Lotte sabbelt aan ieder rozijntje en spuugt het dan vakkundig weer uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:56 schreef Ca.ra het volgende:
Oh popcorn.... dat heb ik nog nooit geprobeerd. Maar ik heb zelf zo'n popcornautomaat-dinges dus dat kan ik makkelijk eens proberen. Goeie tip!
Rozijntjes krijgt Thomas ook sinds vorige week. Die komen er geweld maar verder ongeschonden weer aan de achterkant uit
Dat lijkt mij ook fijn, Groof! Nu kun je er toch vaak maar effetjes tussenuit 's middags. Want eer ze geluncht heeft, ik de boel heb opgeruimd en ze goed en wel in de auto zit, is het alweer bijna tijd voor 'r middagslaapje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Groofsken3 het volgende:
Serpente, bij ons op het kdv zeiden ze dat de kinderen met ongeveer een jaar over gaan op één slaapje. De dochter van een vriendin doet het sinds kort en is 11 mnd. Mijn eigen dochter was bijna anderhalf. Ik zou het denk ik gewoon eens proberen. Wie weet. Ik vond het heerlijk, ik kon ineens weer veel langere uitstapjes maken. Een hele ochtend weg. Of de hééééle middag mèt avondeten
.
Nou dat dus...quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:46 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook fijn, Groof! Nu kun je er toch vaak maar effetjes tussenuit 's middags. Want eer ze geluncht heeft, ik de boel heb opgeruimd en ze goed en wel in de auto zit, is het alweer bijna tijd voor 'r middagslaapje.
Haha, echt in 10 minuten ja?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:05 schreef Meimeltje het volgende:
Je kan gewoon goed plannen Groof![]()
Dyon valt juist net als Kyllian altijd wel in slaap in de auto.
Vanmiddag gingen we even naar een 'speelbos', nog geen 10 minuten rijden maar beiden waren zo vertrokken.
[ afbeelding ]
Aaaah Kyllianquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef Meimeltje het volgende:
Uhm in 10 min? Ze kunnen beiden binnen een halve minuut in de auto in slaap vallen
Wat lief dat ze dan zelf dr oogjes dicht doet!Als ik Kyllian vraag 'ben je moe?' dan zegt hij standaard 'nee hoor' om een paar seconden daarna dus in slaap te vallen.
Haha, geef dat ei maar aan ons idd, Kers.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef Kersjes het volgende:
Oh Meimeltje, wat een geweldig uitzicht zo op de achterbank![]()
En ik hou ook nooit rekening met slaapjes van de jongens hoor.. Ze sliepen/slapen allebei zo onregelmatig! En in de wagen, draagdoek of auto slapen ze ook goed als het moet![]()
Dank dames, altijd fijn om je ei hier kwijt te kunnen!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:34 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, geef dat ei maar aan ons idd, Kers.
Hoe doe je dat dan met eten, als ze meteen naar bed gaat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef Linda2205 het volgende:
Ssserpente, Lotte doet ook sinds een paar weken maar 1 slaapje. Soort van.. Op het KDV slaapt ze alleen van 12-2. Soms lukt dat niet zo goed, dus dan haal ik haar op en gaat ze meteen weer naar bed. Dat reken ik eigenlijk tot 1 slaapje. Als ze daar wel goed slaapt, dan trekt ze het ook tot 's avonds.
En Kersjes, ik weet niks anders te zeggen als, dikke kus voor jullie en maar hopen dat Toby nu snel van zn klachten af is
Welke maaltijd?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met eten, als ze meteen naar bed gaat?
Ga je naar Zeeland, BJ? Waar ga je naar toe? Kom je een bakkie doen?
Wij gaan naar Bruinisse; ben nog nooit in Zeeland geweest... ben benieuwd! het weer is alleen niet zo super de komende dagen...quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met eten, als ze meteen naar bed gaat?
Ga je naar Zeeland, BJ? Waar ga je naar toe? Kom je een bakkie doen?
Ja, ze eten warm om half 12, dan om 12u naar bed, om 2u eruit en dan haal ik haar opquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Avondeten. Of gaat Lotte maar halve dagen naar het kdv?
Naar Bru!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Wij gaan naar Bruinisse; ben nog nooit in Zeeland geweest... ben benieuwd! het weer is alleen niet zo super de komende dagen...
naja lekker uitwaaien op het strand dan maar; neem een draagdoek mee![]()
en waar woon je Ssserpente: wij zijn maar 5 dagen in Zeeland; daarna gaan we door richting Brabant..
Ach soooooo!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:06 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, ze eten warm om half 12, dan om 12u naar bed, om 2u eruit en dan haal ik haar op
En ze kan de stapeltoren bouwen
dat was vanmorgen om 6u![]()
ik neem de laptop mee; dus ik kom nog gewoon online; ligt even aan de planning en wat vriendlief allemaal wil doen enzo;quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Naar Bru!Ik woon vlakbij Goes, da's zo'n 30 km van Bruinisse vandaan. Dat eiland onder Schouwen Duiveland. Laat maar weten als je toevallig die kant uitkomt en zin hebt natuurlijk, dan kunnen we de dametjes samen op de kiek zetten.
Ik heb ook vakantie.
Wrm bedenk je dat nu pas dan? Er zit geen woord Duits in dat filmpjequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ach soooooo!
Wat goed van Lotte! Bedenk me nu pas dat ze tweetalig wordt opgevoed trouwens. Handig!
Is goed hoor, kijk maar. Fijne vakantie iig!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik neem de laptop mee; dus ik kom nog gewoon online; ligt even aan de planning en wat vriendlief allemaal wil doen enzo;
maar kan best dat ik nog op je aanbod inga; lijkt me leuk om jou en Lente te zien/ spreken
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Is goed hoor, kijk maar. Fijne vakantie iig!
Linda, geen idee waarom ik me dat nu bedenk.
de 25e, as woensdag dus. nog laaaaaaaaang nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef Groofsken3 het volgende:
Wanneer is ze eigenlijk jarig Huup?
ik ben ook niet vies van tweedehandsquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:54 schreef Groofsken3 het volgende:
Héél erg mooi Huup. Ik koop zelf dat soort dingen altijd tweedehands. Maar hier ben ik toch wel een beetje jaloers op hoor.
Ik heb me voorgenomen dat S als ze zonder zijwieltjes kan fietsen een nieuwe fiets krijgt, ook met slingers aan het stuur. Volgend jaar lente met haar verjaardag denk ik.
Ja, dat vind ik ook, al hoeft het wat mij betreft ook niet een duur cadeau te zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:56 schreef huuphuup het volgende:
maar eerlijk, ik vind zo'n eerste verjaardag gewoon bijzonder, daar hoort een bijzonder cadeau bij vonden B. en ik dus ik heb niet eens de moeite genomen om er tweedehands naar te kijken
oh nee prijs maakt me ook niet uit, het hoeft niet per se duur te zijn. Nou was deze dat welquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, al hoeft het wat mij betreft ook niet een duur cadeau te zijn.
Het is een drollig Améliefietsje!
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, die hebben ze in R's groep bij het kdv ook. Die is ook leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:14 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zou wel zo'n stoffen pop met van die vlechten voor haar willen kopen denk ik.
ja daar kwam mn moeder zelf meequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef Groofsken3 het volgende:
Maar dan is dat bankje wel een heel slimme vondst dus.
Nou er zijn veel van die stoffen poppen. Deze vind ik ook wel leuk:quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:21 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, die hebben ze in R's groep bij het kdv ook. Die is ook leuk![]()
.
Voordeel van deze pop is wel dat hij dus mee in bad kan (niet van stof). Ze had al twee kleine babiepopjes met een stoffenlijfje en dat was wat we misten. Ze had bij een vriendinnetje de hele dag gesjouwd met een pop met speen. Dus dat waren mijn eisen toen ik ging zoeken. Geen stof en mèt speen.
hahahaha herkenbaarquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, het is idd vermoeiend. Hier is het steeds kruipkruipkruip......aan lamp trekken..........kruipkruipkruip........luidsprekers proberen te pakken............. kruipkruipkruip .........etensbakjes katten door de hal smijten............. kruikruipkruip....... stoelen aan eettafle verschuiven etc...etc..
De dingen die ik niet héél erg boeiend vind laat ik maar gewoon. Ik wil haar niet de hele dag beperken. Ze moet ook kunnen ontdekken, maar mán wat is dat soms vermoeiend![]()
Maar ook leuk!
Zoiets?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahaha herkenbaar![]()
hier heeft ze ontdekt dat de laatjes open kunnen. Manman, hilarisch om de hele inhoud eruit te gooien en speelgoedblokjes erin te doen
Opzich mag ie overal aan trekken en omgooien, maar niet mn 2 staande planten en de kattenbakjes en dat het niet mag lijkt ie nu al door te hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, het is idd vermoeiend. Hier is het steeds kruipkruipkruip......aan lamp trekken..........kruipkruipkruip........luidsprekers proberen te pakken............. kruipkruipkruip .........etensbakjes katten door de hal smijten............. kruikruipkruip....... stoelen aan eettafle verschuiven etc...etc..
De dingen die ik niet héél erg boeiend vind laat ik maar gewoon. Ik wil haar niet de hele dag beperken. Ze moet ook kunnen ontdekken, maar mán wat is dat soms vermoeiend![]()
Maar ook leuk!
Maar jij hebt een boekenmuur, moet je niet Ivan continu bij de boeken vandaan plukken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
Die Rienk!
Hier vind ik het ineens veel minder vermoeiend worden nu hij zelf goed kan zitten/vallen/opstaan en weer doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |