abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85564099
Bah, da's idd niet fijn van je arm, Ca.ra. Wat gebeurde er dan? Gleed je uit?

Pfoe, Kers, dat lijkt mij ook erg lastig, hoor. Ik zou zo ook echt niet weten waar die ingredienten allemaal inzitten. Kan me voorstellen dat je er op voorhand al een beetje moedeoos van wordt. Maar ik weet zeker dat je er snel je weg in zult vinden; voor je het weet, weet je het van de meeste producten uit je hoofd. Sterkte!

Lente stapte gister zomaar mee aan één hand! Dat kon ze nog helemaal niet, maar dat wist een vriendin van ons, die op visite was, niet. Dus die pakte Lente met zoveel vanzelfsprekendheid aan het handje, dat ze moeiteloos meestapte! Nils had 's ochtends nog met d'r geoefend, maar toe deed ze het mooi niet. Grappig om te zien dat de aanpak zoveel verschil kan maken. :D
pi_85564155
Kersjes: lijkt me ook erg lastig als je er ineens op moet gaan letten. Kom je er ineens achters dat je wel erg beperkt wordt. Hopelijk wordt het snel makkelijker het boodschappen doen.

Lente wat goed!!
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:06:43 #105
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85564763
We zaten met de kindjes op het grasveld en ik ging even binnen een speeltje pakken. En tijdens het opstaan bleef ik ergens aan haken met mijn voet. Ik heb me opgevangen met de arm waarmee ik me net opgeduwd had, maar ben een beetje raar terecht gekomen.
Als ik rustig zit gaat het prima, maar soms dan maak ik een beweging waarbij ik bijna door de grond ga.

Morgen komt mijn moeder in ieder geval helpen, cake bakken voor het kinderdagverblijf :)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85567667
Serpente :D En dan kan ze het ineens wel :D Geeft natuurlijk ook vertrouwen, zoveel vanzelfsprekendheid :)

Kersjes: Bij de AH hebben ze iig melk ei en soja-vrij brood. (ga ik ook gebruiken hier wrs. IN ieder geval om mee te beginnen)
pi_85568062
BJ: Wolf eet zo'n potje van 200 gram helemaal op, evenals zo'n fruit potje. En dan soms nog met een beetje toetje daarna, maar ik geef niet altijd toetje omdat ik dat zelf ook niet elke dag eet. Geef ik alleen als hij nog honger lijkt te hebben na het eten.
Maar he, ieder kind is anders! Evie eet volgens mij prima hoor

Kersjes, ik had volgens mij nog helemaal niet gereageerd op de melk/ei allergie van Toby. Wat fijn dat er (volgens mij was jijzelf ook nog diegene die erachter kwam) toch een reden gevonden is van zijn exceem.
Maar ik snap wel dat je baalt, want volgens mij zit er in de raarste dingen waarvan je het niet verwacht zelfs nog melk en/of ei...
Hopelijk groeit hij er nog over heen

Wat knap van Lente! Ik vond die foto zo aandoenlijk waarbij ze het snoer van de stofzuiger nog vast hield :D O+

Dankjulliewel voor het warme welkom!
Wolf was gisteren en ook vandaag aan het bijkomen van de terugreis van Spanje. Veel huilen van moeheid gister (gelukkig 's nachts gewoon doorgeslapen) en hij ligt nu al sinds 10.45 te slapen :o en dat voor een jongetje wat hoogstens 3 kwartier achter elkaar slaapt overdag.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85568456
Ja, dat is inderdaad bijkomen dan :D Vakantie was er toch om uit te rusten? :P

En... houd je vast, hier komtie....

Ik heb al een paar dagen een MAKKELIJKE baby! :o
Sinds hij goed rechtop kan zitten kan hij zichzelf vermaken in de box of in de kinderstoel. Als hij huilt heeft hij honger (fles) of is hij moe (bed) in bed huilt hij soms héél even en soms moet ik er drie keer heen, maar meestal niet. En 's avonds slaapt hij... En 's nachts ook al een week :o wakker ergens tussen 6 en 7...

HIJ IS MAKKELIJK *O* :o

* freecell haalt diep adem en is aan het bijkomen
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:43:14 #109
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85568572
Goed zo Lente!
Toby loopt mee aan de handjes, je moet echt allebei z'n handjes vastpakken anders durft hij niet.

Octopussy, het gaat sneller dan je denkt, binnen no time doet Hannah straks ook allerlei nieuwe kunstjes :Y

Dank allemaal voor de tips :)
Ik krijg nu van alle kanten goede raad aangereikt, fijn dat zoveel mensen meedenken.
.... met gevoel voor drama....
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:45:05 #110
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85568626
Freecell, wat heerlijk, geniet ervan *O*

Wow, Wolf heeft vast zijn eigen bedje gemist :o
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:23:28 #111
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85573517
Freecell wat klinkt dat lekker!

Thomas gaat ineens als een speer joh. Niet te geloven wat hij in een paar dagen tijd allemaal geleerd heeft weer.
Dinsdag begon hij met kruipen
Woensdag kon hij de ringen om de ringenpyramide doen
Gisteren was hij ineens aan het lopen op handen en voeten en het 'op het boze bolletje' gebaren bij 'klap eens in je handjes'
En vandaag kan hij met de blokjes stapelen (zie fototopic) en terwijl ik dit typ: zichzelf in nog benardere situaties werken dan we al gewend waren:

Meneer maakt nog even een eindspurtje voor zijn eerste verjaardag ;)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85574079
hahaha Thomas toch :D O+

Vlindur!!
uit de categorie makkelijke recepten:
In de allerhande die nu in de winkel ligt staan tien hele makkelijke en vrij snelle receptjes voor tomaten-pastasaus. Ze zijn allemaal in te vriezen zodat je bijvoorbeeld ook een grote batch vers kunt maken en even snel wat uit de vriezer kunt trekken. :)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 22 augustus 2010 @ 17:04:35 #113
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85574656
Kersjes wat naar dat Toby een allergie blijkt te hebben joh! lastig en erg vervelend!

Freecell; ik jompel even enorm voor je makkelijke baby *O* *O* *O* lekker genieten en bijkomen hoor!

Poppejans; wat een onwijs leuke foto's van Wolf op vakantie en wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Zijn julliie nu nog een paar dagen vrij?
En wat eet jullie mannetje goed zeg!

Ca.ra; wat is Thomas goed bezig zeg! klimmen, klauteren, kruipen, kletsen, super! *O*

Ik heb vandaag al 5 keer de wasmachine aan gehad; even de laatste puntjes op de i, voordat we op vakantie kunnen, maar OMG ik houd niet van inpakken; ben zo bang dat ik van alles vergeet! (naja scheelt dan dat we gewoon in nederland zijn en er winkels zijn :Y ).
Nu nog ff stressen dus, maar vanaf morgen lekker genieten!

Evie heeft vandaag flink dr hoofd gestoten met dr capriolen... zo zielig... :'( Gelukkig alleen een rode plek aan over gehouden...

en over het eten; Evie eet idd niet slecht hoor, maar ik vroeg me gewoon af wat gemiddelde is.
Evie eet nu per dag:
2 x fruit, totaal ongeveer 300-400 ml (zelf gemaakt)
1 x boterham
1 x warm eten ongeveer 100 ml
1x yoghurt ongeveer 50-100 ml
3x BV
1x papfles of BV
en in het weekend een halve liga :9~
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85574737
Haha, Ca.ra, waar zit Thomas op?

Ivan kan toch zo leuk spelen. Als hij een blokje of een bakje heeft sleept hij het het hele huis hoor. Dan moet het in de box, uit de box. Op de bank, van de bank. Achter het kussen, en hup weer tevoorschijn.

Het vallen lijkt trouwens z'n vruchten af te werpen, want ik merk dat hij voorzichtiger aan het worden is. Als hij bijvoorbeeld tegen de bank staat en weer wil gaan zitten dan zoekt hij eerst met een handje naar vaste grond terwijl hij zich met het andere handje aan de bank vasthoudt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 22 augustus 2010 @ 17:19:59 #115
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85575052
Thomas eet:
2 boterhammen
meestal 2 keer fruit. Varieert van 1-2 appelpartjes tot een flinke hand vol druiven of een schijf meloen.
avondeten: afhankelijk van de trek tussen 1/2 avent potje en een heel. Als ik ongepureerd eten geef dan is de hoeveelheid voor mijn gevoel wat groter dan een aventpotje, maar daarvan belandt ook een deel op de grond.
Tussendoor: 1/2 cracker, soepstengel, 1 babykoekje/lange vinger (uitzondering)
2 of 3 flessen melk, ca 200 cc
ca 50 cc yoghurt of kwark, maar soms slaan we die over

Verder drinkt hij nog water of slappe roosvicee.

Ik vind wel dat de hoeveelheden per dag enórm kunnen verschillen. Maar ik sta achter het credo: papa en mama bepalen wat er op tafel komt, Thomas bepaalt hoe veel er gegeten wordt. Hoe lastig dat soms ook is als hij een dag of langer heel weinig eet. Maar het wordt altijd gecompenseerd door een (aantal) hongerige dag(en).

Thomas zit op die foto in de kast die mijn opa vroeger gemaakt heeft. Het is een type 'kaaskast', de onderste twee planken zijn dieper dan de hogere. Alles is met pinnen op hoogte verstelbaar. Nu staat hij zo dat Thomas er makkelijk zittend op zijn knieeën aan kon spelen, ivm de fysiotherapie. Maar het is dus ook de hoogte dat Thomas er heel makkelijk op kan klimmen, en hij heeft de achteruit nog niet ontdekt. Ik denk dat ik even wacht tot hij geleerd heeft dat hij er ook weer af kan, en daarna doen we de plank een gaatje hoger.
pi_85577443
Amélie zit momenteel vol overgave de allerhande aan stukken te scheuren _O- :D
en dan komt ze heel lief iedere keer een snipper bij mij brengen die ik dan weg mag gooien :')

Hier is het erg verschillend wat Amélie eet op een dag.
Als ze alles opeet dan kom ik gemiddeld genomen aan:

1 a 1,5 boterham
fruit, varieert van 1 tot 2 stuks (ook afhankelijk van hoeveel brood erin gaat ;) )
tussendoor: soepstengel, doosje rozijntjes sinds kort, yoghurt
avondeten

en overdag 2 tot 3 flessen, dat verschilt. 's nachts ook 1 a 2 flessen, afhankelijk van hoeveel ze overdag drinkt. Van de flessen drinkt ze anywhere tussen de 90 en 150 cc.
Verder drinkt ze erg veel water, zowel bij de maaltijden als tussendoor.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85577632
Wat eet Lotte dan veel als ik dat zo lees :o

3-4 boterhammen
3x bv
1x fruit
yoghurt met musli
avondeten
tussendoor: rijstwafel, soepstengels, popcorn (echt een hit hier!)
Lotte!
Noah!
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:56:43 #118
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85577967
Oh popcorn.... dat heb ik nog nooit geprobeerd. Maar ik heb zelf zo'n popcornautomaat-dinges dus dat kan ik makkelijk eens proberen. Goeie tip!
Rozijntjes krijgt Thomas ook sinds vorige week. Die komen er geweld maar verder ongeschonden weer aan de achterkant uit :P
pi_85578035
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:56 schreef Ca.ra het volgende:
Oh popcorn.... dat heb ik nog nooit geprobeerd. Maar ik heb zelf zo'n popcornautomaat-dinges dus dat kan ik makkelijk eens proberen. Goeie tip!
Rozijntjes krijgt Thomas ook sinds vorige week. Die komen er geweld maar verder ongeschonden weer aan de achterkant uit :P
Lotte sabbelt aan ieder rozijntje en spuugt het dan vakkundig weer uit :') Daar wacht ik dus nog maar even mee. Maar popcorn vindt ze echt geweldig! Als we buiten zitten en ik heb het zakje mee, dan sleept ze dat naar me toe en gaat net zo lang zitten miepen tot ze wat krijgt O+
Lotte!
Noah!
pi_85578969
Net terug van weekendje bij mn ouders.. Dus helemaal niet bijgelezen.

Even alvast een klein vraagje. Mette heeft sinds gisteren kleine mini blaasjes, t zijn er nou een stuk of 15/20 over haar hele lichaam. en ze heeft 1 wat grotere op haar buik. Eerst dacht ik dat ze flink was toegetakeld door een mug maar de bultes werden steeds meer miniblaasjes (je ziet echt dat er vocht onder zit) Maar ze zijn zo mini, het valt bijna niet op. Ze was al een week snot verkouden, rode oogjes, kribbig en minder drinken. Maar niet echt koorst af en toe lichte verhoging, geen zieke indruk dus)
Nou na deze veelste lange inleiding... Zou dit waterpokken kunnen zijn? Dan moeten ze toch veel groter zijn en veel meer?
Ze is trouwens niet echt in de zon geweest en bij mn ouders was het lekker koel binnen.

Als ze waterpokken heeft mag ze morgen niet naar het KDV volgens mij en uitgerekend morgen heeft ze haar afscheid op het KDV...

Zo en nu bijlezen :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85579890
Wick, de waterpokken begonnen bij Lente precies zo. Hier mogen ze wel gewoon naar het kdv (mits ze ziet niet ellendig voelen natuurlijk). De waterpokken zijn namelijk al besmettelijk voordat de blaasjes uitbreken.
pi_85580411
Ssserpente, dank voor je reactie. Vriendlief gaat morgen gewoon erheen en overlegd dan met de leidsters.
Ben benieuwd hoe het zal gaan van de week. We gaan vrijdag op vakantie....
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:13:35 #123
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85580527
Wickie, als het toch waterpokken zijn en ze voelt zich niet al te ziek, geen hoge koorts enzo, dan mag ze inderdaad gewoon naar het kdv morgen.

Rozijntjes zijn hier erg in trek, hij vindt ze heerlijk! Yoghurt-rozijntjes mag hij nu niet meer helaas...
Don't worry, ik zal er heus niet over blijven doorjammeren dat hij dit-of-dat niet mag.

We waren net boven aan het spelen en toen hij een knuffelpoes pakte zei hij "poesssss". Toeval toch, dat kan toch niet dat hij dat nu al zegt? We hebben niet eens een echte!
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:23:00 #124
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85580822
Kers, ik begrijp best dat het je momenteel allemaal erg bezig houdt. En ik weer zeker dat de rest t ook begrijpt hoor. Je wordt er steeds mee geconfronteerd als je weer iets tegen komt dat nu niet meer kan/mag. Ik heb hier toch ook geblaat van spalkjes zus en spalkjes zo... En niemand die daar over klaagde hoor.
Het is gewoon fijn als je dit soort zaken even kwijt kunt. Daar zijn we toch ook een beetje voor?
pi_85581039
Kers, lekker blijven 'klagen', hoor! Daar zijn we voor!

Pfoe, ik ben vanmiddag gewoon voor het eerst thuis geweest zonder Lente. :o Nils nam 'r mee naar vrienden en ik heb drie uur liggen pitten. :z Ik was er zooo aan toe, liep al dagen op m'n tandvlees.
Wel gek hoor, alleen thuis zijn. Ik had de hele tijd het idee dat ze lag te slapen of zo.

Wanneer gaan baby's ongeveer over op een slaapje ipv twee? Lente valt tegewoordig 's ochtend zo laat in slaap en slaat dan ook nog vaak d'r middagslaapje over, dat ik misschien maar eens ga proberen om 'r tot na de lunch wakker te houden.
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:43:25 #126
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85581541
Serpente, bij ons op het kdv zeiden ze dat de kinderen met ongeveer een jaar over gaan op één slaapje. De dochter van een vriendin doet het sinds kort en is 11 mnd. Mijn eigen dochter was bijna anderhalf. Ik zou het denk ik gewoon eens proberen. Wie weet. Ik vond het heerlijk, ik kon ineens weer veel langere uitstapjes maken. Een hele ochtend weg O+ . Of de hééééle middag mèt avondeten *O* .
pi_85581656
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Groofsken3 het volgende:
Serpente, bij ons op het kdv zeiden ze dat de kinderen met ongeveer een jaar over gaan op één slaapje. De dochter van een vriendin doet het sinds kort en is 11 mnd. Mijn eigen dochter was bijna anderhalf. Ik zou het denk ik gewoon eens proberen. Wie weet. Ik vond het heerlijk, ik kon ineens weer veel langere uitstapjes maken. Een hele ochtend weg O+ . Of de hééééle middag mèt avondeten *O* .
Dat lijkt mij ook fijn, Groof! Nu kun je er toch vaak maar effetjes tussenuit 's middags. Want eer ze geluncht heeft, ik de boel heb opgeruimd en ze goed en wel in de auto zit, is het alweer bijna tijd voor 'r middagslaapje.
pi_85581759
Volgens mij was het hier bij de oudste ook rond 1 jaar :)

Ga jij dan altijd tussen de slaapjes door weg Groof?
Ik doe eigenlijk ook gerust dingen met de kids als Dyon eigenlijk moet slapen. Hij slaapt dan onderweg wel of in de kinderwagen. Niet dat ik dat dagelijks doe.
pi_85581983
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:46 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook fijn, Groof! Nu kun je er toch vaak maar effetjes tussenuit 's middags. Want eer ze geluncht heeft, ik de boel heb opgeruimd en ze goed en wel in de auto zit, is het alweer bijna tijd voor 'r middagslaapje.
Nou dat dus...
Dan zou ik nooit meer boodschappen enzo kunnen doen :P
Dyon slaap ongeveer van 9.30-11.30 en 14.00-16.00. Rond 12 uur lunchen met de kids en als ik dan om 13 uur even boodschappen ga doen zodat hij wel om 14.00 uur thuis zou kunnen slapen dan slaapt hij geheit onderweg en wil dan toch niet meer thuis slapen ;)
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:55:38 #130
313287 Groofsken3
pi_85582049
De eerste maanden kon ik alles doen. Nu slaapt meneer alleen nog maar thuis :{w . Mevrouw deed een tweetal jaren terug precies hetzelfde dus ik had het kunnen bedenken. Maar op de een of andere manier ging ik er een tijdje vanuit dat dees anders was. Niet dus.

Helaas pindakaas, is van tijdelijke aard, liever twee gezellige kids dan drama... Tussen de slaapjes door dus ja. ;)
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:57:45 #131
313287 Groofsken3
pi_85582143
Ik vind trouwens dat ik nog best veel doe met ze, als je ziet hoegroot de beperkingen zijn wat dat betreft :P . Voor de grotere uitstapjes probeer ik het zo te timen dat ze in de auto slapen (of ten minste toch de jongste), maar die moet dan behoorlijk moe èn ontspannen zijn, want anders doet hij dat ook niet op commando, slapen in de auto.
pi_85582477
Je kan gewoon goed plannen Groof :P

Dyon valt juist net als Kyllian altijd wel in slaap in de auto.

Vanmiddag gingen we even naar een 'speelbos', nog geen 10 minuten rijden maar beiden waren zo vertrokken.
pi_85582532
Haha, meimel. Ze liggen ook synchroon in dezelfde houding, echt broers!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:13:10 #134
313287 Groofsken3
pi_85582741
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:05 schreef Meimeltje het volgende:
Je kan gewoon goed plannen Groof :P

Dyon valt juist net als Kyllian altijd wel in slaap in de auto.

Vanmiddag gingen we even naar een 'speelbos', nog geen 10 minuten rijden maar beiden waren zo vertrokken.
[ afbeelding ]
Haha, echt in 10 minuten ja? :D Lief! Mijn dochter kan ik tegenwoordig wel haar middagdut in de auto laten doen. Dan zeg ik 'probeer maar te gaan slapen, we doen het middagdutje in de auto' en dan gaat ze liggen, doet haar ogen dicht en valt twee van de drie keer meteen in slaap :o.

En goed plannen misschien, maar ik sleep wel altijd brood, fruit, drinken en weet ik het wat mee, om er zoveel mogelijk van te kunnen benutten, van de wakkere tijd. :)
pi_85582840
Uhm in 10 min? Ze kunnen beiden binnen een halve minuut in de auto in slaap vallen :P
Wat lief dat ze dan zelf dr oogjes dicht doet! :D Als ik Kyllian vraag 'ben je moe?' dan zegt hij standaard 'nee hoor' om een paar seconden daarna dus in slaap te vallen.
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:20:28 #136
313287 Groofsken3
pi_85583052
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef Meimeltje het volgende:
Uhm in 10 min? Ze kunnen beiden binnen een halve minuut in de auto in slaap vallen :P
Wat lief dat ze dan zelf dr oogjes dicht doet! :D Als ik Kyllian vraag 'ben je moe?' dan zegt hij standaard 'nee hoor' om een paar seconden daarna dus in slaap te vallen.
Aaaah Kyllian :D , dat vind ik echt al zo'n grotejongensactie. Stug vol blijven houden dat je niet moe bent, maar ondertussen... O+ .

Ik ben weg :W , soms ben ik ineens moe en moet ik een nachtje bijtanken. :Z
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:21:45 #137
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85583128
Oh Meimeltje, wat een geweldig uitzicht zo op de achterbank :D
En ik hou ook nooit rekening met slaapjes van de jongens hoor.. Ze sliepen/slapen allebei zo onregelmatig! En in de wagen, draagdoek of auto slapen ze ook goed als het moet :Y

Dank dames, altijd fijn om je ei hier kwijt te kunnen!
pi_85583168
Truste Groof! Hopelijk een rustige nacht voor je!

Ik ga ook naar boven, maar helaas om te beginnen aan een hele berg strijk.
pi_85583833
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef Kersjes het volgende:
Oh Meimeltje, wat een geweldig uitzicht zo op de achterbank :D
En ik hou ook nooit rekening met slaapjes van de jongens hoor.. Ze sliepen/slapen allebei zo onregelmatig! En in de wagen, draagdoek of auto slapen ze ook goed als het moet :Y

Dank dames, altijd fijn om je ei hier kwijt te kunnen!
Haha, geef dat ei maar aan ons idd, Kers. ;)
pi_85584595
Ssserpente, Lotte doet ook sinds een paar weken maar 1 slaapje. Soort van.. Op het KDV slaapt ze alleen van 12-2. Soms lukt dat niet zo goed, dus dan haal ik haar op en gaat ze meteen weer naar bed. Dat reken ik eigenlijk tot 1 slaapje. Als ze daar wel goed slaapt, dan trekt ze het ook tot 's avonds.

En Kersjes, ik weet niks anders te zeggen als, dikke kus voor jullie en maar hopen dat Toby nu snel van zn klachten af is
Lotte!
Noah!
pi_85584688
Leuke foto, Meimel! Lente blijft nu vrij wakker in de auto. Ze zit alleen maar naar buiten te kijken en 'da' te roepen.

Ik ga morgen maar proberen of ik 'r tot na de lunch wakker kan houden. Dan lunchen we maar wat vroeger en dan hoop ik dat ze het redt, ook tot 's avonds na het eten. Het gebeurt nu namelijk wel eensdat ze rond 1700 uur alnog d'r bedje in moet omdat er geen land meer me te bezeilen is door vermoeidheid.
Met dus als gevolg dat ze om 7 uur nog veel te veel energie heeft en niet wil slapen.

Morgen maar eens kijken wat er gaat werken. En anders houden we maar weer lekker d'r eigen ritme aan. :)
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:55:28 #142
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85585035
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:34 schreef Ssserpente het volgende:

[..]
Haha, geef dat ei maar aan ons idd, Kers. ;)
:D

Hoe laat gaan jullie kindjes trouwens slapen? Als ik 7 uur lees van Serpente... Thomas ligt er meestal ergens tussen 8 en half 9 in. Soms nog later als hij echt niet moe is. Vandaag voor t eerst om 7 uur, het was vanmorgen redelijk vroeg en zijn ritme ligt dus ook al de hele dag een uur te vroeg.

[ Bericht 23% gewijzigd door Ca.ra op 22-08-2010 22:01:38 ]
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:56:17 #143
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85585082
Kers gewoon lekker hier je hart luchten hoor; altijd fijn om je gevoelens te kunnen delen en van mekaar te kunnen leren.

Ssserpente; lekker bijgeslapen! wat fijn joh! voel je je nu weer een beetje fitter???

Groofs; slaap lekker!!! lekker nachtje bijtanken!

wat een lieve foto van de kids op de achterbank Meimel O+ O+ O+

Evie deed 1 slaapje eerst en juist sinds 2 maanden ofzo weer 2 slaapjes; en dat gaat heel goed. Vaak slaapt ze van 11-13 en van 16:30- 18 uur ongeveer. Alleen ergens anders slaapt ze niet zo goed.... dus ook wij zijn vaak aan tijd gebonden... maar soms lukt een dutje in de auto wel. Hoop dat het morgen ook gaat lukken als we richting Zeeland gaan vertrekken; wij gaan einde van de morgen die kant op; normaal gaat Evie dan ook ongeveer naar bed; dus ik hoop dat ze lekker onderweg gaat slapen...
pi_85585246
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef Linda2205 het volgende:
Ssserpente, Lotte doet ook sinds een paar weken maar 1 slaapje. Soort van.. Op het KDV slaapt ze alleen van 12-2. Soms lukt dat niet zo goed, dus dan haal ik haar op en gaat ze meteen weer naar bed. Dat reken ik eigenlijk tot 1 slaapje. Als ze daar wel goed slaapt, dan trekt ze het ook tot 's avonds.

En Kersjes, ik weet niks anders te zeggen als, dikke kus voor jullie en maar hopen dat Toby nu snel van zn klachten af is
Hoe doe je dat dan met eten, als ze meteen naar bed gaat?

Ga je naar Zeeland, BJ? Waar ga je naar toe? Kom je een bakkie doen?
pi_85585312
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Welke maaltijd?
Lotte!
Noah!
pi_85585621
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:00 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Welke maaltijd?
Avondeten. Of gaat Lotte maar halve dagen naar het kdv?
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:05:06 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85585625
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Wij gaan naar Bruinisse; ben nog nooit in Zeeland geweest... ben benieuwd! het weer is alleen niet zo super de komende dagen...

naja lekker uitwaaien op het strand dan maar; neem een draagdoek mee :Y

en waar woon je Ssserpente: wij zijn maar 5 dagen in Zeeland; daarna gaan we door richting Brabant.. :Y
pi_85585700
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Avondeten. Of gaat Lotte maar halve dagen naar het kdv?
Ja, ze eten warm om half 12, dan om 12u naar bed, om 2u eruit en dan haal ik haar op :)

En ze kan de stapeltoren bouwen *O*

dat was vanmorgen om 6u :O
Lotte!
Noah!
pi_85585814
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Wij gaan naar Bruinisse; ben nog nooit in Zeeland geweest... ben benieuwd! het weer is alleen niet zo super de komende dagen...

naja lekker uitwaaien op het strand dan maar; neem een draagdoek mee :Y

en waar woon je Ssserpente: wij zijn maar 5 dagen in Zeeland; daarna gaan we door richting Brabant.. :Y
Naar Bru! ;) Ik woon vlakbij Goes, da's zo'n 30 km van Bruinisse vandaan. Dat eiland onder Schouwen Duiveland. Laat maar weten als je toevallig die kant uitkomt en zin hebt natuurlijk, dan kunnen we de dametjes samen op de kiek zetten. O+ Ik heb ook vakantie.
pi_85585958
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:06 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja, ze eten warm om half 12, dan om 12u naar bed, om 2u eruit en dan haal ik haar op :)

En ze kan de stapeltoren bouwen *O*

dat was vanmorgen om 6u :O
Ach soooooo!

Wat goed van Lotte! Bedenk me nu pas dat ze tweetalig wordt opgevoed trouwens. Handig!
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:11:21 #151
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85585972
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Naar Bru! ;) Ik woon vlakbij Goes, da's zo'n 30 km van Bruinisse vandaan. Dat eiland onder Schouwen Duiveland. Laat maar weten als je toevallig die kant uitkomt en zin hebt natuurlijk, dan kunnen we de dametjes samen op de kiek zetten. O+ Ik heb ook vakantie.
ik neem de laptop mee; dus ik kom nog gewoon online; ligt even aan de planning en wat vriendlief allemaal wil doen enzo;
maar kan best dat ik nog op je aanbod inga; lijkt me leuk om jou en Lente te zien/ spreken :Y
pi_85586089
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ach soooooo!

Wat goed van Lotte! Bedenk me nu pas dat ze tweetalig wordt opgevoed trouwens. Handig!
Wrm bedenk je dat nu pas dan? Er zit geen woord Duits in dat filmpje :P
Lotte!
Noah!
pi_85586437
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik neem de laptop mee; dus ik kom nog gewoon online; ligt even aan de planning en wat vriendlief allemaal wil doen enzo;
maar kan best dat ik nog op je aanbod inga; lijkt me leuk om jou en Lente te zien/ spreken :Y
Is goed hoor, kijk maar. Fijne vakantie iig!

Linda, geen idee waarom ik me dat nu bedenk. :@
pi_85586656
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:19 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Is goed hoor, kijk maar. Fijne vakantie iig!

Linda, geen idee waarom ik me dat nu bedenk. :@
:D

:*
Lotte!
Noah!
pi_85597108
Goedemorgen!

Martine, wat stoer dat Jamie ineens stond! Dan is het ineens geen baby meer he? Dat vind ik tenminste, dat ze al echt van die dreumesjes worden als ze eenmaal staan.

Ca.Ra, hoe is het met je arm? Wat vervelend dat dat juist zo voor de verjaardag van Thomas is gebeurd!

Kersjes, dat zal inderdaad een hoop aanpassingen vergen, die allergieën van Toby. Je vindt je weg er wel weer in, maar leuk is anders.

Lente gewoon aan één hand stappen. Doe es even normaal! :D En inderdaad grappig dat een aanpak zo kan verschillen. Hier kwam ik er achter dat Isabeau aan twee handen kon stappen, omdat haar zussen dat ineens met haar deden. Ik was nog niet eens op het idee gekomen. Ik stond wel even raar te kijken!

Poppejans, is Wolf inmiddels een beetje bijgekomen van de reis? En jij, alweer een beetje gewend?

Free, wat fijn dat Florian zo makkelijk is momenteel. Geniet ervan en inderdaad TANK BIJ ;)

Thomas, uitslovertje! Zit je zomaar ineens in de kast!

BJ, fijne vakantie! Lekker weer heb je erbij! :')

Claudia, fijn om te merken dat Ivan wat voorzichtiger wordt. Is het vallen niet helemaal voor niets geweest.

Haha Lotte aan de popcorn! Dat wordt vast een bioscoopliefhebster later, gewoon vanwege de popcorn.

Wickie, en? Is ze gewoon naar het KDV?

Kersjes, hier ook een baby die de hele dag poes poes poes zegt, kan gerust hoor :) En ok, wij hebben wel poezen, maar Isabeau is ook jonger, dus ik denk dat het gerust kan dat Toby het zei!

Dyon en Kyllian samen in slaap in de auto, wat een lief gezicht!.

Lotte, wat knap dat je die toren kunt bouwen. Ik vrees met grote vrees dat ik dat hier niet hoef te proberen. Mijn voorspelling is dat eerst de ringen met een grote boog door de kamer vliegen, gevolgd door het ding waar de ringen op moeten...

/Trikssessie

Ben zo trots op mijn kleine smurf! Ze slaapt nu al een week door! Gisteren gingen we bij mijn schoonouders bbq-en. Ze wonen in Noord-Holland en we moesten dus 's avonds laat de afsluitdijk nog weer over. Ik heb Isaeau bij mijn schoonouders naar bed gebracht; gaf geen kik! Vervolgens haar kort voor vertrek wakker gemaakt, we zijn naar huis gereden, vervolgens haar weer in bed gelegd; weer geen kik! En toen sliep ze gewoon door tot 7 uur. Gisterochtend sliep ze uit tot tien voor tien! Echt ik had nooit verwacht dat het toevoegen van een boterham en wat extra yoghurt en een cracker zo vreselijk veel resultaat zou geven. In een maand tijd zijn we van een probleemslaper naar een voorbeeldige schone slaapster gegaan. Ik heb mijn avonden én nachten terug en voel me een ander mens.

Tandje nummer acht komt door. Denk dat daar de koorts en het niet willen eten van zaterdag vandaan kwam. Gisteren was ze weer de oude.
pi_85597135
Oh en natuurlijk *O* *O* *O* *O* *O* voor Thomas en Evi!

Gefeliciteerd! Ook voor Ca.Ra, Duchess en Juup!
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:03:02 #157
313287 Groofsken3
pi_85597768
Thomas en Evi, gefeliciteerd *O* . 1 jaar oud, het blijft bijzonder.

Ongelooflijk Sorbo, hoe goed je dametje het heeft opgepakt. Is ze nu overdag ook anders? Meer uitgelspanen? Of merk je er verder overdag niet veel van?
pi_85597798
Wat fijn dat het slapen zo goed gaat Sorbootje. :)
pi_85597834
Ik merk overdag niet zo veel verschil eigenlijk. Het slapen ging overdag sowieso al wel prima en ze is meestal wel vrolijk. Momenteel is ze wel wat pieperig, maar er zit gewoon een tandje lelijk tegen haar tandvlees te duwen, dus ik denk dat dat daar aanligt.
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:10:49 #160
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85597905
groof uitgelspanen! :D geweldig! _O_ ik dacht dat ik de enige was die woorden zo briljant kon spellen! _O_ ik heb nog steeds moeite met het woord 'samen'. komt altijd als 'smane' uit mijn toetsenbord :P
(vind het oprecht grappig, niet lullig bedoeld of iets)

enniewee, thomas en evi, van harte met jullie eerste verjaardagen! *O* *O* *O*

aviva is naar het kdv, wennen. nu mag ze maar weer tot 1 uur blijven wennen, want het moet rustig opgebouwd worden. vorige keer was ze ook tot 1 uur, ksnap er niets van. maar kwas doorweekt tot op het bot, kvoel me kut, dus heb maar toegezegd haar te halen om 1 uur. daar gaat mn rust. daarvoor blijf je thuis :')
gingen ze fruithap eten, wilde ze aviva in de box leggen. uhm, het kind is bijna 8 mnd, die eet fruit?! keek ze me raar aan. ik wees op de stukjes peer, keek ze me nog raarder aan. 'dat is hard?!' ja, ze eet niet van een lepel. ze snapte er helemaal niets van, en wilde haar in de wipper leggen. uhm, ze kan al zitten, hoor!
'ja, ik heb de overdracht nog niet gelezen' nou, lekker is dat. en je weet wel dat het wennen vorige keer schijnbaar niet goed is gegaan? terwijl wij bij het ophalen geen onvertogen woord hoorden?

ach, kzal wel overgevoelig zijn nu, maar kvind t irritant. wellicht dat ik me bij het ophalen beter voel en wel ff met haar ga praten. zo gaan we het dus ff niet doen.

eerst koffie, dan ga ik teruglezen. kmoest het ff kwijt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:12:34 #161
313287 Groofsken3
pi_85597930
Haha Davinia, ik tiep met twee vingers maar weel héééél snel (uiteraard) en mijn rechterhand kan dat sneller dan mijn linkerhand dus dan krijg je hele vreemde comobinaties omdat mijn hersens denken dat links al in orde was, maar mijn hand nog bezig was enzo :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:13:59 #162
313287 Groofsken3
pi_85597960
En poeh Davinia, zelfs als ik stabiel zou zijn, zou ik daar boos van worden. Wat stom zeg.
pi_85597964
Pff Davinia, dat geeft geen lekker gevoel! Ik vind je niet overgevoelig, ik zou daar ook moeite mee hebben en ik heb nogal een olifantenhuid.
pi_85597972
nou davinia, klinkt anders niet alsof je overgevoelig bent, klinkt alsof ze er een zooitje van maken daar hoor! ga lekker eerst een tukkie doen!

en gefeliciteerd jarigen :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85597998
Thomas en Evi woehoeeee! gefeliciteerd met jullie eerste verjaardagen!!! *O* *O* *O*
wat bijzonder toch O+ het komt wel allemaal terug van vorig jaar nu merk ik :D dat had ik al toen Timo 1 werd, maar nu helemaal!

We zijn hier ook in de laatste voorbereidingen lees, er moet nu toch echt gepoetst worden ;( -O- ik vind het spannend!!!

Isabeau goed bezig meiske!!

Davinia dat is ook gek eigenlijk :?
het lijkt me niet dat zoiets met overgevoeligheid te maken heeft. Je kind is inderdaad 8 maanden, dan mag je er in goed vertrouwen vanuit gaan dat ze gewoon fruit en eten krijgt en niet in de box geparkeerd wordt terwijl de rest eet :? zelfs al eet ze het niet, het lijkt me dat het wel aangeboden moet worden.
Vervelend, misschien vanmiddag even ter sprake brengen? :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85598037
Dat heb ik ook Huup! Ik moet nu denken aan de downtime en de baby's die toen allemaal geboren werden. Ik vond het met m'n dikke buik allemaal zo spannend en nu kon ik het niet volgen AARGH!! En dat is nu alweer een jaar geleden. *zucht* :)
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:17:49 #167
313287 Groofsken3
pi_85598039
Wanneer is ze eigenlijk jarig Huup?
pi_85598173
Baby's die één jaar worden of bijna zijn. :)

Een veel te ver van mijn bed show ;)
pi_85598309
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef Groofsken3 het volgende:
Wanneer is ze eigenlijk jarig Huup?
de 25e, as woensdag dus. nog laaaaaaaaang niet O-) :+

en deze krijgt ze van ons:

ik vind hem zo leuk O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:54:06 #170
313287 Groofsken3
pi_85598890
Héél erg mooi Huup. Ik koop zelf dat soort dingen altijd tweedehands. Maar hier ben ik toch wel een beetje jaloers op hoor :Y .

Ik heb me voorgenomen dat S als ze zonder zijwieltjes kan fietsen een nieuwe fiets krijgt, ook met slingers aan het stuur. Volgend jaar lente met haar verjaardag denk ik. ^O^
pi_85598921
Oh Huup wat een gewéldig fietsje!

Ik zit nog te piekeren wat wij aan Isabeau moeten geven. Maar gelukkig duurt dat nog eeuwen ;)
pi_85598967
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:54 schreef Groofsken3 het volgende:
Héél erg mooi Huup. Ik koop zelf dat soort dingen altijd tweedehands. Maar hier ben ik toch wel een beetje jaloers op hoor :Y .

Ik heb me voorgenomen dat S als ze zonder zijwieltjes kan fietsen een nieuwe fiets krijgt, ook met slingers aan het stuur. Volgend jaar lente met haar verjaardag denk ik. ^O^
ik ben ook niet vies van tweedehands :9
maar eerlijk, ik vind zo'n eerste verjaardag gewoon bijzonder, daar hoort een bijzonder cadeau bij vonden B. en ik dus ik heb niet eens de moeite genomen om er tweedehands naar te kijken :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85599051
Gefeliciteerd met Thomas en Evi! *O*

Wat heerlijk dat Isabeau nu zo goed slaapt 's nachts, Sorbo! Ivan kan overdag ineens wat eerder mopperig of zeurderig worden dan normaal. Mijn vermoeden is dat hij op zulke momenten alweer honger begint te krijgen. Hem wat extra's aanbieden werkt in de regel als een tierelier. Het is ook niet zo vreemd natuurlijk, want hij verbruikt nu heel veel energie.
pi_85599100
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:56 schreef huuphuup het volgende:

maar eerlijk, ik vind zo'n eerste verjaardag gewoon bijzonder, daar hoort een bijzonder cadeau bij vonden B. en ik dus ik heb niet eens de moeite genomen om er tweedehands naar te kijken :')
Ja, dat vind ik ook, al hoeft het wat mij betreft ook niet een duur cadeau te zijn.

Het is een drollig Améliefietsje!
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:02:13 #175
313287 Groofsken3
pi_85599142
Ik weet zo uit mijn hoofd niet eens meer wat ze voor haar eerste verjaardag heeft gekregen :o .
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:04:34 #176
313287 Groofsken3
pi_85599211
Oh jawel, ik had van een oudtante een antiek poppenbedje gekregen en zelf 'bekleed'. Ze heeft er toen nauwelijks naar omgekeken. De pop die ze voor haar tweede verjaardag heeft gekregen is wel een schot in de roos geweest. Die wordt 's nachts in bed gelegd (het eerder genoemde bedje, nu wel ^O^ :P ), gaat mee in bad (is een plaspop officieel), heeft een speen die een zeer grote aantrekkingskracht op mijn dochter uitoefent, enz... Die pop is echt een groot succes. :Y
pi_85599301
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook, al hoeft het wat mij betreft ook niet een duur cadeau te zijn.

Het is een drollig Améliefietsje!
oh nee prijs maakt me ook niet uit, het hoeft niet per se duur te zijn. Nou was deze dat wel :') _O-
maar we hadden hem zien staan in de etalage een paar maanden terug en we zijn er allebei op slag verliefd op geworden. Dus sja, dan kun je wel naar andere dingen kijken maar als dan steeds dat ene fietsje in je hoofd zit als vergelijkingsmateriaal dan moet je het misschien maar gewoon halen :') :D

Als ze niet dit fietsje had gekregen had ze wsl iets van little people gekregen van ons denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85599535
Ik zou wel zo'n stoffen pop met van die vlechten voor haar willen kopen denk ik. O+
pi_85599725
oh ja die zijn ook leuk!

we hebben ook gekeken naar poppen maar we vonden haar daar toen nog niet groot genoeg voor. Als in, ze knuffelde nog niet echt met haar knuffels, was er neit echt mee bezig. Maar nu sinds een week of wat doet ze dat wel dus eigenlijk had het best gekund.

Weet je wat truowens ook moeilijk was... beide opa's en oma's hadden een budget van ruim 100,- voor een kado. Das heel lief natuurlijk maar ze wilden per se iets kopen en liever niet op de spaarrekening storten. Ik vond dat echt heel moeilijk om iets voor 2 x 100,- te bedenken :X zonder dat je gelijk omkomt in de kubieke meters zooi :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:21:55 #180
313287 Groofsken3
pi_85599761
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:14 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zou wel zo'n stoffen pop met van die vlechten voor haar willen kopen denk ik. O+
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, die hebben ze in R's groep bij het kdv ook. Die is ook leuk :Y O+ .

Voordeel van deze pop is wel dat hij dus mee in bad kan (niet van stof). Ze had al twee kleine babiepopjes met een stoffenlijfje en dat was wat we misten. Ze had bij een vriendinnetje de hele dag gesjouwd met een pop met speen. Dus dat waren mijn eisen toen ik ging zoeken. Geen stof en mèt speen.
pi_85599810
Sorbootje, wat fijn dat Isabeau nu zo goed slaapt *O* Had ze gewoon honger dan, dat ze het met wat extra eten nu wel goed doet?

Thomas en Evi, van harte gefeliciteerd *O* Ik vind het echt wel speciaal zo'n 1e verjaardag. Huup, groot gelijk dat je daar een speciaal cadeau voor wilt geven.
Mijn neefjes zijn volgende week ook 1 jaar en ik ben nog aan het bedenken wat leuk is om te geven. Ik heb al voor allebei een pakje met opdruk besteld van GoodMoodKids, maar wil ook nog wel een speeltje oid geven.

Davinia, het is wel een beetje een blunder van die KDV leidster. Ook niet leuk als je zoiets merkt (bij de wendagen notabene!).
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:23:58 #182
313287 Groofsken3
pi_85599826
Maar dan is dat bankje wel een heel slimme vondst dus. ^O^
pi_85599894
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef Groofsken3 het volgende:
Maar dan is dat bankje wel een heel slimme vondst dus. ^O^
ja daar kwam mn moeder zelf mee :Y was ik erg blij mee. Ze zei toen ze zag dat ik niet zo goed wist wat te vragen van ja, je kunt ook bijvoorbeeld een meegroeibedje vragen, dat willen we ook best halen hoor!
Nou vonden we haar nog wel te klein voor een meegroeibed maar meubels was niet eens zo'n gek idee.

Dus zodoende. *O*
en nu heeft mn moeder geloof ik nog een kleine set van little people erbij gekocht om ook een klein kadootje te hebben op de dag zelf.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85599954
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:21 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, die hebben ze in R's groep bij het kdv ook. Die is ook leuk :Y O+ .

Voordeel van deze pop is wel dat hij dus mee in bad kan (niet van stof). Ze had al twee kleine babiepopjes met een stoffenlijfje en dat was wat we misten. Ze had bij een vriendinnetje de hele dag gesjouwd met een pop met speen. Dus dat waren mijn eisen toen ik ging zoeken. Geen stof en mèt speen.
Nou er zijn veel van die stoffen poppen. Deze vind ik ook wel leuk:

En dan een bedje erbij ofzo...

Zo'n pop als jij omschrijft is ook heel leuk, gaat ook op het lijstje.nl ;) Maar ik wil zelf graag een geven waar ze ook mee kan slapen en knuffelen. O+ (zul je zien dat het helemaal geen poppenkind is en dat ze meer van de duplo is enzo :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:30:42 #185
313287 Groofsken3
pi_85600067
Superleuk Huup. :Y

En ja dat snap ik ook heel goed Sorbo, en die is ook heel lief O+ .
pi_85600345
Thomas en Evi gefeliciteerd! *O* *O*

Sorbo wat heerlijk dat ze zo goed doorslaapt! ^O^

Huup, wat een geweldig fietsje en bedankt voor de tip! We moeten vanavond boodschappen doen, dus ik neem gelijk de Allerhande mee! ^O^

Hier is het hek van de dam. Rienk kan alle kanten uit en doet dat dus ook, moet hem nu continu bij de Ficus en andere planten vandaan trekken en gebruikt alles om te staan. En daar gaat ie bij stappen en kukelt dan dus om -O- Best vermoeiend dit :)

En voor dit was ik ook grandioos te laat.. Het is een mobiel foto dus niet zo goed enzo, maar u begrijpt het idee.. En hij vond ze lekker ook :')

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85600427
hahahaha Rienk :D kijk hem triomfantelijk kijken _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85600576
Rienk :D Stiekem moet ik er wel om lachen.
pi_85600690
Echt Rienk, je bent gewoon dé man!! HELD!! _O_ _O-
pi_85600841
Hihi, ik vind het nu ook wel grappig ja _O-
Hij zit echt geen seconde stil! Dan sjeest ie weer daar heen en dan zit hij hier weer klem dan gaat ie daar weer staan en dan dondert ie daar weer om :O

Mén wat een drukte ;)

Nu moppert ie in bed, dus hij zal wel een fles willen 8-) Nu nog praten, dan is het helemaal feest ;)
pi_85601034
Vlindur, het is idd vermoeiend. Hier is het steeds kruipkruipkruip......aan lamp trekken..........kruipkruipkruip........luidsprekers proberen te pakken............. kruipkruipkruip .........etensbakjes katten door de hal smijten............. kruikruipkruip....... stoelen aan eettafle verschuiven etc...etc..

De dingen die ik niet héél erg boeiend vind laat ik maar gewoon. Ik wil haar niet de hele dag beperken. Ze moet ook kunnen ontdekken, maar mán wat is dat soms vermoeiend :D

Maar ook leuk!
pi_85601098
Rienk! :o _O-
wacht maar tot ie loopt! Dan is niks meer veilig...
*plakband op laatjes heeft*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85601210
Hieperdepieperdepieperdepiep voor Thomas en Evi! Een heel vol jaar met jullie samen al achter de rug en hopelijk nog vele vele vele gezonde en fijne te gaan!! Een hele fijne dag vandaag! *O*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85601349
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, het is idd vermoeiend. Hier is het steeds kruipkruipkruip......aan lamp trekken..........kruipkruipkruip........luidsprekers proberen te pakken............. kruipkruipkruip .........etensbakjes katten door de hal smijten............. kruikruipkruip....... stoelen aan eettafle verschuiven etc...etc..

De dingen die ik niet héél erg boeiend vind laat ik maar gewoon. Ik wil haar niet de hele dag beperken. Ze moet ook kunnen ontdekken, maar mán wat is dat soms vermoeiend :D

Maar ook leuk!
hahahaha herkenbaar :P

hier heeft ze ontdekt dat de laatjes open kunnen. Manman, hilarisch om de hele inhoud eruit te gooien en speelgoedblokjes erin te doen :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85601391
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahahaha herkenbaar :P

hier heeft ze ontdekt dat de laatjes open kunnen. Manman, hilarisch om de hele inhoud eruit te gooien en speelgoedblokjes erin te doen :D
Zoiets?

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85601434
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:

Maar ook leuk!
Opzich mag ie overal aan trekken en omgooien, maar niet mn 2 staande planten en de kattenbakjes en dat het niet mag lijkt ie nu al door te hebben }:| Want dan doen we het juist wel! *O*
Ik heb hem eigenlijk ook nooit in de box. Alleen als ik er heel flauw van ben ;)

De fles zit er in en het lijkt nu wel stil. Heb ik even een paar uurtjes rust :s)
pi_85601514
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:04 schreef Vicky het volgende:

[..]

Zoiets?

[ afbeelding ]
Whaha _O- Dat is me nu nog ff bespaard _O-
pi_85601530
Rienk _O-

Ik had alles hier babyproof, maar ik vrees dat ik wel weer moet gaan opruimen als Florian aan de hobbel gaat.
pi_85601566
Ficussen kunen al niet zoveel hebben, maar van aanraken en trekken gaan ze echt dood :') Ervaring.
pi_85601581
Die Rienk! :D

Hier vind ik het ineens veel minder vermoeiend worden nu hij zelf goed kan zitten/vallen/opstaan en weer doorgaan.
pi_85601645
Wij gaan vanavond een test doen met de fles een half-uurtje naar voren halen :) Naar 22:30 dus. Weekje aanhouden en dan naar 22:00...

Ben benieuwd!
pi_85601673
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:04 schreef Vicky het volgende:

[..]

Zoiets?

[ afbeelding ]
Ja dat werk ja :Y :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85601690
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
Die Rienk! :D

Hier vind ik het ineens veel minder vermoeiend worden nu hij zelf goed kan zitten/vallen/opstaan en weer doorgaan.
Maar jij hebt een boekenmuur, moet je niet Ivan continu bij de boeken vandaan plukken?
Rienk heeft het gelukkig nog niet ontdekt, mn boekenkast ^O^

pi_85601724
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja dat werk ja :Y :P
Heerlijk he :D
whaha ach, zo af en toe vind ik het niet erg en als ik het echt zat ben plak ik de la gewoon dicht met tape :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')