zo zwaar ligt mannenpap toch niet op de maag ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis slecht om nog zo laat te eten.
koester dat, het idee dat er nog uberhaupt iemand over je heen komtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o fuck, je hebt me door.Zelfs hier i downplay it. Anders krijg ik iedereen over me heen met commentaar.
sja.. EEN van ons moet toch geld verdienen he!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis slecht om nog zo laat te eten.
Er zit cola op mn scherm...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
koester dat, het idee dat er nog uberhaupt iemand over je heen komt![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan neem je dubbel leven weer overal mee naar toe om het op de foto te zetten?
you did not just say that.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo zwaar ligt mannenpap toch niet op de maag ?
pak dan gelijk ook vietnam mee,quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat moest ik van Wonderer doen als ik in Myanmar ben, maar goed. Cambodia mag ook, denk ik.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
koester dat, het idee dat er nog uberhaupt iemand over je heen komt![]()
Ik verdien ook geld.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
sja.. EEN van ons moet toch geld verdienen he!
terwijl jij de hele dag maar loopt te lantefanteren en te niksen, probeer ik geld te verdienen voor ons nieuwe apartement
gelukkig, andere mensen hier.quote:
Krijgen we hier dan het nieuwste filiaal van de Jamin ?????????????????????quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik verdien ook geld.![]()
waar wil je dan gaan wonen? Oss?
nachrijderquote:
ken jij Ad en Cora nog van Menno Buch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nachrijder![]()
Kent iemand dat nog? Irene van de Laar - nachtrijder?
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de focus niet meer op mij valt als er meerdere mensen hier zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet in the mood om iemand te bashen.
Vietnam word een andere keer. Kga maar 4 weken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pak dan gelijk ook vietnam mee,
dat is erg gaaf en mooi want daar ben ik dan wel geweest
Ach jezusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ken jij Ad en Cora nog van Menno Buch?
en dan dagelijks dit nummer op je ipod ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vietnam word een andere keer. Kga maar 4 weken.
wist je het zo nog, of moest je google gebruiken ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ach jezusis dat dat stel die indianen nadeed of dat stel dat zij gefist wordt op het balkon?
![]()
![]()
wat een rare mensen heb je toch...
Ja met fiets is alles beter te doen daar. Al aan het studentenleven gewend daar?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Utrecht bevalt prima, ik ben er nooit met een auto dus daar geen last van.
aaaahhh the 80's KIMquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan dagelijks dit nummer op je ipod ?
nee, ik wist dat nog uit mijn hoofd. Maar welk stel is dat dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wist je het zo nog, of moest je google gebruiken ?
jaahaaaa.. en dat verval gaat bij jou eerdaags ook intredenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaahhh the 80's KIM![]()
het laatste wat ik heb vernomen van haar is dat nummer met Nena (?)
Ow wees maar niet bang hoor... als je genoeg betaalt willen ze vast over je heen spuitenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik studeer al drie jaar in Utrecht he.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja met fiets is alles beter te doen daar. Al aan het studentenleven gewend daar?
jaaaaaaaaaaquote:
brrrrrrr zon oude 60jarige vent met een bierbuik en hangbillen.. die dan hevig kreunend zn laatste poefje poeder eruit puftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow wees maar niet bang hoor... als je genoeg betaalt willen ze vast over je heen spuiten
herinnert u zich deze nog, nog nog nogquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaahhh the 80's KIM![]()
het laatste wat ik heb vernomen van haar is dat nummer met Nena (?)
quote:
dat zal wel..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaahaaaa.. en dat verval gaat bij jou eerdaags ook intreden
quote:
Ad en Cora waren toch die indiaantjes met de uitgeholde courgettequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik wist dat nog uit mijn hoofd. Maar welk stel is dat dan?
Ken ook nog die paarde-mevrouw met haar porsche.
wat een types..
psssssssssssssssssstquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat zal wel..ik word gelukkig nog eind 20 geschat. Maar goed, iedereen wordt oud. Ik verwelkom het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier staat ook al weinig nuttigs..
O, ik dacht dat je aan een nieuwe studie was begonnen, omdat je recentelijk naar Utrecht bent verhuisd..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik studeer al drie jaar in Utrecht he.
wacht maar totdat jij 60 bent.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
brrrrrrr zon oude 60jarige vent met een bierbuik en hangbillen.. die dan hevig kreunend zn laatste poefje poeder eruit puft
Nee, dat zegt mij niets.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
herinnert u zich deze nog, nog nog nog
de kans dat ik 60 word is vrij klein, bioj ons sneuvelen ze allemaal rond de 52/56quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wacht maar totdat jij 60 bent.![]()
kent iemand lemonparty? google het maar eens..
je hebt je blijkbaar al terdege voorbereidtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wacht maar totdat jij 60 bent.![]()
kent iemand lemonparty? google het maar eens..
die laatste twee ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ad en Cora waren toch die indiaantjes met de uitgeholde courgette
van een porsche weet ik dan weer niets
wel over dat stel in een zwembad met bruine bonen
en die ene homo die wat met een boerenknecht wilde
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
psssssssssssssssssstja, weet ik! Maar ik heb het over Amerika. iedereen wordt daar ouder geschat. Al die 20 jarigen. Tering, zijn net kerels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt aan naschoolse activiteiten. American football etc. Ik merk hier dat 20 jarigen echt jonkies zijn etc.... dus die vlieger gaat voor mij hier niet op.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Ik vind em heerlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet goed, maar ken het nummer al een tijdje. Lekker catchy...
echt waar?!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
de kans dat ik 60 word is vrij klein, bioj ons sneuvelen ze allemaal rond de 52/56
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |