oh nee prijs maakt me ook niet uit, het hoeft niet per se duur te zijn. Nou was deze dat welquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, al hoeft het wat mij betreft ook niet een duur cadeau te zijn.
Het is een drollig Améliefietsje!
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, die hebben ze in R's groep bij het kdv ook. Die is ook leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:14 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zou wel zo'n stoffen pop met van die vlechten voor haar willen kopen denk ik.
ja daar kwam mn moeder zelf meequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef Groofsken3 het volgende:
Maar dan is dat bankje wel een heel slimme vondst dus.
Nou er zijn veel van die stoffen poppen. Deze vind ik ook wel leuk:quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:21 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, die hebben ze in R's groep bij het kdv ook. Die is ook leuk![]()
.
Voordeel van deze pop is wel dat hij dus mee in bad kan (niet van stof). Ze had al twee kleine babiepopjes met een stoffenlijfje en dat was wat we misten. Ze had bij een vriendinnetje de hele dag gesjouwd met een pop met speen. Dus dat waren mijn eisen toen ik ging zoeken. Geen stof en mèt speen.
hahahaha herkenbaarquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, het is idd vermoeiend. Hier is het steeds kruipkruipkruip......aan lamp trekken..........kruipkruipkruip........luidsprekers proberen te pakken............. kruipkruipkruip .........etensbakjes katten door de hal smijten............. kruikruipkruip....... stoelen aan eettafle verschuiven etc...etc..
De dingen die ik niet héél erg boeiend vind laat ik maar gewoon. Ik wil haar niet de hele dag beperken. Ze moet ook kunnen ontdekken, maar mán wat is dat soms vermoeiend![]()
Maar ook leuk!
Zoiets?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahaha herkenbaar![]()
hier heeft ze ontdekt dat de laatjes open kunnen. Manman, hilarisch om de hele inhoud eruit te gooien en speelgoedblokjes erin te doen
Opzich mag ie overal aan trekken en omgooien, maar niet mn 2 staande planten en de kattenbakjes en dat het niet mag lijkt ie nu al door te hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, het is idd vermoeiend. Hier is het steeds kruipkruipkruip......aan lamp trekken..........kruipkruipkruip........luidsprekers proberen te pakken............. kruipkruipkruip .........etensbakjes katten door de hal smijten............. kruikruipkruip....... stoelen aan eettafle verschuiven etc...etc..
De dingen die ik niet héél erg boeiend vind laat ik maar gewoon. Ik wil haar niet de hele dag beperken. Ze moet ook kunnen ontdekken, maar mán wat is dat soms vermoeiend![]()
Maar ook leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |