abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85509550
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:14 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

you're in for a lot of fun!

Welke leeftijdscategorie heb je gekozen? en welke stad?
Ja, heb je het wel eens gedaan? Vertel!
Het is in de categorie 25-35 jaar, hoger opgeleiden in Rotterdam. Kans van 1 op 20-25, want zoveel singles ontmoet je op 1 avond volgens de website. Spannend! c_/
pi_85509590
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik voel een speeddate tussen --H-I-M-- en Nathalie aan komen _O-.
c_/ Er is nog plek! Leuk, Fok! meet! Jaaaa! *O*
pi_85509592
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:15 schreef Arnax het volgende:

[..]

_O-

maar heel verwonderlijk is het ook niet dat het niet gewaardeerd werd. Je maakt die gast tenslotte uit voor pedofiel :+
Nee hoor, ik vroeg hem iets :P
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:21:28 #79
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_85509597
Haha, tjaa...........ik post dan nooit, maar als lurker vanaf deeltje 9 denk ik dat natalie ietsjes ouder is dan ik :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:23:11 #80
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_85509662
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:20 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Ja, heb je het wel eens gedaan? Vertel!
Het is in de categorie 25-35 jaar, hoger opgeleiden in Rotterdam. Kans van 1 op 20-25, want zoveel singles ontmoet je op 1 avond volgens de website. Spannend! c_/
A fun!

Ja een paar keer in Amsterdam, supermooie avonden gehad! Ik stond er echt van te kijken hoeveel echt leuke mensen daar rondlopen. Ik heb alleen wel van dames vernomen dat de kwaliteit van mannen nogal per avond uiteen kan lopen, maar desalniettemin blijft het gewoon leuk om te doen!
pi_85509855
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:21 schreef --H-I-M-- het volgende:
Haha, tjaa...........ik post dan nooit, maar als lurker vanaf deeltje 9 denk ik dat natalie ietsjes ouder is dan ik :)
Nou nou zo oud ben ik nou ook weer niet hoor. :')
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:29:34 #82
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_85509902
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:28 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Nou nou zo oud ben ik nou ook weer niet hoor. :')
O ok, ik dacht dat je wel een jaar of 6-7 ouder zou zijn (ben zelf 25) :@ :@ :@

ik blink weer eens niet uit in subtiliteiten
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:32:18 #83
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85510024
Ik zat gisteren met drie vrienden op het terras, komt de serveerster aanlopen...ik denk: verrek, was die nou van paiq ooit of vergis ik me? :o
Zij: Hé *Silenus*! Ik ken jou toch?
Ik: euhhhhh
Zij: Van wiskundekamp acht jaar geleden toch?
M'n vrienden: HAHAHA!! Gast zat jij op wiskundekamp? :')
Ik: Haha dat kan in ieder geval niet.
Zij: Ok dan niet!

Ben daarna maar even naar haar toe gelopen, ze was toch van paiq en blijkbaar hadden we ooit afgesproken dat 'wiskundekamp' ons codewoord zou zijn mochten we elkaar toevallig tegenkomen. Helemaal vergeten. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_85510127
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

ik blink weer eens niet uit in subtiliteiten
Klopt helemaal! Maar dat maakt jou gewoon jong. :P
pi_85510144
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:32 schreef Silenus het volgende:
Ik zat gisteren met drie vrienden op het terras, komt de serveerster aanlopen...ik denk: verrek, was die nou van paiq ooit of vergis ik me? :o

Ben daarna maar even naar haar toe gelopen, ze was toch van paiq en blijkbaar hadden we ooit afgesproken dat 'wiskundekamp' ons codewoord zou zijn mochten we elkaar toevallig tegenkomen. Helemaal vergeten. :')
_O-
pi_85510145
quote:

_O- _O-

Ow mèn.. lang leve het voorstellingsvermogen _O- _O-
pi_85510184
quote:

:D! :')! _O-.
For great justice!
pi_85510270
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 12:30 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Nou is na 10 zinnen willen afspreken wel erg snel, maar als ik me al op een datingsite aan zou melden, zou ik ook geen zin hebben in tig weken suf mailen of erger nog msn-en. Ik zou vermoed ik ook vrij snel kennis willen maken als iemand mij aanspreekt.
Een korte kennismaking (geen date ;) ) op een openbare plek zegt zoveel meer.
Daarom, als je veel op die manier date heb je een grotere kans om een leuke tegen te komen dan iemand die dates maar steeds afhoudt en verzet. Daarom date ik ook zo snel mogelijk. :Y).
For great justice!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:40:01 #89
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_85510349
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:34 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Klopt helemaal! Maar dat maakt jou gewoon jong. :P
Haha!

Tja zo kun je het ook zien. Was ook erg leuk bij die groep van 25-35 (ik was 25, de meestvoorkomende leeftijd 30+). Veel mensen vroegen aan me na 3 min: "je komt over als iemand van eind 20, begin 30, maar van dichtbij gezien ben je toch wel een stukje jonger he", waarop ik dan moest toegeven dat ik inderdaad de jongste in de zaal was :D

Zelfs sommigen zeiden dan: "oohhh schattig" ........... ik: :'(
pi_85510452
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Natalie78 het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor een speeddate trouwens, het is pas voor volgende maand maar je moet er snel bij zijn. :P http://www.flitsdate.nl Ik ben zo benieuwd!
Speeddaten is leuk! *O* Heb het ook eens gedaan. Mocht ik over een paar maanden nog vrijgezel zijn dan ga ik het nog wel een keer doen. Gewoon voor de leuk. Niet met de verwachting er iets uit te halen, dat lukt toch zelden. :7
For great justice!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:50:22 #91
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_85510759
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Speeddaten is leuk! *O* Heb het ook eens gedaan. Mocht ik over een paar maanden nog vrijgezel zijn dan ga ik het nog wel een keer doen. Gewoon voor de leuk. Niet met de verwachting er iets uit te halen, dat lukt toch zelden. :7
heb toch wel wisselend succes mee behaald. Alleen de liefde van je leven zul je er denkik niet zo snel vinden omdat er gewoon veel fun-daters zitten (afhankelijk van leeftijdscategorie ofcourse)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:56:08 #92
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_85510990
Tja, waar vind je de liefde van je leven wel ... ?

Rusland? ^_^
451 °F
pi_85511157
Voordat ik echt iemand had gevonden via een datingsite kreeg ik ook wel eens een bericht van een dametje die me gelijk zag als haar vertrouwenspersoon.. Je zou verwachten dat je eerst een beetje over koetjes en kalfjes praat bij het eerste contact, maar nee hoor; het ging gelijk over haar moeilijke jeugd en allerlei zweverige onderwerpen..

Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo *O*
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:03:51 #94
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_85511257
quote:
Jij verzint code woorden voor als je je dates ontmoet? :D
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Heel scherp Einstein ;) Maar zelfs zonder lurken zou ik Nathalie78 op ongeveer 32 schatten. Fingerspitzen gevoel ;)
Overal verstand van.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:16:03 #95
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85511692
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:03 schreef macondo het volgende:

[..]

Jij verzint code woorden voor als je je dates ontmoet? :D
[..]
Blijkbaar deed zij dat, ze wist nog allemaal dingen uit ons gesprek. Even terugzoeken.

...De eerste gesprekken dateerden van november 2009. Onze eerste zinnen liepen al meteen uit naar een ontmoeting zo te zien. :') (schuingedrukt zeg ik)

Karlijn!
*silenus*!
97% allelujah mozes kriebels here god maria!
hoi
(als je gelovig bent heb ik het nu al verneukt)
je bent de liefde van mn leven ik zie het al
hahaha
maar je kan het niet zo makkelijk verneuken met 97%
best wel hoog
haha nee he, dat moet eigenlijk wel gewoon supergoed zitten
ja precies
wij zijn voor elkaar gemaakt, en dat is maar weinigen gegeven.

dus ik neem aan dat jij ook wel van een biertje in een kroegje houdt, en niet elke avond in de disco te vinden bent?
wow wanneer gaan we een biertje drinken dan
nou aangezien we beiden in utrecht wonen, vanavond!
(hohoho *silenus*, dat gaat wel heel erg snel)

hahaha tsja 97% waarom wachten

:')

Oh haha nu zie ik het. :@ We stuurden alleen wat offline berichtjes naar elkaar omdat we nooit tegelijkertijd online waren.

2010-03-25, 16:08
natuurlijk heb ik niet geinternetdate! Je weet best dat jij de enige bent met wie ik zou internetdaten maar precies dat ik maar een keer in de maand online ben, en dan eigenlijk geen zin heb om te chatten, is dé reden dat internetdaten niet mijn ding is
Dus ik verwacht je binnenkort te zien op ledig erf om eindelijk te zwaaien!

2010-03-25, 17:21
JA! want het is terrastijd! dus misschien herkennen we elkaar zelfs, als je dan maar niet gaat schreeuwen dat je me van hier kent (ivm imago etc.)

nou, ik spreek je vast wel weer in de herfst

2010-03-26, 09:29
ik weet niet, meestal roep ik dingen als "ben jij niet die ene die altijd online is op next lover" dus ik zou maar oppassen

Maar waar kennen we elkaar dan van? Linedancen? origami-voor-gevorderden? een weekend parachutespringen op texel? Of hebben we samen geknikkerd?

2010-03-26, 17:12
wiskundekamp van de middelbare school!

_O- :') Heb dat wiskundekamp dus blijkbaar zelf voorgesteld. :% Jezus hoeveel zuip ik eigenlijk dat ik dat allemaal niet meer weet.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:16:19 #96
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_85511703
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:56 schreef Charles.Darwin het volgende:

Rusland? ^_^
Ik zie om me heen dat er meestal sprake is van een gemeenschappelijke kennis/vriend, verjaardagen, borrels etc.

quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:03 schreef macondo het volgende:

Heel scherp Einstein ;) Maar zelfs zonder lurken zou ik Nathalie78 op ongeveer 32 schatten. Fingerspitzen gevoel ;)
haha! zeker waar ;)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:19:08 #97
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_85511834
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:16 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Ik zie om me heen dat er meestal sprake is van een gemeenschappelijke kennis/vriend, verjaardagen, borrels etc.
Dat lijkt me puur gemakzucht. :)
451 °F
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:26:34 #98
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_85512180
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:19 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Dat lijkt me puur gemakzucht. :)
Absoluut niet. In de kroeg vind je meestal niet de liefde van je leven en via internet heb ik ook eigenlijk nog nooit gehoord. Het is toch vaak van "oh, een vriendin van mij is echt wat voor jou" etc etc. Meestal worden mensen voorgesteld aan elkaar als ik om me heen kijk. Samen gestudeerd hebben of bij dezelfde vereniging zitten/gezeten hebben doet het trouwens ook wel goed :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:26:47 #99
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85512194
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:56 schreef Charles.Darwin het volgende:

Rusland? ^_^
Italië... ? :')

Ik heb een nieuwsgierige Italiaanse aan de haak geslagen op OKC. O+
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:32:16 #100
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85512366
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:26 schreef --H-I-M-- het volgende:
Het is toch vaak van "oh, een vriendin van mij is echt wat voor jou" etc etc. Meestal worden mensen voorgesteld aan elkaar als ik om me heen kijk.
Maar niet om 'te koppelen' toch? Gewoon van 'hey dit is een vriend van me, Bert, Ernie, Ernie, Bert.' (Bij wijze van spreken, ik heet natuurlijk geen Bert en/of Ernie)

In de kroeg kom ik alleen maar 'lekkere projectjes' tegen, puur omdat je daar toch alleen maar staat te flansen en te sjansen. Op huisfeestjes/verjaardagen (en dan geen suffe bedoening waarbij iedereen in een kringetje zit en je de godganse avond over je studie/werk staat te praten en denkt 'bóóóringgg', maar gewoon feestjes waar een beetje gedanst wordt en je ook een rustiger plekkie hebt) kom je juist altijd veel leukere mensen tegen.

Vrienden van vrienden zijn vaak ook een beetje 'jouw soort mensen', natuurlijk. En die hebben altijd wel een zusje, die vriendinnen meenemen, en op zo'n huisfeest kun je tenminste eerst nog normaal praten ipv meteen dat overduidelijke geflirt in de kroeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')