Goedemorgen!
Martine, wat stoer dat Jamie ineens stond! Dan is het ineens geen baby meer he? Dat vind ik tenminste, dat ze al echt van die dreumesjes worden als ze eenmaal staan.
Ca.Ra, hoe is het met je arm? Wat vervelend dat dat juist zo voor de verjaardag van Thomas is gebeurd!
Kersjes, dat zal inderdaad een hoop aanpassingen vergen, die allergieën van Toby. Je vindt je weg er wel weer in, maar leuk is anders.
Lente gewoon aan één hand stappen. Doe es even normaal!

En inderdaad grappig dat een aanpak zo kan verschillen. Hier kwam ik er achter dat Isabeau aan twee handen kon stappen, omdat haar zussen dat ineens met haar deden. Ik was nog niet eens op het idee gekomen. Ik stond wel even raar te kijken!
Poppejans, is Wolf inmiddels een beetje bijgekomen van de reis? En jij, alweer een beetje gewend?
Free, wat fijn dat Florian zo makkelijk is momenteel. Geniet ervan en inderdaad TANK BIJ

Thomas, uitslovertje! Zit je zomaar ineens in de kast!
BJ, fijne vakantie! Lekker weer heb je erbij!
Claudia, fijn om te merken dat Ivan wat voorzichtiger wordt. Is het vallen niet helemaal voor niets geweest.
Haha Lotte aan de popcorn! Dat wordt vast een bioscoopliefhebster later, gewoon vanwege de popcorn.
Wickie, en? Is ze gewoon naar het KDV?
Kersjes, hier ook een baby die de hele dag poes poes poes zegt, kan gerust hoor

En ok, wij hebben wel poezen, maar Isabeau is ook jonger, dus ik denk dat het gerust kan dat Toby het zei!
Dyon en Kyllian samen in slaap in de auto, wat een lief gezicht!.
Lotte, wat knap dat je die toren kunt bouwen. Ik vrees met grote vrees dat ik dat hier niet hoef te proberen. Mijn voorspelling is dat eerst de ringen met een grote boog door de kamer vliegen, gevolgd door het ding waar de ringen op moeten...
/Trikssessie
Ben zo trots op mijn kleine smurf! Ze slaapt nu al een week door! Gisteren gingen we bij mijn schoonouders bbq-en. Ze wonen in Noord-Holland en we moesten dus 's avonds laat de afsluitdijk nog weer over. Ik heb Isaeau bij mijn schoonouders naar bed gebracht; gaf geen kik! Vervolgens haar kort voor vertrek wakker gemaakt, we zijn naar huis gereden, vervolgens haar weer in bed gelegd; weer geen kik! En toen sliep ze gewoon door tot 7 uur. Gisterochtend sliep ze uit tot tien voor tien! Echt ik had nooit verwacht dat het toevoegen van een boterham en wat extra yoghurt en een cracker zo vreselijk veel resultaat zou geven. In een maand tijd zijn we van een probleemslaper naar een voorbeeldige schone slaapster gegaan. Ik heb mijn avonden én nachten terug en voel me een ander mens.
Tandje nummer acht komt door. Denk dat daar de koorts en het niet willen eten van zaterdag vandaan kwam. Gisteren was ze weer de oude.