mijn moeder blijft zondermeer mijn moeder, ik spreek ze ook allebei met u aan, en niet met voornaam zoals men dat tegenwoordig wel doet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aan dat hele zinnetje krijg ik een nare bijsmaak. Tis natuurlijk voor iedereen anders, maar in the first place blijft en is ze je ouder. Xie dat weleens thuis (NY) meisjes die hun moeder als beste vriendin stempelen en dat die moeder net zo 'kinderlijk' doet als haar dochter.
Maar is de discipline?
en DAT vind ik dan weer gekquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ouders met u aanspreken heb ik altijd zo gek gevonden. Zelfs mijn grootouders zijn gewoon jijen.
Ik kwam ff binnen koekeloeren hierquote:
Het is ook gewenning. En ik heb zeker ook respect voor ze, alleen vind ik u zo koud en afstandelijk klinken. Ik merk ook dat ik bij vreemden (ouderen) altijd wel begin met u, maar als ik me op mijn gemak voel ik vrij snel omschakel naar je. En dat is dan best een compliment, aangezien het voor mij een soort teken is van gezelligheid, huiselijkheid, zoals ik familie ook zie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
en DAT vind ik dan weer gek
het ligt er maar aan wat je gewend ben denk ik, en u en jij hebben wellicht niet veel met respect te maken, tenslotte hangt dat niet van een woordje af.
Dat mag. Wees wel gewaarschuwd, de homo's lopen hier los.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik kwam ff binnen koekeloeren hier
ik schakel naar verloop van tijd vaak ook over naar je en jij, vooral in mijn ict werk.. omdat het gewoon niet klinkt als je u zegt tegen iemand waar je mee samenwerkt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook gewenning. En ik heb zeker ook respect voor ze, alleen vind ik u zo koud en afstandelijk klinken. Ik merk ook dat ik bij vreemden (ouderen) altijd wel begin met u, maar als ik me op mijn gemak voel ik vrij snel omschakel naar je. En dat is dan best een compliment, aangezien het voor mij een soort teken is van gezelligheid, huiselijkheid, zoals ik familie ook zie.
Oh gezelligquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat mag. Wees wel gewaarschuwd, de homo's lopen hier los.
lekkere mannen, lekkere vrouwen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh gezellig
Dus ik kan hier discussieren over lekkere mannen?
wie is dat lekkertje?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:15 schreef Henkie94 het volgende:
Discussieren over lekkere manne? Nice, je mag deze stoere bink vooral niet missen:
[ http://www.freakygossip.com/wp-content/uploads/2010/04/Megan-Fox.jpg&t=1]afbeelding ]
Ja, je bent te laat met deze sarcastische opmerking, wonderer attendeerde me er al op en toen was ik te lui om het te veranderen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:25 schreef Steve het volgende:
Goh Erik, handig zeg die link vorig topic!
het wordt 27 graden vandaagquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen.. wat een heerlijk weer
Jammer dat ik binnen zitquote:
Trek die folder met foto's van leuke mannen maar eens open en plak wat exempllaren hier, moet je eens lijken naar de stormloop die er gaat ontstaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn aandeel in deze reeks is te beperkt om iets te kunnen betekenen.
Stroekie zit al klaar met de lotion hoor dus die zal geen commentaar leverenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of er komt weer gezeik wat er allemaal wel niet leuk is aan die modellen.
Ik zit wel voor een schuifpui die open kanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon je bureau naar buiten slepen?
Ik staak even...heb mezelf net een vrije dag gegeven en ga dus geen moeite doen vandaag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stroekie zit al klaar met de lotion hoor dus die zal geen commentaar leveren
Nou er zijn dingen die ik op mijn werk wens te voorkomenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stroekie zit al klaar met de lotion hoor dus die zal geen commentaar leveren
vroeger draaide jij daar je hand niet voor omquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of er komt weer gezeik wat er allemaal wel niet leuk is aan die modellen.
je kunt hem toch gewoon uit je broek halen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou er zijn dingen die ik op mijn werk wens te voorkomenzoals een binnenbroekse zaadlozing
Bovendien levert dat nogal verbaasde blikken op van mijn kamer genoten als ze weer zo'n dansend bureau zienquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je kunt hem toch gewoon uit je broek halen?
Je kunt niet lezen en spreekt geen Engels?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:16 schreef Stecky het volgende:
[..]
ben ik ook geweest maar begreep m niet helemaal...
Ik denk ook altijd dat iedereen fatsoenlijk Nederlands kan schrijven maar dat blijkt ook niet altijd het gevalquote:
Ik wil ookquote:
quote:
als je iemand maar kan begrijpen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd dat iedereen fatsoenlijk Nederlands kan schrijven maar dat blijkt ook niet altijd het geval
Die instelling vind ik echt de doodsteek van de Nederlandse taalquote:
Welkom bij de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die instelling vind ik echt de doodsteek van de Nederlandse taal.
Misschien wil Erik bij m'n vriend op schootquote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien wil Erik bij m'n vriend op schoot
Dan zie je de film nog niet!quote:
Je weet toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die instelling vind ik echt de doodsteek van de Nederlandse taal.
Nee hij wil naar de film, op de tv is ie nog niet.quote:
Mwah, met een beetje passen en meten moet er toch een aardige middenweg te vinden zijn.quote:
We gaan wel een keer samen... dan heb je een hele stoel voor jezelfquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwah, met een beetje passen en meten moet er toch een aardige middenweg te vinden zijn.
Het straalt domheid uit. En de vraag is of je iemand wilt begrijpen, die geen poging doet om niet dom over te komen.quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
TV, ga je in Eindhoven naar de film?
Op je werk of thuis?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:47 schreef Steve het volgende:
Oh ja hoor, ik ben natuurlijk weer degene die gebak op het tapijt laat vallen.
Oh ok... anders hadden we kunnen zwaaienquote:
Nieuw in Nederland? (gezien jouw spelfouten)quote:
Ik zou ze allemaal even nalopen als ik jou wasquote:
Het zijn wel sadisten he... ze wensen je nog meer tandartsbezoeken toe?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:20 schreef Steve het volgende:
Lieve kaart en veel snoep gekregen als afscheid.![]()
En dat na 2 weken.
Dat zei ik ook al.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:23 schreef TheVulture het volgende:
Het zijn wel sadisten he... ze wensen je nog meer tandartsbezoeken toe?
quote:
Oke dan, ja, het licht allemaal nog wel gevoelig maar heb me tog maart aangemelt... Wel nog eng ensow...quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke dan, ja, het licht allemaal nog wel gevoelig maar heb me tog maart aangemelt... Wel nog eng ensow...Maar dankje!
quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke dan, ja, het licht allemaal nog wel gevoelig maar heb me tog maart aangemelt... Wel nog eng ensow...Maar dankje!
impliceer jij nou dat ik een bitch ben?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:22 schreef Steve het volgende:
Waxxer doet altijd voorkomen alsof het goedbedoeld en liefig en onbewust is, maar het is net zo'n grote bitch.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
impliceer jij nou dat ik een bitch ben?
Dat wil ik best ook gewoon zeggen hoor. TheVulture is een bitch.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
impliceer jij nou dat ik een bitch ben?
Ja maar dat maakt me niet uit want ik vond jou toch al niet aardigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wil ik best ook gewoon zeggen hoor. TheVulture is een bitch.
Ja, nou, mijn eerste hallo was mijn derde reintegratiepoging.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:22 schreef Steve het volgende:
Waxxer doet altijd voorkomen alsof het goedbedoeld en liefig en onbewust is, maar het is net zo'n grote bitch.
Gelukkig heb ik ook genoeg zelfspot hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:32 schreef Steve het volgende:
Nou je zegt wel vaker vrij lullige dingen, maar dan leuk ingepakt.
Ja, om hysterie van de ander te voorkomen, een beetje porren kan af en toe geen kwaad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer is misschien wel de sneakiest bitch hier.
Welnee joh!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, om hysterie van de ander te voorkomen, een beetje porren kan af en toe geen kwaad.![]()
Tóch?!
Ik bedoel dus dat af en toe porren geen kwaad kan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, om hysterie van de ander te voorkomen, een beetje porren kan af en toe geen kwaad.![]()
Tóch?!
Jaaa ach, nou ja...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe niet zo geslagen-honderig. Dat misstaat je.
Vlarp komt naar je tóe deze zomer!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:44 schreef Steve het volgende:
Bijna weekend.
En niet hoeven reizen dit weekend.Denk ik.
Heb je al een pad van broodkruimels uitgestrooid?quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je al een pad van broodkruimels uitgestrooid?
quote:
quote:
quote:Er zit hier een verdachte vogel te loeren naar het broodkruimelspoor van het nog af te leggen pad. Zullen we #gebradenduif eten vanavond?
Sterker nog, ze heeft twee profielen, allebei met een vriendjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:09 schreef wonderer het volgende:
Oh kutMijn moeder heeft facebook ontdekt.
hallo! ben bijna 17 al!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:08 schreef creno het volgende:
ow, stecky, hoe oud ben jij ? Je weet toch wel dat jonge geitjes nog steeds een fokverbod hebben hè ! Dat staat op nu.nl
Ik ben twee keer zo oud.quote:
17 plus eh 17 is eh, 17 plus 2 is 19, dan blijft er 15 over dus dan is 19 plus 1 om het makkelijk te maken (rond getal) is dan 20 dan blijven er veertien over en dan 20 dus plus eerst eens een paar om dan later te zien is 22 en dan blijven er 12 over en... Tjee...quote:
Doe niet zo raar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, ik trek me wel even terug, dan kunnen jullie weer zo'n leuk eentweetje vormen zoals gebruikelijk.
Goed, en met jou? Weet je al iets meer over je-weet-wel, of is dat nog onzeker?quote:
Zoals jij met Ang3l?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, ik trek me wel even terug, dan kunnen jullie weer zo'n leuk eentweetje vormen zoals gebruikelijk.
Zoietsquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoiets. Ik zou het ook erg waarderen als men zich dan even terugtrekt.
Dan ken je me niet goed. het is eerder KEL-materiaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:36 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik krijg hier allerlei KPD-achtige visoenen bij.
Ik ken je idd niet goed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ken je me niet goed. het is eerder KEL-materiaal.
Ik wou dat iedere winkel gratis wifi had.quote:
Nee nee nee, je doet het ook helemaal verkeerd....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
17 plus eh 17 is eh, 17 plus 2 is 19, dan blijft er 15 over dus dan is 19 plus 1 om het makkelijk te maken (rond getal) is dan 20 dan blijven er veertien over en dan 20 dus plus eerst eens een paar om dan later te zien is 22 en dan blijven er 12 over en... Tjee...
Ja... Idd je hebt gelijk. Great_Expectations, hoe oud ben jij eigenlijk..?
Wat, omdat 30 plussers wel kunnen lezen, schrijven en rekenen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu snap ik opeens waarom jonge homo's zo'n hekel hebben aan 30 plussers
Rukken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En wat ga je daar aan doen?
Nee joh, het is nog hartstikke vroeg. Gewoon een tweede keer erachteraan.quote:
Ja, boven de 30 lukt dat niet meer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee joh, het is nog hartstikke vroeg. Gewoon een tweede keer erachteraan.
Wat gek... ik ken alleen Alphen aan de Rijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:17 schreef creno het volgende:
ik ben in alphen aan de bier, wijn, rijn... Hips...
Oh? Geen last van hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, boven de 30 lukt dat niet meer.
Ja hoor, alles is... lekkerquote:
quote:
Aaaaah...quote:
Wrom?quote:
Geen idee, vind ze (of het idee van geesten) eng. Net als mijn iets grotere alien invasionfobie. Vind ik ook een eng ideequote:
De film is de animatieserie zeer onwaardig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:55 schreef TheVulture het volgende:
The Last Airbender was maar een beetje
Leuke special effects maar ook erg Disney...
Is dit een verwijzing naar The X-Men?quote:
nee, eerder naar het einde der tijdenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Is dit een verwijzing naar The X-Men?
huh?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 07:11 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Heb je 50 minuten liggen snoozen of ben je nu al op je werk?
Just wonderingquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 07:11 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Heb je 50 minuten liggen snoozen of ben je nu al op je werk?
in alphen??? wat moet je daar nou weer?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:17 schreef creno het volgende:
ik ben in alphen aan de bier, wijn, rijn... Hips...
Afschietenquote:
Heb je al veel gedaan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was al sinds half 9 wakker hoor.
Niks, noppes, nada.quote:
Da's niet veelquote:
Ik was ook in Eindhoven, maar heb noch Vlarp noch Tha_Erik gezien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was ook in Eindhoven vandaag, maar heb je niet gezien.
Een collega bleek toch op jongens te vallen.quote:
Ah, en jullie hebben een datequote:Op zondag 22 augustus 2010 00:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een collega bleek toch op jongens te vallen.
(dat doet m'n gaydarzelfvertrouwen dan wel weer goed)
Neequote:
ik ook niet.. vandaar dat ik maar eens iets multiculti achtigs riepquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Je killt het topic. Ik weet namelijk niets te zeggen.
Nou ja, ik had best nog op Bart willen reageren met iets wat ongetwijfeld enorm leuk geweest zou zijn als ik daar de kans voor gekregen had, maar toen kwam jij er tussen en snoerde me de mond.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ook niet.. vandaar dat ik maar eens iets multiculti achtigs riep
jaaaaajaaaaa... ZO zou ik het ook gezegt hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik had best nog op Bart willen reageren met iets wat ongetwijfeld enorm leuk geweest zou zijn als ik daar de kans voor gekregen had, maar toen kwam jij er tussen en snoerde me de mond.
Wat is boyish?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
NeeHij heeft al 2 jaar een vriend
(en is een beetje te boyish)
Het wachten is op een andere kerel van m'n werk
quote:
ik heb geen flauw idee!quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:09 schreef Bartjebart het volgende:
Wat betekende het eigenlijk wat je zei Xiance?
Euhm... je jochieachtig... Zo'n gezichtje dat nog echt volwassen moet worden zeg maar...quote:
meestal is dat iemand van 50+, vaak ook nog behaard..quote:
Oh meer boyish versus manish, ik dacht eerder aan boyish versus girlishquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm... je jochieachtig... Zo'n gezichtje dat nog echt volwassen moet worden zeg maar...
nee meer naast Manish inderdaad... ik moet geen girly boy hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh meer boyish versus manish, ik dacht eerder aan boyish versus girlish.
Waar woonde je ookalweer? Amsterdam? Want als ik je dan ontbijt moet komen brengen is het geen ontbijt meer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heel goed Erik, wat kom je me brengen?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:25 schreef Great.Expectations het volgende:
En een halve ochtenderectie.
hallo mein shatz!quote:
stroekie bloostquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
hallo mein shatz!
* Xiance kust Stroekie op zijn beide wangen
Halve maar?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:25 schreef Great.Expectations het volgende:
En een halve ochtenderectie.
Weekend is toch nog niet voorbij? Wie weet wat er vanavond allemaal nog gaat gebeuren...quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:32 schreef Stecky het volgende:
weekend was weer te vet! die van jullie ook?!?
Je hebt je schaamharen geteld?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:32 schreef Stecky het volgende:
weekend was weer te vet! die van jullie ook?!?
Jammer dat ik er een keer niet wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:45 schreef Stecky het volgende:
[..]
nee joh in de lollipo geweest, zo vet!
Gewoon de p nog een keer intoetsenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:51 schreef Stecky het volgende:
Ja daar moet nog een p achter maar weet nie hoe!
My brain is melting.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:51 schreef Stecky het volgende:
Ja daar moet nog een p achter maar weet nie hoe!
Ik ben benieuwd voor hoe langquote:
nee alleen tegen nieuwkomers die niet kunnen spellen... maar als je de eerste twee weken overleeft word ik aardigquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee alleen tegen nieuwkomers die niet kunnen spellen... maar als je de eerste twee weken overleefd word ik aardig
Ik dacht dat ik een voltooid deelwoord nodig hadquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:14 schreef GenusButeo het volgende:
Ja, gevalletje pot verwijt de ketel. Of moet ik zeggen: 'nicht verwijt de ketel'. SNAP JE 'M?![]()
Zeg ben jij eigenlijk al eens goed gepakt?quote:
Tomasso was toch redelijk cute?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef Vlarp het volgende:
De grootste faal is dat ik al 20 minuten op het station sta te wachten op Tomasso, maar hij de tijd was vergeten!
*start That's what friends are for in*
Je hebt gelijk, popje van mequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef Steve het volgende:
Had je naar me moeten luisteren en meteen naar het terras moeten gaan.
Hoezo, bied je je aan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeg ben jij eigenlijk al eens goed gepakt?
Als ik me niet vergis las ik een paar topics geleden dat Stecky bijna 17 is... dat is best strafbaarquote:
quote:
Overkomt de besten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een voltooid deelwoord nodig had
Nee hoor ,zestien is legaal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis las ik een paar topics geleden dat Stecky bijna 17 is... dat is best strafbaar
oh dan ben je of heel jong of niet veel gewent.....?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:45 schreef Stecky het volgende:
[..]
nee joh in de lollipo geweest, zo vet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |