in amsterdam ook.. volgens mij zijn ze alleen in tokkie wijken verboden ivm gevaar voor onschuldige omstanders..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op wat voor terras zit jij dat jij je shirts er kwijt raakt?
in Eindhoven zijn de terrassen verwarmt als het nodig is
ik neem gewoon altijd een sjaaltje mee voor de kou!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis écht heerlijk weer voor augustus. lekker laat op in je t-shirtje op straat and stuff.Alhoewel 's nachts het toch wel koud is als je t-shirt weer eens verloren hebt.
wat??quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh ja mijn t-shirt verliezen is dagelijkse kost voor me.
en leukerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat??
dat is gewoon DE manier om op de hoogte te blijven hoor..
waarom zou je je pc aan zetten, dan wachten tot ie opgestart is (hoewel dat bij mij maar 3 seconden duurd) DAN nog eens inloggen op f0k, om vervolgens te lezen dat je eigenlijk niks mist?
dan is stroekie bellen een stuk sneller
niet iedereen hier staat als een slet zn lichaam te verkopen hoor..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you fucker
ik bedoel als je in de club staat zonder shirt dan kan je die wel eens verliezen. Niet op een terras.
Nee, in de binnenstadquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
in amsterdam ook.. volgens mij zijn ze alleen in tokkie wijken verboden ivm gevaar voor onschuldige omstanders..
zondermeer!quote:
Mannen met sjaaltjesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:57 schreef Stecky het volgende:
[..]
ik neem gewoon altijd een sjaaltje mee voor de kou!
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is wel goedkoper dan je tanden.
zeg jij bent ver voorbij de leeftijd waarbij het voor de rest van het publiek nog een leuk gezicht is om zonder shirt te dansenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you fucker
ik bedoel als je in de club staat zonder shirt dan kan je die wel eens verliezen. Niet op een terras.
sommige kunnen beter hun kleren aanhouden!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet iedereen hier staat als een slet zn lichaam te verkopen hoor..
sommigen scoren prima met hun kleren aan
wel eens gerealiseerd hoeveel Co2 daarbij vrij komt ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, in de binnenstadHEbben we te danken aan Cohen. Gelukkig gaan we een nieuwe tijdperk in met die nieuwe (hopelijk). DIe betutteling hier..
ssshhhttt.. denk aan zn egoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:02 schreef Stecky het volgende:
[..]
sommige kunnen beter hun kleren aanhouden!!
Jij keek vast in de spiegel toen je dit typtequote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg jij bent ver voorbij de leeftijd waarbij het voor de rest van het publiek nog een leuk gezicht is om zonder shirt te dansen![]()
problem solved
are you crazy?? dat heb ik nooit gedaan.quote:
nope ik dacht terug aan goede vrijdagquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij keek vast in de spiegel toen je dit typte
Maar zonder shirt voel ik me goedkoper, dat is dan weer minder....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is wel goedkoper dan je tanden.
drank en drugs maken meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
are you crazy?? dat heb ik nooit gedaan.heb wel tijdens gesprek gevraagd waarom die en die zo is en doet etc.. maar dat is alles..
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg jij bent ver voorbij de leeftijd waarbij het voor de rest van het publiek nog een leuk gezicht is om zonder shirt te dansen![]()
problem solved
als een slet??quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet iedereen hier staat als een slet zn lichaam te verkopen hoor..
sommigen scoren prima met hun kleren aan
Maar anderen misschien wel de koning te rijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar zonder shirt voel ik me goedkoper, dat is dan weer minder....
ja een mens kan hard veranderen in 4 maandenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, das waar. Ik train nooit. Iedereen houdt van mijn Han Peekel-look.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |