quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet, maar ik heb me er gewoon bij neergelegd dat er op RP veel prinsesjes rondhangen
Van die foto's heb je helemaal gelijk in, maar ik heb geen andere foto'squote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er is niks met kritisch zijn, maar er is ook niets mis met mensen een kans geven
Breek eerst eens door die muur van mensen heen
Ik heb je via RP gezegd wat ik van je profiel vond
"Vertel ik je later" verschijnt omdat ik niks wist in te vullen...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel 1 opmerking: vertel ik je later zou ik toch vervangen door iets.
En wat ik zoek weet ik zelf niet eens, ik weet alleen maar wat ik niet zoek, misschien dat er maar zetten.
Mensen een kans geven, tja, ik heb altijd meteen op het eerste gezicht al mijn oordeel klaar en ik ben bang dat ik dat niet zo snel kan veranderen (oude hond, nieuwe truukjes en zo).
Nou ja, als ik een man tegenkom met als favoriete TV programma Hour of Power ga ik toch echt afhaken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
"Vertel ik je later" verschijnt omdat ik niks wist in te vullen...
Niet boeiend ook, TV programma's..
Wees gerust: die zijn er niet op RPquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:30 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een man tegenkom met als favoriete TV programma Hour of Power ga ik toch echt afhaken.
Ook op mannen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wees gerust: die zijn er niet op RP
(en ja ik heb gezocht)
Ja, anders was ze deze tegengekomen NL61760408quote:
Vul je dat in toch, dat je geen tv kijkt? Of misschien is er een serie die je download. Ik kijk altijd wel even wat voor films of tv-series iemand leuk vindt. Als er staat "Kwam een vrouw bij de dokter", dan haak ik al afquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
"Vertel ik je later" verschijnt omdat ik niks wist in te vullen...
Niet boeiend ook, TV programma's..
En als er zoiets staat haak ik zeker af.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ja, anders was ze deze tegengekomen NL61760408
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:30 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een man tegenkom met als favoriete TV programma Hour of Power ga ik toch echt afhaken.
Echt een mannending idd!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:00 schreef Natalie78 het volgende:
Ik vind het wel interessant om te zien naar welke tv series iemand kijkt. Zegt toch wel iets over iemand. Opvallend veel DWDD en Pauw & Witteman.
Ken ik niet maar zo te zien iets Fox-erigs?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef MHD83 het volgende:
Series maken de man? Well damn. Mag een man "Glee" in zijn lijstje hebben staan?![]()
I love Glee !!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef MHD83 het volgende:
Series maken de man? Well damn. Mag een man "Glee" in zijn lijstje hebben staan?![]()
Dan moet je 'm echt gaan kijkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ken ik niet maar zo te zien iets Fox-erigs?
Haha dat heb ik dus ook met Family Guy, maar vooral Penn & Teller, vrouwen die daar naar kijken krijgen een hele lading bonuspuntenquote:Bij mij bonuspunten voor een man als ik the Office (Engelse) en/of Family Guy zie staan. Het is geen must, maar ook wel weer een leuk aanknopingspunt.
Ja ok, maar als ik hardop erken dat ik Glee kijk nemen mannen angstvallig langzaam afstand in de veronderstelling dat ik ineens homo ben gewordenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Farouche het volgende:
[..]
I love Glee !!!!Heb ik zelf ook bij favoriete series staan. Maar er zit nogal een verschil in Hour of Power of Glee. Met iemand die Vis TV heeft staan weet ik al bij voorbaat dat ik er weinig mee gemeen heb.
Wat is hier mis mee dan? Opzich wel een leuk koppie. Alleen ze is 40 en lijkt een beetje op Huntelaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar kijk even bij haar favoriete televisie programma.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef THS het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee dan? Opzich wel een leuk koppie.
Nee, Glee is leuk, vooral Sue. En de muziek is gewoon gaaf en het zijn voor de verandering eens mensen die ook echt heel goed kunnen zingen. Ik heb vrijwel alle liedjes nu op mijn i-pod staan. Iemand die Glee kijkt heeft imo dus gewoon een goede smaakquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef MHD83 het volgende:
[
Ja ok, maar als ik hardop erken dat ik Glee kijk nemen mannen angstvallig langzaam afstand in de veronderstelling dat ik ineens homo ben gewordenHoe reageer jij bijvoorbeeld op kerels die typische vrouwen series (of films) wel kunnen waarderen?
Geen idee namelijk of zoiets publiekelijk (op een dating site) toegegeven mag en/of moet worden..
Ach, als vrouwen klustijd (of hoe het ook mag heten) zouden kijken, denk ik: Handigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:40 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nee, Glee is leuk, vooral Sue. En de muziek is gewoon gaaf en het zijn voor de verandering eens mensen die ook echt heel goed kunnen zingen. Ik heb vrijwel alle liedjes nu op mijn i-pod staan. Iemand die Glee kijkt heeft imo dus gewoon een goede smaak
Natuurlijk kan je als man ook doorslaan. Als je Gooische vrouwen, Ugly Betty en Single kijkt zou ik wel mijn vraagtekens zetten.
En wat dacht je van Top Gearquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:00 schreef Natalie78 het volgende:
Ik vind het wel interessant om te zien naar welke tv series iemand kijkt. Zegt toch wel iets over iemand. Opvallend veel DWDD en Pauw & Witteman.
Ik heb van de week 10 minuten gechat met iemand die praktisch de bruiloft al aan het plannen is. Ja dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:47 schreef Godshand het volgende:
Dat OKC groeit wel snel zeg..
Ik zie nu vrouwen die ik eerder niet zag...
Overigens mailt een meid via OKC dat ze keer wil drinken. Terwijl we pas 10 zinnen hebben gewisseld ofzo
Is dat nieuwe trend?
Ik bedoel bij vrouwenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:49 schreef Farouche het volgende:
[..]
Ik heb van de week 10 minuten gechat met iemand die praktisch de bruiloft al aan het plannen is. Ja dus.
Ach wie gebruikt dat nou.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:09 schreef Ordos20 het volgende:
*wijst naar beneden naar de volg topic knop*
FOEI
Op slot? Niet bewust! Staat ook niks in hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:02 schreef GlenSpey het volgende:
Natalie78 waarom zit je FoBo op slot
Verkapte TVP![]()
Zo kan ik toch niet op je reactie reagerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Op slot? Niet bewust! Staat ook niks in hoor.
Dan beschouw ik deze als zijnde daarbij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zo kan ik toch niet op je reactie reageren![]()
Mooi om te horen dat je gelukkig bentquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:09 schreef sjippen het volgende:
Sjippen heeft z'n meisje net leren kennen via een datingsite!![]()
Ze is lief, sociaal, intelligent, ruimdenkend, heeft stijl, en kan zo meedoen voor Miss BBW 2010. Nu gaan jullie zeggen, het is een dikkerdje, maar als ik er mee over straat loop, dan voel ik hoe mannen haar vol begeerte stiekem zitten na te staren... ze is gewoon erg vrouwelijk.![]()
Het is een schatje...
Zie het als een soort intelligentie-filterquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:22 schreef Hardrebel het volgende:
Moet je OKC in het Engels invullen ofzo? Iedereen heeft een profiel in het engels terwijl ze iemand dichtbij zoeken
"Komt een vrouw bij de dokter" is ook een soort van filter. Vrouwen die dat invullen kun je beter negeren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:40 schreef Moro het volgende:
Ik kijk ook vrijwel geen TV (geeneens kabel nu), ik dacht bij hour of power eigenlijk aan iets met monster trucks ofzo, Glee had ik ook nog nooit van gehoord.
Het viel mij vorig jaar op dat bij zonder veel vrouwen komt een vrouw bij de dokter als favo boek en/of film hadden. Dus ik ben op een gegeven moment in gesprek met een vrouw van RP vraag ik of dat een goede komedie is, dat viel nietzo goed.
Het klinkt toch als het begin van een grap
Bruiloft niet gepland, wel volgende week date met de OKC dame.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:49 schreef Farouche het volgende:
[..]
Ik heb van de week 10 minuten gechat met iemand die praktisch de bruiloft al aan het plannen is. Ja dus.
Die wijven moet je gelijk afkappen. Blijkbaar hebben ze dan gewoon geen humor. Of je zegt iets in de trant van, "Ik zoek een vrouw met dezelfde soort humor als ik, maar blijkbaar ben jij die vrouw niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:40 schreef Moro het volgende:
Ik kijk ook vrijwel geen TV (geeneens kabel nu), ik dacht bij hour of power eigenlijk aan iets met monster trucks ofzo, Glee had ik ook nog nooit van gehoord.
Het viel mij vorig jaar op dat bij zonder veel vrouwen komt een vrouw bij de dokter als favo boek en/of film hadden. Dus ik ben op een gegeven moment in gesprek met een vrouw van RP vraag ik of dat een goede komedie is, dat viel nietzo goed.
Het klinkt toch als het begin van een grap
En dank jequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:35 schreef MHD83 het volgende:
[..]
Zie het als een soort intelligentie-filterWeinig BrEeZaH gehalte, meer mensen waar je in 1 zin al kan lezen of ze hebben opgelet op school. Het is niet verplicht, maar wel gewoon leuk.. mocht je daar waarde aan hechten.
Leuk, ook al een date, wat gaan jullie doen? Keep us posted!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bruiloft niet gepland, wel volgende week date met de OKC dame.
Toen ik haar leeftijd zag, dacht ik nog aan rammelende eierstokken (34 is ze), maar ze had dan wel weer op OKC ingevuld geen kinderen te willen. Misschien is de datenood op ander terrein gewoon erg hoog
Nee. Vrouwen waar ik het niet op kan, daar reageer ik niet op. Maar ik kan mij voorstellen dat het voor vrouwen anders is. Jullie krijgen 10-20 berichtjes per dag, alleen daarom al is het niet mogelijk om gelijk een reactie te sturen. Dat begrijp ik heel goed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat mij op de volgende vraag brengt, reageren jullie op iedereen waar je een hartje of berichtje van krijgt?
Ik was eigenlijk gewoon verbaasd dat ze over de zeik ging over een film/boek.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:48 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Die wijven moet je gelijk afkappen. Blijkbaar hebben ze dan gewoon geen humor. Of je zegt iets in de trant van, "Ik zoek een vrouw met dezelfde soort humor als ik, maar blijkbaar ben jij die vrouw niet."
Handig om te weten, ik lees meestal de berichten en reageer dan vaak later pas.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:56 schreef Natalie78 het volgende:
Ik moest gelijk denken aan hehe![]()
En ja je kan zien of iemand je bericht heeft gelezen, als het envelopje open is bij Postvak uit.
Wie niet tegenwoordig ? Vrouwen wat denken jullie ? Zou het handig zijn om in mijn profiel te vermelden dat ik zo'n kantoor-lul ben met een dikke leasebak die denkt god op de snelweg te zijn en dat de snelheidslimieten niet voor hem gelden ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:55 schreef Ordos20 het volgende:
Nog zoiets, vermelden dat je in het bezit bent van een eigen auto.... ik spam toch ook niet dat ik een dikke leasebak onder mijn kont heb
*CJIB briefjes wegmoffeld*quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:09 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Wie niet tegenwoordig ? Vrouwen wat denken jullie ? Zou het handig zijn om in mijn profiel te vermelden dat ik zo'n kantoor-lul ben met een dikke leasebak die denkt god op de snelweg te zijn en dat de snelheidslimieten niet voor hem gelden ?
Lekker belangrijk ook ! Die gast komt op mij over als een hele boze jongen. Die denkt vast het volgende, "Wat een rotwijf ! Wel mijn berichtje lezen, maar reageren ho maar...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:57 schreef Natalie78 het volgende:
En ja, je kan zien dat het envelopje open is bij Postvak uit.
Foto op verzoek ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:50 schreef Ordos20 het volgende:
NL84972507
We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat ze een giraf is
Ook handig om te weten. Iedereen die niet meteen reageert wordt hier direct afgeschrevenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:01 schreef Moro het volgende:
Handig om te weten, ik lees meestal de berichten en reageer dan vaak later pas.
Tsk ongeduldig aagje!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook handig om te weten. Iedereen die niet meteen reageert wordt hier direct afgeschreven![]()
.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:29 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
"Komt een vrouw bij de dokter" is ook een soort van filter. Vrouwen die dat invullen kun je beter negeren.
Ook is er een causaal verband met opleidingsniveau.
Nou is na 10 zinnen willen afspreken wel erg snel, maar als ik me al op een datingsite aan zou melden, zou ik ook geen zin hebben in tig weken suf mailen of erger nog msn-en. Ik zou vermoed ik ook vrij snel kennis willen maken als iemand mij aanspreekt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bruiloft niet gepland, wel volgende week date met de OKC dame.
Toen ik haar leeftijd zag, dacht ik nog aan rammelende eierstokken (34 is ze), maar ze had dan wel weer op OKC ingevuld geen kinderen te willen. Misschien is de datenood op ander terrein gewoon erg hoog
Helemaal niet !quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook handig om te weten. Iedereen die niet meteen reageert wordt hier direct afgeschreven![]()
.
10 zinnen is misschien wel heel kort ja. Maar na 3-5 mails moet het wel geregeld zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:30 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nou is na 10 zinnen willen afspreken wel erg snel, maar als ik me al op een datingsite aan zou melden, zou ik ook geen zin hebben in tig weken suf mailen of erger nog msn-en. Ik zou vermoed ik ook vrij snel kennis willen maken als iemand mij aanspreekt.
Een korte kennismaking (geen date) op een openbare plek zegt zoveel meer.
Ja nou. Ik denk: als ze echt willen, dan laten ze wel wat van zich horen, toch?quote:
Of het is iemand die voor spek en bonen meedoet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja nou. Ik denk: als ze echt willen, dan laten ze wel wat van zich horen, toch?
Ik dacht ook eens zo'n spontane actie te houden.. kermis op de noordpool.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:02 schreef Viking84 het volgende:
Mijn zus sprak ook altijd heel snel af. Vandaag contact leggen = morgen op de stoep staan, zoiets. En die kerels kwamen ook altijd bij haar thuis, ook niet zo verstandig bedenk ik me nu. Maar goed, mijn zus was 37, in de steek gelaten moeder en ze kan niet goed alleen zijn, dus dan krijg je dat
.
you're in for a lot of fun!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Natalie78 het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor een speeddate trouwens, het is pas voor volgende maand maar je moet er snel bij zijn.http://www.flitsdate.nl Ik ben zo benieuwd!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:57 schreef Kattenkop het volgende:
Ik kreeg een bericht met de vraag: Hoe oud is je kindje?
Dus ik stuur terug: Waarom? Ben je meer van de kinderliefde?
Kreeg nog wel een bericht terug.. maar waarderen kon hij het niet.. Ow echt he.. moet je altijd zo serieus zijn?
Ik voel een speeddate tussen --H-I-M-- en Nathalie aan komenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
you're in for a lot of fun!
Welke leeftijdscategorie heb je gekozen? en welke stad?
Ja, heb je het wel eens gedaan? Vertel!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
you're in for a lot of fun!
Welke leeftijdscategorie heb je gekozen? en welke stad?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik voel een speeddate tussen --H-I-M-- en Nathalie aan komen.
Nee hoor, ik vroeg hem ietsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:15 schreef Arnax het volgende:
[..]
![]()
maar heel verwonderlijk is het ook niet dat het niet gewaardeerd werd. Je maakt die gast tenslotte uit voor pedofiel
A fun!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:20 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja, heb je het wel eens gedaan? Vertel!
Het is in de categorie 25-35 jaar, hoger opgeleiden in Rotterdam. Kans van 1 op 20-25, want zoveel singles ontmoet je op 1 avond volgens de website. Spannend!
Nou nou zo oud ben ik nou ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:21 schreef --H-I-M-- het volgende:
Haha, tjaa...........ik post dan nooit, maar als lurker vanaf deeltje 9 denk ik dat natalie ietsjes ouder is dan ik
O ok, ik dacht dat je wel een jaar of 6-7 ouder zou zijn (ben zelf 25)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:28 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nou nou zo oud ben ik nou ook weer niet hoor.
Klopt helemaal! Maar dat maakt jou gewoon jong.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
O ok, ik dacht dat je wel een jaar of 6-7 ouder zou zijn (ben zelf 25)![]()
![]()
![]()
ik blink weer eens niet uit in subtiliteiten
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:32 schreef Silenus het volgende:
Ik zat gisteren met drie vrienden op het terras, komt de serveerster aanlopen...ik denk: verrek, was die nou van paiq ooit of vergis ik me?![]()
Zij: Hé *Silenus*! Ik ken jou toch?
Ik: euhhhhh
Zij: Van wiskundekamp acht jaar geleden toch?
M'n vrienden: HAHAHA!! Gast zat jij op wiskundekamp?![]()
Ik: Haha dat kan in ieder geval niet.
Zij: Ok dan niet!
Ben daarna maar even naar haar toe gelopen, ze was toch van paiq en blijkbaar hadden we ooit afgesproken dat 'wiskundekamp' ons codewoord zou zijn mochten we elkaar toevallig tegenkomen. Helemaal vergeten.
Ik zat gisteren met drie vrienden op het terras, komt de serveerster aanlopen...ik denk: verrek, was die nou van paiq ooit of vergis ik me?![]()
Ben daarna maar even naar haar toe gelopen, ze was toch van paiq en blijkbaar hadden we ooit afgesproken dat 'wiskundekamp' ons codewoord zou zijn mochten we elkaar toevallig tegenkomen. Helemaal vergeten.
Daarom, als je veel op die manier date heb je een grotere kans om een leuke tegen te komen dan iemand die dates maar steeds afhoudt en verzet. Daarom date ik ook zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:30 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nou is na 10 zinnen willen afspreken wel erg snel, maar als ik me al op een datingsite aan zou melden, zou ik ook geen zin hebben in tig weken suf mailen of erger nog msn-en. Ik zou vermoed ik ook vrij snel kennis willen maken als iemand mij aanspreekt.
Een korte kennismaking (geen date) op een openbare plek zegt zoveel meer.
Haha!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:34 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Maar dat maakt jou gewoon jong.
Speeddaten is leuk!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Natalie78 het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor een speeddate trouwens, het is pas voor volgende maand maar je moet er snel bij zijn.http://www.flitsdate.nl Ik ben zo benieuwd!
heb toch wel wisselend succes mee behaald. Alleen de liefde van je leven zul je er denkik niet zo snel vinden omdat er gewoon veel fun-daters zitten (afhankelijk van leeftijdscategorie ofcourse)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Speeddaten is leuk!Heb het ook eens gedaan. Mocht ik over een paar maanden nog vrijgezel zijn dan ga ik het nog wel een keer doen. Gewoon voor de leuk. Niet met de verwachting er iets uit te halen, dat lukt toch zelden.
Jij verzint code woorden voor als je je dates ontmoet?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:32 schreef Silenus het volgende:
Heel scherp Einsteinquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
O ok, ik dacht dat je wel een jaar of 6-7 ouder zou zijn (ben zelf 25)![]()
![]()
![]()
Blijkbaar deed zij dat, ze wist nog allemaal dingen uit ons gesprek. Even terugzoeken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij verzint code woorden voor als je je dates ontmoet?
[..]
Ik zie om me heen dat er meestal sprake is van een gemeenschappelijke kennis/vriend, verjaardagen, borrels etc.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:56 schreef Charles.Darwin het volgende:
Tja, waar vind je de liefde van je leven wel ... ?
Rusland? ^_^
haha! zeker waarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:03 schreef macondo het volgende:
Heel scherp EinsteinMaar zelfs zonder lurken zou ik Nathalie78 op ongeveer 32 schatten. Fingerspitzen gevoel
Dat lijkt me puur gemakzucht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik zie om me heen dat er meestal sprake is van een gemeenschappelijke kennis/vriend, verjaardagen, borrels etc.
Absoluut niet. In de kroeg vind je meestal niet de liefde van je leven en via internet heb ik ook eigenlijk nog nooit gehoord. Het is toch vaak van "oh, een vriendin van mij is echt wat voor jou" etc etc. Meestal worden mensen voorgesteld aan elkaar als ik om me heen kijk. Samen gestudeerd hebben of bij dezelfde vereniging zitten/gezeten hebben doet het trouwens ook wel goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:19 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Dat lijkt me puur gemakzucht.
Italië... ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:56 schreef Charles.Darwin het volgende:
Tja, waar vind je de liefde van je leven wel ... ?
Rusland? ^_^
Maar niet om 'te koppelen' toch? Gewoon van 'hey dit is een vriend van me, Bert, Ernie, Ernie, Bert.' (Bij wijze van spreken, ik heet natuurlijk geen Bert en/of Ernie)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:26 schreef --H-I-M-- het volgende:
Het is toch vaak van "oh, een vriendin van mij is echt wat voor jou" etc etc. Meestal worden mensen voorgesteld aan elkaar als ik om me heen kijk.
precies!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar niet om 'te koppelen' toch? Gewoon van 'hey dit is een vriend van me, Bert, Ernie, Ernie, Bert.' (Bij wijze van spreken, ik heet natuurlijk geen Bert en/of Ernie)
In de kroeg kom ik alleen maar 'lekkere projectjes' tegen, puur omdat je daar toch alleen maar staat te flansen en te sjansen. Op huisfeestjes/verjaardagen (en dan geen suffe bedoening waarbij iedereen in een kringetje zit en je de godganse avond over je studie/werk staat te praten en denkt 'bóóóringgg', maar gewoon feestjes waar een beetje gedanst wordt en je ook een rustiger plekkie hebt) kom je juist altijd veel leukere mensen tegen.
Vrienden van vrienden zijn vaak ook een beetje 'jouw soort mensen', natuurlijk. En die hebben altijd wel een zusje, die vriendinnen meenemen, en op zo'n huisfeest kun je tenminste eerst nog normaal praten ipv meteen dat overduidelijke geflirt in de kroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |