Valt heus wel mee, hoor. Xie het toch zelf in Zaragoza etc. Daar doen ze het al jaren en niets van die Co2 bullshit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel eens gerealiseerd hoeveel Co2 daarbij vrij komt ?
jaahaaa.. maar JIJ gaat dan ook stappen in tokkie wijken!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als een slet??![]()
![]()
fucking bitch.![]()
ik scoor ook met kleding aan.
heb liever geen t-shirt dan geen tanden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar zonder shirt voel ik me goedkoper, dat is dan weer minder....
ja, maar jij belde mij.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
drank en drugs maken meer kapot dan je lief is![]()
die keer in de trein met de wegvallende verbinding doesn't ring a bell ?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:02 schreef Stecky het volgende:
[..]
sommige kunnen beter hun kleren aanhouden!!
welles!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar jij belde mij.en we hadden het niet eens over Fok!.
Tokkiewijkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaahaaa.. maar JIJ gaat dan ook stappen in tokkie wijken!!
natuurlijk scoor je daar! IEDEREEN die daar bloot loopt scoord!
miauwquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij keek vast in de spiegel toen je dit typte
Nee, alleen over iemand hoe die in het echt is, maar dat was even on the side.quote:
ik vind het centrum behoorlijk tokkie..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tokkiewijkendat is niet in het centrum. Dat is Noord. alhoewel sommige tokkies ook echt
eruit zien. Geld does not define your hotness.
ja, daarom loop ik nu in die house-broeken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja een mens kan hard veranderen in 4 maanden
das waar. Alles is zo'n beetje dicht. Exit, Cockring etc.. zonde. Maar misschien geeft het andere clubs de ruimte om iets nieuws te creeeren. Maar goed, tijdperk Roxy en It is over. Toen kan alles. ja, ik ben ietsje ouder dan jou.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vind het centrum behoorlijk tokkie..
ik kom ook al eeuwen niet meer in de reguliers, vroeger was de arc nog wel leuk, maar dat word ook allemaal tokkie sinds de rest zon beetje dicht of vol zit
wanneer ga jij eigenlijk weer naar Asia voor of na onze cava night?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, daarom loop ik nu in die house-broeken.![]()
iedereen en alles nu naar het Mandje en de Engel op de Zeedijk ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar. Alles is zo'n beetje dicht. Exit, Cockring etc.. zonde. Maar misschien geeft het andere clubs de ruimte om iets nieuws te creeeren. Maar goed, tijdperk Roxy en It is over. Toen kan alles. ja, ik ben ietsje ouder dan jou.![]()
Air alweer uit de mode ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar. Alles is zo'n beetje dicht. Exit, Cockring etc.. zonde. Maar misschien geeft het andere clubs de ruimte om iets nieuws te creeeren. Maar goed, tijdperk Roxy en It is over. Toen kan alles. ja, ik ben ietsje ouder dan jou.![]()
Daarna.. ik ga pas in januari 2011.. We moeten de agenda's eens trekken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wanneer ga jij eigenlijk weer naar Asia voor of na onze cava night?
dat ken ik nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iedereen en alles nu naar het Mandje en de Engel op de Zeedijk ?
nope half oktober en als alles goed gaat ben ik tussen 5 en 19 nov wel on a mission daar naar toe om nieuwe te proeven en eventueel een oogst druiven aan te kopen voor een private labelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Daarna.. ik ga pas in januari 2011.. We moeten de agenda's eens trekken.Die shipment van cava's komt toch ergens in november?
Nee, club is geweldig. Is gay-minded. Deceit wilde er met mij heen.quote:
als dat een succes gaat worden gaat vast niet alleen deceit je om gunsten vragen en kan je wel een competitie uitschrijvenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, club is geweldig. Is gay-minded. Deceit wilde er met mij heen.o boy
![]()
Ze gaan wel een gay-avond plannen. Aangezien de It-avond (opening) een groot succes was.
Afrika trekt me niet echt. Ahoewel ik dat van Asia ook dacht. Heeft Afrika een gay-nightlife? Tuurlijk, je kan ook een safari-tocht doen, maar dat doe ik wel als ik oud ben.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope half oktober en als alles goed gaat ben ik tussen 5 en 19 nov wel on a mission daar naar toe om nieuwe te proeven en eventueel een oogst druiven aan te kopen voor een private label
en om weer een paar nachtjes onder te duiken in het nachtleven van the gay capital of Africa![]()
waarom denk je dat Gordon en Marc van der Linden zo graag naar Capetown gaanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Afrika trekt me niet echt. Ahoewel ik dat van Asia ook dacht. Heeft Afrika een gay-nightlife? Tuurlijk, je kan ook een safari-tocht doen, maar dat doe ik wel als ik oud ben.
foutjes er even uit gehaaldquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Afrika trekt me niet echt. Ahoewel ik dat van Asia ook dacht. Heeft Afrika een gay-nightlife? Tuurlijk, je kan ook een safari-tocht doen, maar dat doe ik wel als nu ik oud ben.
Het is wel heel 2011!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar zonder shirt voel ik me goedkoper, dat is dan weer minder....
LOLs echt niet!.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als dat een succes gaat worden gaat vast niet alleen deceit je om gunsten vragen en kan je wel een competitie uitschrijven
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergat er nog eentje
Out in plaats van oud
Al die moeite doen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:33 schreef Xiance het volgende:
mike.. shatz.. je moet gewoon niet al die moeite doen, en lekker bij t kaartclubje gaan zitten in tehuis "de uitgebloeide roos"
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom denk je dat Gordon en Marc van der Linden zo graag naar Capetown gaan
echt niet alleen voor het uitzicht van de Tafelberg maar ook voor de pielsuig
en daarom eisen wij substralquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Al die moeite doen?roos is nog lang niet uitgebloeid.
kan wel nu een link plaatsen naar een uitgebloeide roos. Google maar eens anal prolapse.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Al die moeite doen?roos is nog lang niet uitgebloeid.
kan wel nu een link plaatsen naar een uitgebloeide roos. Google maar eens anal prolapse.
maar daar leent niemand in Nederland zich meer voor om Gordon of Marc te plezierenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, pielsuig???!!!
![]()
Daarvoor hoef ik niet naar Afrika. Zou meer gaan voor het land zelf etc. .
quote:
jaahaaa.. want pielsuig vind je genoeg in die tokkiebars he schatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, pielsuig???!!!
![]()
jij zou je hier natuurlijk een week laten pamperen in the cottagequote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, pielsuig???!!!
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergat er nog eentje
Out in plaats van oud
quote:
substral is toch juist voor het versterken van "bloeiende bloemen"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet met prolapse.
Gordon is toch altijd aan de man? Tuurlijk het zijn allemaal starfuckers, maar goed. hij is aan de man.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daar leent niemand in Nederland zich meer voor om Gordon of Marc te plezieren![]()
en het is een geweldig mooi land,..... gods own country
jij bent zo wijs.. dat zegt een kind..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet met prolapse.
dan hoef ik toch ook niet uit te leggen dat ik nu voor de 3e keer binnen 9 jaar die kant op ga ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gordon is toch altijd aan de man? Tuurlijk het zijn allemaal starfuckers, maar goed. hij is aan de man.![]()
Maar goed, Tafelberg etc.. lijkt me wel heel tof.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:43 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaahaaa.. want pielsuig vind je genoeg in die tokkiebars he schat
we houden wel van je hoor..
mein gott... zelfs online ben je heel slecht in liegen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
das heul niet waar. Ik doe weer aan seks als ik aan de man ben.
Voor de pielsuig?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan hoef ik toch ook niet uit te leggen dat ik nu voor de 3e keer binnen 9 jaar die kant op ga ?
o fuck, je hebt me door.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:51 schreef Xiance het volgende:
[..]
mein gott... zelfs online ben je heel slecht in liegen!
Tis slecht om nog zo laat te eten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:51 schreef Xiance het volgende:
mgoed, ik ga even mn avondeten klaar maken, bis gleich
en dan neem je dubbel leven weer overal mee naar toe om het op de foto te zetten?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voor de pielsuig?
Nee, ik was/ben meer voor de westerse landen. Amerika, England, Frankrijk, Spanje etc.. Maar heb nu de smaak te pakken met reizen.
Een vriend van me opperde zelfs om de Himalaya te lopen. base-camp weliswaar, omdat ie weet dat ik Nijmegen heb gelopen. In het begin had ik zoiets vanMaar tis wel stoer om dat een keer gedaan te hebben. you live, you learn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |