quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:25 schreef Great.Expectations het volgende:
En een halve ochtenderectie.
hallo mein shatz!quote:
stroekie bloostquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
hallo mein shatz!
* Xiance kust Stroekie op zijn beide wangen
Halve maar?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:25 schreef Great.Expectations het volgende:
En een halve ochtenderectie.
Weekend is toch nog niet voorbij? Wie weet wat er vanavond allemaal nog gaat gebeuren...quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:32 schreef Stecky het volgende:
weekend was weer te vet! die van jullie ook?!?
Je hebt je schaamharen geteld?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:32 schreef Stecky het volgende:
weekend was weer te vet! die van jullie ook?!?
Jammer dat ik er een keer niet wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:45 schreef Stecky het volgende:
[..]
nee joh in de lollipo geweest, zo vet!
Gewoon de p nog een keer intoetsenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:51 schreef Stecky het volgende:
Ja daar moet nog een p achter maar weet nie hoe!
My brain is melting.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:51 schreef Stecky het volgende:
Ja daar moet nog een p achter maar weet nie hoe!
Ik ben benieuwd voor hoe langquote:
nee alleen tegen nieuwkomers die niet kunnen spellen... maar als je de eerste twee weken overleeft word ik aardigquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee alleen tegen nieuwkomers die niet kunnen spellen... maar als je de eerste twee weken overleefd word ik aardig
Ik dacht dat ik een voltooid deelwoord nodig hadquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:14 schreef GenusButeo het volgende:
Ja, gevalletje pot verwijt de ketel. Of moet ik zeggen: 'nicht verwijt de ketel'. SNAP JE 'M?![]()
Zeg ben jij eigenlijk al eens goed gepakt?quote:
Tomasso was toch redelijk cute?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef Vlarp het volgende:
De grootste faal is dat ik al 20 minuten op het station sta te wachten op Tomasso, maar hij de tijd was vergeten!
*start That's what friends are for in*
Je hebt gelijk, popje van mequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef Steve het volgende:
Had je naar me moeten luisteren en meteen naar het terras moeten gaan.
Hoezo, bied je je aan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeg ben jij eigenlijk al eens goed gepakt?
Als ik me niet vergis las ik een paar topics geleden dat Stecky bijna 17 is... dat is best strafbaarquote:
quote:
Overkomt de besten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een voltooid deelwoord nodig had
Nee hoor ,zestien is legaal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis las ik een paar topics geleden dat Stecky bijna 17 is... dat is best strafbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |