mijn moeder blijft zondermeer mijn moeder, ik spreek ze ook allebei met u aan, en niet met voornaam zoals men dat tegenwoordig wel doet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aan dat hele zinnetje krijg ik een nare bijsmaak. Tis natuurlijk voor iedereen anders, maar in the first place blijft en is ze je ouder. Xie dat weleens thuis (NY) meisjes die hun moeder als beste vriendin stempelen en dat die moeder net zo 'kinderlijk' doet als haar dochter.
Maar is de discipline?
en DAT vind ik dan weer gekquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ouders met u aanspreken heb ik altijd zo gek gevonden. Zelfs mijn grootouders zijn gewoon jijen.
Ik kwam ff binnen koekeloeren hierquote:
Het is ook gewenning. En ik heb zeker ook respect voor ze, alleen vind ik u zo koud en afstandelijk klinken. Ik merk ook dat ik bij vreemden (ouderen) altijd wel begin met u, maar als ik me op mijn gemak voel ik vrij snel omschakel naar je. En dat is dan best een compliment, aangezien het voor mij een soort teken is van gezelligheid, huiselijkheid, zoals ik familie ook zie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
en DAT vind ik dan weer gek
het ligt er maar aan wat je gewend ben denk ik, en u en jij hebben wellicht niet veel met respect te maken, tenslotte hangt dat niet van een woordje af.
Dat mag. Wees wel gewaarschuwd, de homo's lopen hier los.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik kwam ff binnen koekeloeren hier
ik schakel naar verloop van tijd vaak ook over naar je en jij, vooral in mijn ict werk.. omdat het gewoon niet klinkt als je u zegt tegen iemand waar je mee samenwerkt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook gewenning. En ik heb zeker ook respect voor ze, alleen vind ik u zo koud en afstandelijk klinken. Ik merk ook dat ik bij vreemden (ouderen) altijd wel begin met u, maar als ik me op mijn gemak voel ik vrij snel omschakel naar je. En dat is dan best een compliment, aangezien het voor mij een soort teken is van gezelligheid, huiselijkheid, zoals ik familie ook zie.
Oh gezelligquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat mag. Wees wel gewaarschuwd, de homo's lopen hier los.
lekkere mannen, lekkere vrouwen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh gezellig
Dus ik kan hier discussieren over lekkere mannen?
wie is dat lekkertje?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:15 schreef Henkie94 het volgende:
Discussieren over lekkere manne? Nice, je mag deze stoere bink vooral niet missen:
[ http://www.freakygossip.com/wp-content/uploads/2010/04/Megan-Fox.jpg&t=1]afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |