Dat lijkt mij ook fijn, Groof! Nu kun je er toch vaak maar effetjes tussenuit 's middags. Want eer ze geluncht heeft, ik de boel heb opgeruimd en ze goed en wel in de auto zit, is het alweer bijna tijd voor 'r middagslaapje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Groofsken3 het volgende:
Serpente, bij ons op het kdv zeiden ze dat de kinderen met ongeveer een jaar over gaan op één slaapje. De dochter van een vriendin doet het sinds kort en is 11 mnd. Mijn eigen dochter was bijna anderhalf. Ik zou het denk ik gewoon eens proberen. Wie weet. Ik vond het heerlijk, ik kon ineens weer veel langere uitstapjes maken. Een hele ochtend weg. Of de hééééle middag mèt avondeten
.
Nou dat dus...quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:46 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook fijn, Groof! Nu kun je er toch vaak maar effetjes tussenuit 's middags. Want eer ze geluncht heeft, ik de boel heb opgeruimd en ze goed en wel in de auto zit, is het alweer bijna tijd voor 'r middagslaapje.
Haha, echt in 10 minuten ja?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:05 schreef Meimeltje het volgende:
Je kan gewoon goed plannen Groof![]()
Dyon valt juist net als Kyllian altijd wel in slaap in de auto.
Vanmiddag gingen we even naar een 'speelbos', nog geen 10 minuten rijden maar beiden waren zo vertrokken.
[ afbeelding ]
Aaaah Kyllianquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef Meimeltje het volgende:
Uhm in 10 min? Ze kunnen beiden binnen een halve minuut in de auto in slaap vallen
Wat lief dat ze dan zelf dr oogjes dicht doet!Als ik Kyllian vraag 'ben je moe?' dan zegt hij standaard 'nee hoor' om een paar seconden daarna dus in slaap te vallen.
Haha, geef dat ei maar aan ons idd, Kers.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef Kersjes het volgende:
Oh Meimeltje, wat een geweldig uitzicht zo op de achterbank![]()
En ik hou ook nooit rekening met slaapjes van de jongens hoor.. Ze sliepen/slapen allebei zo onregelmatig! En in de wagen, draagdoek of auto slapen ze ook goed als het moet![]()
Dank dames, altijd fijn om je ei hier kwijt te kunnen!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:34 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, geef dat ei maar aan ons idd, Kers.
Hoe doe je dat dan met eten, als ze meteen naar bed gaat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef Linda2205 het volgende:
Ssserpente, Lotte doet ook sinds een paar weken maar 1 slaapje. Soort van.. Op het KDV slaapt ze alleen van 12-2. Soms lukt dat niet zo goed, dus dan haal ik haar op en gaat ze meteen weer naar bed. Dat reken ik eigenlijk tot 1 slaapje. Als ze daar wel goed slaapt, dan trekt ze het ook tot 's avonds.
En Kersjes, ik weet niks anders te zeggen als, dikke kus voor jullie en maar hopen dat Toby nu snel van zn klachten af is
Welke maaltijd?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met eten, als ze meteen naar bed gaat?
Ga je naar Zeeland, BJ? Waar ga je naar toe? Kom je een bakkie doen?
Wij gaan naar Bruinisse; ben nog nooit in Zeeland geweest... ben benieuwd! het weer is alleen niet zo super de komende dagen...quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met eten, als ze meteen naar bed gaat?
Ga je naar Zeeland, BJ? Waar ga je naar toe? Kom je een bakkie doen?
Ja, ze eten warm om half 12, dan om 12u naar bed, om 2u eruit en dan haal ik haar opquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Avondeten. Of gaat Lotte maar halve dagen naar het kdv?
Naar Bru!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Wij gaan naar Bruinisse; ben nog nooit in Zeeland geweest... ben benieuwd! het weer is alleen niet zo super de komende dagen...
naja lekker uitwaaien op het strand dan maar; neem een draagdoek mee![]()
en waar woon je Ssserpente: wij zijn maar 5 dagen in Zeeland; daarna gaan we door richting Brabant..
Ach soooooo!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:06 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, ze eten warm om half 12, dan om 12u naar bed, om 2u eruit en dan haal ik haar op
En ze kan de stapeltoren bouwen
dat was vanmorgen om 6u![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |