ik neem de laptop mee; dus ik kom nog gewoon online; ligt even aan de planning en wat vriendlief allemaal wil doen enzo;quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Naar Bru!Ik woon vlakbij Goes, da's zo'n 30 km van Bruinisse vandaan. Dat eiland onder Schouwen Duiveland. Laat maar weten als je toevallig die kant uitkomt en zin hebt natuurlijk, dan kunnen we de dametjes samen op de kiek zetten.
Ik heb ook vakantie.

Wrm bedenk je dat nu pas dan? Er zit geen woord Duits in dat filmpjequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ach soooooo!
Wat goed van Lotte! Bedenk me nu pas dat ze tweetalig wordt opgevoed trouwens. Handig!

Is goed hoor, kijk maar. Fijne vakantie iig!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik neem de laptop mee; dus ik kom nog gewoon online; ligt even aan de planning en wat vriendlief allemaal wil doen enzo;
maar kan best dat ik nog op je aanbod inga; lijkt me leuk om jou en Lente te zien/ spreken

quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Is goed hoor, kijk maar. Fijne vakantie iig!
Linda, geen idee waarom ik me dat nu bedenk.

En inderdaad grappig dat een aanpak zo kan verschillen. Hier kwam ik er achter dat Isabeau aan twee handen kon stappen, omdat haar zussen dat ineens met haar deden. Ik was nog niet eens op het idee gekomen. Ik stond wel even raar te kijken!
 En inderdaad grappig dat een aanpak zo kan verschillen. Hier kwam ik er achter dat Isabeau aan twee handen kon stappen, omdat haar zussen dat ineens met haar deden. Ik was nog niet eens op het idee gekomen. Ik stond wel even raar te kijken!

En ok, wij hebben wel poezen, maar Isabeau is ook jonger, dus ik denk dat het gerust kan dat Toby het zei!
 En ok, wij hebben wel poezen, maar Isabeau is ook jonger, dus ik denk dat het gerust kan dat Toby het zei! 

. 1 jaar oud, het blijft bijzonder.
 . 1 jaar oud, het blijft bijzonder. 

geweldig!
 geweldig!  ik dacht dat ik de enige was die woorden zo briljant kon spellen!
 ik dacht dat ik de enige was die woorden zo briljant kon spellen!  ik heb nog steeds moeite met het woord 'samen'. komt altijd als 'smane' uit mijn toetsenbord
 ik heb nog steeds moeite met het woord 'samen'. komt altijd als 'smane' uit mijn toetsenbord 

het komt wel allemaal terug van vorig jaar nu merk ik
 het komt wel allemaal terug van vorig jaar nu merk ik  dat had ik al toen Timo 1 werd, maar nu helemaal!
 dat had ik al toen Timo 1 werd, maar nu helemaal!  
  ik vind het spannend!!!
  ik vind het spannend!!! 
  zelfs al eet ze het niet, het lijkt me dat het wel aangeboden moet worden.
 zelfs al eet ze het niet, het lijkt me dat het wel aangeboden moet worden. 

de 25e, as woensdag dus. nog laaaaaaaaang nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef Groofsken3 het volgende:
Wanneer is ze eigenlijk jarig Huup?

.
 . 

ik ben ook niet vies van tweedehandsquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:54 schreef Groofsken3 het volgende:
Héél erg mooi Huup. Ik koop zelf dat soort dingen altijd tweedehands. Maar hier ben ik toch wel een beetje jaloers op hoor.
Ik heb me voorgenomen dat S als ze zonder zijwieltjes kan fietsen een nieuwe fiets krijgt, ook met slingers aan het stuur. Volgend jaar lente met haar verjaardag denk ik.

Ja, dat vind ik ook, al hoeft het wat mij betreft ook niet een duur cadeau te zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:56 schreef huuphuup het volgende:
maar eerlijk, ik vind zo'n eerste verjaardag gewoon bijzonder, daar hoort een bijzonder cadeau bij vonden B. en ik dus ik heb niet eens de moeite genomen om er tweedehands naar te kijken

), gaat mee in bad (is een plaspop officieel), heeft een speen die een zeer grote aantrekkingskracht op mijn dochter uitoefent, enz... Die pop is echt een groot succes.
 ), gaat mee in bad (is een plaspop officieel), heeft een speen die een zeer grote aantrekkingskracht op mijn dochter uitoefent, enz... Die pop is echt een groot succes.  

oh nee prijs maakt me ook niet uit, het hoeft niet per se duur te zijn. Nou was deze dat welquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, al hoeft het wat mij betreft ook niet een duur cadeau te zijn.
Het is een drollig Améliefietsje!

zonder dat je gelijk omkomt in de kubieke meters zooi
 zonder dat je gelijk omkomt in de kubieke meters zooi  

Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, die hebben ze in R's groep bij het kdv ook. Die is ook leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:14 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zou wel zo'n stoffen pop met van die vlechten voor haar willen kopen denk ik.

.
 . 

Had ze gewoon honger dan, dat ze het met wat extra eten nu wel goed doet?
  Had ze gewoon honger dan, dat ze het met wat extra eten nu wel goed doet?  Ik vind het echt wel speciaal zo'n 1e verjaardag. Huup, groot gelijk dat je daar een speciaal cadeau voor wilt geven.
 Ik vind het echt wel speciaal zo'n 1e verjaardag. Huup, groot gelijk dat je daar een speciaal cadeau voor wilt geven. 

ja daar kwam mn moeder zelf meequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef Groofsken3 het volgende:
Maar dan is dat bankje wel een heel slimme vondst dus.
 was ik erg blij mee. Ze zei toen ze zag dat ik niet zo goed wist wat te vragen van ja, je kunt ook bijvoorbeeld een meegroeibedje vragen, dat willen we ook best halen hoor!
 was ik erg blij mee. Ze zei toen ze zag dat ik niet zo goed wist wat te vragen van ja, je kunt ook bijvoorbeeld een meegroeibedje vragen, dat willen we ook best halen hoor!  

Nou er zijn veel van die stoffen poppen. Deze vind ik ook wel leuk:quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:21 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, die hebben ze in R's groep bij het kdv ook. Die is ook leuk
.
Voordeel van deze pop is wel dat hij dus mee in bad kan (niet van stof). Ze had al twee kleine babiepopjes met een stoffenlijfje en dat was wat we misten. Ze had bij een vriendinnetje de hele dag gesjouwd met een pop met speen. Dus dat waren mijn eisen toen ik ging zoeken. Geen stof en mèt speen.
 Maar ik wil zelf graag een geven waar ze ook mee kan slapen en knuffelen.
 Maar ik wil zelf graag een geven waar ze ook mee kan slapen en knuffelen.   (zul je zien dat het helemaal geen poppenkind is en dat ze meer van de duplo is enzo
  (zul je zien dat het helemaal geen poppenkind is en dat ze meer van de duplo is enzo   

Best vermoeiend dit
 Best vermoeiend dit 

Nu nog praten, dan is het helemaal feest
 Nu nog praten, dan is het helemaal feest  

hahahaha herkenbaarquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, het is idd vermoeiend. Hier is het steeds kruipkruipkruip......aan lamp trekken..........kruipkruipkruip........luidsprekers proberen te pakken............. kruipkruipkruip .........etensbakjes katten door de hal smijten............. kruikruipkruip....... stoelen aan eettafle verschuiven etc...etc..
De dingen die ik niet héél erg boeiend vind laat ik maar gewoon. Ik wil haar niet de hele dag beperken. Ze moet ook kunnen ontdekken, maar mán wat is dat soms vermoeiend
Maar ook leuk!

Zoiets?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahaha herkenbaar
hier heeft ze ontdekt dat de laatjes open kunnen. Manman, hilarisch om de hele inhoud eruit te gooien en speelgoedblokjes erin te doen

Opzich mag ie overal aan trekken en omgooien, maar niet mn 2 staande planten en de kattenbakjes en dat het niet mag lijkt ie nu al door te hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, het is idd vermoeiend. Hier is het steeds kruipkruipkruip......aan lamp trekken..........kruipkruipkruip........luidsprekers proberen te pakken............. kruipkruipkruip .........etensbakjes katten door de hal smijten............. kruikruipkruip....... stoelen aan eettafle verschuiven etc...etc..
De dingen die ik niet héél erg boeiend vind laat ik maar gewoon. Ik wil haar niet de hele dag beperken. Ze moet ook kunnen ontdekken, maar mán wat is dat soms vermoeiend
Maar ook leuk!
 Want dan doen we het juist wel!
 Want dan doen we het juist wel!   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |