abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85626788
Cara! Van harte gefeliciteerd met Thomas zijn verjaardag! O+ Wat Mefke al zei; ineens "hoorde" je niet meer bij ons en had jij al zo'n prachtig ventje, waardoor wij ook wilden! En nu issie al 1! Je grote mooie vent! *O*

BJ, inderdaad, das een klein dreumesje in de dop :Y

Ik heb vandaag zo'n gaaf cadeau gekocht voor Lottes verjaardag *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lotte!
Noah!
pi_85626958
Oh BJ, wat een vrolijk moppie heb je toch O+ en Hannah heeft dat jurkje ook, maar volgens mij hebben Evie en Hannah heel veel dezelfde kleertjes :Y zelfde kleurtype enzo..

Ca.ra, heerlijk om Thomas zo te zien genieten van zijn verjaardag. Die treintjescake is gaaaaaf!
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:30:57 #278
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85627539
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:34 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Haha, geef dat ei maar aan ons idd, Kers. ;)
:D

Thomas, hartelijk gefeliciteeeeeerd *O* En wat een toffe cake _O_

En Evi is natuurlijk ook jarig, hoera hoera *O*

Leuke foto's kwamen er voorbij, wat worden onze baby's toch groot he? *zucht*

We zijn op dieet :)
Toby al sinds we donderdag het nieuws kregen en ik ben vandaag begonnen met producten die melk, ei en pinda bevatten te laten staan. Ehhh, eigenlijk van het weekend al, maar dat ging in mijn onoplettendheid een paar keer mis :@
Maar sinds vandaag dus echt streng, in ieder geval voor een paar weken zodat alle (voor hem) schadelijke stoffen uit zijn en mijn systeem verdwenen zijn. Dag 1 zit er alweer bijna op en het kostte weinig moeite, ben super gemotiveerd!

Vannacht amper 'n oog dichtgedaan, Toby heeft de halve nacht gehuild en letterlijk gepiept als een bejaarde met bronchitis. Gierende ademhaling en dat maakte me toch een herrie! Ik vond het doodeng en was op een gegeven moment echt bang dat hij zou stikken :{ Zelfs toen hij weer lag te slapen ging ik elke paar minuten even checken of hij het nog deed...
Vanmorgen naar de huisarts gegaan en het blijkt pseudokroep te zijn geweest. heel eng, maar gelukkig ook onschuldig.
.... met gevoel voor drama....
pi_85627550
Linda! Gave kleren. Wanneer heb je gesprek? Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85627557
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
ligt het aan mij of is mijn baby ineens een klein meisje :@ ??

kiek tan hoe parmantig ze daar zit.. O+
[ afbeelding ]
BJ, elke keer als ik foto's van Evie zie moet ik aan Mette denken, ze hebben ook veel dezelfde kleertjes (dit jurkje heeft ze ook) Je praat ook altijd over je meisje zoals ik me ook voel. En volgens mij gaan ze qua ontwikkeling vrij gelijk op. Ik voel altijd herkenning.
Je hebt een geweldig meisje O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:33:15 #281
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85627619
Spannend Linda!

En Wickie, ik hoop dat Mette niet al te veel last zal hebben van de waterpokken.
pi_85627688
mooi zeg die kleding Linda!! Staat je goed!! En je ziet er slank uit zeg! O+
Die boerderij krijgt Amélie ook :D
ze heeft al een el cheapo versie staan op haar kamertje en ooooh wat een pret :o iedere keer als ze haar bedje uitkomt móet ze eerst even met de beestjes spelen, ik ben heel benieuwd hoe ze die grote boerderij vindt O+

Ca.ra gefeliciteerd met je kleine grote man! O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85627790
Linda, wat zie jij dr hartstikke goed uit man!! *O* :9~

Mijn mams heeft die boerderij, of eigenlijk degeen die Huup bedoelt ook voor Lena...ze viind m geweldig, kan er echt een uur onafgebroken mee spelen; hekje open, hekje dicht, hekje open, beestje op zn plek zetten, hekje dicht, hekje open, beestje eruit halen, hekje dicht...heuj! En elke keer als ze de koe of het schaap, of het paard :') in dr handen heeft steekt ze m hoog de lucht in en roept ze "Boeeeeeeeeeeeeeee" O+ Ik vind m echt geweldig!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:41:53 #284
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85627975
Haha, hier is de boerderij ook een hit! Net als het Little People speelhuis. Dan drukt 'ie met dat kleine vingertje 30x achter elkaar op de deurbel enzo :D
pi_85628093

Ze heeft er niet zo veel op haar gezicht. Wel eentje in haar ooghoek bij haar traanbuisje. Wel een stuk of vier in haar nekplooi. Ze zitten vooral op andere plekken. Nu jeuken ze nog niet, maar wat niet is kan nog veranderen... Dus heb Calendulem gekocht. Vriendlief en ik zijn nu dus echt superverkouden....
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85628264
Tis geen echte Little People hoor :P

En Huups, zo ziet het er uit ja ;)

Mefke, woensdag :s)

Kersjes, je krijgt ook wel alles tegelijk he? :(
Lotte!
Noah!
pi_85628334
ah gos Mette ;(

fijn om te horen dat die boerderij zo'n hit is!! Ik kijk er naar uit!
Poppedein hahaha dat doet Amélie bij die cheapo boerderij ook, hekje open hekje dicht, open beestje erin, weer dicht enz. :D
en sinds ze ontdekt heeft dat laatjes ook open en dicht kunnen stopt ze daar een beestje in steeds om hem dicht te gooien en daarna steeds héél snel te gaan kijken of hij er nog in zit :D en ze is iedere keer weer verbaasd als ie er nog zit hahaha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:39:38 #288
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85630260
Bedankt voor de lieve felicitaties!

Het is een beetje een dubbele dag vandaag, de vader van mijn man is overleden. Of beter gezegd, de verwekker, want na zijn vijfde verjaardag heeft hij hem nog maar een keer gezien toen hij 20 was. Maar mijn man en zijn broer zijn de enige naaste familie, dus gaan we morgen die kant op om de begrafenis etc te regelen. Yay voor goede timing _O_

Met mijn arm gaat het langzaam wel wat beter, maar volgens de fysio heb ik toch wel degelijk een spiertje gescheurd. Thomas doet mee met de ziekenboeg, die heeft al sinds donderdag een loopoor, en lijkt er sinds vanavond ook weer pijn aan te hebben.

Enniewee, het ga julie allemaal goed en tot snel aan de overkant van de één!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85635407
Oh Cara -O- Gecondoleerd :*

Is er iemand die me kan vertellen dat baby's ook tijden kennen dat ze weer langer slapen? :O Vandaag was het 5:30 en het wordt iedere dag vroeger lijkt het wel. Maakt niet uit of ik d'r om 18:00 of om 20:00 naar bed doe, ergens tussen 5 en 6 is ze Wakker *O* Alles al geprobeerd, bv en weer terug in bed, 's avonds langer wakker houden, flesje water geven, alleen toestoppen. D'r 's avonds helemaal volstouwen met eten, niks helpt. Nu loopt ze met mega-wallen :{
Lotte!
Noah!
pi_85635550
Oh Wat naar Linda -O- Gewoon negeren en wachten tot ze huilt is ook geen optie?
(Bij mij werkt dat ook niet hoor, je bent zelf ondertussen immers ook al wakker :') ) Ik hoop dat ze je binnenkort je rust weer gunt :*

Ca.ra soort van gecondoleerd dan zeg. Dubbele toestand zo!

Wickie, beterschap met Mette! :*

Incantrix, welkom terug! *O* :*

Jemig Kersjes, wat eng! Ik schrok weer heel erg toen ik het las, gelukkig goed afgelopen! :* En ik hoop ook heel erg dat het voor jullie straks beter gaat met Toby!

BJ, ze worden snel groot he?! Iemand heeft de tijd versneld! :X

Poppejans, Ook jij welkom terug! *O*
Wat apart dat Wolf het allemaal nog niet doet! Ik weet eigenlijk niet wanneer ze iets moeten kunnen, maar die ik-wil-wel-maar-lukt-niet periode is vreselijk -O- Ik heb hem weer, maar nu omdat hij bij alles wil staan, maar je op trekken aan een wiebelende wipstoel lukt niet :') Dus, wat doe je dan? Juist Mopperen! w/

En ieders huisje is super! Ssserpente, Gooit Lente jullie zuilen niet om?! :o Rienk zou ze gelijk allemaal af gaan _O-
Claudia, je weet het allang, maar jou boekenmuur :9~

Hier was het gister dramadag. Niks was goed en slapen wilde hij ook niet. Hij heeft alleen van 11:30 tot 15:00 geslapen en daarna niet meer. En moe dat hij was! Jemig. Alleen maar krijsen in bed en staan he, want als je staat dan kun je zelf niet meer zitten omdat je dat niet durft en dus ga je nog meer gillen en krijsen.. Poeh hee. Ik heb hem om 18:15 in de maxicosi voor het raam gezet en hij sliep binnen 3 minuten :')
Om 18:45 kwam mn vriend thuis en die wist dat dus niet dus die kwam lekker luid binnen en dus Rienk ook weer wakker. Maar toch een half uur geslapen *O* Hij wilde ook geen fles ofzo, dus het was echt gewoon dwarsigheid.
Daarna hebben we boodschappen gedaan (Rienk zit nu in de winkelwagen en dat is zo makkelijk en leuk! *O* ) En om 20:45 lag hij in bed na 2 slokken van zn papfles hij ging gelijk slapen......... Tot 07:00! :o *O* *O* *O*

Ik ben ook voor de verandering optijder naar bed gegaan en voor 00:00 sliepen we beide. Dus we hebben goed geslapen! J. staat nu onder de douche en gaat dan naar het werk. En wij zijn er ook uit. Ik denk dat ik morgen pap ga geven ipv een fles die ik nog steeds geef. Eens kijken of dat gaat.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85635633
Goeie morgen!
Ca.ra, gecondoleerd... timing is niet fantastisch inderdaad.. :*
Vlindur, wat een gedoe met Rienk, maar wel top dat jullie eidnelijk weer es lekker lang hebben kunnen slapen! Daar knapt een mens van op! *O*
Linda :* voor de wallen... lastig als niks helpt. Minke wordt ook meestal tussen 5 en 6 wakker, maar is met haar speentje (die meestal ergens in de kamer ligt omdat ie uit bed is gevallen) dan wel weer snel vertrokken.

Wij hebben de laatste dagen steeds meer moeite met de overdag-flessen... Die willen er gewoon niet fatsoenlijk meer in. Minke wurmt zich alle kanten op, 3 slokken en dan duwt ze de fles weer weg om vervolgens na 10 seconden weer te gaan happen naar de speen. Gemiddeld duurt een fles dan echt onwijs lang, zolang als we volhouden... maar soms is het gewurm niet meer te houden en is ze weg (over de bank naar de andere kant toe... We hebben ook al de 1-2-3-speen geprobeerd zodat het misschien wat sneller gaat,maar dan gaat eht weer te snel waardoor ze zich hoestend en proestend verslikt. Iemand een idee of tip? :@
pi_85635695
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 07:46 schreef Lijnloos het volgende:
Goeie morgen!
Ca.ra, gecondoleerd... timing is niet fantastisch inderdaad.. :*
Vlindur, wat een gedoe met Rienk, maar wel top dat jullie eidnelijk weer es lekker lang hebben kunnen slapen! Daar knapt een mens van op! *O*
Linda :* voor de wallen... lastig als niks helpt. Minke wordt ook meestal tussen 5 en 6 wakker, maar is met haar speentje (die meestal ergens in de kamer ligt omdat ie uit bed is gevallen) dan wel weer snel vertrokken.

Wij hebben de laatste dagen steeds meer moeite met de overdag-flessen... Die willen er gewoon niet fatsoenlijk meer in. Minke wurmt zich alle kanten op, 3 slokken en dan duwt ze de fles weer weg om vervolgens na 10 seconden weer te gaan happen naar de speen. Gemiddeld duurt een fles dan echt onwijs lang, zolang als we volhouden... maar soms is het gewurm niet meer te houden en is ze weg (over de bank naar de andere kant toe... We hebben ook al de 1-2-3-speen geprobeerd zodat het misschien wat sneller gaat,maar dan gaat eht weer te snel waardoor ze zich hoestend en proestend verslikt. Iemand een idee of tip? :@
Geef jij de fles om een tijd of wanneer Minke er om vraagt?

Hier zitten we met flessen nu rond 07:00, rond 14:00 en rond 20:30! En hij vraagt er zelf om, ik geef niet meer. En ook drinkt hij ze meestal niet helemaal leeg meer :N

Ik kiep Rienk weer in bed en misschien ga ik er ook weer in :P Tot straks!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85635721
Nou ja, een beetje van beide... Het is meestal dat ik wel kan merken wanneer ze honger krijgt (beetje miepen en zeuren) en dan valt ze ook echt de fles aan, maar na een paar slokken is het klaar en begint de worsteling... We zitten nu op 4 flessen in totaal, rond 7, rond 12.30, rond 17 en om 22.30 ...
pi_85635787
*O* Thomas en Evi gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag!!!! *O*

Lijnloos dat klinkt als wat kindjes in deze fase ook doen aan de borst, best lastig he. Misschien helpt het om haar in een schemerige rustige kamer te voeden? Ik voed Niels nu ook altijd in onze slaapkamer.

Vlindur wat fijn dat Rienk zo lang doorgeslapen heeft! Hopelijk gaat hij dat vanaf nu na genoeg slaap overdag ook doen!

Linda heel herkenbaar, Niels wordt ook zo vroeg (en vaak }:| ) wakker :O Wat zie je er goed uit joh, heel veel succes met je sollicitatie!!! Ohh, van die gedachte kan ik ook zo blij worden: alleen nog een spijkerbroek in het weekend!

Ca.Ra gecondoleerd :* Sterkte de komende tijd. Beterschap voor Thomas oor en jouw arm.
Wat een prachtige treintaart heb je gemaakt!

Arme Mette met de waterpokken, ik hoop dat ze niet zoveel jeuk krijgt :* Ik vind haar soms ook wat weg hebben van Evie inderdaad :)

Kersjes sterkte met het dieet. Het allerergste vond ik dat ik geen chocola meer mocht, gelukkig bestaat er chocolademelk van sojamelk en rijstmelk.
Die pseudokroep aanval klinkt echt eng :X Hopelijk is hij er nu vanaf!

BJ Evie is echt al een echt groot en mooi meisje zo als ze daar zo parmantig zit O+

Poppejans welkom terug van jullie fijne vakantie!! *O* En tot donderdag!!! O+

Lijnloos en Icantrix hoe was Lowlands? Hebben jullie nog gemeet?

Niels heeft sinds zondag drie nieuwe tanden boven, alledrie tegelijk doorgebroken!
Vanmorgen was hij al super vroeg wakker en helemaal hyper blij en nu slaapt hij alweer een kwartier want hij was me toch chagrijnig aan het doen 8)7 Ik heb hem verteld dat hij beter door kan slapen als het zo vroeg is :P
Ik slaap zelf echt heel slecht de laatste tijd, ik zit ook wel een beetje in een dipje omdat het vinden van een baan nog steeds niet lukt. Maar nu de vakantieperiode zo goed als voorbij is zal het aantal vacatures wel weer toenemen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_85635839
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 07:31 schreef Vlindur het volgende:
Oh Wat naar Linda -O- Gewoon negeren en wachten tot ze huilt is ook geen optie?
(Bij mij werkt dat ook niet hoor, je bent zelf ondertussen immers ook al wakker :') ) Ik hoop dat ze je binnenkort je rust weer gunt :*
Nouja, ik ben idd al wakker dan en zij ook al een tijdje blijkbaar, want ze zit te jammeren en gaat met dr speentjes gooien. Dan kan ik er meteen uit of na 5min, maar dat maakt dan ook geen verschil meer..

quote:
Hier was het gister dramadag. Niks was goed en slapen wilde hij ook niet. Hij heeft alleen van 11:30 tot 15:00 geslapen en daarna niet meer. En moe dat hij was! Jemig. Alleen maar krijsen in bed en staan he, want als je staat dan kun je zelf niet meer zitten omdat je dat niet durft en dus ga je nog meer gillen en krijsen.. Poeh hee. Ik heb hem om 18:15 in de maxicosi voor het raam gezet en hij sliep binnen 3 minuten :')
Om 18:45 kwam mn vriend thuis en die wist dat dus niet dus die kwam lekker luid binnen en dus Rienk ook weer wakker. Maar toch een half uur geslapen *O* Hij wilde ook geen fles ofzo, dus het was echt gewoon dwarsigheid.
Daarna hebben we boodschappen gedaan (Rienk zit nu in de winkelwagen en dat is zo makkelijk en leuk! *O* ) En om 20:45 lag hij in bed na 2 slokken van zn papfles hij ging gelijk slapen......... Tot 07:00! :o *O* *O* *O*

Ik ben ook voor de verandering optijder naar bed gegaan en voor 00:00 sliepen we beide. Dus we hebben goed geslapen! J. staat nu onder de douche en gaat dan naar het werk. En wij zijn er ook uit. Ik denk dat ik morgen pap ga geven ipv een fles die ik nog steeds geef. Eens kijken of dat gaat.
Hopelijk is Rienk vandaag een beetje beter te spreken. Fijn dat je in ieder geval goed hebt geslapen, vind ik altijd wel uitmaken! Als Lotte een echte zeurdag heeft, ga ik 's middags ook nog een uurtje slapen. Dan is de middag/avond net ff wat beter vol te houden!

Lijnloos, wat vervelend van die flessen...ik heb verder geen verstand van fv, maar toen Lotte zo deed met de BV heb ik vrij rigoreus afgebouwd van 6 fvoedingen naar 3. Misschien kan je een flesje minder geven en daardoor de rest anders verspreiden?
Lotte!
Noah!
pi_85636309
Mijn gejubel wordt saai, maar mèn wat heb ik momenteel een makkelijk kind. *O* Gisteravond waren we bij vrienden in NH (dus wéér de aflsuitdijk over). We waren daar een uurtje toen Isabeau moe werd. Flesje gegeven en in campingbedje gelegd. Metéén slapen. Echt zonder morren O+

Vervolgens toen we naar huis gingen wakker gemaakt. Ze ging meteen lachen en naar de POES! zwaaien en roepen. Toen in de auto naar huis, lekker slapen in de maxi cosi. Eenmaal thuis even een klein flesje gegeven en weer in d'r bedje. knor knor knor en vanmorgen heb ik haar wakker moeten maken.

Meteen weer vrolijk. O+ O+

juist omdat ik ook héél andere tijden heb meegemaakt met haar geniet ik hier zó van! O+
pi_85636365
OSCAR GEFELICITEERD! *O* *O* *O*

En jij ook BE, wat heeft Oscar van jullie gekregen?! Maak er een fijne dag van. :*
pi_85636388
Vlindur, vandaag gaat 't vast beter! :*
pi_85636466
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 08:11 schreef Twinkly het volgende:
Ik slaap zelf echt heel slecht de laatste tijd, ik zit ook wel een beetje in een dipje omdat het vinden van een baan nog steeds niet lukt. Maar nu de vakantieperiode zo goed als voorbij is zal het aantal vacatures wel weer toenemen.
Alles ligt ook zo op z'n gat in de vakantieperiode, hè? Ik hoop dat je snel gewoon eens op gesprek wordt gevraagd. Dat geeft je tenminste het gevoel dat je gehoord wordt en je het ergens voor doet.

:*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:31:46 #300
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85636937
Oh Ca.ra, sterkte met het regelen van alles. Wel raar idee zeker, het is toch de biologische opa van Thomas die nu overleden is. Ook al hadden jullie geen band met hem, het is toch familie.

Linda, da's wel erg vroeg -O-

Sorbo, lekker hoor, geniet ervan! Totdat ze weer in een volgende fase belandt ;)

Twinkly :o :o
Ik doe m'n best om het hele bestaan van chocola te negeren.
Ben sinds zondag voor de 2e keer na de zwangerschap weer ongesteld, keer daarvoor was 3 weken geleden. Ik heb vannacht over chocola gedroomd :'(

Ik hoop dat de dames die ongewenst thuis zitten snel werk zullen vinden :*
Klinkt als een droom, elke dag lekker thuis met je kind(eren), maar er zijn natuurlijk ook genoeg sociale en financiële nadelen te bedenken.

Oscar is jarig, gefeliciteerd *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')