abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:11:21 #151
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85585972
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Naar Bru! ;) Ik woon vlakbij Goes, da's zo'n 30 km van Bruinisse vandaan. Dat eiland onder Schouwen Duiveland. Laat maar weten als je toevallig die kant uitkomt en zin hebt natuurlijk, dan kunnen we de dametjes samen op de kiek zetten. O+ Ik heb ook vakantie.
ik neem de laptop mee; dus ik kom nog gewoon online; ligt even aan de planning en wat vriendlief allemaal wil doen enzo;
maar kan best dat ik nog op je aanbod inga; lijkt me leuk om jou en Lente te zien/ spreken :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85586089
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ach soooooo!

Wat goed van Lotte! Bedenk me nu pas dat ze tweetalig wordt opgevoed trouwens. Handig!
Wrm bedenk je dat nu pas dan? Er zit geen woord Duits in dat filmpje :P
Lotte!
Noah!
pi_85586437
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik neem de laptop mee; dus ik kom nog gewoon online; ligt even aan de planning en wat vriendlief allemaal wil doen enzo;
maar kan best dat ik nog op je aanbod inga; lijkt me leuk om jou en Lente te zien/ spreken :Y
Is goed hoor, kijk maar. Fijne vakantie iig!

Linda, geen idee waarom ik me dat nu bedenk. :@
pi_85586656
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:19 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Is goed hoor, kijk maar. Fijne vakantie iig!

Linda, geen idee waarom ik me dat nu bedenk. :@
:D

:*
Lotte!
Noah!
pi_85597108
Goedemorgen!

Martine, wat stoer dat Jamie ineens stond! Dan is het ineens geen baby meer he? Dat vind ik tenminste, dat ze al echt van die dreumesjes worden als ze eenmaal staan.

Ca.Ra, hoe is het met je arm? Wat vervelend dat dat juist zo voor de verjaardag van Thomas is gebeurd!

Kersjes, dat zal inderdaad een hoop aanpassingen vergen, die allergieën van Toby. Je vindt je weg er wel weer in, maar leuk is anders.

Lente gewoon aan één hand stappen. Doe es even normaal! :D En inderdaad grappig dat een aanpak zo kan verschillen. Hier kwam ik er achter dat Isabeau aan twee handen kon stappen, omdat haar zussen dat ineens met haar deden. Ik was nog niet eens op het idee gekomen. Ik stond wel even raar te kijken!

Poppejans, is Wolf inmiddels een beetje bijgekomen van de reis? En jij, alweer een beetje gewend?

Free, wat fijn dat Florian zo makkelijk is momenteel. Geniet ervan en inderdaad TANK BIJ ;)

Thomas, uitslovertje! Zit je zomaar ineens in de kast!

BJ, fijne vakantie! Lekker weer heb je erbij! :')

Claudia, fijn om te merken dat Ivan wat voorzichtiger wordt. Is het vallen niet helemaal voor niets geweest.

Haha Lotte aan de popcorn! Dat wordt vast een bioscoopliefhebster later, gewoon vanwege de popcorn.

Wickie, en? Is ze gewoon naar het KDV?

Kersjes, hier ook een baby die de hele dag poes poes poes zegt, kan gerust hoor :) En ok, wij hebben wel poezen, maar Isabeau is ook jonger, dus ik denk dat het gerust kan dat Toby het zei!

Dyon en Kyllian samen in slaap in de auto, wat een lief gezicht!.

Lotte, wat knap dat je die toren kunt bouwen. Ik vrees met grote vrees dat ik dat hier niet hoef te proberen. Mijn voorspelling is dat eerst de ringen met een grote boog door de kamer vliegen, gevolgd door het ding waar de ringen op moeten...

/Trikssessie

Ben zo trots op mijn kleine smurf! Ze slaapt nu al een week door! Gisteren gingen we bij mijn schoonouders bbq-en. Ze wonen in Noord-Holland en we moesten dus 's avonds laat de afsluitdijk nog weer over. Ik heb Isaeau bij mijn schoonouders naar bed gebracht; gaf geen kik! Vervolgens haar kort voor vertrek wakker gemaakt, we zijn naar huis gereden, vervolgens haar weer in bed gelegd; weer geen kik! En toen sliep ze gewoon door tot 7 uur. Gisterochtend sliep ze uit tot tien voor tien! Echt ik had nooit verwacht dat het toevoegen van een boterham en wat extra yoghurt en een cracker zo vreselijk veel resultaat zou geven. In een maand tijd zijn we van een probleemslaper naar een voorbeeldige schone slaapster gegaan. Ik heb mijn avonden én nachten terug en voel me een ander mens.

Tandje nummer acht komt door. Denk dat daar de koorts en het niet willen eten van zaterdag vandaan kwam. Gisteren was ze weer de oude.
pi_85597135
Oh en natuurlijk *O* *O* *O* *O* *O* voor Thomas en Evi!

Gefeliciteerd! Ook voor Ca.Ra, Duchess en Juup!
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:03:02 #157
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85597768
Thomas en Evi, gefeliciteerd *O* . 1 jaar oud, het blijft bijzonder.

Ongelooflijk Sorbo, hoe goed je dametje het heeft opgepakt. Is ze nu overdag ook anders? Meer uitgelspanen? Of merk je er verder overdag niet veel van?
pi_85597798
Wat fijn dat het slapen zo goed gaat Sorbootje. :)
pi_85597834
Ik merk overdag niet zo veel verschil eigenlijk. Het slapen ging overdag sowieso al wel prima en ze is meestal wel vrolijk. Momenteel is ze wel wat pieperig, maar er zit gewoon een tandje lelijk tegen haar tandvlees te duwen, dus ik denk dat dat daar aanligt.
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:10:49 #160
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85597905
groof uitgelspanen! :D geweldig! _O_ ik dacht dat ik de enige was die woorden zo briljant kon spellen! _O_ ik heb nog steeds moeite met het woord 'samen'. komt altijd als 'smane' uit mijn toetsenbord :P
(vind het oprecht grappig, niet lullig bedoeld of iets)

enniewee, thomas en evi, van harte met jullie eerste verjaardagen! *O* *O* *O*

aviva is naar het kdv, wennen. nu mag ze maar weer tot 1 uur blijven wennen, want het moet rustig opgebouwd worden. vorige keer was ze ook tot 1 uur, ksnap er niets van. maar kwas doorweekt tot op het bot, kvoel me kut, dus heb maar toegezegd haar te halen om 1 uur. daar gaat mn rust. daarvoor blijf je thuis :')
gingen ze fruithap eten, wilde ze aviva in de box leggen. uhm, het kind is bijna 8 mnd, die eet fruit?! keek ze me raar aan. ik wees op de stukjes peer, keek ze me nog raarder aan. 'dat is hard?!' ja, ze eet niet van een lepel. ze snapte er helemaal niets van, en wilde haar in de wipper leggen. uhm, ze kan al zitten, hoor!
'ja, ik heb de overdracht nog niet gelezen' nou, lekker is dat. en je weet wel dat het wennen vorige keer schijnbaar niet goed is gegaan? terwijl wij bij het ophalen geen onvertogen woord hoorden?

ach, kzal wel overgevoelig zijn nu, maar kvind t irritant. wellicht dat ik me bij het ophalen beter voel en wel ff met haar ga praten. zo gaan we het dus ff niet doen.

eerst koffie, dan ga ik teruglezen. kmoest het ff kwijt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:12:34 #161
313287 Groofsken3
pi_85597930
Haha Davinia, ik tiep met twee vingers maar weel héééél snel (uiteraard) en mijn rechterhand kan dat sneller dan mijn linkerhand dus dan krijg je hele vreemde comobinaties omdat mijn hersens denken dat links al in orde was, maar mijn hand nog bezig was enzo :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:13:59 #162
313287 Groofsken3
pi_85597960
En poeh Davinia, zelfs als ik stabiel zou zijn, zou ik daar boos van worden. Wat stom zeg.
pi_85597964
Pff Davinia, dat geeft geen lekker gevoel! Ik vind je niet overgevoelig, ik zou daar ook moeite mee hebben en ik heb nogal een olifantenhuid.
pi_85597972
nou davinia, klinkt anders niet alsof je overgevoelig bent, klinkt alsof ze er een zooitje van maken daar hoor! ga lekker eerst een tukkie doen!

en gefeliciteerd jarigen :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85597998
Thomas en Evi woehoeeee! gefeliciteerd met jullie eerste verjaardagen!!! *O* *O* *O*
wat bijzonder toch O+ het komt wel allemaal terug van vorig jaar nu merk ik :D dat had ik al toen Timo 1 werd, maar nu helemaal!

We zijn hier ook in de laatste voorbereidingen lees, er moet nu toch echt gepoetst worden ;( -O- ik vind het spannend!!!

Isabeau goed bezig meiske!!

Davinia dat is ook gek eigenlijk :?
het lijkt me niet dat zoiets met overgevoeligheid te maken heeft. Je kind is inderdaad 8 maanden, dan mag je er in goed vertrouwen vanuit gaan dat ze gewoon fruit en eten krijgt en niet in de box geparkeerd wordt terwijl de rest eet :? zelfs al eet ze het niet, het lijkt me dat het wel aangeboden moet worden.
Vervelend, misschien vanmiddag even ter sprake brengen? :*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85598037
Dat heb ik ook Huup! Ik moet nu denken aan de downtime en de baby's die toen allemaal geboren werden. Ik vond het met m'n dikke buik allemaal zo spannend en nu kon ik het niet volgen AARGH!! En dat is nu alweer een jaar geleden. *zucht* :)
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:17:49 #167
313287 Groofsken3
pi_85598039
Wanneer is ze eigenlijk jarig Huup?
pi_85598173
Baby's die één jaar worden of bijna zijn. :)

Een veel te ver van mijn bed show ;)
pi_85598309
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef Groofsken3 het volgende:
Wanneer is ze eigenlijk jarig Huup?
de 25e, as woensdag dus. nog laaaaaaaaang niet O-) :+

en deze krijgt ze van ons:

ik vind hem zo leuk O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:54:06 #170
313287 Groofsken3
pi_85598890
Héél erg mooi Huup. Ik koop zelf dat soort dingen altijd tweedehands. Maar hier ben ik toch wel een beetje jaloers op hoor :Y .

Ik heb me voorgenomen dat S als ze zonder zijwieltjes kan fietsen een nieuwe fiets krijgt, ook met slingers aan het stuur. Volgend jaar lente met haar verjaardag denk ik. ^O^
pi_85598921
Oh Huup wat een gewéldig fietsje!

Ik zit nog te piekeren wat wij aan Isabeau moeten geven. Maar gelukkig duurt dat nog eeuwen ;)
pi_85598967
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:54 schreef Groofsken3 het volgende:
Héél erg mooi Huup. Ik koop zelf dat soort dingen altijd tweedehands. Maar hier ben ik toch wel een beetje jaloers op hoor :Y .

Ik heb me voorgenomen dat S als ze zonder zijwieltjes kan fietsen een nieuwe fiets krijgt, ook met slingers aan het stuur. Volgend jaar lente met haar verjaardag denk ik. ^O^
ik ben ook niet vies van tweedehands :9
maar eerlijk, ik vind zo'n eerste verjaardag gewoon bijzonder, daar hoort een bijzonder cadeau bij vonden B. en ik dus ik heb niet eens de moeite genomen om er tweedehands naar te kijken :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85599051
Gefeliciteerd met Thomas en Evi! *O*

Wat heerlijk dat Isabeau nu zo goed slaapt 's nachts, Sorbo! Ivan kan overdag ineens wat eerder mopperig of zeurderig worden dan normaal. Mijn vermoeden is dat hij op zulke momenten alweer honger begint te krijgen. Hem wat extra's aanbieden werkt in de regel als een tierelier. Het is ook niet zo vreemd natuurlijk, want hij verbruikt nu heel veel energie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85599100
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:56 schreef huuphuup het volgende:

maar eerlijk, ik vind zo'n eerste verjaardag gewoon bijzonder, daar hoort een bijzonder cadeau bij vonden B. en ik dus ik heb niet eens de moeite genomen om er tweedehands naar te kijken :')
Ja, dat vind ik ook, al hoeft het wat mij betreft ook niet een duur cadeau te zijn.

Het is een drollig Améliefietsje!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:02:13 #175
313287 Groofsken3
pi_85599142
Ik weet zo uit mijn hoofd niet eens meer wat ze voor haar eerste verjaardag heeft gekregen :o .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')