Ik denk ook altijd dat iedereen fatsoenlijk Nederlands kan schrijven maar dat blijkt ook niet altijd het gevalquote:
Ik wil ookquote:
quote:
als je iemand maar kan begrijpen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd dat iedereen fatsoenlijk Nederlands kan schrijven maar dat blijkt ook niet altijd het geval
Die instelling vind ik echt de doodsteek van de Nederlandse taalquote:
Welkom bij de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die instelling vind ik echt de doodsteek van de Nederlandse taal.
Misschien wil Erik bij m'n vriend op schootquote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien wil Erik bij m'n vriend op schoot
Dan zie je de film nog niet!quote:
Je weet toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die instelling vind ik echt de doodsteek van de Nederlandse taal.
Nee hij wil naar de film, op de tv is ie nog niet.quote:
Mwah, met een beetje passen en meten moet er toch een aardige middenweg te vinden zijn.quote:
We gaan wel een keer samen... dan heb je een hele stoel voor jezelfquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwah, met een beetje passen en meten moet er toch een aardige middenweg te vinden zijn.
Het straalt domheid uit. En de vraag is of je iemand wilt begrijpen, die geen poging doet om niet dom over te komen.quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
TV, ga je in Eindhoven naar de film?
Op je werk of thuis?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:47 schreef Steve het volgende:
Oh ja hoor, ik ben natuurlijk weer degene die gebak op het tapijt laat vallen.
Oh ok... anders hadden we kunnen zwaaienquote:
Nieuw in Nederland? (gezien jouw spelfouten)quote:
Ik zou ze allemaal even nalopen als ik jou wasquote:
Het zijn wel sadisten he... ze wensen je nog meer tandartsbezoeken toe?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:20 schreef Steve het volgende:
Lieve kaart en veel snoep gekregen als afscheid.![]()
En dat na 2 weken.
Dat zei ik ook al.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:23 schreef TheVulture het volgende:
Het zijn wel sadisten he... ze wensen je nog meer tandartsbezoeken toe?
quote:
Oke dan, ja, het licht allemaal nog wel gevoelig maar heb me tog maart aangemelt... Wel nog eng ensow...quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke dan, ja, het licht allemaal nog wel gevoelig maar heb me tog maart aangemelt... Wel nog eng ensow...Maar dankje!
quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke dan, ja, het licht allemaal nog wel gevoelig maar heb me tog maart aangemelt... Wel nog eng ensow...Maar dankje!
impliceer jij nou dat ik een bitch ben?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:22 schreef Steve het volgende:
Waxxer doet altijd voorkomen alsof het goedbedoeld en liefig en onbewust is, maar het is net zo'n grote bitch.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
impliceer jij nou dat ik een bitch ben?
Dat wil ik best ook gewoon zeggen hoor. TheVulture is een bitch.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
impliceer jij nou dat ik een bitch ben?
Ja maar dat maakt me niet uit want ik vond jou toch al niet aardigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wil ik best ook gewoon zeggen hoor. TheVulture is een bitch.
Ja, nou, mijn eerste hallo was mijn derde reintegratiepoging.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:22 schreef Steve het volgende:
Waxxer doet altijd voorkomen alsof het goedbedoeld en liefig en onbewust is, maar het is net zo'n grote bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |