abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85912011
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Iemand al de GT:Popblock trailer gezien? :Y
Link?
Of is dat van de link die al eerder is gepost?
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_91978733
Even een kickje...

Ben ik de enige die de nieuwe manier van voorverkoop stimuleren van Bioware irritant vind?

vb:
- Als je nu voor #1 datum een pre-order plaatst krijg je blabla1 als extra gratis dlc.

2 weken later...

- Als je nu voor #2 datum je pre-order plaatst krijg je blabla2 als extra gratis dlc.
Wanneer je al een pre-order geplaatst had is deze dlc ook inbegrepen..

Heel leuk en aardig, in principe maakt het ook niet veel uit wanneer je het spel toch al gaat halen. Echter deze acties zijn soms/vaak maar beperkt geldig (logisch), maar als je net in die periode op vakantie bent is dat weer mooi kut enzo. :(

Flikker die dlc er gewoon standaard bij op! Geldklopperij.... :{w
pi_92155941
*O* !! Ik kijk echt uit naar deze game :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_92313134
quote:
Electronic Arts heeft bekendgemaakt dat op 22 februari er een demo zal komen voor Dragon Age II. De demo zal uitkomen voor de PC, PS3 en de Xbox 360. In de demo kan de speler kiezen uit drie klassen en zal je de proloog doorlopen. Na de proloog zal je kennismaken met Isabela, smokkelaarster en liefdes-interesse.
Als de speler de demo heeft uitgespeeld zal je in het volledige spel een speciaal zwaard krijgen genaamd 'Hayder’s Razor'. Het zwaard dat een oud dwergenzwaard is zal je leven, mana en gevechtsmogelijkheden verbeteren. Het volledige spel komt 11 maart uit op de PC, PS3 en de Xbox 360.
Bron: Speel de proloog in Dragon Age II-demo

Kan ik tenminste kijken of ze game nu echt verkracht hebben of dat het wel meevalt..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_92313854
oe.. kan niet wachten... 22-2 is gelukkig niet ver weg meer..
pi_92314636
Goed dat er een demo komt. Dit is echt zo'n spel waarvan ik niet weet of ik hem gelijk moet kopen of uit de budgetbak moet halen.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_92343658
*O* Gaaf! Deze gaat er zeker komen *O*
pi_92388919
Ik ben Dragon Age: Origins aan het spelen op Hard. Als ik niet opschiet ben ik bang dat ik 'm niet uitgespeeld krijg voordat 2 verschijnt :').
Amen.
pi_92388937
Leliana is wel een geile biatch :9.
Amen.
pi_92452457
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef Jivis het volgende:
Leliana is wel een geile biatch :9.
Lekker hè? ;)
pi_92513392
Oude bekende keert terug.
Anders, zeer gewaardeerde companion uit Awakening... ^O^

dinsdag 8 februari 2011 @ 21:43:34 #62
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_92521969
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:04 schreef maxmit het volgende:

Met of zonder kat?

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 08-02-2011 21:59:46 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_92522451
Jammer dat de graphics nog wat tegenvallen, maar dat is hopelijk goed te praten met de gameplay.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_92534700
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:04 schreef maxmit het volgende:

[ afbeelding ]
Staat er niet bij.
Dat ligt er natuurlijk ook aan of je hem 'sir poundalot' gegeven hebt in awakening ;)

Het wordt trouwens wel Anders in combinatie met Justice
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door maxmit op 09-02-2011 09:42:32 ]
pi_92534714
Dit gaat godverdomme de beste game worden voor mij persoonlijk van dit jaar _O_

1 was geweldig, 2 wordt hemels.
pi_92535346
Ik denk dat mijn Hawke toch ook een warrior wordt. En Vanguard ga ik veel exp.points aan besteden ben ik bang :s)

Hoewel de Mage mij dit keer ook wel vet lijkt te worden. In de trailers is hij ook een mage immers.

:{ Ik weet 't nog niet..
pi_92539461
Stel dat je de game nu nog wilt pre-orderen. Nederland staat er helemaal niet bij..

http://dragonage.bioware.com/da2/info/order/

Ja via Steam wel, maar stel dat ik een fysieke versie wil :(
pi_92539864
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:45 schreef maxmit het volgende:
Stel dat je de game nu nog wilt pre-orderen. Nederland staat er helemaal niet bij..

http://dragonage.bioware.com/da2/info/order/

Ja via Steam wel, maar stel dat ik een fysieke versie wil :(
Ik bestel hem wel via Steam dan.
pi_92539951
Ik heb nog tot 8 maart om er over na te denken in ieder geval :{
pi_92540164
Net besteld! Kan weer wat rustiger slapen _O_
pi_92540233
Is prima te pre-orderen als fysiek medium in NL:

http://www.gamemania.nl/D(...)ame=24351&source=ppa

Zelfs nu de signature edition voor de normale prijs!
  Eindredactie Games woensdag 9 februari 2011 @ 12:09:07 #72
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_92540301
Sowieso must-buy dit. Hoop alleen niet dat het teveel hack 'n slash gaat worden en minder verhaal/char.development.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 9 februari 2011 @ 12:38:06 #73
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_92541338
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef DeeCruise het volgende:

Het kan nog een stuk goedkoper ;). http://www.budgetgaming.n(...)ture+edition_PC.html
  woensdag 9 februari 2011 @ 12:51:07 #74
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_92541780
Ik ben blij dat ik hier lees dat er een demo komt.., want ik als Dragon Age n00b heb geen idee wat ik kan verwachten.. heb 1 nooit gespeeld.. En kende het hele spel verders niet.. terwijl ik toch wel RPG freak ben :{

Zeggen jullie haal deze ff uit de budget bak of ff wachten op de demo en dan oordelen :@
pi_92541790
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef DeeCruise het volgende:

En die stuurt 'm ook op neem ik aan?

Iemand ervaring met 12game.com?? Negatieve verhalen? Zo nee, dan gaat ie vandaag gepre-ordered worden door moi :Y
  woensdag 9 februari 2011 @ 12:59:12 #76
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_92542099
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:51 schreef maxmit het volgende:

[..]

Iemand ervaring met 12game.com?? Negatieve verhalen? Zo nee, dan gaat ie vandaag gepre-ordered worden door moi :Y
12game.com is een prima webshop al meerdere keren wat bij besteld. Je krijgt hem dan waarschijnlijk ook wel een dag voor de release binnen. Hij heeft dan ook een 9.3 op budgetgaming.
Maar je had dit natuurlijk ook even kunnen bekijken: http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-50.html :P.
pi_92542118
Hoe weet bioware nou dat je 'm gekocht hebt voor 8 maart? Omdat je dan mogelijk de Sign..... hebt of hoe... :{ ik snap het niet helemaal...
Als je 'm via een online winkel besteld ligt het er ook maar net aan wanneer deze de order geplaatst heeft bij de leverancier oid...

:{ Kortom, ik snap 't niet
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:01:01 #78
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_92542166
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:59 schreef maxmit het volgende:
Hoe weet bioware nou dat je 'm gekocht hebt voor 8 maart? Omdat je dan mogelijk de Sign..... hebt of hoe... :{ ik snap het niet helemaal...
Als je 'm via een online winkel besteld ligt het er ook maar net aan wanneer deze de order geplaatst heeft bij de leverancier oid...

:{ Kortom, ik snap 't niet
Waarom moeten ze dat weten dan? Bij de signature edition zitten gewoon wat extra codes.

Edit: O, sorry dat staat hier: http://dragonage.bioware.com/da2/info/order/
Ik denk dat je dan toch bij één van die winkels die op de site staat het spel moeten kopen.
Zoals in de kleine lettertjes staat:
quote:
Pre-order offer is available to all PS3 players when they purchase and login to the game with a valid EA account prior to May 31, 2011. Valid at participating retailers. Customers who order online will be sent the code via email once the Product releases. Customers who order at a retail store will be given the code
Net zoals dit regeltje op hun site ook lekker vaag:
quote:
*If you pre-ordered the BioWare Signature Edition prior to January 12, 2011 you will also receive this bonus content.
Maar ach, al die items zijn vaak toch niet echt heel nuttig.

[ Bericht 5% gewijzigd door Thormodo op 09-02-2011 13:07:29 ]
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:09:52 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_92542472
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Draganta het volgende:
Ik vind Dragon Age tegenvallen. Er is geen vaste map, maar allemaal losse stukken, en de spells en skills zijn tering onduidelijk. Nergens staat bij hoeveel damage ze doen etc. Ik als pro-rpger stoor mij vooral aan dat laatste.

Het verhaal was wel super.
Ik vind het wel vrij duidelijk. Lightning is het sterkst, fire doet damage over langere tijd, met ijs bevries je de tegenstander tijdelijk, en voor de rest heb je fire demons die je met ice moet aanvallen, etc. Allemaal standaard fantasy fare.
Dat vond ik dan weer het nadeel: allemaal een beetje te standaard. Dialogen waren wel weer heel tof.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_92542474
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:01 schreef Thormodo het volgende:

Net zoals dit regeltje op hun site ook lekker vaag:

[..]

Inderdaad daar was mijn vraag ook op gebasseerd.
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:10:41 #81
8369 speknek
Another day another slay
pi_92542499
Ik vond de extra items in ME2 zelfs erg hinderlijk, dus ik zit er niet mee als ik ze niet krijg.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_92548208
http://www.joystiq.com/20(...)tes-of-dragon-age-2/

Dit helpt dus ook allemaal niet echt bij het wachten hè.
pi_92553061
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:51 schreef maxmit het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. In mijn geval ligt hij op de weg vanaf werk naar huis, dus ik pik de games altijd zelf op.
pi_92578819
Is inmiddels besteld. Signature Edition staat er nog bij. Zal mij benieuwen of het 'm ook daadwerkelijk is en niet de 'gewone' versie.
Nog een maandje wachten dan maar -O-
pi_93064479
Nog 2 dagen tot de demo...aahh duurt lang.
pi_93065223
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:20 schreef maxmit het volgende:
Nog 2 dagen tot de demo...aahh duurt lang.
Mwoah, genoeg games om in de tussentijd te spelen... De periode tussen de demo en de daadwerkelijke release zal veel lastiger zijn als de demo bevalt..Gelukkig vakantie rond de launchperiode om de schade in te halen ;)
  zondag 20 februari 2011 @ 19:44:22 #87
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_93070191
Van wat ik begrijp. De retailers hebben zoveel orders voor een Signature edition, bij de meeste waren ze al voor 12 Januari uitverkocht, sommige hebben nog van deze editions op voorraad. Oh en deze editie bevat 20$ aan DLC, voor dezelfde prijs. Het is niet met alleen wat extra items.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_93091141
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 19:44 schreef Smoofie het volgende:
Van wat ik begrijp. De retailers hebben zoveel orders voor een Signature edition, bij de meeste waren ze al voor 12 Januari uitverkocht, sommige hebben nog van deze editions op voorraad. Oh en deze editie bevat 20$ aan DLC, voor dezelfde prijs. Het is niet met alleen wat extra items.
Inderdaad, ik ga er ook van uit dat de shops een bepaalde voorraad hebben ingekocht, ongeacht hoeveel pre-orders ze hebben staan. Dit zal waarschijnlijk wel voor de 11e januari geweest zijn. Dus die shops kunnen nog Signature Editions verkopen na deze datum.
Althans daar ga ik toch van uit, lijkt mij logisch.

Zo niet, dan heb ik ook geen Signature Edition namelijk :'(
pi_93138969
JAJA, vandaag ^O^

http://dragonage.bioware.com/info/demo/

Heb alleen zelf geen tijd vandaag :(

Morgen dan maar w/
pi_93140042
Wanneer komt die demo vrij dan :)?
pi_93140286
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef rednitro het volgende:
Wanneer komt die demo vrij dan :)?
:') Vandaag, staat geen tijd bij :{
pi_93140678
De duitse versie is gelekt, http://thepiratebay.org/search/dragon%20age%202%20demo/0/7/0
Zou daar ook engels op zitten? lijkt mij toch een optionele keuze? ga hem downloaden en kijken.
pi_93141874
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:48 schreef maxmit het volgende:

[..]

:') Vandaag, staat geen tijd bij :{
Bioware (van ME2-DLC) kennende zal dat wel 12:00 MT zijn en dat komt overeen met 20:00 CET
Get it and Bet it
pi_93142381
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:01 schreef rednitro het volgende:
De duitse versie is gelekt, http://thepiratebay.org/search/dragon%20age%202%20demo/0/7/0
Zou daar ook engels op zitten? lijkt mij toch een optionele keuze? ga hem downloaden en kijken.
Nee dus, 100% duits, dat wordt hem dus niet.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 12:47:14 #95
8369 speknek
Another day another slay
pi_93146527
pi_93147017
quote:
PC-versie *O*
Oehoehoe, morgen pas tijd maar ik ben nu al enthausiast...
Wel lekker plaatjes overigens op die site.
pi_93147194
Oeh oeh oeh bijna!! GODVERDOMME KAN NIET WACHT ARGH!!
pi_93147206
De tijden zijn wel degelijk bekend. Officiele reactie van Bioware op het forum:

quote:
Below are the times the demo will be available per platform.

For PC February 22 at 9am PST

For Xbox 360 Gold Live accounts February 22 between midnight and 2am PST

For Xbox 360 Silver Live accounts - March 1 between midnight and 2am PST

For Playstation 3 users in North America February 22 between 4pm and 8pm PST

For Playstation 3 users outside North America - February 23 between 4pm and 8pm GMT
Dat komt voor de PC dus neer op 18:00 vanmiddag.

Ook is er een mission statement uitgegeven: 1.000.000 geregistreerde spelers van de demo levert nieuw in game materiaal op:

quote:
Call to Arms!

February 22, 2011 marks the launch of the Dragon Age II Demo and a Call to Arms for all BioWare fans. We are actively recruiting an army of Champions, and if we get over 1 million demo downloads and logins on the PC, Xbox 360 and PS3 combined before March 1st, we will unlock two in-game items for the entire community to use in Dragon Age II. Demo download progress will be tracked on this page, so check back often!

To get your download counted, you will need to log into your EA account while playing the demo.

The items that will be unlocked are*:

The Far Cliffs of Kirkwall

The Far Cliffs of Kirkwall - Written by a Fereldan refugee as she fled the Blight, this book of poems describes her dreams of a new start in Kirkwall, the city across the sea. Readers will surely be enriched by her insights. (Gives money when read.)

Lothering's Lament

Lothering's Lament - Written by a Fereldan refugee as she fled the Blight, this book of poems contains touching reminiscences of all she had to leave behind. Readers will surely benefit from her experience. (Gives XP boost when read.)
Het is dus noodzakelijk om in te loggen met je Bioware (EA) account in de demo om te registreren. Registreren heeft nog als resultaat dat je een extra item in de volledige game krijgt:

quote:
Upon completion of the demo, players will unlock a special weapon, Hayder's Razor, an ancient dwarven blade which increases health, mana, and combat abilities, in the full release of Dragon Age 2.**
Bron: http://dragonage.bioware.com/da2/demo/
pi_93147225
En 8 maart de eckte bazengame?
pi_93147268
Dit vind ik overigens ook een raar plaatje

Alle companions van Origens en Awakening

Zal wel custum made zijn denk ik dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')