adelequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind em heerlijk
Wanneer komt dat nieuwe album van Adele nou een keer
haha momenteel gaat het redelijk goed ja, ik heb alleen nog last van hartkloppingen,quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt waar?!omdat je het aan je hart hebt? Daar ging het toch goed mee?
slaapse ze.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:34 schreef Stroekie het volgende:
truste mannen
slaap lekker, en dat jullie maar fijne dromen mogen hebben
Wat is dit voor romance opeens?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
haha momenteel gaat het redelijk goed ja, ik heb alleen nog last van hartkloppingen,
maar als je zo tempramentvol bent als ik... dan word het op je 50ste wel krap hoor
* Xiance kust manuel zachtjes in zn hals
manu en ik hebben al heel lang een haat-liefde verhouding hoor..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is dit voor romance opeens?
Liever niet. Ik hou mijn voedsel liever binnen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
manu en ik hebben al heel lang een haat-liefde verhouding hoor..
ohhhhh shatz je had ons in frankrijk eens mee moeten maken!
wat??!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
haha momenteel gaat het redelijk goed ja, ik heb alleen nog last van hartkloppingen,
maar als je zo tempramentvol bent als ik... dan word het op je 50ste wel krap hoor
* Xiance kust manuel zachtjes in zn hals
noujaaaaaaa... ZO erg was t nou ook weer niet hoor!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Liever niet. Ik hou mijn voedsel liever binnen.
waarom ben je naar Utrecht verhuisd? werd het forenzen teveel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is dit voor romance opeens?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
manu en ik hebben al heel lang een haat-liefde verhouding hoor..
ohhhhh shatz je had ons in frankrijk eens mee moeten maken!
OMG OMG OMG OMG IK MAG ZELFS AUTORIJDEN!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat??!!![]()
mag je dan wel aan de Zumba?
ik bedoel, dat als je je inspant dat het dan vragen om problemen is. Of is heeft dat niets met hartkloppingen te maken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG IK MAG ZELFS AUTORIJDEN!!
waarom zou dat niet mogen?
Ja, en kreeg een uitnodiging voor een kijkavond bij iemand van mijn studie die tof is en in een gezellig huis woonde. Toen hakte ik de knoop door, omdat ik vroeg of laat toch op kamers moetquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom ben je naar Utrecht verhuisd? werd het forenzen teveel?
Stroekie wilde natuurlijk ook af en toe.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
noujaaaaaaa... ZO erg was t nou ook weer niet hoor!
tis niet alsof ie de hele nacht bovenop me lag hoor!
nee, dat was "vroeger" zo, toen mensen nog niks wistenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik bedoel, dat als je je inspant dat het dan vragen om problemen is. Of is heeft dat niets met hartkloppingen te maken?
stroekie doet het t liefst zijdelingsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stroekie wilde natuurlijk ook af en toe.
And there went dinner...
Voor het eerst op jezelf... aaaahhhh, those days..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en kreeg een uitnodiging voor een kijkavond bij iemand van mijn studie die tof is en in een gezellig huis woonde. Toen hakte ik de knoop door, omdat ik vroeg of laat toch op kamers moet.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stroekie wilde natuurlijk ook af en toe.
And there went dinner...
utrecht heeft een mooie binnenstad, en een heel leuk pleintje waar ik regelmatig zit voor een kop cappuchino ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voor het eerst op jezelf... aaaahhhh, those days..![]()
![]()
Ben je wel Utrecht aan het verkennen qua uitgaan, leuke tentjes etc..?
das waar. Je hart is een spier. Maar je ouders leven toch nog?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, dat was "vroeger" zo, toen mensen nog niks wisten
sporten is zelfs goed voor mensen met lichte hartklachten,. omdat je hart daar sterker van word
Cappuccino.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
utrecht heeft een mooie binnenstad, en een heel leuk pleintje waar ik regelmatig zit voor een kop cappuchino ofzo
aber naturlich! mijn vader is 53, en mn moeder 47quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar. Je hart is een spier. Maar je ouders leven toch nog?
das ook leuk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet heel hard, maar ik ben niet zo'n uitgaander, dus ik vind het wel prima om gewoon met vrienden af te spreken, gezellig te eten en een film kijken oid.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
stroekie doet het t liefst zijdelings
ik vind uitgaan in nederland ook steeds vaker ronduit vervelend..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das ook leuk!Als het maar gezellig is.
ik ben te mannelijk voor stroekiequote:
o shit..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
aber naturlich! mijn vader is 53, en mn moeder 47
Wat heb je een jonge moeder.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
aber naturlich! mijn vader is 53, en mn moeder 47
que? dus je zegt dat jij mannelijker bent dan dat ik ben?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben te mannelijk voor stroekie
mischien mag jij m wel volblaffen
Nee Adele is bezig met album 2... Dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
adeleLekker jazzy.. Ik houd van Jazz.
![]()
Tis ook alweer twee jaar geleden dat ze met iets nieuws kwam. Straks is het een 1 dagsvlieg.
oh shit??quote:
ja, daar zitten voordelen aan, mijn moeder is wel een van mn beste vriendinnen.quote:
nouuuu shatz, ik ben in elk geval; niet vrouwelijkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que? dus je zegt dat jij mannelijker bent dan dat ik ben?![]()
Volgens mij heb je dat overal. Van die miepen die zich te goed voelen voor iedereen. Geloof me, dat is een spel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vind uitgaan in nederland ook steeds vaker ronduit vervelend..
de hetero's zijn te snel ontploft, kunnen niks hebben, en de homootjes hebben teveel air.. als er 3 man in de tent staan zit t vol zoveel ego hebben die lui hier, nee.. ik heb me in duitsland voor het eerst echt verm,aakt, en stappen in parijs is ook heel erg leuk
niet vrouwelijker? dan wie? Geloof me, als je me IRL zou ontmoeten, ben ik geen handtas.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
nouuuu shatz, ik ben in elk geval; niet vrouwelijker
toch heb ik daar minder last van in het buitenlandquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat overal. Van die miepen die zich te goed voelen voor iedereen. Geloof me, dat is een spel.
tsja.. jij wil niet he..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet vrouwelijker? dan wie? Geloof me, als je me IRL zou ontmoeten, ben ik geen handtas.
Duffy hoor ik ook trouwens weinig. Van Amy Huiswijn weten we hoe de stand van zaken zijn. That bitch is still fucked up alhoewel ze zegt dat ze bijna haar teede album af heeft. Mij benieuwe..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee Adele is bezig met album 2... Dus ik ben benieuwd
Net als Duffy...
ja, ben echt fan van Dianne Reeves.quote:
oh dat ben ik zondermeer met je eens, maar het is soms leuk om iemand ermee te pestenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof mannelijk zijn een soort status geeft. Ben gewoon jezelf en meet je niet aan anderen. Goed advies Erik, doe er wat mee.
Nee, maar je hebt wel gelijk. geloof me, tis allemaal een farce. Dat ligt natuurlijk aan de subcultuur. Mannelijk, uiterlijk... en wie zich daar niet mee kan meten, word meteen als handtas/vrouwelijk bestempeld. . Niet dat daar iets mis mee is, maar zo doen de meesten wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof mannelijk zijn een soort status geeft. Ben gewoon jezelf en meet je niet aan anderen. Goed advies Erik, doe er wat mee.
aan dat hele zinnetje krijg ik een nare bijsmaak. Tis natuurlijk voor iedereen anders, maar in the first place blijft en is ze je ouder. Xie dat weleens thuis (NY) meisjes die hun moeder als beste vriendin stempelen en dat die moeder net zo 'kinderlijk' doet als haar dochter.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:04 schreef Xiance het volgende:
ja, daar zitten voordelen aan, mijn moeder is wel een van mn beste vriendinnen.maar dat is ook meteen het nadeel... want het is soms onduidelijk wie nou de ouder is hahahaha
ik ben vrij perfectionistisch, en daar sla ik soms wel in door, dan moet ik mezelf echt een halt toe roepen, anders sneeuwen mn ouders helemaal onder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |