Verkapte-kijk-mij-goed-presteren-postquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:58 schreef Tozier het volgende:
Nu nog 27 uit 9![]()
Ik zal toch niet lang meer blijven winnen..
Ik wil het niet horenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:52 schreef FedExpress het volgende:
2-2 uit bij Villarreal door een goal in de 92e minuut van mijn verse aankoop Benayoun![]()
Langzaam maar zeker begint het wat te worden
Bekijk de transfers van de andere teams en schat hoeveel geld ze hebben. Dan kun je misschien ook nog wachten tot de prijs gezakt is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:13 schreef Knevelt het volgende:
Ik heb met AZ bijna genoeg geld (nog 4mjn) om Messi te kopen voor ¤ 47.687.625. Zal ik het doen of is het wel erg veul?Aangezien ik daarna wel een tijde blut ben en nog een goeie verdediging nodig heb.
Gelukquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:43 schreef FedExpress het volgende:
En een 1-0 overwinning op Athletic Bilbao!
Die kerel heeft net voor zijn ontslag snel die spelers op de transferlijst gezet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geluk
Real Madrid![]()
Cristiano Ronaldo Real Madrid 25 Aan 98 54 76 ¤ 50.000.000
Kaká Real Madrid 28 Mid 98 95 96 ¤ 50.000.000
Higuaín Real Madrid 22 Aan 95 35 65 ¤ 49.000.00
Volgens mij is dat het werk van de nieuwe manager, die heeft namelijk ook Van der Vaart in het doel gezet..quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:44 schreef leroytje het volgende:
[..]
Die kerel heeft net voor zijn ontslag snel die spelers op de transferlijst gezet.
Vertel (over je verdediging)!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:31 schreef Doublepain het volgende:
2-0 gewonnen van Getafe![]()
Mijn verdediging
quote:Minuut Speler Score
14" Uche 1 - 0
19" Piatti 2 - 0
22" De la Bella 2 - 1
23" Xabi Prieto 2 - 2
32" Piatti 3 - 2
38" Crusat 4 - 2
quote:1. Athletic Bilbao-Real Madrid 0-0
2. FC Barcelona-Racing Santander 1-2
3. Osasuna-Deportivo La Coruña 5-0
4. Real Sociedad-Atlético Madrid 2-0
5. Sevilla FC-UD Almería 0-3
6. Málaga CF-Getafe CF 6-0
7. Hércules CF-Levante UD 0-3
8. Valencia CF-Real Zaragoza 8-0
9. RCD Espanyol-Real Mallorca 3-0
10. Villarreal CF-Sporting Gijón 1-0
Ik faal altijd met 4-5-1, speel liever 3-4-3, daar win ik meestal wel mee (ook van grote clubs)quote:Op maandag 6 september 2010 08:40 schreef leroytje het volgende:
Dit is ook lekker uitgestorven en mijn team loopt voor geen meter
Ik heb echt een hekel aan al die teams die 4-5-1 gaan spelen. Bah
Nog even een late vraag dan: welke taktiek speelde je? 4-5-1, verdedigend, lange bal of counter?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:24 schreef Rauzer het volgende:
Nog maar ff pimpen dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben me seizoenskaart kwijt en had je TK?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:37 schreef FedExpress het volgende:
uit bij concurrent racing santander 6-0 gewonnen!
Daarmee hun voorbij, sta nu 8e. Vandaag tegen nummer 7 Real Madrid...
lees eens een stukje terug zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:43 schreef Sqoudson het volgende:
Is er nog een fokleugue bezig?
Of doen jullie niet meer samen een competitie?
Messi? Kan je ook mooi trainenquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:32 schreef zerokil het volgende:
Wie is nou eigenlijk de beste spits in osm?
gast, nogmaals, lees ff terug!quote:
Er stond onderaan de competitie: Wordt moderator van deze competitie en daar klikte ik opquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:45 schreef Rauzer het volgende:
Waarom is Leroy ineens weer moderator? Ik ben sinds vandaag Hercules trouwens
Ik zat ook al te kijken inderdaad. beetje vreemdquote:Op woensdag 15 september 2010 22:57 schreef Rauzer het volgende:
Ronaldo was toch altijd middenvelder bij OSM?
Tsja, ik zag ineens dattie al 5 dagen niet had ingelogd. Dan kun je 1e staan, maar heb je wel pechquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:57 schreef nzw het volgende:
Had ik geweten dat de Barca trainer ontslagen werd, had ik nog even een halve dag gewacht.
Succes dan!quote:Op maandag 20 september 2010 07:15 schreef leroytje het volgende:
Heey, zou ik dan toch de 4de plek nog kunnen pakken? Volgens mij stond ik daar ooit 10 of 12 punten op achter.
Er is geen moderator meerquote:Op maandag 20 september 2010 19:03 schreef nzw het volgende:
[..]
Succes dan!. Waar gaan we het volgende seizoen heen? Ik zou wel voorstander zijn van Schotland/duitsland.
Je leest (blijkbaar) over mijn post heen. Zolang er geen moderator is, komt er geen nieuwe FOK!league.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:33 schreef Exterminator het volgende:
Aangezien niemand (blijkbaar) wil stemmen bij dezen dus ook mijn vote naar aanleiding van de post van nzw.
Stemmen:
Schotland (1x)
Kroatie (1x)
Ik zie toch wel een moderator hoor, namelijk L.O_sportfanaat [S2]...quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je leest (blijkbaar) over mijn post heen. Zolang er geen moderator is, komt er geen nieuwe FOK!league.
Ja zonder PSK dus dan wordt de competitie beëindigd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:56 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ik zie toch wel een moderator hoor, namelijk L.O_sportfanaat [S2]...
Ik zou zeggen, breng allemaal jullie stem uit, ik ben de nieuwe mod!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:33 schreef Exterminator het volgende:
Aangezien niemand (blijkbaar) wil stemmen bij deze dus ook mijn vote naar aanleiding van de post van nzw.
Stemmen:
Schotland (1x)
Kroatie (1x)
Alles is te koop voor een goede prijsquote:Op donderdag 23 september 2010 07:21 schreef leroytje het volgende:
Kei logisch ook dat jij Torres mag kopen...
Btw:YEAH toch nog 4de!!!!!!!
Jawel hoor, ik hoop alleen dat Stef wel de competitie goed zet voor vanacht, anders gaan we weer naar Spanje.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:07 schreef mie_at_work het volgende:
Exterminator - FC Kaiserlautern
Drizzt_DoUrden - 1. FSV Mainz
Leroytje - TSG 1899 Hoffenheim = L.O_sportfanaat
Rauzer - Hannover
Mie_at_work - Bayern Munchen =D of mag Bayern niet?
Vrolijke vriend die ik niet zo goed ken.. Het is "bij deze" niet bij dezen..quote:Op donderdag 23 september 2010 14:40 schreef Exterminator het volgende:
Hmm, zit er dus naar uit dat we naar Duitsland zullen gaan... Bij dezen reserveer ik alvast FC Kaiserslautern
Sorry, ben pas net thuis van werk/voetbal, reken er maar op dat ik altijd op tijd ben!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:09 schreef leroytje het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik hoop alleen dat Stef wel de competitie goed zet voor vanacht, anders gaan we weer naar Spanje.
Je bent een baas, weet je dat?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Tozier het volgende:
[..]
Sorry, ben pas net thuis van werk/voetbal, reken er maar op dat ik altijd op tijd ben!
Voordat je iemand vriend gaat noemen kun je beter je feiten checken, 'bij dezen' is de enige juiste vorm: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/quote:Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef Tozier het volgende:
[..]
Vrolijke vriend die ik niet zo goed ken.. Het is "bij deze" niet bij dezen..
Haha inderdaad..quote:Op donderdag 23 september 2010 21:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Voordat je iemand vriend gaat noemen kun je beter je feiten checken, 'bij dezen' is de enige juiste vorm: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/
Gewoon bij je profiel je favoriete club kiezen, en dan weer terug naar het startscherm gaan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:38 schreef FedExpress het volgende:
Ik kreeg een aanbod van leverkussen, moest uit de competitie en nu weer erin om dortmund te kunnen kiezen (kan dat niet anders?). Heb dus verzoek ingediend bij ons modje
Done.quote:Op zondag 26 september 2010 14:45 schreef Sqoudson het volgende:
Ik heb me ook maar eens ingeschreven met een Subaccountje, Marco Blokxs3 is de mangernaam, als de mod me zou kunnen accepteren
Bale komt altijd zoveel voor met osm, maar in het echt nooitquote:Op maandag 27 september 2010 19:40 schreef leroytje het volgende:
Ik moet vandaag met SS Lazio op mijn HA tegen Internazionale. Gaat die kerel ineens 6-3-1 spelen tegen mij. Mietje
Dit is trouwens mijn team na 14 speeldagenHeel veel wijzigingen doorgevoerd al en vooral ook veel jonger gemaakt:
[ afbeelding ]
ja, moest dat nou zo nodig?quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:32 schreef Sqoudson het volgende:
Eerste wedstrijd toch een 3-2 overwinning
Droeftoeter, wie is men topscoorder? Ramos was al voor men neus weg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:33 schreef Sqoudson het volgende:
Je hebt veel meer, en betere jonkies dan Pjanic en Sturridge :p
Neem een Fabregas, of een Sergio Ramos, Messi etc
=( dat ben ik. Had toch wel mijn beste elftal erin =P.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bayern München op 0-0 gehouden
Ik nietquote:Op donderdag 30 september 2010 09:01 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
=( dat ben ik. Had toch wel mijn beste elftal erin =P.
Ik zat nog te twijfelen, maar toen zag ik een mooie middenvelder onder de verkoopprijs staan, dit was toch verleidelijkerquote:Op woensdag 29 september 2010 18:58 schreef mie_at_work het volgende:
Messi gekocht =P kon het niet laten.
Heb eigenlijk een verdediger nodig =P
Stil jijquote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef Sqoudson het volgende:
En een dikke 5-0 overwinning :d
9 uit 3
Weten we meteen wie er op z'n falie heeft gekregenquote:
Volgens mij bedoel je Jones van Schalke. Ik krijg mijn Timoschyuk of zo maar niet weg =Pquote:Op donderdag 30 september 2010 12:10 schreef nzw het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen, maar toen zag ik een mooie middenvelder onder de verkoopprijs staan, dit was toch verleidelijker. Volgens mij kwam die van Bayern
![]()
THNX!
Ow ja, je heb gelijkquote:Op donderdag 30 september 2010 13:22 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je Jones van Schalke. Ik krijg mijn Timoschyuk of zo maar niet weg =P
Ik heb een tegenbod gedaan =P was eigenlijk niet van plan om Robery uit elkaar te halen, maar wie weetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:04 schreef nzw het volgende:
[..]
Ow ja, je heb gelijk. Je heb wel een bod van 36 mln op een andere speler...
Zo kom je ook aan je geld.
Ik denk er even over naquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:51 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Ik heb een tegenbod gedaan =P was eigenlijk niet van plan om Robery uit elkaar te halen, maar wie weet
=P.
Toch maar Xabi Alonso voor 33 mln gekocht.quote:
shit, ik was nog van plan het bod te accepterenquote:Op maandag 4 oktober 2010 04:22 schreef nzw het volgende:
[..]
Toch maar Xabi Alonso voor 33 mln gekocht.Toch wel makkelijk zo'n seizoenskaart.
Klopt en daarna besloot ik maar een seizoenkaart aan te schaffen ivm scouten wat toch wat goedkoper isquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:08 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
shit, ik was nog van plan het bod te accepteren![]()
was namelijk wel een goed bod wat je had gedaan
kusje :$quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:07 schreef mie_at_work het volgende:
Zo 0-3 thuis verloren van Munchengladbach. Wie is Marco Blockx? Die heeft tot nu toe alles gewonnen
Godver, ziet er naar uit dat ik voor het eerst mn doelstelling nie ga halen als jij zo doorgaatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:22 schreef Sqoudson het volgende:
Nope, nog niks ingezet
Kwestie van de juiste tactiek he
Nee Hoffenheim draait lekkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, mijn Mainz draait erg stroef
Hehe, zojuist een spion aangenomen. ik zie dat je achter gesloten deuren traint :-p.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:11 schreef nzw het volgende:
[..]
Klopt en daarna besloot ik maar een seizoenkaart aan te schaffen ivm scouten wat toch wat goedkoper is.
Helemaal correct, ik kan er vanuit gaan, dat voor jou ook een deel van mijn tactiek van toepassing is door deze wijsheid?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Hehe, zojuist een spion aangenomen. ik zie dat je achter gesloten deuren traint :-p.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:29 schreef FedExpress het volgende:
What. Tha. Fuck.
Minuut Speler Score
36" Messi 1 - 0
51" Messi (penalty) 2 - 0
78" Kehl 2 - 1
81" Braafheid 2 - 2
82" Gómez 3 - 2
83" Gómez 4 - 2
89" Messi 5 - 2
90" Messi 6 - 2
Nogmaals, TE OUD.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:06 schreef nzw het volgende:
2e winst op rij. Denk dat ik nu mijn tactiek met HSV wel een beetje door heb.
Wie wil die middenvelders nou niet kopen.
TE KOOP T.E.A.B. ????????
Toch nog een 2-0 overwinning geboektquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:27 schreef Sqoudson het volgende:
Balen dat zelfs Schalke 04 een tk tegen me inzet :$
=O zonder trainingskamp?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:43 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Toch nog een 2-0 overwinning geboekt
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:02 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Nee met, kreeg er ook een tegen dusja
quote:Dan meld je je toch gewoon aan?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:59 schreef DurumDoner het volgende:
Hoe lang gaat jullie seizoen nog door? Wil wel meedoen eignelijk.
quote:Idd, kies gewoon een kutteam dat ergens rond de 15e moet eindigen en speel wat mee
quote:haha, ik maak de competitie wel weer spannendOp dinsdag 26 oktober 2010 00:08 schreef mie_at_work het volgende:
Omg, 3-0 verloren met trainingskamp
quote:Vond het al spannend genoeg (a)Op dinsdag 26 oktober 2010 08:17 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
haha, ik maak de competitie wel weer spannend
quote:En vandaag weer een stukje spannender gemaaktOp dinsdag 26 oktober 2010 10:33 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Vond het al spannend genoeg (a)
quote:Jij gaat de topclub coachenOp woensdag 27 oktober 2010 13:27 schreef mie_at_work het volgende:
spaart iedereen zijn trainingskampen op voor mij of zo
Doe mij ook maar Nederlandquote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:00 schreef nzw het volgende:
[..]
Jij gaat de topclub coachen. Waar gaat het volgende seizoen heen, al bekend?
Ik stem op Nederland. Kijken of er weer een 10-0 gemaakt kan worden.
quote:Op maandag 1 november 2010 17:33 schreef Rauzer het volgende:
NZW: FC Utrecht
Drizzt: FC Twente
Mie_at_work: Ajax
FedExpress (Chiquita99): Roda JC
Rauzer: FC Groningen
Marco Blokx: Vitesse
Ik de 7de nietquote:Op woensdag 3 november 2010 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, ik ga de 10e plek niet redden
Ik heb een keer meegemaakt dat een kerel continu aan de leiding stond, met de nummer twee op 2 punten afstand. In de allerlaatste ronde verloor hij met 1-0 van de nummer laatst, en de nummer twee werd kampioenquote:
Printscreen, paint openen, ctrl + p, opslaan als jpg, en naar imgur.com gaan, plaatje selecteren en uploaden, klaarquote:Op donderdag 4 november 2010 00:37 schreef mr-green het volgende:
Ben zojuist met Everton 1e geworden en heb de beker gewonnenMijn team is ook helemaal top
(hoe kan ik een screenshot daarvan posten?)
Even mn osmnaam toegevoegdquote:Op donderdag 4 november 2010 00:34 schreef mr-green het volgende:
NZW: FC Utrecht
Drizzt: FC Twente: Naschrakh
Mie_at_work: Ajax
FedExpress (Chiquita99): Roda JC
Rauzer: FC Groningen
Marco Blokx: Vitesse
Leroytje: PSV : L.O_sportfanaat
Mr-green: Feyenoord: skarkees
Zo ook even toegevoegd
Je mag blij zijn dat je gelijkspeelt joh, nederlaag had er meer ingezetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Omg
1899 wint met 5-0 van Werder, als ik had gewonnen was ik nog 10e geworden, maar ik speel weer eens gelijk en word twaalfde
dislikequote:Op vrijdag 5 november 2010 09:15 schreef Sqoudson het volgende:
Ik sluit de competitie af met een dikke 9-0 overwinning, en word daarmee 1ste
Wie is nu onze moderator van de volgende competitie, want ik zie dat het nog steeds op Duitsland staat?
quote:5 VfL Wolfsburg 66 84 - 43 41
6 Hannover 96 66 67 - 31 36
7 1. FC Kaiserslautern 66 55 - 24 31
8 Borussia Dortmund 65 73 - 42 31
14.gifquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:14 schreef leroytje het volgende:
Ik kan eventueel wel weer moderator worden als we eenmaal in de nieuwe comp zitten, want ik kom met mijn hoofdaccount erin en dat is PSK
Dus als ik het goed begrijp ga jij een nieuwe competitie maken??quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:14 schreef leroytje het volgende:
Ik kan eventueel wel weer moderator worden als we eenmaal in de nieuwe comp zitten, want ik kom met mijn hoofdaccount erin en dat is PSK
Ik las bij het startscherm dat het Duitsland wordtquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:52 schreef leroytje het volgende:
Als de volgende competitie niet aangepast wordt, kan ik dat wel doen ja
ff wachten tot leroytje mod wordt, dan kunnen we mooi naar Nederlandquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:26 schreef nzw het volgende:
[..]
Ik las bij het startscherm dat het Duitsland wordt
Kun je je niet nu al aanmelden?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:48 schreef nzw het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp ga jij een nieuwe competitie maken??
Okquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:53 schreef leroytje het volgende:
Ik maak wel een nieuwe competitie aan. Als het goed is, is deze er dan morgen, want ik kan nu geen mod worden van de comp, want ik zit niet met men HA in de competitie
Verzoek gedaan, NZWAAN. Ik wil wel vandaag al beginnen met trainenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:56 schreef leroytje het volgende:
De competitie is er al. (dat is snel)
Server: Thierry
Compnummer: 4078783
The FOK!League!
Inderdaad, ik zat eens even te kijken, volgens mij heb jij ongeveer 8 spelers meer dan mijquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:16 schreef mie_at_work het volgende:
Thanks. Wat heeft Ajax een gigantisch groot selectie zeg! xD
Die 4-2 was niet liefquote:Op woensdag 10 november 2010 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, het begin is aardig: 4-2 winst op Utreg en 1-0 op NEC
quote:
quote:BREDA - Gisteren in The FOK!League!: NAC Breda tegen Roda JC in Rat Verlegh Stadion. "Ik heb mijn jongens gevraagd om een galavoorstelling", liet artkeano, coach van NAC Breda, weten. "Daar is de wedstrijd tegen het nietige Roda JC uitermate geschikt voor."
Hoho, ik heb 0-0 tegen die knakker gespeeld, was zijn eerste puntenverliesquote:Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef Sqoudson het volgende:
Ik breng de koploper dan wel de eerste dreun toe, nu jullie nog
quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:26 schreef leroytje het volgende:
YES 1-0 winst op Ajax.
Nu jij nog winnen Drizzt_DoUrden morgen en de strijd is weer open
Tsja, als ik ook één gebruik en thuis speelquote:trainingskamp voor niks gebruikt.
Ging goed tegen Groningen hequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hatsebam, 3-0 winst op Heerenveen! Nog wel 7 punten achter op Ajax
Ik heb volgens mij 3x tegen Grunn gespeeld en 3x verlorenquote:
Gelukkig is PSV niet op me ingelopenquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 12 december 2010 11:42 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig is PSV niet op me ingelopen
Had nog wel een trainingskamp tegen AZ ingezet en dan nog zo worden afgedroogd
quote:Graag gedaan. Zullen we afspreken dat ik de beker win?
Ik ga voor Italië, met SS Lazio als voorkeurquote:Op dinsdag 14 december 2010 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, nog 2 rondjes in de comp en 1 in de beker te gaan. Ik kan nog max. 4e worden
Zullen we vast voor de volgende ronde stemmen?
Ik stem Spanje/Italië, en dan wil ik Getafe/Udinese
hele seizoen eerste gestaan en dan een wedstrijd voor het einde, de koppositie weggevenquote:
Graag gedaanquote:
Sorryquote:Op woensdag 15 december 2010 06:40 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
hele seizoen eerste gestaan en dan een wedstrijd voor het einde, de koppositie weggeven. Ik zie een deja vu
.
Tjah, aangezien ik geen kampioen meer kan worden, probeer ik het wel met een troostprijs :-pquote:Op woensdag 15 december 2010 19:27 schreef Rauzer het volgende:
Je hebt al je tk's voor mij bewaard he mie?
Ja maar daarvoor had je er dus nog twee van de vier, het verbaast me dat je ze niet gebruikt hebt tegen PSV en Twentequote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Tjah, aangezien ik geen kampioen meer kan worden, probeer ik het wel met een troostprijs :-p
Had ik ook gedaan. Ging helaas niet zo goedquote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja maar daarvoor had je er dus nog twee van de vier, het verbaast me dat je ze niet gebruikt hebt tegen PSV en Twente.
Ja nu ook wel, vandaar dat ik zo verbaasd was dat die scores zo verschillen, 4-0 tegen 0-1, ik had verder precies hetzelfde elftal en beide keren een tk gedaan.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:17 schreef mie_at_work het volgende:
Dank je, toch nog een prijs.
:p had je geen trainingskamp over? Ik zag dat je in de competitie wel een besloten training tegen me had gedaan.
Mocht van mij wel andersomquote:Op donderdag 16 december 2010 22:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja nu ook wel, vandaar dat ik zo verbaasd was dat die scores zo verschillen, 4-0 tegen 0-1, ik had verder precies hetzelfde elftal en beide keren een tk gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |