Ja dat vreselijke koppige heeft Jen dus ook.. Maar na 4 uur krijsen, gillen en terugleggen... Sorry... Maar op een gegeven moment ben ik gewoon in staat dr een vreselijke draai om dr oren te geven... En dat is gewoon niet de bedoeling.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef Stiemie het volgende:
Oh maar van 20 tot 24 uur zou voor Linde ook echt geen probleem zijn om vol te houden hoor. Zeker niet als ze weet dat het 1x zo gelukt is.
ja, slimme zet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:18 schreef k_i_m het volgende:
Nou weet ik weer waarom het ledikant hier nog niet weg is.
uit het campingbed wel in elk geval. Ledikant is iets hoger dacht ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:35 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Dan leg je haar weer in een ledikant? Of klimt ze daar continu uit ?
Dat doet Linde dus ook... Niks zeggen, hand/arm vastpakken en in bed leggen. Vooral niks zeggen want dan heeft ze (negatieve) aandacht. Aai over de bol en weer gaan. En dat dan x 345.459...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:07 schreef Ticootje het volgende:
Maar ze komt dus uit bed. Ik leg haar neer, en ze loopt meteen achter me aan. In een driftbui laten gillen zou ik geen probleem vinden als ze op bed zou blijven.
Ik zeg 2x dat het bedtijd is... Daarna inderdaad niets meer. Geen oogcontact, geen kus.. Gewoon naar bed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:48 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Dat doet Linde dus ook... Niks zeggen, hand/arm vastpakken en in bed leggen. Vooral niks zeggen want dan heeft ze (negatieve) aandacht. Aai over de bol en weer gaan. En dat dan x 345.459...
Ok. Dat heeft ze dus blijkbaar nodig. Slaapt ze dan ook.. of is het dan ook stampij. Lijkt me zo moeilijk....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Nee, ik kan dus absoluut niet gaan kijken. Ik moet haar wegleggen en dan moet ik mezelf dus tegenhouden niet na een half uur te gaan kijken... Als ze me ziet is het hek van de dam..
Het is dus neerleggen, weltrusten... En dat is het...
Zolang ze me niet ziet, gaat ze inderdaad slapen... Ziet ze mij dan gaat ze gillen, ziet ze papa gaat ze om mij gillen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef chacama het volgende:
[..]
Ok. Dat heeft ze dus blijkbaar nodig. Slaapt ze dan ook.. of is het dan ook stampij. Lijkt me zo moeilijk....
Dat is bij Isa ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Nee, ik kan dus absoluut niet gaan kijken. Ik moet haar wegleggen en dan moet ik mezelf dus tegenhouden niet na een half uur te gaan kijken... Als ze me ziet is het hek van de dam..
Het is dus neerleggen, weltrusten... En dat is het...
Gheghe, ik ben wat dat betreft precies het tegenovergestelde! Ik ga nog tig keer kijken, elke keer als ik langs kom, en ik kan ook regelmatig nog staan te zwijmelen tot tranen aan toe. Míjn kind. Daar ligt mijn zoon te slapen. Pffff, hoe kan dat nou, dat mooie mannetje is in mij gegroeid. etc. En dan speel ik met zijn vingertjes, ik aai zijn haar, ik likquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:17 schreef Stiemie het volgende:
Ik voel me altijd zo'n ontaarde moeder als ik hier lees over idereen die hier nog 's avond sbij kindjes gaat kijken enzo. Dat doe ik dus echt nooitDie van mij worden dan ook namelijk wakker
Oh?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gatverdamme Moonah wat ontzettend klef
Mijn vriend doet dat ook niet, prima toch ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:17 schreef Stiemie het volgende:
Ja als het zo werkt, lekker zo laten lijkt me![]()
Ik voel me altijd zo'n ontaarde moeder als ik hier lees over idereen die hier nog 's avond sbij kindjes gaat kijken enzo. Dat doe ik dus echt nooitDie van mij worden dan ook namelijk wakker
mijn kind is nog láng geen 2-4quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:17 schreef Stiemie het volgende:
Ja als het zo werkt, lekker zo laten lijkt me![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:12 schreef k_i_m het volgende:
Hier ligt mevrouw al in bed. Ze wilde weer niet slapen vanmiddag, dus mijn wederhelft heeft haar maar weer uit bed gehaald. Net tijdens het eten werden de oogjes steeds kleiner en ging ze met haar hoofd op de tafel liggen terwijl ze de laatste resten nog van haar bord haar mond in schoof
. Ik was zelfs te laat met het verhaaltje, in de tijd dat ik haar tuut zocht was ze al in slaap gevallen
.
Hier was dat gister ook... voor het eerst in maanden.. En eigenlijk vind ik het heerlijk! Gewoon kind op bed en tijd voor mezelf.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:19 schreef k_i_m het volgende:
Beppie kan ook nog niet zonder. Of in ieder geval niet elke dag. Maar zij denkt van wel. Dit is echt voor het eerst sinds lange tijd dat ik me kan heugen dat we samen op de bank zitten met Beppie in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |