Xie ze ook in de sportschool met oortjes in. Lijkt me kut zitten. Tevens staat die muziek in die tent erg hard dus hoe kan je dan nog je ipod horen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik train altijd met Celine Dion in mn oortjes!
behalve op woensdag, dan doen we aan zumba.. da's dan weer op ordinaire top40 muziek, of zuid-afrikaans ofzo
you're a slave to the internetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom staat er een laptop in de kelder, jaF5'en tussen de setjes door.
Zeker spam..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:07 schreef Xiance het volgende:
ik kreeg zo pas een mailtje van esther, van het rehabilitatie buro
iets over rehab voor militairen uit de oorlog..
*ik ben ook zooooo stoer*
zag net toevallig een programma over het sextoerisme daar met kleine kinderen......quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef mike_hunt het volgende:
Eindelijk geboekt. Thailand en Cambodia!![]()
bijna 1000 euro armer.![]()
Guilty as charged.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you're a slave to the internet![]()
btw
hahahahaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zag net toevallig een programma over het sextoerisme daar met kleine kinderen......![]()
Dus wat ga jij daar doen.....?ze hebben daar geheime agentjes die je filmen dus....
![]()
Voor je het weet pakken ze je op en kun je de komende 5 jaar niet meer fokken.....
tenzij je een lekkere jail genoot hebt
nee, ze was een cijfertje vergetenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zeker spam..
of je zat op ActiveDuty...![]()
quote:
Terrasquote:
Tis écht heerlijk weer voor augustus. lekker laat op in je t-shirtje op straat and stuff.quote:
Ik ben altijd bang dat ik wat misquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou, ik ken het wel een beetje. Ik moet sowieso dagelijks mijn mail hebben gecontroleerd en wat fora zoals GeenStijl, Perez Hilton en justusboys etc.
edit: o en Fok natuurlijk![]()
dus je houd nog wel van mequote:
Vind het wel raar dat de terrasverwarmers verboden zijn. Tenminste in Amsterdam.quote:
Ik ben, geloof ik, de enige die nog geen internet op mijn telefoon heb, want dan zou ik glued zijn aan mijn telefoon.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik wat mis
dan bel je stroekie toch evenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik wat mis
Op wat voor terras zit jij dat jij je shirts er kwijt raakt?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vind het wel raar dat de terrasverwarmers verboden zijn. Tenminste in Amsterdam.
jah.. maar dat is stoer..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben, geloof ik, de enige die nog geen internet op mijn telefoon heb, want dan zou ik glued zijn aan mijn telefoon.Xie het weleens in de club. Staan ze op de dansvloer mét hun telefoons.
quote:
Oh ja mijn t-shirt verliezen is dagelijkse kost voor me.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis écht heerlijk weer voor augustus. lekker laat op in je t-shirtje op straat and stuff.Alhoewel 's nachts het toch wel koud is als je t-shirt weer eens verloren hebt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
jah.. maar dat is stoer..
je weets.. al swypend over de dansvloer je contacts phonen dat er een chille party in da house is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |