abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:04:34 #176
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85599211
Oh jawel, ik had van een oudtante een antiek poppenbedje gekregen en zelf 'bekleed'. Ze heeft er toen nauwelijks naar omgekeken. De pop die ze voor haar tweede verjaardag heeft gekregen is wel een schot in de roos geweest. Die wordt 's nachts in bed gelegd (het eerder genoemde bedje, nu wel ^O^ :P ), gaat mee in bad (is een plaspop officieel), heeft een speen die een zeer grote aantrekkingskracht op mijn dochter uitoefent, enz... Die pop is echt een groot succes. :Y
pi_85599301
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook, al hoeft het wat mij betreft ook niet een duur cadeau te zijn.

Het is een drollig Améliefietsje!
oh nee prijs maakt me ook niet uit, het hoeft niet per se duur te zijn. Nou was deze dat wel :') _O-
maar we hadden hem zien staan in de etalage een paar maanden terug en we zijn er allebei op slag verliefd op geworden. Dus sja, dan kun je wel naar andere dingen kijken maar als dan steeds dat ene fietsje in je hoofd zit als vergelijkingsmateriaal dan moet je het misschien maar gewoon halen :') :D

Als ze niet dit fietsje had gekregen had ze wsl iets van little people gekregen van ons denk ik.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85599535
Ik zou wel zo'n stoffen pop met van die vlechten voor haar willen kopen denk ik. O+
pi_85599725
oh ja die zijn ook leuk!

we hebben ook gekeken naar poppen maar we vonden haar daar toen nog niet groot genoeg voor. Als in, ze knuffelde nog niet echt met haar knuffels, was er neit echt mee bezig. Maar nu sinds een week of wat doet ze dat wel dus eigenlijk had het best gekund.

Weet je wat truowens ook moeilijk was... beide opa's en oma's hadden een budget van ruim 100,- voor een kado. Das heel lief natuurlijk maar ze wilden per se iets kopen en liever niet op de spaarrekening storten. Ik vond dat echt heel moeilijk om iets voor 2 x 100,- te bedenken :X zonder dat je gelijk omkomt in de kubieke meters zooi :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:21:55 #180
313287 Groofsken3
pi_85599761
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:14 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zou wel zo'n stoffen pop met van die vlechten voor haar willen kopen denk ik. O+
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, die hebben ze in R's groep bij het kdv ook. Die is ook leuk :Y O+ .

Voordeel van deze pop is wel dat hij dus mee in bad kan (niet van stof). Ze had al twee kleine babiepopjes met een stoffenlijfje en dat was wat we misten. Ze had bij een vriendinnetje de hele dag gesjouwd met een pop met speen. Dus dat waren mijn eisen toen ik ging zoeken. Geen stof en mèt speen.
pi_85599810
Sorbootje, wat fijn dat Isabeau nu zo goed slaapt *O* Had ze gewoon honger dan, dat ze het met wat extra eten nu wel goed doet?

Thomas en Evi, van harte gefeliciteerd *O* Ik vind het echt wel speciaal zo'n 1e verjaardag. Huup, groot gelijk dat je daar een speciaal cadeau voor wilt geven.
Mijn neefjes zijn volgende week ook 1 jaar en ik ben nog aan het bedenken wat leuk is om te geven. Ik heb al voor allebei een pakje met opdruk besteld van GoodMoodKids, maar wil ook nog wel een speeltje oid geven.

Davinia, het is wel een beetje een blunder van die KDV leidster. Ook niet leuk als je zoiets merkt (bij de wendagen notabene!).
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:23:58 #182
313287 Groofsken3
pi_85599826
Maar dan is dat bankje wel een heel slimme vondst dus. ^O^
pi_85599894
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef Groofsken3 het volgende:
Maar dan is dat bankje wel een heel slimme vondst dus. ^O^
ja daar kwam mn moeder zelf mee :Y was ik erg blij mee. Ze zei toen ze zag dat ik niet zo goed wist wat te vragen van ja, je kunt ook bijvoorbeeld een meegroeibedje vragen, dat willen we ook best halen hoor!
Nou vonden we haar nog wel te klein voor een meegroeibed maar meubels was niet eens zo'n gek idee.

Dus zodoende. *O*
en nu heeft mn moeder geloof ik nog een kleine set van little people erbij gekocht om ook een klein kadootje te hebben op de dag zelf.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85599954
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:21 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, die hebben ze in R's groep bij het kdv ook. Die is ook leuk :Y O+ .

Voordeel van deze pop is wel dat hij dus mee in bad kan (niet van stof). Ze had al twee kleine babiepopjes met een stoffenlijfje en dat was wat we misten. Ze had bij een vriendinnetje de hele dag gesjouwd met een pop met speen. Dus dat waren mijn eisen toen ik ging zoeken. Geen stof en mèt speen.
Nou er zijn veel van die stoffen poppen. Deze vind ik ook wel leuk:

En dan een bedje erbij ofzo...

Zo'n pop als jij omschrijft is ook heel leuk, gaat ook op het lijstje.nl ;) Maar ik wil zelf graag een geven waar ze ook mee kan slapen en knuffelen. O+ (zul je zien dat het helemaal geen poppenkind is en dat ze meer van de duplo is enzo :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:30:42 #185
313287 Groofsken3
pi_85600067
Superleuk Huup. :Y

En ja dat snap ik ook heel goed Sorbo, en die is ook heel lief O+ .
pi_85600345
Thomas en Evi gefeliciteerd! *O* *O*

Sorbo wat heerlijk dat ze zo goed doorslaapt! ^O^

Huup, wat een geweldig fietsje en bedankt voor de tip! We moeten vanavond boodschappen doen, dus ik neem gelijk de Allerhande mee! ^O^

Hier is het hek van de dam. Rienk kan alle kanten uit en doet dat dus ook, moet hem nu continu bij de Ficus en andere planten vandaan trekken en gebruikt alles om te staan. En daar gaat ie bij stappen en kukelt dan dus om -O- Best vermoeiend dit :)

En voor dit was ik ook grandioos te laat.. Het is een mobiel foto dus niet zo goed enzo, maar u begrijpt het idee.. En hij vond ze lekker ook :')

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85600427
hahahaha Rienk :D kijk hem triomfantelijk kijken _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85600576
Rienk :D Stiekem moet ik er wel om lachen.
pi_85600690
Echt Rienk, je bent gewoon dé man!! HELD!! _O_ _O-
pi_85600841
Hihi, ik vind het nu ook wel grappig ja _O-
Hij zit echt geen seconde stil! Dan sjeest ie weer daar heen en dan zit hij hier weer klem dan gaat ie daar weer staan en dan dondert ie daar weer om :O

Mén wat een drukte ;)

Nu moppert ie in bed, dus hij zal wel een fles willen 8-) Nu nog praten, dan is het helemaal feest ;)
pi_85601034
Vlindur, het is idd vermoeiend. Hier is het steeds kruipkruipkruip......aan lamp trekken..........kruipkruipkruip........luidsprekers proberen te pakken............. kruipkruipkruip .........etensbakjes katten door de hal smijten............. kruikruipkruip....... stoelen aan eettafle verschuiven etc...etc..

De dingen die ik niet héél erg boeiend vind laat ik maar gewoon. Ik wil haar niet de hele dag beperken. Ze moet ook kunnen ontdekken, maar mán wat is dat soms vermoeiend :D

Maar ook leuk!
pi_85601098
Rienk! :o _O-
wacht maar tot ie loopt! Dan is niks meer veilig...
*plakband op laatjes heeft*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85601210
Hieperdepieperdepieperdepiep voor Thomas en Evi! Een heel vol jaar met jullie samen al achter de rug en hopelijk nog vele vele vele gezonde en fijne te gaan!! Een hele fijne dag vandaag! *O*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85601349
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, het is idd vermoeiend. Hier is het steeds kruipkruipkruip......aan lamp trekken..........kruipkruipkruip........luidsprekers proberen te pakken............. kruipkruipkruip .........etensbakjes katten door de hal smijten............. kruikruipkruip....... stoelen aan eettafle verschuiven etc...etc..

De dingen die ik niet héél erg boeiend vind laat ik maar gewoon. Ik wil haar niet de hele dag beperken. Ze moet ook kunnen ontdekken, maar mán wat is dat soms vermoeiend :D

Maar ook leuk!
hahahaha herkenbaar :P

hier heeft ze ontdekt dat de laatjes open kunnen. Manman, hilarisch om de hele inhoud eruit te gooien en speelgoedblokjes erin te doen :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85601391
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahahaha herkenbaar :P

hier heeft ze ontdekt dat de laatjes open kunnen. Manman, hilarisch om de hele inhoud eruit te gooien en speelgoedblokjes erin te doen :D
Zoiets?

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85601434
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:

Maar ook leuk!
Opzich mag ie overal aan trekken en omgooien, maar niet mn 2 staande planten en de kattenbakjes en dat het niet mag lijkt ie nu al door te hebben }:| Want dan doen we het juist wel! *O*
Ik heb hem eigenlijk ook nooit in de box. Alleen als ik er heel flauw van ben ;)

De fles zit er in en het lijkt nu wel stil. Heb ik even een paar uurtjes rust :s)
pi_85601514
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:04 schreef Vicky het volgende:

[..]

Zoiets?

[ afbeelding ]
Whaha _O- Dat is me nu nog ff bespaard _O-
pi_85601530
Rienk _O-

Ik had alles hier babyproof, maar ik vrees dat ik wel weer moet gaan opruimen als Florian aan de hobbel gaat.
pi_85601566
Ficussen kunen al niet zoveel hebben, maar van aanraken en trekken gaan ze echt dood :') Ervaring.
pi_85601581
Die Rienk! :D

Hier vind ik het ineens veel minder vermoeiend worden nu hij zelf goed kan zitten/vallen/opstaan en weer doorgaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')