Gelukkig heb ik ook genoeg zelfspot hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:32 schreef Steve het volgende:
Nou je zegt wel vaker vrij lullige dingen, maar dan leuk ingepakt.
Ja, om hysterie van de ander te voorkomen, een beetje porren kan af en toe geen kwaad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer is misschien wel de sneakiest bitch hier.
Welnee joh!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, om hysterie van de ander te voorkomen, een beetje porren kan af en toe geen kwaad.![]()
Tóch?!
Ik bedoel dus dat af en toe porren geen kwaad kan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, om hysterie van de ander te voorkomen, een beetje porren kan af en toe geen kwaad.![]()
Tóch?!
Jaaa ach, nou ja...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe niet zo geslagen-honderig. Dat misstaat je.
Vlarp komt naar je tóe deze zomer!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:44 schreef Steve het volgende:
Bijna weekend.
En niet hoeven reizen dit weekend.Denk ik.
Heb je al een pad van broodkruimels uitgestrooid?quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je al een pad van broodkruimels uitgestrooid?
quote:
quote:
quote:Er zit hier een verdachte vogel te loeren naar het broodkruimelspoor van het nog af te leggen pad. Zullen we #gebradenduif eten vanavond?
Sterker nog, ze heeft twee profielen, allebei met een vriendjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:09 schreef wonderer het volgende:
Oh kutMijn moeder heeft facebook ontdekt.
hallo! ben bijna 17 al!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:08 schreef creno het volgende:
ow, stecky, hoe oud ben jij ? Je weet toch wel dat jonge geitjes nog steeds een fokverbod hebben hè ! Dat staat op nu.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |