Zie de bron zoals vermeld in mijn post:quote:
Dus 11 maart voor ons.quote:Dragon Age 2 will be available on the PlayStation®3 computer entertainment system Xbox 360® videogame and entertainment system and PC on March 8, 2011 in North America and March 11, 2011 in Europe.
Deel 2 is verdeeld over een heel (volgens mij) decennium. In dat decennium ergens speelt deel 1 zich ook af. Er zullen dus wel duidelijk een aantal overlappen zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:51 schreef SteveBudin het volgende:
Vanavond maar even die demodownloaden, heb DA nooit gespeeld maar dat maakt toch niks uit omdat dit deel losstaat van deel 1?
Kun je prima spelen zonder deel 1 gespeeld te hebben. Je kunt het vergelijken met Mass Effect: het scheelt als je deel 1 gespeeld hebt omdat je meer weet over het achtergrondverhaal, maar het wordt toch dusdanig uitgelegd dat je het zo ook kunt spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:51 schreef SteveBudin het volgende:
Vanavond maar even die demodownloaden, heb DA nooit gespeeld maar dat maakt toch niks uit omdat dit deel losstaat van deel 1?
Ja je neemt delen mee, en DA1 is zeker de moeite om te spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:51 schreef SteveBudin het volgende:
De beslissingen die je genomen hebt worden verwerkt in het verhaal. Ik verwacht echter dat dit niks voorstelt zoals dit bij Mass Effect het geval was: wat andere dialogen, thats it.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:31 schreef rednitro het volgende:
[..]
Ja je neemt delen mee, en DA1 is zeker de moeite om te spelen.
Dus pak hem op en speel hem voordat 2 komt, ben je wel even zoet
Loghain opgenomen bij de Grey Wardens én Alistair koning? Kan dat wel eens? Zal ook wel..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 3 uurtjes te gaan
BIj ME2 was bij een nieuw char automatisch ingesteld dat je de council dood hebt laten gaan, hopen dat ik in DA2 aan kan geven dat ik Harrowmont en Alistair koning heb laten worden en de werewolves heb gekozen ipv de daelish![]()
Oh, en ook dat ik Loghain opgenomen heb in de Grey Wardens om tegen de archdemon te knokken
Yup, kan zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:18 schreef maxmit het volgende:
[..]
Loghain opgenomen bij de Grey Wardens én Alistair koning? Kan dat wel eens? Zal ook wel..
Hier heb je wel meteen een aantal keuzes natuurlijk. Elke quest/plaats moest je in principe een keuze maken. En deze zal wel meegenomen worden in deel 2 ga ik van uit.
Ik vond Awakenings wel leuk. Niet superbijzonder en het kan niet tippen aan Origins, maar toch leuk. Zou het gewoon doen.. Maar ja, ik ben dan ook wel een beetje verslaafd aan de franchisequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, kan zeker
Ik heb Awakenings nog niet uitgespeeld met m'n main char (is nog maar lvl 22 ofzo), dus vraag me af of ik die "mee kan nemen"
We hebben het over dingen die wel/niet van DAO meegenomen kunnen worden naar DA2quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef DeeCruise het volgende:
Even mierenneuken (sorry boys!), maar dit is toch echt het DA 2 topic, DA topic is een paar deuren verder
-edit-
Hier dus: Dragon Age: Origins #7 He's an easy lover!
en anders excuusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef DeeCruise het volgende:
Even mierenneuken (sorry boys!), maar dit is toch echt het DA 2 topic, DA topic is een paar deuren verder
-edit-
Hier dus: Dragon Age: Origins #7 He's an easy lover!
Idd, zit al de hele middag uit te kijken, ik hoop echt dat de game niet tegenvalt. Ook nog niemand hier gereageerd die de game via Xbox al binnen gehaald heeftquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog ongeveer 2 uur te gaan! Huuuu!
Jup, voor de xbox is hij eerder uit:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:59 schreef 2dope het volgende:
Dragon Age 2 demo nu op Xbox Live
Deze post staat er al sinds 13:00, mis ik iets?![]()
Stond ook op pagina 2quote:Below are the times the demo will be available per platform.
For PC February 22 at 9am PST
For Xbox 360 Gold Live accounts February 22 between midnight and 2am PST
For Xbox 360 Silver Live accounts - March 1 between midnight and 2am PST
For Playstation 3 users in North America February 22 between 4pm and 8pm PST
For Playstation 3 users outside North America - February 23 between 4pm and 8pm GMT
Van de FP:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe groot is die demo eigenlijk? Is daar iets over bekend? En dan bedoel ik qua GB, niet speeltijd
quote:De demo is wel een beetje zwaargewicht: 1,98 GB.
Ah thanks, ik zit niet zoveel op de FPquote:
Err, ik bedoelde uiteraard fok.gamesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah thanks, ik zit niet zoveel op de FP
No wayquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Service Temporarily Unavailable
We are currently experiencing issues with our web servers. Please try again later.verrassend
Hier ook, geinstalleerd en wel, intro gespeeld:quote:
Jawel, je krijgt eerst een verhaal, dan combat gedurende een minuut of 7a8, dan verhaal, dan character screen, en dan de optie start game.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:44 schreef 2dope het volgende:
Nog niet daadwerkelijk ingame geweest dus?
Ik draai ook Windows 7 dus ik wacht wel tot morgen dan is de demo ook op de PS3 te spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef DeeCruise het volgende:
En daar pleurt ie terug naar Windows. Topic op bioware loopt vol met mensen, allemaal Windows 7 gebruikers....
Hm, op de PC heb je wel gewoon auto-attack.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Cikx het volgende:
heb hem op de 360 gespeeld, vond hem wel bruut!
De combat is lekker vloeiend en flashy, alleen kan het wel irritant worden dat je geen auto-attack hebt en de hele tijd op A moet drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |