Was Jen daar?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:27 schreef simmu het volgende:
oooohhh...
ik heb echt een peuter. zomaar opeens. die gilt. die krijst. die werpt zich al krijsend en handenbonkend ter aarde. die snokt alsnog alle boeken uit de boekenkast en gaat gillen als ze een standje krijgt en 2 minuten op de gang moet omdat ze niet op wil houden met gillen. die dan na 2 minuten sipjes terugkomt en dan binnen 30 seconden de cd's uit de hoesjes trekt en dan vervolgens weer op de gang staat.
een echte![]()
lekker vroeg naar bed
Zoveel herkenning... Je waarschuwt.. Mevrouw pleurt wat door de kamer omdat de waarschuwing haar niet zint... Prima ga ff lekker op de gang staan gillen... Mevrouw komt terug, pakt het speeltje wat ze door de kamer pleurde en doet het demonstratief gewoon nog een keer, gewoon om even een punt te maken. Heerlijk....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:25 schreef chacama het volgende:
[..]
was je d'r kwijt dan..... had jij opeens een hele lieve peuter in huis?
exactement. dat dus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zoveel herkenning... Je waarschuwt.. Mevrouw pleurt wat door de kamer omdat de waarschuwing haar niet zint... Prima ga ff lekker op de gang staan gillen... Mevrouw komt terug, pakt het speeltje wat ze door de kamer pleurde en doet het demonstratief gewoon nog een keer, gewoon om even een punt te maken. Heerlijk....
Ja maar iedere keer met een sirene door de AH... Ik had het even gehad... En daarna moet ik ook weer terug naar huis lopen... Met een kind dat niet wilt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:54 schreef Stiemie het volgende:
Boodschappen doen is eenvoudig: peuter in het winkelwagentje. Niks geen discussie. Gillen? Check. Schreeuwen? Check. Maar na 20x winkelen weet ze dat ze er toch niet uit mag hoeveel stampij ze ook maakt. Bij binnengaan van de winkel krijgt ze nu de keuze: of bij me blijven en luisteren of in de wagen.
Ik was duidelijk nog niet op dat punt...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:57 schreef Stiemie het volgende:
Ja dat wel, maar dan maar een sirene. Ik was het zat om binnen te moeten zitten omdat mevrouw er geen zin in had en dus ging gillen. En zodra ze ziet dat het gillen mij niet uitmaakt, duurt de driftbui ook veel korter
Idemquote:Op zondag 22 augustus 2010 08:38 schreef Ticootje het volgende:
Respect!! Maar dan ook groot respect!
Kan je die van mij ook even resetten danquote:Op zondag 22 augustus 2010 07:40 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Boodschappen doen met 2 peuters :
Geef ze 50 cent, allebei een karretje, bedenk razendsnel wie wat moet pakken, allebei de handen aan de kar houden, niet botsen, niet gillen, niet weglopen.
Na 2x waarschuwen mogen ze kleine kar niet meer gebruiken. Als er 1 peuter is die zich niet aan de afspraken houdt, dan neem ik die aan de hand mee. Haar kleine kar wordt leeggehaald en de inhoud bij zuslief erin gedaan. Zijn er 2 peuters die zich niet kunnen gedragen, dan ruilen we de 2 kleine karren in voor 1 grote kar en daar zet ik ze dan in.
Dat laatste heb ik tot nu toe 2 x moeten doen. Heeft grote indruk gemaakt. Ze weten dondersgoed hoe het hoort.
Einde boodschapdoenpost.
Juist... Dat bedenk je je pas op het moment dat ze languit in het gangpad liggen omdat ze niet alles in het mandje mogen kieperen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef k_i_m het volgende:
Mehehe, toch grappig dat de verhalen bijna allemaal hetzelfde zijn rond dezelfde leeftijd. En nog even een extra gniffel om een opmerking die ik in het babytopic las, dat iemand gepikeerd was omdat moeders met oudere kinderen zeiden "oh, wacht maar, zo wordt die van jou ook straks". Je kan je echt niet voorstellen dat je lieve baby zo'n drama monster wordt op het moment dat ze een eigen wil gaan ontwikkelen.
tuurlijk welquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef k_i_m het volgende:
Mehehe, toch grappig dat de verhalen bijna allemaal hetzelfde zijn rond dezelfde leeftijd. En nog even een extra gniffel om een opmerking die ik in het babytopic las, dat iemand gepikeerd was omdat moeders met oudere kinderen zeiden "oh, wacht maar, zo wordt die van jou ook straks". Je kan je echt niet voorstellen dat je lieve baby zo'n drama monster wordt op het moment dat ze een eigen wil gaan ontwikkelen.
Ja dan denk je nog: "Oh maar dat gaat die van mij echt nooooooooit doen hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef k_i_m het volgende:
lange broeken is echt 92. Deze zal wel klein vallen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zit hier al een jaar te wachten tot mijn krielkip eens overgaat naar 98/104Madam past broeken maat 86 nog wel. Korte pootjes
Oh ja langs de boot....quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:45 schreef DaviniaHR het volgende:
bij onze AH hebben ze autowinkelwagens!![]()
Eli in de auto, wordt rondgereden als een prins, heb je geen kind aan!![]()
En bij het pinnen mag hij op het knopje drukken.
Enig punt id wel om hem dan weer UIT de auto te krijgen
En dan naar huis, en niet naar de wipkip naast de AH...
maarrrre, das geen scènes IN de AH
kleding: tops 104, broeken 110 ivm brede heupen
Tja...Emmen. Ik ben wel tussen oud en nieuw dichtbij Emmen te vinden, maar daar hebben we voor morgen totaal niets aan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:01 schreef Nijna het volgende:
Zin wel, maar mij te ver weg, als je nou naar het noorderdierenpark ging...(maar ja dat is voor jou natuurlijk weer een roteind
).
best wel, maar dat red ik echt niet meer. Keertje na de bevalling!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:30 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Heeft er iemand zin om morgen naar blijdorp te gaan ?
Gezellig!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
best wel, maar dat red ik echt niet meer. Keertje na de bevalling!
dat zal in blijdorp niet nodig zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:18 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Gezellig!
Kan ik meteen beginnen met de drilcursus voor jen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:22 schreef Stiemie het volgende:
Even een vraag: zijn jullie kinderen ook zo strontvervelend als ze ergens zijn gaan logeren? Linde heeft echt even een herstart nodig lijkt wel als ze is gaan logeren. Ze ligt nu dus ook zonder verhaaltje in bed de boel bij elkaar te gillen
Dat klinkt wel logisch inderdaad jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:53 schreef p_iglet het volgende:
maar opa en oma hebben dan ook 25uur per dag tijd voor je...Dus dan ben je zo druk dat je papa en mama niet mist. Maar dan ben je weer thuis, helemaal moe en vol indrukken (de meeste opa's en oma's doen niet heel rustig) en dan is dat weer totaal anders en dan is dat wennen.
En veel peuters hebben behoefte aan structuur en duidelijkheid, dus als je dan weer terug bent in je eigen omgeving, dan hoop je dat die nog net zo vertrouwd is als voorheen, en moet dus altijd even al die regels uitproberen om te kijken of mama nog net zo reageert als dat je gewend bent.
Ja echt heel vermoeiend... ik was zo blij toen ze in bed lag. Maar je wil juist blij zijn dat je lieve meisje weer thuis is enzoquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:59 schreef p_iglet het volgende:
pcies stiemie, best logisch peutergedrag dus.
En echt niet bedoeld door Linde om jou of Esmee bewust te pesten.
Maar wel dodelijk vermoeiend
Lekker geslapen , stiemie ? Wat heb piglet zegt, klinkt erg herkenbaar. Mijn dames moeten ook altijd de boel weer even op scherp zetten als ze thuiskomen van logeren. Even mama testen. Na een dag draait de boel weer op standje normaal. Dus waarschijnlijk heb je vandaag een prima dagje!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:02 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja echt heel vermoeiend... ik was zo blij toen ze in bed lag. Maar je wil juist blij zijn dat je lieve meisje weer thuis is enzo![]()
En morgen ben ik gezellig een dagje alleen met de dames. Iemand nog een tip?
Ja het gaat vanmorgen al beter dan gisteren. Vanmiddag maar even naar de speeltuin en boodschappen doen. Komen we onderweg nog langs Linde's grote favoriet: de dierenwinkelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:31 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Lekker geslapen , stiemie ? Wat heb piglet zegt, klinkt erg herkenbaar. Mijn dames moeten ook altijd de boel weer even op scherp zetten als ze thuiskomen van logeren. Even mama testen. Na een dag draait de boel weer op standje normaal. Dus waarschijnlijk heb je vandaag een prima dagje!
Ik ga denk ik even naar het bos vandaag.
We hebben alleen ochtendgroepen, 5 dagen per week. 2 juffen met 15 kinderen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:35 schreef chacama het volgende:
Tuurlijk gaat dat lukken Stiemie.
EN KP de meiden naar de peuterspeelzaal. Op woensdag... dat ben ik helemaal niet gewend... hier is het juist niet op woensdag.
En bedankt hè. Ik was cola aan het drinken en nu zit het op mn schermquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:29 schreef simmu het volgende:
deze woepsie met het groeibed wilde ik jullie niet onthouden![]()
[ afbeelding ]
oh, dat doet ze altijdquote:
nja, ze zijn er dus niet van af te brengen. ik twijfel nu onwijs tussen het een kans geven of gewoon bij voorbaat de handoek in de ring te gooien en te zeggen: ik sta daar buiten te roken, succes ermee jongensquote:
Vastbinden ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:33 schreef simmu het volgende:
ze mag moet donderdag ringdragertje zijn. iemand tips hoe ik haar zover krijg dat ze er niet mee aan de haal gaat?
als jij je er niet lekker bij voelt om haar te laten liggen als ze huilt is het iig niet het doel bereiktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:42 schreef Ticootje het volgende:
KUT!!!! onweer....
![]()
![]()
![]()
Als ik haar nu ga halen en bij me leg dan is alles voor niets geweest...
Zal ik er anders bij gaan zitten ofzo?
Ja dat vreselijke koppige heeft Jen dus ook.. Maar na 4 uur krijsen, gillen en terugleggen... Sorry... Maar op een gegeven moment ben ik gewoon in staat dr een vreselijke draai om dr oren te geven... En dat is gewoon niet de bedoeling.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef Stiemie het volgende:
Oh maar van 20 tot 24 uur zou voor Linde ook echt geen probleem zijn om vol te houden hoor. Zeker niet als ze weet dat het 1x zo gelukt is.
ja, slimme zet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:18 schreef k_i_m het volgende:
Nou weet ik weer waarom het ledikant hier nog niet weg is.
uit het campingbed wel in elk geval. Ledikant is iets hoger dacht ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:35 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Dan leg je haar weer in een ledikant? Of klimt ze daar continu uit ?
Dat doet Linde dus ook... Niks zeggen, hand/arm vastpakken en in bed leggen. Vooral niks zeggen want dan heeft ze (negatieve) aandacht. Aai over de bol en weer gaan. En dat dan x 345.459...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:07 schreef Ticootje het volgende:
Maar ze komt dus uit bed. Ik leg haar neer, en ze loopt meteen achter me aan. In een driftbui laten gillen zou ik geen probleem vinden als ze op bed zou blijven.
Ik zeg 2x dat het bedtijd is... Daarna inderdaad niets meer. Geen oogcontact, geen kus.. Gewoon naar bed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:48 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Dat doet Linde dus ook... Niks zeggen, hand/arm vastpakken en in bed leggen. Vooral niks zeggen want dan heeft ze (negatieve) aandacht. Aai over de bol en weer gaan. En dat dan x 345.459...
Ok. Dat heeft ze dus blijkbaar nodig. Slaapt ze dan ook.. of is het dan ook stampij. Lijkt me zo moeilijk....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Nee, ik kan dus absoluut niet gaan kijken. Ik moet haar wegleggen en dan moet ik mezelf dus tegenhouden niet na een half uur te gaan kijken... Als ze me ziet is het hek van de dam..
Het is dus neerleggen, weltrusten... En dat is het...
Zolang ze me niet ziet, gaat ze inderdaad slapen... Ziet ze mij dan gaat ze gillen, ziet ze papa gaat ze om mij gillen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef chacama het volgende:
[..]
Ok. Dat heeft ze dus blijkbaar nodig. Slaapt ze dan ook.. of is het dan ook stampij. Lijkt me zo moeilijk....
Dat is bij Isa ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Nee, ik kan dus absoluut niet gaan kijken. Ik moet haar wegleggen en dan moet ik mezelf dus tegenhouden niet na een half uur te gaan kijken... Als ze me ziet is het hek van de dam..
Het is dus neerleggen, weltrusten... En dat is het...
Gheghe, ik ben wat dat betreft precies het tegenovergestelde! Ik ga nog tig keer kijken, elke keer als ik langs kom, en ik kan ook regelmatig nog staan te zwijmelen tot tranen aan toe. Míjn kind. Daar ligt mijn zoon te slapen. Pffff, hoe kan dat nou, dat mooie mannetje is in mij gegroeid. etc. En dan speel ik met zijn vingertjes, ik aai zijn haar, ik likquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:17 schreef Stiemie het volgende:
Ik voel me altijd zo'n ontaarde moeder als ik hier lees over idereen die hier nog 's avond sbij kindjes gaat kijken enzo. Dat doe ik dus echt nooitDie van mij worden dan ook namelijk wakker
Oh?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gatverdamme Moonah wat ontzettend klef
Mijn vriend doet dat ook niet, prima toch ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:17 schreef Stiemie het volgende:
Ja als het zo werkt, lekker zo laten lijkt me![]()
Ik voel me altijd zo'n ontaarde moeder als ik hier lees over idereen die hier nog 's avond sbij kindjes gaat kijken enzo. Dat doe ik dus echt nooitDie van mij worden dan ook namelijk wakker
mijn kind is nog láng geen 2-4quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:17 schreef Stiemie het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:12 schreef k_i_m het volgende:
Hier ligt mevrouw al in bed. Ze wilde weer niet slapen vanmiddag, dus mijn wederhelft heeft haar maar weer uit bed gehaald. Net tijdens het eten werden de oogjes steeds kleiner en ging ze met haar hoofd op de tafel liggen terwijl ze de laatste resten nog van haar bord haar mond in schoof
. Ik was zelfs te laat met het verhaaltje, in de tijd dat ik haar tuut zocht was ze al in slaap gevallen
.
Hier was dat gister ook... voor het eerst in maanden.. En eigenlijk vind ik het heerlijk! Gewoon kind op bed en tijd voor mezelf.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:19 schreef k_i_m het volgende:
Beppie kan ook nog niet zonder. Of in ieder geval niet elke dag. Maar zij denkt van wel. Dit is echt voor het eerst sinds lange tijd dat ik me kan heugen dat we samen op de bank zitten met Beppie in bed.
Ik ben al heel lang niet op feestboek geweest... Ik doe wel twitteren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:19 schreef k_i_m het volgende:
Waarom mag ik trouwens niet je vriend zijn op facebook?.
ik heb gewoon een haakje op de deur *en* geen babyfoon meerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:17 schreef Stiemie het volgende:
lekker in je eigen tempo doen. naar wat ik zo lees gaat het nu al een stuk beter met slapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:35 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik wil ook een haakje op de deur... Maar dan voel ik me nog meer ontaard.. Maar het komt dus wel.
Oh wat vies...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:06 schreef simmu het volgende:
het ergste was dat ze een knuffel wilde voor het vieze kleren uit verhaal![]()
ik ben trots dat het lukte, maar man! wat stonk dat kind
Ja, dat gevoel ken ik. Bij de oudste ging ik altijd even kijken, maar bij de meiden niet, die werden ook wakker en dan werd het drama. Nu gaat het beter en kijk ik af en toe bij de oudste twee (bij de oudste kijk ik nog niet zo heel lang niet meer dagelijks) en bijna nooit bij de jongste.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:17 schreef Stiemie het volgende:
Super!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het goed zo!
Ik vind het heerlijk dat ze gewoon weer om 8 uur naar bed gaat en dat ik dan nog wat avond voor mezelf heb. Dat ze in de nacht bij ons komt liggen vind ik niet erg, M. ook niet. Dat is voor later.
Het zit m in dat ze gewoon nog wakker wordt en niet doorslaapt. Dat doorslapen komt vanzelf, dat kan ik niet afdwingen. Zodra ze dat doet heb ik gewoon een kind dat de hele nacht in haar bedje slaapt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:22 schreef chacama het volgende:
[..]
Super!
en succes om half 12 bij de VK
priscil moest afgelopen zaterdag om 7 uur beginnen bij de ah! Dat is de payback!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:09 schreef simmu het volgende:
verplichte bijbaan in de vorm van een krantenwijk
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
priscil moest afgelopen zaterdag om 7 uur beginnen bij de ah! Dat is de payback!
nee, ze weet wel beter!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:24 schreef chacama het volgende:
[..]Tenzij dan het hele huis wakker is en jij nog om half 7 een kopje thee staat klaar te maken.
het maakt enorm uit waar je zit. die in den haag toen vond ik ook maar zozo. hier ben ik heel tevreden over ons cb. ze houden rekening met alles wat er gebeurd is zonder overdreven te doen, vragen worden altijd eerlijk beantwoord (inclusief de mededeling "oj, nou vraag je me wat. ik weet het niet, zal het navragen") en hebben algeheel het beleid dat moeders het het beste weetquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:24 schreef Ticootje het volgende:
Daarom hou ik niet van CB's... Ze maken echt rare aantekeningen... Wat je ook zegt, het is toch nooit goed.
Ja nou? Dan is het toch ook handig om te weten hoe lang hij is? De kinderen hebben zijn genen toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:09 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik heb eigenlijk hele goede ervaringen bij het cb. Alleen is 'onze arts' langdurig absent nu.Best gek, ik ga me dan toch afvragen waarom enzo (overspannen? ernstig ziek? ...?).
Ik heb zelfs eerder het idee dat ze soms wel wat meer mogen opschrijven. Toen ze laatst weer vroegen hoe lang de vader was, heb ik nadrukkelijk gezegd: "De kinderen zijn van een donor, misschien is het handig om dat ergens te NOTEREN."
Tuurlijk is dat handig om te weten. Ik snap de vraag ook wel, ik heb alleen die info niet. En het is een beetje gek om dat keer op keer aan dezelfde wvk te vertellen. Wat mij betreft schrijven ze dan gewoon even in het dossier 'informatie onbekend'.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ja nou? Dan is het toch ook handig om te weten hoe lang hij is? De kinderen hebben zijn genen toch?
O, op die manier. Ja, dan is het wel vreemd dat ze er steeds naar vragenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:40 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat handig om te weten. Ik snap de vraag ook wel, ik heb alleen die info niet. En het is een beetje gek om dat keer op keer aan dezelfde wvk te vertellen. Wat mij betreft schrijven ze dan gewoon even in het dossier 'informatie onbekend'.
Zeker knap !quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:52 schreef Groofsken3 het volgende:
Mijn dochter is nu ook 's nachts zindelijk. Ik vind het zo knap. Ze had gewoon een luier om, maar riep mij ineens 's nachts om te plassen. Dus ik dacht tsja, dat lijkt me nou eigenlijk wel hèt signaal om dan maar met de luiers te stoppen. En nog geen ongelukjes gewoon
.
Misschien komt dat juist als de baby er is. Grote zus heeft geen luier nodig of zoiets.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:25 schreef Ticootje het volgende:
Jen is nog verre van zindelijk..
Die vindt het ook veel te leuk om een luier uit te zoeken enzo.
Ze vindt het veel te leuk als de groene luier er weer ligt, of de roze... Dan de blauwe en dan de rode... In die volgorde worden ze steeds gekozen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:27 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Misschien komt dat juist als de baby er is. Grote zus heeft geen luier nodig of zoiets.
Dus...euh...zet eens een baby op de wereld.
We hebben hier op FOK niet de hele dag de tijd.....
Dat vond mijn dochter ook heel leuk, maar ik vind dat nou geen reden om dan maar luiers aan te blijven doen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze vindt het veel te leuk als de groene luier er weer ligt, of de roze... Dan de blauwe en dan de rode... In die volgorde worden ze steeds gekozen.
dat komt helemaal van zelf. kan in een keer omslaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:25 schreef Ticootje het volgende:
Jen is nog verre van zindelijk..
Die vindt het ook veel te leuk om een luier uit te zoeken enzo.
Ik zou even afwachten hoe het er morgen uitziet..quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef simmu het volgende:
lekker tico!
ff een vraagje. de dame heeft uitslag. een beetje op haar gezicht, wat meer op haar benen en heel erg op haar billen. het ziet er niet uit als standaarluieruitslag, het ziet er eerder uit als een heleboel kleine rode pukkeltjes. nou heeft ze vandaag een nieuw pakje aangehad die achteraf rood afgaf. zou het daarvan kunnen zijn? maar dan is het weer raar dat het merendeel op der kont zit. het doet overigens ook geen zeer, het jeukt een beetje, maar niet overmatig. iemand enig idee wat het kan zijn?
en die kleertjes niet meer aan voor de zekerheid. het zag er zo raar uit. het leek standaard uitslag (dat herken ik welquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou even afwachten hoe het er morgen uitziet..
tsja, en zo houdt het nooit op, dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga dr pakken en naar bed... Morgen weer een poging.. Dit is niets... Ben ook alleen thuis enzo.. Dit vind ik echt sneu.
ietsje meer dan een week. laat haar lekker gaan joh! orde, rust en regelmaat en consequent zijn en al die perfecte ouder dingen zijn allemaal leuk en aardig (en ik zweer erbij) maar soms is het gewoon ff fijner om het anders te doen. en dat magquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:32 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
tsja, en zo houdt het nooit op, dus.
(hoever ben je eigenlijk al overtijd nu?)
ja soms is dat ook fijner...maar als het bijna elke avond zo gaat is het toch mischien fijner om wel die rust en regelmaat erin te gooit. Of in elk geval iets anders te proberenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:40 schreef simmu het volgende:
laat haar lekker gaan joh! orde, rust en regelmaat en consequent zijn en al die perfecte ouder dingen zijn allemaal leuk en aardig (en ik zweer erbij) maar soms is het gewoon ff fijner om het anders te doen. en dat mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |