abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:43:25 #126
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85581541
Serpente, bij ons op het kdv zeiden ze dat de kinderen met ongeveer een jaar over gaan op één slaapje. De dochter van een vriendin doet het sinds kort en is 11 mnd. Mijn eigen dochter was bijna anderhalf. Ik zou het denk ik gewoon eens proberen. Wie weet. Ik vond het heerlijk, ik kon ineens weer veel langere uitstapjes maken. Een hele ochtend weg O+ . Of de hééééle middag mèt avondeten *O* .
pi_85581656
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Groofsken3 het volgende:
Serpente, bij ons op het kdv zeiden ze dat de kinderen met ongeveer een jaar over gaan op één slaapje. De dochter van een vriendin doet het sinds kort en is 11 mnd. Mijn eigen dochter was bijna anderhalf. Ik zou het denk ik gewoon eens proberen. Wie weet. Ik vond het heerlijk, ik kon ineens weer veel langere uitstapjes maken. Een hele ochtend weg O+ . Of de hééééle middag mèt avondeten *O* .
Dat lijkt mij ook fijn, Groof! Nu kun je er toch vaak maar effetjes tussenuit 's middags. Want eer ze geluncht heeft, ik de boel heb opgeruimd en ze goed en wel in de auto zit, is het alweer bijna tijd voor 'r middagslaapje.
pi_85581759
Volgens mij was het hier bij de oudste ook rond 1 jaar :)

Ga jij dan altijd tussen de slaapjes door weg Groof?
Ik doe eigenlijk ook gerust dingen met de kids als Dyon eigenlijk moet slapen. Hij slaapt dan onderweg wel of in de kinderwagen. Niet dat ik dat dagelijks doe.
pi_85581983
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:46 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook fijn, Groof! Nu kun je er toch vaak maar effetjes tussenuit 's middags. Want eer ze geluncht heeft, ik de boel heb opgeruimd en ze goed en wel in de auto zit, is het alweer bijna tijd voor 'r middagslaapje.
Nou dat dus...
Dan zou ik nooit meer boodschappen enzo kunnen doen :P
Dyon slaap ongeveer van 9.30-11.30 en 14.00-16.00. Rond 12 uur lunchen met de kids en als ik dan om 13 uur even boodschappen ga doen zodat hij wel om 14.00 uur thuis zou kunnen slapen dan slaapt hij geheit onderweg en wil dan toch niet meer thuis slapen ;)
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:55:38 #130
313287 Groofsken3
pi_85582049
De eerste maanden kon ik alles doen. Nu slaapt meneer alleen nog maar thuis :{w . Mevrouw deed een tweetal jaren terug precies hetzelfde dus ik had het kunnen bedenken. Maar op de een of andere manier ging ik er een tijdje vanuit dat dees anders was. Niet dus.

Helaas pindakaas, is van tijdelijke aard, liever twee gezellige kids dan drama... Tussen de slaapjes door dus ja. ;)
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:57:45 #131
313287 Groofsken3
pi_85582143
Ik vind trouwens dat ik nog best veel doe met ze, als je ziet hoegroot de beperkingen zijn wat dat betreft :P . Voor de grotere uitstapjes probeer ik het zo te timen dat ze in de auto slapen (of ten minste toch de jongste), maar die moet dan behoorlijk moe èn ontspannen zijn, want anders doet hij dat ook niet op commando, slapen in de auto.
pi_85582477
Je kan gewoon goed plannen Groof :P

Dyon valt juist net als Kyllian altijd wel in slaap in de auto.

Vanmiddag gingen we even naar een 'speelbos', nog geen 10 minuten rijden maar beiden waren zo vertrokken.
pi_85582532
Haha, meimel. Ze liggen ook synchroon in dezelfde houding, echt broers!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:13:10 #134
313287 Groofsken3
pi_85582741
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:05 schreef Meimeltje het volgende:
Je kan gewoon goed plannen Groof :P

Dyon valt juist net als Kyllian altijd wel in slaap in de auto.

Vanmiddag gingen we even naar een 'speelbos', nog geen 10 minuten rijden maar beiden waren zo vertrokken.
[ afbeelding ]
Haha, echt in 10 minuten ja? :D Lief! Mijn dochter kan ik tegenwoordig wel haar middagdut in de auto laten doen. Dan zeg ik 'probeer maar te gaan slapen, we doen het middagdutje in de auto' en dan gaat ze liggen, doet haar ogen dicht en valt twee van de drie keer meteen in slaap :o.

En goed plannen misschien, maar ik sleep wel altijd brood, fruit, drinken en weet ik het wat mee, om er zoveel mogelijk van te kunnen benutten, van de wakkere tijd. :)
pi_85582840
Uhm in 10 min? Ze kunnen beiden binnen een halve minuut in de auto in slaap vallen :P
Wat lief dat ze dan zelf dr oogjes dicht doet! :D Als ik Kyllian vraag 'ben je moe?' dan zegt hij standaard 'nee hoor' om een paar seconden daarna dus in slaap te vallen.
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:20:28 #136
313287 Groofsken3
pi_85583052
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef Meimeltje het volgende:
Uhm in 10 min? Ze kunnen beiden binnen een halve minuut in de auto in slaap vallen :P
Wat lief dat ze dan zelf dr oogjes dicht doet! :D Als ik Kyllian vraag 'ben je moe?' dan zegt hij standaard 'nee hoor' om een paar seconden daarna dus in slaap te vallen.
Aaaah Kyllian :D , dat vind ik echt al zo'n grotejongensactie. Stug vol blijven houden dat je niet moe bent, maar ondertussen... O+ .

Ik ben weg :W , soms ben ik ineens moe en moet ik een nachtje bijtanken. :Z
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:21:45 #137
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85583128
Oh Meimeltje, wat een geweldig uitzicht zo op de achterbank :D
En ik hou ook nooit rekening met slaapjes van de jongens hoor.. Ze sliepen/slapen allebei zo onregelmatig! En in de wagen, draagdoek of auto slapen ze ook goed als het moet :Y

Dank dames, altijd fijn om je ei hier kwijt te kunnen!
.... met gevoel voor drama....
pi_85583168
Truste Groof! Hopelijk een rustige nacht voor je!

Ik ga ook naar boven, maar helaas om te beginnen aan een hele berg strijk.
pi_85583833
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef Kersjes het volgende:
Oh Meimeltje, wat een geweldig uitzicht zo op de achterbank :D
En ik hou ook nooit rekening met slaapjes van de jongens hoor.. Ze sliepen/slapen allebei zo onregelmatig! En in de wagen, draagdoek of auto slapen ze ook goed als het moet :Y

Dank dames, altijd fijn om je ei hier kwijt te kunnen!
Haha, geef dat ei maar aan ons idd, Kers. ;)
pi_85584595
Ssserpente, Lotte doet ook sinds een paar weken maar 1 slaapje. Soort van.. Op het KDV slaapt ze alleen van 12-2. Soms lukt dat niet zo goed, dus dan haal ik haar op en gaat ze meteen weer naar bed. Dat reken ik eigenlijk tot 1 slaapje. Als ze daar wel goed slaapt, dan trekt ze het ook tot 's avonds.

En Kersjes, ik weet niks anders te zeggen als, dikke kus voor jullie en maar hopen dat Toby nu snel van zn klachten af is
Lotte!
Noah!
pi_85584688
Leuke foto, Meimel! Lente blijft nu vrij wakker in de auto. Ze zit alleen maar naar buiten te kijken en 'da' te roepen.

Ik ga morgen maar proberen of ik 'r tot na de lunch wakker kan houden. Dan lunchen we maar wat vroeger en dan hoop ik dat ze het redt, ook tot 's avonds na het eten. Het gebeurt nu namelijk wel eensdat ze rond 1700 uur alnog d'r bedje in moet omdat er geen land meer me te bezeilen is door vermoeidheid.
Met dus als gevolg dat ze om 7 uur nog veel te veel energie heeft en niet wil slapen.

Morgen maar eens kijken wat er gaat werken. En anders houden we maar weer lekker d'r eigen ritme aan. :)
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:55:28 #142
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85585035
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:34 schreef Ssserpente het volgende:

[..]
Haha, geef dat ei maar aan ons idd, Kers. ;)
:D

Hoe laat gaan jullie kindjes trouwens slapen? Als ik 7 uur lees van Serpente... Thomas ligt er meestal ergens tussen 8 en half 9 in. Soms nog later als hij echt niet moe is. Vandaag voor t eerst om 7 uur, het was vanmorgen redelijk vroeg en zijn ritme ligt dus ook al de hele dag een uur te vroeg.

[ Bericht 23% gewijzigd door Ca.ra op 22-08-2010 22:01:38 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:56:17 #143
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85585082
Kers gewoon lekker hier je hart luchten hoor; altijd fijn om je gevoelens te kunnen delen en van mekaar te kunnen leren.

Ssserpente; lekker bijgeslapen! wat fijn joh! voel je je nu weer een beetje fitter???

Groofs; slaap lekker!!! lekker nachtje bijtanken!

wat een lieve foto van de kids op de achterbank Meimel O+ O+ O+

Evie deed 1 slaapje eerst en juist sinds 2 maanden ofzo weer 2 slaapjes; en dat gaat heel goed. Vaak slaapt ze van 11-13 en van 16:30- 18 uur ongeveer. Alleen ergens anders slaapt ze niet zo goed.... dus ook wij zijn vaak aan tijd gebonden... maar soms lukt een dutje in de auto wel. Hoop dat het morgen ook gaat lukken als we richting Zeeland gaan vertrekken; wij gaan einde van de morgen die kant op; normaal gaat Evie dan ook ongeveer naar bed; dus ik hoop dat ze lekker onderweg gaat slapen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85585246
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef Linda2205 het volgende:
Ssserpente, Lotte doet ook sinds een paar weken maar 1 slaapje. Soort van.. Op het KDV slaapt ze alleen van 12-2. Soms lukt dat niet zo goed, dus dan haal ik haar op en gaat ze meteen weer naar bed. Dat reken ik eigenlijk tot 1 slaapje. Als ze daar wel goed slaapt, dan trekt ze het ook tot 's avonds.

En Kersjes, ik weet niks anders te zeggen als, dikke kus voor jullie en maar hopen dat Toby nu snel van zn klachten af is
Hoe doe je dat dan met eten, als ze meteen naar bed gaat?

Ga je naar Zeeland, BJ? Waar ga je naar toe? Kom je een bakkie doen?
pi_85585312
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Welke maaltijd?
Lotte!
Noah!
pi_85585621
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:00 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Welke maaltijd?
Avondeten. Of gaat Lotte maar halve dagen naar het kdv?
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:05:06 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85585625
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Wij gaan naar Bruinisse; ben nog nooit in Zeeland geweest... ben benieuwd! het weer is alleen niet zo super de komende dagen...

naja lekker uitwaaien op het strand dan maar; neem een draagdoek mee :Y

en waar woon je Ssserpente: wij zijn maar 5 dagen in Zeeland; daarna gaan we door richting Brabant.. :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85585700
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Avondeten. Of gaat Lotte maar halve dagen naar het kdv?
Ja, ze eten warm om half 12, dan om 12u naar bed, om 2u eruit en dan haal ik haar op :)

En ze kan de stapeltoren bouwen *O*

dat was vanmorgen om 6u :O
Lotte!
Noah!
pi_85585814
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Wij gaan naar Bruinisse; ben nog nooit in Zeeland geweest... ben benieuwd! het weer is alleen niet zo super de komende dagen...

naja lekker uitwaaien op het strand dan maar; neem een draagdoek mee :Y

en waar woon je Ssserpente: wij zijn maar 5 dagen in Zeeland; daarna gaan we door richting Brabant.. :Y
Naar Bru! ;) Ik woon vlakbij Goes, da's zo'n 30 km van Bruinisse vandaan. Dat eiland onder Schouwen Duiveland. Laat maar weten als je toevallig die kant uitkomt en zin hebt natuurlijk, dan kunnen we de dametjes samen op de kiek zetten. O+ Ik heb ook vakantie.
pi_85585958
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:06 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja, ze eten warm om half 12, dan om 12u naar bed, om 2u eruit en dan haal ik haar op :)

En ze kan de stapeltoren bouwen *O*

dat was vanmorgen om 6u :O
Ach soooooo!

Wat goed van Lotte! Bedenk me nu pas dat ze tweetalig wordt opgevoed trouwens. Handig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')