abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85729961
We hebben een vast bedritueel. Al vanaf het begin hecht Jen veel waarde aan routine.

Maar het gaat al iets beter... We komen er wel. Ik kon haar gister op bed leggen en haar vertellen dat ze lekker ging slapen. Nu slaapt ze tot een uur of 12 en dan wordt ze wakker en komt ze bij ons liggen. Dat is voorlopig ok. Dat wakker worden zal ook wel weer overgaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85730018
O+ plassen stampen...

En die methode van 5 minuten per keer in eigen bed vind ik ook een goede.

Bij Fleur paste ik ook het 2-5-10-15 minuten wachten en kijken toe. Maar, ik lette er ook op dat ik pas ging kijken als ze even rustig was. Dus in een even op ademkomen momentje dan naar binnen.....

Ik zag je reactie pas na mijn post Tico. Wat super dat ze al alleen gaat slapen. Zou het bij jullie nemen niet te lang volhouden, maar ook om 12 uur over een paar daagjes als de avonden goed blijven gaan, aanpakken. Succes in elk geval.
pi_85730257
Nee, ik kan dus absoluut niet gaan kijken. Ik moet haar wegleggen en dan moet ik mezelf dus tegenhouden niet na een half uur te gaan kijken... Als ze me ziet is het hek van de dam..

Het is dus neerleggen, weltrusten... En dat is het...
pi_85730466
Bah, vreselijk lijkt me Tico... :{

En wat een leuke plassenstampfoto! O+
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_85730566
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Nee, ik kan dus absoluut niet gaan kijken. Ik moet haar wegleggen en dan moet ik mezelf dus tegenhouden niet na een half uur te gaan kijken... Als ze me ziet is het hek van de dam..

Ok. Dat heeft ze dus blijkbaar nodig. Slaapt ze dan ook.. of is het dan ook stampij. Lijkt me zo moeilijk....
pi_85730650
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef chacama het volgende:

[..]

Ok. Dat heeft ze dus blijkbaar nodig. Slaapt ze dan ook.. of is het dan ook stampij. Lijkt me zo moeilijk....
Zolang ze me niet ziet, gaat ze inderdaad slapen... Ziet ze mij dan gaat ze gillen, ziet ze papa gaat ze om mij gillen...

Dus het is even niet anders. Maar aan de andere kant is het toch ook prima. Ik geef haar een kus, lekker slapen schatje, tot morgen... En dan is het goed. Ze snikt heel even en dan is het stil... Dan weet ik dat ze met haar knuf aan het tutten is tot ze in slaap valt.
pi_85731305
Als dat voor Jen werkt. En haar op die manier de rust geeft, dan kan ik alleen maar zeggen: mooi!

Ohhh, en in dat kader.... ben door Maud zelfs al een paar keer weggestuurd. Eerst vragen of ze nog een kroel mag en dan inderdaad je vastpakken om dan vervolgens te horen: Mama, nu moet je weg. Zo kan ik toch niet slapen!
pi_85737028
Ja als het zo werkt, lekker zo laten lijkt me :)

Ik voel me altijd zo'n ontaarde moeder als ik hier lees over idereen die hier nog 's avond sbij kindjes gaat kijken enzo. Dat doe ik dus echt nooit :@ Die van mij worden dan ook namelijk wakker :@
pi_85737226
:@ Stiemie. Dan doe je het toch ook goed. Ik ga altijd voor ik ga slapen even kijken. Voor mezelf. Even luisteren of er nog een ademhaling is. Gewoon een tik dus.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:25:20 #185
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85737283
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:22 schreef Ticootje het volgende:

Dat is bij Isa ook.
Als ik zou gaan kijken na een half uurtje (of uberhaupt als ze nog wakker is) dan wilt ze spelen.
En komt ze constant 'r bedje uit.
Wij hebben ook een ritueeltje, niet elke dag helemaal 't zelfde maar 't lijkt er wel ongeveer op :P
't Gaat eigenlijk wel goed, zolang we haar geen aandacht geven als ze op bed ligt.
pi_85737563
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:17 schreef Stiemie het volgende:

Ik voel me altijd zo'n ontaarde moeder als ik hier lees over idereen die hier nog 's avond sbij kindjes gaat kijken enzo. Dat doe ik dus echt nooit :@ Die van mij worden dan ook namelijk wakker :@
Gheghe, ik ben wat dat betreft precies het tegenovergestelde! Ik ga nog tig keer kijken, elke keer als ik langs kom, en ik kan ook regelmatig nog staan te zwijmelen tot tranen aan toe. Míjn kind. Daar ligt mijn zoon te slapen. Pffff, hoe kan dat nou, dat mooie mannetje is in mij gegroeid. etc. En dan speel ik met zijn vingertjes, ik aai zijn haar, ik lik :@ zijn wangetjes, gewoon, omdat ik er maar niet over uit kan. :D

En verder doet hij het super. Al die perikelen over supermarkten en bozigheden herken ik gelukkig helemaal niet. Ik heb de hele tijd dat ik in dit topic vertoefde gedacht dat dat dus nog wel zou komen, maar nee. Zo af en toe een keertje, maar dan is het na een minuutje weer oké. O+ O+
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:02:03 #187
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85738414
Gatverdamme Moonah wat ontzettend klef _O-
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_85738996
Ja, dat deed ik ook bij Jen als ze dan naast me lag te slapen... Dan nog even door haar haartjes, over dr wangen aaien... Nog ff lekker een dikke vette kus...

En ik wil het liefste elke 5 minuten kijken, het is een tik...
pi_85739469
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gatverdamme Moonah wat ontzettend klef _O-
Oh? O-) *veegt kwijl van wangen....
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:01:01 #190
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85740373
quote:

Mijn vriend doet dat ook niet, prima toch ?
Ik gooi er voor de show nog een dekentje over en geniet ik even van die rust en onbeschrijfelijke lieve peuterdames.
pi_85741274
Ik kijk voordat ik ga slapen meestal wel even of er nog een dekentje over Mirte moet, of Iris al haar knuffeltjes uit bed heeft geworpen (en die leg ik dan terug) en dan sluip ik gauw weer weg ;).
Meer voor mn eigen gemoedsrust, maar die van mij slapen er over het algemeen doorheen. Anders zou ik het denk ik ook niet doen...
Fake it till you make it...
pi_85741472
quote:

mijn kind is nog láng geen 2-4 :P maar ik ben er ook mee gestopt. Zodra ik de deurklink vast heb zit ze al rechtop in bed en ben je zomaar 2 uur verder voor ze weer slaapt. Ik luister wel even door de babyfoon of ze het nog doet :')

t is nie anders als ze er wakker van worden. Dat leer je snel genoeg af :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:54:27 #193
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_85742473
Ik hoef niet te kijken, ik hoor het wel. Of gekrijs, of gesnurk :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_85743170
Ik hoor nu dat ze nog bezig is met dr poppetjes.. Een boekje of dr fles...

Ik heb de wasmachine aanstaan, dat vindt ze blijkbaar ook prettig, dat ze gewoon geluiden hoort.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:12:57 #195
14746 k_i_m
pi_85743297
Hier ligt mevrouw al in bed :o. Ze wilde weer niet slapen vanmiddag, dus mijn wederhelft heeft haar maar weer uit bed gehaald. Net tijdens het eten werden de oogjes steeds kleiner en ging ze met haar hoofd op de tafel liggen terwijl ze de laatste resten nog van haar bord haar mond in schoof _O-. Ik was zelfs te laat met het verhaaltje, in de tijd dat ik haar tuut zocht was ze al in slaap gevallen :').
In my life
Why do I smile
pi_85743435
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:12 schreef k_i_m het volgende:
Hier ligt mevrouw al in bed :o. Ze wilde weer niet slapen vanmiddag, dus mijn wederhelft heeft haar maar weer uit bed gehaald. Net tijdens het eten werden de oogjes steeds kleiner en ging ze met haar hoofd op de tafel liggen terwijl ze de laatste resten nog van haar bord haar mond in schoof _O-. Ik was zelfs te laat met het verhaaltje, in de tijd dat ik haar tuut zocht was ze al in slaap gevallen :').
*O*

Jen kan echt niet zonder middagslaap. Ze was vandaag wel als eerste wakker van alle kindjes en dat merkte ik ook wel bij het eten. Ze wordt een beetje opstandig, gaat slaan, maakt overal drama van (maar als je weet dat ze moe is en gewoon heel rustig blijft dan is het wel te doen). Dus na het eten snel in bad en naar bed.. Ik gok dat ze zo wel slaapt.
pi_85743509
Oh en tijdens het aankleden vroeg ze of ze in het grote bed mocht slapen. Dus ik heb uitgelegd dat ze lekker op haar eigen kamertje in haar bedje moet gaan slapen. En toen kwam eruit dat het donker was... Maar ik laat gewoon haar lichtje aan in haar kamer, dus ik gok dat mevrouw een excuus probeerde... Maar dat donker zit er toch aardig in... En terwijl ik nooit haar angst bevestig. Zelfs vanmorgen tijdens de regen was het wat meer donker in huis en dan moet dat ook vermeld worden..
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:19:21 #198
14746 k_i_m
pi_85743561
Beppie kan ook nog niet zonder. Of in ieder geval niet elke dag. Maar zij denkt van wel. Dit is echt voor het eerst sinds lange tijd dat ik me kan heugen dat we samen op de bank zitten met Beppie in bed :o.
In my life
Why do I smile
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:19:54 #199
14746 k_i_m
pi_85743589
Waarom mag ik trouwens niet je vriend zijn op facebook? }:|.
In my life
Why do I smile
pi_85743624
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:19 schreef k_i_m het volgende:
Beppie kan ook nog niet zonder. Of in ieder geval niet elke dag. Maar zij denkt van wel. Dit is echt voor het eerst sinds lange tijd dat ik me kan heugen dat we samen op de bank zitten met Beppie in bed :o.
Hier was dat gister ook... voor het eerst in maanden.. En eigenlijk vind ik het heerlijk! Gewoon kind op bed en tijd voor mezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')