En ook Planescape: Torment.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:14 schreef Salamando het volgende:
Het verhaal was goed, de dialogen e.d. ook, maar ik vond Baldur's Gate II toch beter![]()
Naar mijn mening verdiende deze een eigen topic.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Dr was al een DA 1 topic. Waarom ga je daar niet verder?
Bekend probleemquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:20 schreef FinalD87 het volgende:
* eventueel als ik m'n backlog van 20+ games heb weggewerkt
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:16 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
En ook Planescape: Torment.
Ander genrequote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:56 schreef FreezePop het volgende:
Fuck jullie, mass effect 1 en 2 in je leven.
Ik noem het 'Medieval Fantasy'quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:17 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ik heb verschillende buien oid. Soms heb ik zin in de soort van fantasie, of weet ik hoe ik het genre van DA moet noemen. Andere keren heb ik weer zin in SciFi. Wel meestal dat laatste trouwens..
Ah. Youtube werkt altijd wel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:21 schreef Pek het volgende:
Ik probeerde een trailer te plaatsen, maar dat lukte niet. Zie het maar als een verkapte tvp
Mja, zal wel aan Chrome liggen dan, het zag er vreemd uitquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ah. Youtube werkt altijd wel.
Ik vind het ook vooral super om het verhaal en natuurlijk om de droge conversaties tussen party-members en de lekker overdreven lompe actie soms. Die finishing moves die puur voor het plaatje zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Draganta het volgende:
Ik vind Dragon Age tegenvallen. Er is geen vaste map, maar allemaal losse stukken, en de spells en skills zijn tering onduidelijk. Nergens staat bij hoeveel damage ze doen etc. Ik als pro-rpger stoor mij vooral aan dat laatste.
Het verhaal was wel super.
Ik denk zowiezo dat je je characters, gear, e.d. niet mee kunt nemen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Het zou dan toch ook intercipe met DA2 moeten werken? Alleen laad je dan zonder mods geloof ik.
DA:O is een uitbreiding van DA...een verlenging.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Character, wapens, goud, juwels alles wat je char draagt, dat was in DA en in DA:O en ME1 &2 ook zo...
Zou stom zijn als het niet zo was...
Ik bedoel een import-feature. Het gaat mij daarom. Vond de import features altijd geweldig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:10 schreef maxmit het volgende:
[..]
DA:O is een uitbreiding van DA...een verlenging.
ME is een Trilogie, kun je zien als 1 verhaal.
Ik weet niet of DA2 wel zo strak aansluit op DA zoals de ME-serie dat doet.
Niet helemaal juist. DA2 begint net iets na het begin van DA:O. Terwijl de Blight Lothering binnen komt vallen om precies te zijn, en gaat daarna nog tien jaar verder.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:39 schreef DeeCruise het volgende:
Na net het artikel gelezen te hebben in Pc Gameplay denk ik dat het importeren inderdaad weinig te maken gaat hebben met karakters. Het zal hoogstens beinvloeden wie het voor het zeggen heeft (wie koning is), hoe het in orzammar is afgelopen e.d.
DA2 speelt zich af 10 jaar na DA:O, waarbij je speelt met een nieuw karakter, de kampioen van (insert plaatsnaam). Er is dus geen ruimte om je eigen savegames te importeren waarbij je ook het karakter overneemt. Het personage wat je speelt staat grotendeels vast, m.u.v. de basis groepen (rogue, warrior, mage).
Ik ga er toch van uit dat de meesten haar afgemaakt hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:32 schreef EMCioran het volgende:
Ik lees ook dat Flemeth terugkomt. Dus als je haar om zeep hebt geholpen zal dat ook nog wel gevolgen hebben in DA2
http://dragonage.wikia.com/wiki/Flemethquote:Flemeth is stated to make a return in Dragon Age 2.[1] What her purpose and involvement is, though, is unknown as of yet. [2] In the Dragon Age Game Informer issue, it is revealed that she will save Hawke's life during a battle with a group of Hurlocks at some point during the game.[3] In another article it is stated that she offers Hawke safe passage with the request that Hawke delivers a 'package' for her.
Flemeth also narrates and very briefly appears in the Dragon Age 2 Destiny trailer.
Begint in Lothering en gaat dan nog tien jaar langer door.DA:O en Awakening spelen in ongeveer twee jaar tijd af, dus DA2 gaat daarna nog een tijdje verder.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:20 schreef maxmit het volgende:
Op zich maakt het ook niet uit of je haar wel of niet afgemaakt hebt. DA2 speelt zich immers af vanaf de inval in Lothering toch?
Het loopt dus allemaal een beetje synchroon kriskras door elkaar heen..Zou ik wel gaaf vinden.
Link?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Iemand al de GT:Popblock trailer gezien?
Bron: Speel de proloog in Dragon Age II-demoquote:Electronic Arts heeft bekendgemaakt dat op 22 februari er een demo zal komen voor Dragon Age II. De demo zal uitkomen voor de PC, PS3 en de Xbox 360. In de demo kan de speler kiezen uit drie klassen en zal je de proloog doorlopen. Na de proloog zal je kennismaken met Isabela, smokkelaarster en liefdes-interesse.
Als de speler de demo heeft uitgespeeld zal je in het volledige spel een speciaal zwaard krijgen genaamd 'Hayder’s Razor'. Het zwaard dat een oud dwergenzwaard is zal je leven, mana en gevechtsmogelijkheden verbeteren. Het volledige spel komt 11 maart uit op de PC, PS3 en de Xbox 360.
Met of zonder kat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:04 schreef maxmit het volgende:
Oude bekende keert terug.
Anders, zeer gewaardeerde companion uit Awakening...![]()
Staat er niet bij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:04 schreef maxmit het volgende:
Oude bekende keert terug.
Anders, zeer gewaardeerde companion uit Awakening...![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door maxmit op 09-02-2011 09:42:32 ]Ik heb wel een beetje gelijk :)
Ik bestel hem wel via Steam dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:45 schreef maxmit het volgende:
Stel dat je de game nu nog wilt pre-orderen. Nederland staat er helemaal niet bij..
http://dragonage.bioware.com/da2/info/order/
Ja via Steam wel, maar stel dat ik een fysieke versie wil
Het kan nog een stuk goedkoperquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef DeeCruise het volgende:
Is prima te pre-orderen als fysiek medium in NL:
http://www.gamemania.nl/D(...)ame=24351&source=ppa
Zelfs nu de signature edition voor de normale prijs!
En die stuurt 'm ook op neem ik aan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef DeeCruise het volgende:
Is prima te pre-orderen als fysiek medium in NL:
http://www.gamemania.nl/D(...)ame=24351&source=ppa
Zelfs nu de signature edition voor de normale prijs!
12game.com is een prima webshop al meerdere keren wat bij besteld. Je krijgt hem dan waarschijnlijk ook wel een dag voor de release binnen. Hij heeft dan ook een 9.3 op budgetgaming.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:51 schreef maxmit het volgende:
[..]
En die stuurt 'm ook op neem ik aan?
Iemand ervaring met 12game.com?? Negatieve verhalen? Zo nee, dan gaat ie vandaag gepre-ordered worden door moi![]()
Waarom moeten ze dat weten dan? Bij de signature edition zitten gewoon wat extra codes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:59 schreef maxmit het volgende:
Hoe weet bioware nou dat je 'm gekocht hebt voor 8 maart? Omdat je dan mogelijk de Sign..... hebt of hoe...ik snap het niet helemaal...
Als je 'm via een online winkel besteld ligt het er ook maar net aan wanneer deze de order geplaatst heeft bij de leverancier oid...
Kortom, ik snap 't niet
Net zoals dit regeltje op hun site ook lekker vaag:quote:Pre-order offer is available to all PS3 players when they purchase and login to the game with a valid EA account prior to May 31, 2011. Valid at participating retailers. Customers who order online will be sent the code via email once the Product releases. Customers who order at a retail store will be given the code
Maar ach, al die items zijn vaak toch niet echt heel nuttig.quote:*If you pre-ordered the BioWare Signature Edition prior to January 12, 2011 you will also receive this bonus content.
Ik vind het wel vrij duidelijk. Lightning is het sterkst, fire doet damage over langere tijd, met ijs bevries je de tegenstander tijdelijk, en voor de rest heb je fire demons die je met ice moet aanvallen, etc. Allemaal standaard fantasy fare.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Draganta het volgende:
Ik vind Dragon Age tegenvallen. Er is geen vaste map, maar allemaal losse stukken, en de spells en skills zijn tering onduidelijk. Nergens staat bij hoeveel damage ze doen etc. Ik als pro-rpger stoor mij vooral aan dat laatste.
Het verhaal was wel super.
Inderdaad daar was mijn vraag ook op gebasseerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:01 schreef Thormodo het volgende:
Net zoals dit regeltje op hun site ook lekker vaag:
[..]
Geen idee eigenlijk. In mijn geval ligt hij op de weg vanaf werk naar huis, dus ik pik de games altijd zelf op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:51 schreef maxmit het volgende:
[..]
En die stuurt 'm ook op neem ik aan?
Iemand ervaring met 12game.com?? Negatieve verhalen? Zo nee, dan gaat ie vandaag gepre-ordered worden door moi![]()
Mwoah, genoeg games om in de tussentijd te spelen... De periode tussen de demo en de daadwerkelijke release zal veel lastiger zijn als de demo bevalt..Gelukkig vakantie rond de launchperiode om de schade in te halenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:20 schreef maxmit het volgende:
Nog 2 dagen tot de demo...aahh duurt lang.
Inderdaad, ik ga er ook van uit dat de shops een bepaalde voorraad hebben ingekocht, ongeacht hoeveel pre-orders ze hebben staan. Dit zal waarschijnlijk wel voor de 11e januari geweest zijn. Dus die shops kunnen nog Signature Editions verkopen na deze datum.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:44 schreef Smoofie het volgende:
Van wat ik begrijp. De retailers hebben zoveel orders voor een Signature edition, bij de meeste waren ze al voor 12 Januari uitverkocht, sommige hebben nog van deze editions op voorraad. Oh en deze editie bevat 20$ aan DLC, voor dezelfde prijs. Het is niet met alleen wat extra items.
Bioware (van ME2-DLC) kennende zal dat wel 12:00 MT zijn en dat komt overeen met 20:00 CETquote:
Nee dus, 100% duits, dat wordt hem dus niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:01 schreef rednitro het volgende:
De duitse versie is gelekt, http://thepiratebay.org/search/dragon%20age%202%20demo/0/7/0
Zou daar ook engels op zitten? lijkt mij toch een optionele keuze? ga hem downloaden en kijken.
PC-versiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:47 schreef speknek het volgende:
http://marketplace.xbox.c(...)0245418936?cid=SLink
Gold Exclusive.
Dat komt voor de PC dus neer op 18:00 vanmiddag.quote:Below are the times the demo will be available per platform.
For PC February 22 at 9am PST
For Xbox 360 Gold Live accounts February 22 between midnight and 2am PST
For Xbox 360 Silver Live accounts - March 1 between midnight and 2am PST
For Playstation 3 users in North America February 22 between 4pm and 8pm PST
For Playstation 3 users outside North America - February 23 between 4pm and 8pm GMT
Het is dus noodzakelijk om in te loggen met je Bioware (EA) account in de demo om te registreren. Registreren heeft nog als resultaat dat je een extra item in de volledige game krijgt:quote:Call to Arms!
February 22, 2011 marks the launch of the Dragon Age II Demo and a Call to Arms for all BioWare fans. We are actively recruiting an army of Champions, and if we get over 1 million demo downloads and logins on the PC, Xbox 360 and PS3 combined before March 1st, we will unlock two in-game items for the entire community to use in Dragon Age II. Demo download progress will be tracked on this page, so check back often!
To get your download counted, you will need to log into your EA account while playing the demo.
The items that will be unlocked are*:
The Far Cliffs of Kirkwall
The Far Cliffs of Kirkwall - Written by a Fereldan refugee as she fled the Blight, this book of poems describes her dreams of a new start in Kirkwall, the city across the sea. Readers will surely be enriched by her insights. (Gives money when read.)
Lothering's Lament
Lothering's Lament - Written by a Fereldan refugee as she fled the Blight, this book of poems contains touching reminiscences of all she had to leave behind. Readers will surely benefit from her experience. (Gives XP boost when read.)
Bron: http://dragonage.bioware.com/da2/demo/quote:Upon completion of the demo, players will unlock a special weapon, Hayder's Razor, an ancient dwarven blade which increases health, mana, and combat abilities, in the full release of Dragon Age 2.**
Zie de bron zoals vermeld in mijn post:quote:
Dus 11 maart voor ons.quote:Dragon Age 2 will be available on the PlayStation®3 computer entertainment system Xbox 360® videogame and entertainment system and PC on March 8, 2011 in North America and March 11, 2011 in Europe.
Deel 2 is verdeeld over een heel (volgens mij) decennium. In dat decennium ergens speelt deel 1 zich ook af. Er zullen dus wel duidelijk een aantal overlappen zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:51 schreef SteveBudin het volgende:
Vanavond maar even die demodownloaden, heb DA nooit gespeeld maar dat maakt toch niks uit omdat dit deel losstaat van deel 1?
Kun je prima spelen zonder deel 1 gespeeld te hebben. Je kunt het vergelijken met Mass Effect: het scheelt als je deel 1 gespeeld hebt omdat je meer weet over het achtergrondverhaal, maar het wordt toch dusdanig uitgelegd dat je het zo ook kunt spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:51 schreef SteveBudin het volgende:
Vanavond maar even die demodownloaden, heb DA nooit gespeeld maar dat maakt toch niks uit omdat dit deel losstaat van deel 1?
Ja je neemt delen mee, en DA1 is zeker de moeite om te spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:51 schreef SteveBudin het volgende:
De beslissingen die je genomen hebt worden verwerkt in het verhaal. Ik verwacht echter dat dit niks voorstelt zoals dit bij Mass Effect het geval was: wat andere dialogen, thats it.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:31 schreef rednitro het volgende:
[..]
Ja je neemt delen mee, en DA1 is zeker de moeite om te spelen.
Dus pak hem op en speel hem voordat 2 komt, ben je wel even zoet
Loghain opgenomen bij de Grey Wardens én Alistair koning? Kan dat wel eens? Zal ook wel..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 3 uurtjes te gaan
BIj ME2 was bij een nieuw char automatisch ingesteld dat je de council dood hebt laten gaan, hopen dat ik in DA2 aan kan geven dat ik Harrowmont en Alistair koning heb laten worden en de werewolves heb gekozen ipv de daelish![]()
Oh, en ook dat ik Loghain opgenomen heb in de Grey Wardens om tegen de archdemon te knokken
Yup, kan zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:18 schreef maxmit het volgende:
[..]
Loghain opgenomen bij de Grey Wardens én Alistair koning? Kan dat wel eens? Zal ook wel..
Hier heb je wel meteen een aantal keuzes natuurlijk. Elke quest/plaats moest je in principe een keuze maken. En deze zal wel meegenomen worden in deel 2 ga ik van uit.
Ik vond Awakenings wel leuk. Niet superbijzonder en het kan niet tippen aan Origins, maar toch leuk. Zou het gewoon doen.. Maar ja, ik ben dan ook wel een beetje verslaafd aan de franchisequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, kan zeker
Ik heb Awakenings nog niet uitgespeeld met m'n main char (is nog maar lvl 22 ofzo), dus vraag me af of ik die "mee kan nemen"
We hebben het over dingen die wel/niet van DAO meegenomen kunnen worden naar DA2quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef DeeCruise het volgende:
Even mierenneuken (sorry boys!), maar dit is toch echt het DA 2 topic, DA topic is een paar deuren verder
-edit-
Hier dus: Dragon Age: Origins #7 He's an easy lover!
en anders excuusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef DeeCruise het volgende:
Even mierenneuken (sorry boys!), maar dit is toch echt het DA 2 topic, DA topic is een paar deuren verder
-edit-
Hier dus: Dragon Age: Origins #7 He's an easy lover!
Idd, zit al de hele middag uit te kijken, ik hoop echt dat de game niet tegenvalt. Ook nog niemand hier gereageerd die de game via Xbox al binnen gehaald heeftquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog ongeveer 2 uur te gaan! Huuuu!
Jup, voor de xbox is hij eerder uit:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:59 schreef 2dope het volgende:
Dragon Age 2 demo nu op Xbox Live
Deze post staat er al sinds 13:00, mis ik iets?![]()
Stond ook op pagina 2quote:Below are the times the demo will be available per platform.
For PC February 22 at 9am PST
For Xbox 360 Gold Live accounts February 22 between midnight and 2am PST
For Xbox 360 Silver Live accounts - March 1 between midnight and 2am PST
For Playstation 3 users in North America February 22 between 4pm and 8pm PST
For Playstation 3 users outside North America - February 23 between 4pm and 8pm GMT
Van de FP:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe groot is die demo eigenlijk? Is daar iets over bekend? En dan bedoel ik qua GB, niet speeltijd
quote:De demo is wel een beetje zwaargewicht: 1,98 GB.
Ah thanks, ik zit niet zoveel op de FPquote:
Err, ik bedoelde uiteraard fok.gamesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah thanks, ik zit niet zoveel op de FP
No wayquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Service Temporarily Unavailable
We are currently experiencing issues with our web servers. Please try again later.verrassend
Hier ook, geinstalleerd en wel, intro gespeeld:quote:
Jawel, je krijgt eerst een verhaal, dan combat gedurende een minuut of 7a8, dan verhaal, dan character screen, en dan de optie start game.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:44 schreef 2dope het volgende:
Nog niet daadwerkelijk ingame geweest dus?
Ik draai ook Windows 7 dus ik wacht wel tot morgen dan is de demo ook op de PS3 te spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef DeeCruise het volgende:
En daar pleurt ie terug naar Windows. Topic op bioware loopt vol met mensen, allemaal Windows 7 gebruikers....
Hm, op de PC heb je wel gewoon auto-attack.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Cikx het volgende:
heb hem op de 360 gespeeld, vond hem wel bruut!
De combat is lekker vloeiend en flashy, alleen kan het wel irritant worden dat je geen auto-attack hebt en de hele tijd op A moet drukken.
Half uurtje, bij mij doet hij het op w-7 64 bitquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:59 schreef maxmit het volgende:
Hoe lang is de demo nou eigenlijk? Een uur, anderhalf, twee of langer/korter??
Hebben mensen hier ervaring met Windows 7 64-bit?
Vanavond even downloaden, spelen weet ik nog niet qua tijd ed...
Ik draai 'm ook op Win7 64b. Hij duurt idd maar ca. 30 min. Voor 2 GB, voor mijn gevoel, wat weinig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:59 schreef maxmit het volgende:
Hoe lang is de demo nou eigenlijk? Een uur, anderhalf, twee of langer/korter??
Hebben mensen hier ervaring met Windows 7 64-bit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Maar daar komen ze wel aan denk ik zo.quote:February 22, 2011 marks the launch of the Dragon Age II Demo and a Call to Arms for all BioWare fans. We are actively recruiting an army of Champions, and if we get over 1 million demo downloads and logins on the PC, Xbox 360 and PS3 combined before March 1st, we will unlock two in-game items for the entire community to use in Dragon Age II. Demo download progress will be tracked on this page, so check back often!
To get your download counted, you will need to log into your EA account while playing the demo.
DAO 1 had precies hetzelfde hoor. Plus het is een DEMO dus er is nog altijd hoopquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:19 schreef Cid het volgende:
Budgetbak voor mij ipv day1...
Loopt sloppy op de PS3, gameplay is "meh"... hoop dat het verhaal wat goed maakt.
Heb hem net even uitgeprobeerd WTF Hack 'n SLASH? Zijn ze serieus? Grafisch is het spel er ook niet echt op vooruit gegaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:32 schreef FunkY-FrankY het volgende:
Mijn dragon age, wat hebben ze gedaan..
Overigens doet hij het hier prima windows vista, 1 x gedownload via steam
ik weet niet of ik eraan ga wennen, maar geen goede eerste indruk achter gelaten bij mij.
Ja maar de gameplay van DOA1 isquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
DAO 1 had precies hetzelfde hoor. Plus het is een DEMO dus er is nog altijd hoop
Ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:16 schreef Kijana het volgende:
Dat begin scherm van Warrior, Mage of Rogue kiezen was wel erg Diablo lol.
Bethany doet er niet veel voor onder bij het eerste stuk wat je kan spelen, bij het 2e stuk zijn ze ineens een stuk kleinerquote:
Bethany is die roodharige? Die vind ik niet zo leuk geloof ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:10 schreef Moro het volgende:
[..]
Bethany doet er niet veel voor onder bij het eerste stuk wat je kan spelen, bij het 2e stuk zijn ze ineens een stuk kleiner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is the mind too small for doubt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:49 schreef Moro het volgende:
BethanyOh ja, die vind ik wel heel leuk, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
ja, die vind ik inderdaad wel leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:52 schreef 2dope het volgende:
Is dat de nieuwe Morrigan ofzo?
[ afbeelding ]
Origins vond ik geweldig, maar de demo van DA2 valt me echt vies tegen. Ik had al een paar interviews gezien, dus ik was er al bang voor, maar ik denk dat ik DA2 maar laat voor wat het is, The Witcher 2 is het spel wat ik ga aanschaffen (in mei).quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:34 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
Heb hem net even uitgeprobeerd WTF Hack 'n SLASH? Zijn ze serieus? Grafisch is het spel er ook niet echt op vooruit gegaan.
DAO1
Knap dat je dat na de demo al zo stellig kan concluderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:31 schreef 54cm het volgende:
[..]
Origins vond ik geweldig, maar de demo van DA2 valt me echt vies tegen. Ik had al een paar interviews gezien, dus ik was er al bang voor, maar ik denk dat ik DA2 maar laat voor wat het is, The Witcher 2 is het spel wat ik ga aanschaffen (in mei).
Het is jammer dat niemand meer een game als de originele Baldurs Gate-serie probeert te maken. Dragon Age Origins kwam in de buurt, maar DA2 is weer een flinke stap in de verkeerde richting.
Heb je Demon Souls voor de PS3? Dat spel is echt heerlijk (zelfs beter dan DAO in mijn mening). Als je een PS3 hebt zekers halenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:31 schreef 54cm het volgende:
[..]
Origins vond ik geweldig, maar de demo van DA2 valt me echt vies tegen. Ik had al een paar interviews gezien, dus ik was er al bang voor, maar ik denk dat ik DA2 maar laat voor wat het is, The Witcher 2 is het spel wat ik ga aanschaffen (in mei).
Het is jammer dat niemand meer een game als de originele Baldurs Gate-serie probeert te maken. Dragon Age Origins kwam in de buurt, maar DA2 is weer een flinke stap in de verkeerde richting.
Mee eens, met Origins heb ik mij goed kunnen vermaken, maar dit ziet er niet uit, deel 1 vond ik nog mooier dan dit. De textures lijken (nog) niet goed te zijn verwerkt. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de armor van die templar, dan ziet het eruit alsof hij een plat velletje leer om heeft, ipv de toch wat zwaardere templar armor uit deel 1 (en ja, dit is op hoogste instellingen (pc), dx11).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:31 schreef 54cm het volgende:
[..]
koop ze beide... space theme vind ik persoonlijk ook interessanter, maar dit is toch ook gaaf. Beetje afwisselingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:26 schreef SteveBudin het volgende:
Heb de demo op de PS3 gespeeld en ik denk niet dat ik hem ga kopen. Ik wacht wel op Mass Effect 3 aangezien ik het hele space-theme veel interessanter vind.
Hoe is 0.782.417 meer dan aan 1 miljoen (1.000.000)? Je kunt trouwens ook gewoon klikken op het vlaggetje en het niet downloaden, dan komt er ook één bij opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:36 schreef maxmit het volgende:
Nou de downloads zijn in ieder geval over de 1000000 heen http://dragonage.bioware.com/info/demo/ Nu krijgt iedereen dus 2 boeken
jeeuj...![]()
Is gefixt ja. Nu onder 900000.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:36 schreef Moro het volgende:
Er was blijkbaar een bug om die teller flink op te laten lopen heb hem ook al tegen de 1,4 miljoen gezien.
Verkeerde topic, vriendquote:
Dunno? ik had er geen problemene mee op de ps3 of pc, als je het cast moet je ook nog de richting bepalen, misschien doe je dat niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:27 schreef Kijana het volgende:
Waarom lukt het me niet om Cone of Cold te casten? Ik heb al gekeken bij de instellingen maar ik kan het probleem niet echt vinden.
Ik zal het straks nog een keer proberen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:01 schreef Moro het volgende:
[..]
Dunno? ik had er geen problemene mee op de ps3 of pc, als je het cast moet je ook nog de richting bepalen, misschien doe je dat niet?
Beetje rondkijken wat het prijsverschil is geloof dat bart smit de signature editie aanbied voor de prijs van de gewone versie, geen idee of de gewone editie niet gewoon duurder is daar dan ergens andersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:06 schreef Kijana het volgende:
[..]
Ik zal het straks nog een keer proberen.![]()
Ik zit te twijfelen of ik de Signature Edition zal kopen of niet. Geen idee of die DLC's het waard zijn. Neem aan dat je een extra character ook wel los kunt kopen.
Signature edition is dezelfde prijs, je moet wel hopen dat ze hem nog hebben. Bart smit is niet echt de meest up to date site die er is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:06 schreef Kijana het volgende:
[..]
Ik zal het straks nog een keer proberen.![]()
Ik zit te twijfelen of ik de Signature Edition zal kopen of niet. Geen idee of die DLC's het waard zijn. Neem aan dat je een extra character ook wel los kunt kopen.
Waar is het Skyrim adoratie topic dan?quote:
Hoe bedoel je dat ? Dan kun je niet op release spelen ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Signature edition is dezelfde prijs, je moet wel hopen dat ze hem nog hebben. Bart smit is niet echt de meest up to date site die er is.
Elder Scrolls V: Skyrim #3 - Nu met ingame beelden!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef Baalhaar het volgende:
Wa
[..]
Waar is het Skyrim adoratie topic dan?
Ben net bezig met een AW in deel 1, maar het is nog niet je van het (ben lvl 8)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:53 schreef Moro het volgende:
Ik ben niet bang dat het spel tegen gaat vallen, demo was wel strak en zoveel "goede" RPG's/hack 'n slash zijn er niet, bovendien komt diablo 3 pas eind dit jaar uit.
Ben benieuwd hoe de balance nu ligt, arcane warriors in deel 1 waren zo over de top dat het niet grappig meer was, merkte al dat de glyph combo niet meer werkt.
Wel een beetje dat dus...quote:Op zondag 27 februari 2011 13:42 schreef mirved het volgende:
...heb veel plezier gehad aan deel 1 dus ga deel 2 zeker ook halen...
Dit. Die demo, man. Die mage maakt allemaal tamme 'flashy' bewegingen, die tegenstanders vallen met bosjes tegelijk neer en het hele verhaal inclusief personages deed mij echt niets.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:32 schreef FunkY-FrankY het volgende:
Mijn dragon age, wat hebben ze gedaan..
welk verhaal?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef Silv het volgende:
[..]
Dit. Die demo, man. Die mage maakt allemaal tamme 'flashy' bewegingen, die tegenstanders vallen met bosjes tegelijk neer en het hele verhaal inclusief personages deed mij echt niets.
Dat gezeik met die vrouw en die dwerg en van die random personen die je tegenkomt en doodgaan enzo met alle drama eromheen.quote:
Een goede 5-10 minutenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:31 schreef Brammie1 het volgende:
hoe lang duurt de demo nog wanneer je in de stad verder gaat? Toen moest ik stoppen met spelen, en aangezien je niet kan saven in de demo () moet ik weer opnieuw beginnen als ik de hele demo gehad wil hebben.
Ik had hetzelfde, maar heb toch nog even doorgezet. 5 minuutjes later had ik 'm uitgespeeldquote:
Personages en verhaal kun je echt niet afleiden uit de Demo hehquote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef Silv het volgende:
[..]
Dit. Die demo, man. Die mage maakt allemaal tamme 'flashy' bewegingen, die tegenstanders vallen met bosjes tegelijk neer en het hele verhaal inclusief personages deed mij echt niets.
Dat was "de legend" om gewoon de mogelijkheden te laten zien zien. Daarna was het toch ook helelemaal niet zo makkelijk meer om alles af te maken.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef Silv het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:45 schreef Tical2000 het volgende:
Bijna uitgespeeld, geweldige game.
Ben benieuwd of een aantal dingen verder worden uitgelegd in DA2.tja, dan moet je de witch hunt dlc spelen, die overigens ook een open eind heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat DA2 hier verder op ingaat, misschien bij DA3gewoon een mailtje sturenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:16 schreef Thormodo het volgende:
Weet iemand toevallig of ze de signature edition nog hebben bij GCshop? Er staat niet bij dat ze hem niet meer hebben en ze hebben de gewone editie er ook op staan, maar het lijkt me eerlijk gezegd nogal sterk.
http://www.gcshop.nl/PC_Games/Dragon_Age_2_Signature_Edition.aspx![]()
Mjah, dat was optie 2quote:
Die 'legend' is volgens mij gewoon de manier die ze gekozen hebben om het verhaal in te vertellen. De game zal zich toch ook over ca 10 jaar afspelen. Dan is het laten vertellen door iemand natuurlijk een ideale manier, imo. Zo kun je her en der tijdsprongen maken..quote:Op maandag 28 februari 2011 16:20 schreef mirved het volgende:
[..]
Dat was "de legend" om gewoon de mogelijkheden te laten zien zien. Daarna was het toch ook helelemaal niet zo makkelijk meer om alles af te maken.
Ah oke. Zijn al die DLC chapters een beetje goed, dat je weet? Want dan speel ik die nog even snel door voor DA2quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:42 schreef Cikx het volgende:
[..]
tja, dan moet je de witch hunt dlc spelen, die overigens ook een open eind heeft.
Ik denk niet dat DA2 hier verder op ingaat, misschien bij DA3
[..]
gewoon een mailtje sturen
Ik heb er 3 gespeeld, Stone Prisoner, Warden's Keep en Return to Ostagar. Allemaal tof, maar gewoon superkort. Must-have voor de fan natuurlijk, al neigt het wel een beetje naar geldklopperij als je kijkt naar hoe weinig gameplay je krijgt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Ah oke. Zijn al die DLC chapters een beetje goed, dat je weet? Want dan speel ik die nog even snel door voor DA2.
Ik vond Witch Hunt ook wel redelijk. En je hebt natuurlijk ook nog Awakening...quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gespeeld, Stone Prisoner, Warden's Keep en Return to Ostagar. Allemaal tof, maar gewoon superkort. Must-have voor de fan natuurlijk, al neigt het wel een beetje naar geldklopperij als je kijkt naar hoe weinig gameplay je krijgt.
Hoe lang denk je dat al die DLC's bij elkaar duren? Want als het echt zo uitgespeeld is, dan weet ik niet zeker of ik ze wel koop.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gespeeld, Stone Prisoner, Warden's Keep en Return to Ostagar. Allemaal tof, maar gewoon superkort. Must-have voor de fan natuurlijk, al neigt het wel een beetje naar geldklopperij als je kijkt naar hoe weinig gameplay je krijgt.
DLC's geven alleen maar relatief kleine extra dingen. Ze zijn leuk om te doen maar verwacht er geen uren mee bezig te zijn. Iedere DLC zal ongeveer 1-2 uur in beslag nemen denk ik zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:00 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat al die DLC's bij elkaar duren? Want als het echt zo uitgespeeld is, dan weet ik niet zeker of ik ze wel koop.
Gok female warrior, wou eerst voor male mage gaan maar dat doe ik wel op nightmare of misschien ook wel female ligt een beetje aan de trophy's vind de mannenstem vrij bagger en als ik voor de tropy's ook geen male hoeft te spelen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:54 schreef maxmit het volgende:
Weet iedereen trouwens al welke class ze gaan spelen en male of female?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is the mind too small for doubt.
in principe kun je vanaf level 7 berserker worden. Mits unlocked natuurlijk..quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:03 schreef speknek het volgende:
In Dragon Age O ben ik een Dwarven Berserker (of althans dat was het plan, maar je hebt volgens mij pas aan het einde van de game genoeg exp. om Berserker te worden), maar ik merk dat ik elke keer de warriors op autoattack zet, en dan met Morrigan speel, omdat de AI zichzelf niet goed positioneert met de area based spells. Dus ik denk dat ik nu maar gelijk voor een mage ga.
:$ waar heb je dat gekozen dan? Ik snap niet helemaal wat je met kiezen bedoelt namelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:05 schreef speknek het volgende:
Oh dan heb ik de plek waar je hem kunt unlocken waarschijnlijk gemist. Vind het een beetje suf dat je 'berserk er' uitkiest en het dan ergens moet unlocken.
Waar kan ik deze vinden dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:25 schreef Moro het volgende:
[..]
Er is btw al een mod uit die de inventory en character editor enabled voor de demo versie.
Jij hebt hem al thuis?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:16 schreef emokid het volgende:
Haha wat is er gebeurd met dit spel? Gare hack&slasher geworden.
Seriouslyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef Tical2000 het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat als je DLC uitspeelt, je een item unlocked. Maar ls ik een nieuwe game start, zijn ze niet in m'n inventory.
Hoe kan ik ze dan gebruiken?
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Seriously? Je unlockt een item voor de retail game, zo moeilijk is dat toch niet om te bedenken
Maar het bovenstaande gebeurt dus nietquote:The following items are carried over to a new or existing game when you unlock the relevant achievement.
For Dragon Age: Origins:
Dragonbone Cleaver
The Sorrows of Arlathan
Vestments of the Seer
Cinch of Skillful Maneuvering
Als ze niet in je (party)inventory komen dan is het een bugquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Maar ik neem aan dat je bedoeld dat ze dan unlocked worden voor DA:O? Zo ja, daar heb ik het ook over.
Om verdere verwarring te voorkomen:
[..]
Maar het bovenstaande gebeurt dus niet.
Heb ik ook wel eens gehad. Toen ik de dlc een 2e keer speelde stonden ze er ineens wel bij. Misschien ligt het eraan of je ingelogd bent tijdens het spelen. Deed ik nooit nl.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Maar ik neem aan dat je bedoeld dat ze dan unlocked worden voor DA:O? Zo ja, daar heb ik het ook over.
Om verdere verwarring te voorkomen:
[..]
Maar het bovenstaande gebeurt dus niet.
speel de demoquote:Op zondag 6 maart 2011 22:08 schreef Ugjerke het volgende:
Hopen dat deze wat meer als KoTOR werkt. Vond de eerste Dragon Age echt een ramp om te besturen.
Zal ik binnenkort eens proberen.quote:
Ze zeggen overal vanaf de 11e, maar ik zag afgelopen weekend in een folder van weetik't dat ie de 10e al te koop was.quote:
Inderdaad, zelfs Bart Smit geeft aan dat DA2 donderdag al te koop is.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:51 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ze zeggen overal vanaf de 11e, maar ik zag afgelopen weekend in een folder van weetik't dat ie de 10e al te koop was.
Ik hoop dat ie de 10e in ieder geval in m'n bus ligt
Ja ik heb ook gelezen dat er een date-lock op zit die er de 11e af gaatquote:Op maandag 7 maart 2011 19:00 schreef Cikx het volgende:
Je kunt heb wss de 11e pas spelen, omdat je pas kan spelen als je ingelogd bent op de EA servers. Deze laten je pas spelen vanaf de 11e als ik het goed begrepen heb.
Je kan sowieso spelen zonder te moeten aanmelden bij EA servers op de 360, dat zou anders dikke naaierij zijn voor de mensen zonder XBL uiteraard.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:00 schreef Cikx het volgende:
Je kunt heb wss de 11e pas spelen, omdat je pas kan spelen als je ingelogd bent op de EA servers. Deze laten je pas spelen vanaf de 11e als ik het goed begrepen heb.
Ik loop net langs de FRS op weg naar huis en daar ligt ie (natuurlijk) gewoon alweer in de schappen. FRS neemt het nooit zo nauw met releasedates.....quote:Op maandag 7 maart 2011 15:51 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ze zeggen overal vanaf de 11e, maar ik zag afgelopen weekend in een folder van weetik't dat ie de 10e al te koop was.
Ik hoop dat ie de 10e in ieder geval in m'n bus ligt
Huh, hoe kun jij dan nou spelen als die date-lock er de 10 afgaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je kan sowieso spelen zonder te moeten aanmelden bij EA servers op de 360, dat zou anders dikke naaierij zijn voor de mensen zonder XBL uiteraard.
Ik heb hem (geen XBL) en ik kan gewoon prima spelen. Heb er nu 2 uurtjes op zitten, ga weer snel verder
Meer over die datelock: http://social.bioware.com(...)times-6331358-1.html
Kan jij lezen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:16 schreef Cikx het volgende:
[..]
Huh, hoe kun jij dan nou spelen als die date-lock er de 10 afgaat.
je familie word volgens mij aangepast aan je hawke. Family Resemblence in stand houden...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:23 schreef KingLysandus het volgende:
M'n familie ziet er anders uit dan de familie in de demo.Komt dat soms door de preset die ik heb gekozen? Mijn character z'n moeder heeft nu een debiel lelijk kapsel.
Er staat toch dat je hem de 7e kunt pre-loaden en hem kan installeren en dan de 10e de date-lock eraf gaat en je daadwerkelijk kan spelen.quote:
Lees mijn post nog maar eens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef Cikx het volgende:
[..]
Er staat toch dat je hem de 7e kunt pre-loaden en hem kan installeren en dan de 10e de date-lock eraf gaat en je daadwerkelijk kan spelen.
Of zie ik dat fout?
Ja soort van.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Oké dus PC heeft alleen een date-lock en consoles niet?
DLC en uitbreidingen vind ik echt niets. Vanaf Baldur's Gate al. Tales of the Swordcoast? Saai. Uitbreidingen van Icewind Dale, NWN, etc? Bleh.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef Catch_me het volgende:
Verder is er echt een shit lading aan DLC waar je niet goed van wordt, maar die zal de komende dagen wel ergens voor niets te downloaden zijn
Ja het gaat hier "gelukkig" nog om maar 1 of 2 extra party members die je met de DLC kan vrijspelen. De rest zijn allemaal onzinnige wapens of ringen, maar goed toch wel leuk om te hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
DLC en uitbreidingen vind ik echt niets. Vanaf Baldur's Gate al. Tales of the Swordcoast? Saai. Uitbreidingen van Icewind Dale, NWN, etc? Bleh.
Uitbreidingen van DA:O helemaal verschrikkelijk. Helemaal de laatste.
Heel goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Oké dus PC heeft alleen een date-lock en consoles niet?
Meteen even mijn pre-order status gecheckt (gamemania) maar staat er nog netjes in.. Als dit niet doorgaat ga ik waarschijnlijk toch behoorlijk vervelend doen in die winkel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:59 schreef maxmit het volgende:
Krijg ik dus een mail dat de Signature Edition niet geleverd kan worden ivm (BLABLABLABLA) spijtig (BLABLABLABLA). Kloten!!!![]()
![]()
Ik verwacht wel een compensatie eerlijk gezegd. En of dit van 12game of van weetik't is...
Dit was de eerste keer dat ik iets gepreordered heb en ik denk ook maar meteen de laatste. Als het zo moet![]()
![]()
quote:Wij hebben de Signature Editions op tijd besteld, maar hebben te horen gekregen dat de Signature Editions toch niet allemaal geleverd gaan worden en dat er door heel Europa grote tekorten zijn. Ontwikkelaar BioWare is helaas ook niet bereid om extra Signature Editions te produceren of vergelijkbare items toe te kennen. In de praktijk zal dit voor u betekenen dat Dragon Age 2 als standaard editie geleverd gaat worden.
Wij vinden dit een erg vervelende situatie en hebben tot het laatste moment ons uiterste best gedaan om samen met Electronic Arts tot een oplossing te komen. Ook Electronic Arts Nederland heeft hier haar uiterste best voor u gedaan, maar zonder medewerking van BioWare heeft dit niet geleid tot het gewenste resultaat.
Nogmaals excuses, wij hopen op uw begrip.
Heb een mailtje gestuurd dat ik wel een compensatieregeling verwacht ed....quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:10 schreef DeeCruise het volgende:
Stond er ook nog een reden bij? En staat er een clausule vermeld over het niet kunnen leveren van bestelde producten? Want zo kort voor de launchdatum is de kans op een signature edition ergens anders natuurlijk erg klein waardoor je toch benadeeld bent.
Wat een kansloze mail. Ik ben eens benieuwd morgen, de leverdatum bij gamemania staat op 10-03. Ik hoop toch echt dat dit goed komt, indien niet dan gaan we heel vervelend doen. Hoop voor je dat je nog iets van tegemoetkoming mag verwachten, maar gezien het feit hoe ze in die brief al alle verantwoordelijkheid van zich afschuiven ben ik er bang voor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:13 schreef maxmit het volgende:
[..]
Heb een mailtje gestuurd dat ik wel een compensatieregeling verwacht ed....
Kost wel weer minimaal ¤5,- extra aan dlc die ik nu los moet kopen (eventueel)![]()
Ja, ik ben er ook bang voor. Ik heb in ieder geval m'n best gedaan op deze manier.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:19 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wat een kansloze mail. Ik ben eens benieuwd morgen, de leverdatum bij gamemania staat op 10-03. Ik hoop toch echt dat dit goed komt, indien niet dan gaan we heel vervelend doen. Hoop voor je dat je nog iets van tegemoetkoming mag verwachten, maar gezien het feit hoe ze in die brief al alle verantwoordelijkheid van zich afschuiven ben ik er bang voor.
Kom toch morgenavond pas weer thuis. Dan ook maar gelijk The Exiled Prince kopenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:30 schreef DeeCruise het volgende:
Dat overal dat spul vandaag al de deur uit gaat. Ik overweeg om de winkel te gaan bellen
Draaien wel, maar vol open kun je vergeten. Probeer anders de demo?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:37 schreef DjinN het volgende:
Hmm...zal het draaien op mijn systeem?
AMD Athlon 64 x2 dualcore processor 5200+, 2,7ghz
2GB ram en een Nvidia 8600GT graka
Ik vind persoonlijk dat het bij dit soort games om de spelervaring gaat en dat het dan niet 'vol open' is vind ik geen probleem...quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:44 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Draaien wel, maar vol open kun je vergeten. Probeer anders de demo?
Ik heb hem ook bij 12Game besteld, maar ik heb nog geen mailtje gehad..quote:
Heb nog geen respons op m'n mail. Die komt natuurlijk over een week of 2 pas...quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik heb hem ook bij 12Game besteld, maar ik heb nog geen mailtje gehad..
Hopelijk gaat die van mij nog door, anders![]()
![]()
Valt me nog mee eerlijk gezegd.quote:Bedankt voor uw email. Wij vinden het ook heel vervelend dat BioWare niet genoeg Signature Editions heeft kunnen produceren. Wij hebben bij deze 5 euro tegoed op uw account gestort ter compensatie. Tevens zijn wij nog in gesprek met Electronic Arts, dat als er goodies beschikbaar komen, dat wij deze dan nog kunnen versturen naar u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |