:00, rond 14:00 en rond 20:30! En hij vraagt er zelf om, ik geef niet meer. En ook drinkt hij ze meestal niet helemaal leeg meer :N

Ik kiep Rienk weer in bed en misschien ga ik er ook weer in :P Tot straks!
pi_85635721
Nou ja, een beetje van beide... Het is meestal dat ik wel kan merken wanneer ze honger krijgt (beetje miepen en zeuren) en dan valt ze ook echt de fles aan, maar na een paar slokken is het klaar en begint de worsteling... We zitten nu op 4 flessen in totaal, rond 7, rond 12.30, rond 17 en om 22.30 ...
pi_85635787
*O* Thomas en Evi gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag!!!! *O*

Lijnloos dat klinkt als wat kindjes in deze fase ook doen aan de borst, best lastig he. Misschien helpt het om haar in een schemerige rustige kamer te voeden? Ik voed Niels nu ook altijd in onze slaapkamer.

Vlindur wat fijn dat Rienk zo lang doorgeslapen heeft! Hopelijk gaat hij dat vanaf nu na genoeg slaap overdag ook doen!

Linda heel herkenbaar, Niels wordt ook zo vroeg (en vaak }:| ) wakker :O Wat zie je er goed uit joh, heel veel succes met je sollicitatie!!! Ohh, van die gedachte kan ik ook zo blij worden: alleen nog een spijkerbroek in het weekend!

Ca.Ra gecondoleerd :* Sterkte de komende tijd. Beterschap voor Thomas oor en jouw arm.
Wat een prachtige treintaart heb je gemaakt!

Arme Mette met de waterpokken, ik hoop dat ze niet zoveel jeuk krijgt :* Ik vind haar soms ook wat weg hebben van Evie inderdaad :)

Kersjes sterkte met het dieet. Het allerergste vond ik dat ik geen chocola meer mocht, gelukkig bestaat er chocolademelk van sojamelk en rijstmelk.
Die pseudokroep aanval klinkt echt eng :X Hopelijk is hij er nu vanaf!

BJ Evie is echt al een echt groot en mooi meisje zo als ze daar zo parmantig zit O+

Poppejans welkom terug van jullie fijne vakantie!! *O* En tot donderdag!!! O+

Lijnloos en Icantrix hoe was Lowlands? Hebben jullie nog gemeet?

Niels heeft sinds zondag drie nieuwe tanden boven, alledrie tegelijk doorgebroken!
Vanmorgen was hij al super vroeg wakker en helemaal hyper blij en nu slaapt hij alweer een kwartier want hij was me toch chagrijnig aan het doen 8)7 Ik heb hem verteld dat hij beter door kan slapen als het zo vroeg is :P
Ik slaap zelf echt heel slecht de laatste tijd, ik zit ook wel een beetje in een dipje omdat het vinden van een baan nog steeds niet lukt. Maar nu de vakantieperiode zo goed als voorbij is zal het aantal vacatures wel weer toenemen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_85635839
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 07:31 schreef Vlindur het volgende:
Oh Wat naar Linda -O- Gewoon negeren en wachten tot ze huilt is ook geen optie?
(Bij mij werkt dat ook niet hoor, je bent zelf ondertussen immers ook al wakker :') ) Ik hoop dat ze je binnenkort je rust weer gunt :*
Nouja, ik ben idd al wakker dan en zij ook al een tijdje blijkbaar, want ze zit te jammeren en gaat met dr speentjes gooien. Dan kan ik er meteen uit of na 5min, maar dat maakt dan ook geen verschil meer..

quote:
Hier was het gister dramadag. Niks was goed en slapen wilde hij ook niet. Hij heeft alleen van 11:30 tot 15:00 geslapen en daarna niet meer. En moe dat hij was! Jemig. Alleen maar krijsen in bed en staan he, want als je staat dan kun je zelf niet meer zitten omdat je dat niet durft en dus ga je nog meer gillen en krijsen.. Poeh hee. Ik heb hem om 18:15 in de maxicosi voor het raam gezet en hij sliep binnen 3 minuten :')
Om 18:45 kwam mn vriend thuis en die wist dat dus niet dus die kwam lekker luid binnen en dus Rienk ook weer wakker. Maar toch een half uur geslapen *O* Hij wilde ook geen fles ofzo, dus het was echt gewoon dwarsigheid.
Daarna hebben we boodschappen gedaan (Rienk zit nu in de winkelwagen en dat is zo makkelijk en leuk! *O* ) En om 20:45 lag hij in bed na 2 slokken van zn papfles hij ging gelijk slapen......... Tot 07:00! :o *O* *O* *O*

Ik ben ook voor de verandering optijder naar bed gegaan en voor 00:00 sliepen we beide. Dus we hebben goed geslapen! J. staat nu onder de douche en gaat dan naar het werk. En wij zijn er ook uit. Ik denk dat ik morgen pap ga geven ipv een fles die ik nog steeds geef. Eens kijken of dat gaat.
Hopelijk is Rienk vandaag een beetje beter te spreken. Fijn dat je in ieder geval goed hebt geslapen, vind ik altijd wel uitmaken! Als Lotte een echte zeurdag heeft, ga ik 's middags ook nog een uurtje slapen. Dan is de middag/avond net ff wat beter vol te houden!

Lijnloos, wat vervelend van die flessen...ik heb verder geen verstand van fv, maar toen Lotte zo deed met de BV heb ik vrij rigoreus afgebouwd van 6 fvoedingen naar 3. Misschien kan je een flesje minder geven en daardoor de rest anders verspreiden?
Lotte!
Noah!
pi_85636309
Mijn gejubel wordt saai, maar mèn wat heb ik momenteel een makkelijk kind. *O* Gisteravond waren we bij vrienden in NH (dus wéér de aflsuitdijk over). We waren daar een uurtje toen Isabeau moe werd. Flesje gegeven en in campingbedje gelegd. Metéén slapen. Echt zonder morren O+

Vervolgens toen we naar huis gingen wakker gemaakt. Ze ging meteen lachen en naar de POES! zwaaien en roepen. Toen in de auto naar huis, lekker slapen in de maxi cosi. Eenmaal thuis even een klein flesje gegeven en weer in d'r bedje. knor knor knor en vanmorgen heb ik haar wakker moeten maken.

Meteen weer vrolijk. O+ O+

juist omdat ik ook héél andere tijden heb meegemaakt met haar geniet ik hier zó van! O+
pi_85636365
OSCAR GEFELICITEERD! *O* *O* *O*

En jij ook BE, wat heeft Oscar van jullie gekregen?! Maak er een fijne dag van. :*
pi_85636388
Vlindur, vandaag gaat 't vast beter! :*
pi_85636466
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 08:11 schreef Twinkly het volgende:
Ik slaap zelf echt heel slecht de laatste tijd, ik zit ook wel een beetje in een dipje omdat het vinden van een baan nog steeds niet lukt. Maar nu de vakantieperiode zo goed als voorbij is zal het aantal vacatures wel weer toenemen.
Alles ligt ook zo op z'n gat in de vakantieperiode, hè? Ik hoop dat je snel gewoon eens op gesprek wordt gevraagd. Dat geeft je tenminste het gevoel dat je gehoord wordt en je het ergens voor doet.

:*
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:31:46 #300
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85636937
Oh Ca.ra, sterkte met het regelen van alles. Wel raar idee zeker, het is toch de biologische opa van Thomas die nu overleden is. Ook al hadden jullie geen band met hem, het is toch familie.

Linda, da's wel erg vroeg -O-

Sorbo, lekker hoor, geniet ervan! Totdat ze weer in een volgende fase belandt ;)

Twinkly :o :o
Ik doe m'n best om het hele bestaan van chocola te negeren.
Ben sinds zondag voor de 2e keer na de zwangerschap weer ongesteld, keer daarvoor was 3 weken geleden. Ik heb vannacht over chocola gedroomd :'(

Ik hoop dat de dames die ongewenst thuis zitten snel werk zullen vinden :*
Klinkt als een droom, elke dag lekker thuis met je kind(eren), maar er zijn natuurlijk ook genoeg sociale en financiële nadelen te bedenken.

Oscar is jarig, gefeliciteerd *O*
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:33:20 #301
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_85636967
Oscar van harte gefeliciteerd *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: