Ja het gaat vanmorgen al beter dan gisteren. Vanmiddag maar even naar de speeltuin en boodschappen doen. Komen we onderweg nog langs Linde's grote favoriet: de dierenwinkelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:31 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Lekker geslapen , stiemie ? Wat heb piglet zegt, klinkt erg herkenbaar. Mijn dames moeten ook altijd de boel weer even op scherp zetten als ze thuiskomen van logeren. Even mama testen. Na een dag draait de boel weer op standje normaal. Dus waarschijnlijk heb je vandaag een prima dagje!
Ik ga denk ik even naar het bos vandaag.
We hebben alleen ochtendgroepen, 5 dagen per week. 2 juffen met 15 kinderen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:35 schreef chacama het volgende:
Tuurlijk gaat dat lukken Stiemie.
EN KP de meiden naar de peuterspeelzaal. Op woensdag... dat ben ik helemaal niet gewend... hier is het juist niet op woensdag.
En bedankt hè. Ik was cola aan het drinken en nu zit het op mn schermquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:29 schreef simmu het volgende:
deze woepsie met het groeibed wilde ik jullie niet onthouden![]()
[ afbeelding ]
oh, dat doet ze altijdquote:
nja, ze zijn er dus niet van af te brengen. ik twijfel nu onwijs tussen het een kans geven of gewoon bij voorbaat de handoek in de ring te gooien en te zeggen: ik sta daar buiten te roken, succes ermee jongensquote:
Vastbinden ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:33 schreef simmu het volgende:
ze mag moet donderdag ringdragertje zijn. iemand tips hoe ik haar zover krijg dat ze er niet mee aan de haal gaat?
als jij je er niet lekker bij voelt om haar te laten liggen als ze huilt is het iig niet het doel bereiktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:42 schreef Ticootje het volgende:
KUT!!!! onweer....
![]()
![]()
![]()
Als ik haar nu ga halen en bij me leg dan is alles voor niets geweest...
Zal ik er anders bij gaan zitten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |