Link?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Iemand al de GT:Popblock trailer gezien?
Bron: Speel de proloog in Dragon Age II-demoquote:Electronic Arts heeft bekendgemaakt dat op 22 februari er een demo zal komen voor Dragon Age II. De demo zal uitkomen voor de PC, PS3 en de Xbox 360. In de demo kan de speler kiezen uit drie klassen en zal je de proloog doorlopen. Na de proloog zal je kennismaken met Isabela, smokkelaarster en liefdes-interesse.
Als de speler de demo heeft uitgespeeld zal je in het volledige spel een speciaal zwaard krijgen genaamd 'Hayder’s Razor'. Het zwaard dat een oud dwergenzwaard is zal je leven, mana en gevechtsmogelijkheden verbeteren. Het volledige spel komt 11 maart uit op de PC, PS3 en de Xbox 360.
Met of zonder kat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:04 schreef maxmit het volgende:
Oude bekende keert terug.
Anders, zeer gewaardeerde companion uit Awakening...![]()
Staat er niet bij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:04 schreef maxmit het volgende:
Oude bekende keert terug.
Anders, zeer gewaardeerde companion uit Awakening...![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door maxmit op 09-02-2011 09:42:32 ]Ik heb wel een beetje gelijk :)
Ik bestel hem wel via Steam dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:45 schreef maxmit het volgende:
Stel dat je de game nu nog wilt pre-orderen. Nederland staat er helemaal niet bij..
http://dragonage.bioware.com/da2/info/order/
Ja via Steam wel, maar stel dat ik een fysieke versie wil
Het kan nog een stuk goedkoperquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef DeeCruise het volgende:
Is prima te pre-orderen als fysiek medium in NL:
http://www.gamemania.nl/D(...)ame=24351&source=ppa
Zelfs nu de signature edition voor de normale prijs!
En die stuurt 'm ook op neem ik aan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef DeeCruise het volgende:
Is prima te pre-orderen als fysiek medium in NL:
http://www.gamemania.nl/D(...)ame=24351&source=ppa
Zelfs nu de signature edition voor de normale prijs!
12game.com is een prima webshop al meerdere keren wat bij besteld. Je krijgt hem dan waarschijnlijk ook wel een dag voor de release binnen. Hij heeft dan ook een 9.3 op budgetgaming.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:51 schreef maxmit het volgende:
[..]
En die stuurt 'm ook op neem ik aan?
Iemand ervaring met 12game.com?? Negatieve verhalen? Zo nee, dan gaat ie vandaag gepre-ordered worden door moi![]()
Waarom moeten ze dat weten dan? Bij de signature edition zitten gewoon wat extra codes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:59 schreef maxmit het volgende:
Hoe weet bioware nou dat je 'm gekocht hebt voor 8 maart? Omdat je dan mogelijk de Sign..... hebt of hoe...ik snap het niet helemaal...
Als je 'm via een online winkel besteld ligt het er ook maar net aan wanneer deze de order geplaatst heeft bij de leverancier oid...
Kortom, ik snap 't niet
Net zoals dit regeltje op hun site ook lekker vaag:quote:Pre-order offer is available to all PS3 players when they purchase and login to the game with a valid EA account prior to May 31, 2011. Valid at participating retailers. Customers who order online will be sent the code via email once the Product releases. Customers who order at a retail store will be given the code
Maar ach, al die items zijn vaak toch niet echt heel nuttig.quote:*If you pre-ordered the BioWare Signature Edition prior to January 12, 2011 you will also receive this bonus content.
Ik vind het wel vrij duidelijk. Lightning is het sterkst, fire doet damage over langere tijd, met ijs bevries je de tegenstander tijdelijk, en voor de rest heb je fire demons die je met ice moet aanvallen, etc. Allemaal standaard fantasy fare.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Draganta het volgende:
Ik vind Dragon Age tegenvallen. Er is geen vaste map, maar allemaal losse stukken, en de spells en skills zijn tering onduidelijk. Nergens staat bij hoeveel damage ze doen etc. Ik als pro-rpger stoor mij vooral aan dat laatste.
Het verhaal was wel super.
Inderdaad daar was mijn vraag ook op gebasseerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:01 schreef Thormodo het volgende:
Net zoals dit regeltje op hun site ook lekker vaag:
[..]
Geen idee eigenlijk. In mijn geval ligt hij op de weg vanaf werk naar huis, dus ik pik de games altijd zelf op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:51 schreef maxmit het volgende:
[..]
En die stuurt 'm ook op neem ik aan?
Iemand ervaring met 12game.com?? Negatieve verhalen? Zo nee, dan gaat ie vandaag gepre-ordered worden door moi![]()
Mwoah, genoeg games om in de tussentijd te spelen... De periode tussen de demo en de daadwerkelijke release zal veel lastiger zijn als de demo bevalt..Gelukkig vakantie rond de launchperiode om de schade in te halenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:20 schreef maxmit het volgende:
Nog 2 dagen tot de demo...aahh duurt lang.
Inderdaad, ik ga er ook van uit dat de shops een bepaalde voorraad hebben ingekocht, ongeacht hoeveel pre-orders ze hebben staan. Dit zal waarschijnlijk wel voor de 11e januari geweest zijn. Dus die shops kunnen nog Signature Editions verkopen na deze datum.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:44 schreef Smoofie het volgende:
Van wat ik begrijp. De retailers hebben zoveel orders voor een Signature edition, bij de meeste waren ze al voor 12 Januari uitverkocht, sommige hebben nog van deze editions op voorraad. Oh en deze editie bevat 20$ aan DLC, voor dezelfde prijs. Het is niet met alleen wat extra items.
Bioware (van ME2-DLC) kennende zal dat wel 12:00 MT zijn en dat komt overeen met 20:00 CETquote:
Nee dus, 100% duits, dat wordt hem dus niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:01 schreef rednitro het volgende:
De duitse versie is gelekt, http://thepiratebay.org/search/dragon%20age%202%20demo/0/7/0
Zou daar ook engels op zitten? lijkt mij toch een optionele keuze? ga hem downloaden en kijken.
PC-versiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:47 schreef speknek het volgende:
http://marketplace.xbox.c(...)0245418936?cid=SLink
Gold Exclusive.
Dat komt voor de PC dus neer op 18:00 vanmiddag.quote:Below are the times the demo will be available per platform.
For PC February 22 at 9am PST
For Xbox 360 Gold Live accounts February 22 between midnight and 2am PST
For Xbox 360 Silver Live accounts - March 1 between midnight and 2am PST
For Playstation 3 users in North America February 22 between 4pm and 8pm PST
For Playstation 3 users outside North America - February 23 between 4pm and 8pm GMT
Het is dus noodzakelijk om in te loggen met je Bioware (EA) account in de demo om te registreren. Registreren heeft nog als resultaat dat je een extra item in de volledige game krijgt:quote:Call to Arms!
February 22, 2011 marks the launch of the Dragon Age II Demo and a Call to Arms for all BioWare fans. We are actively recruiting an army of Champions, and if we get over 1 million demo downloads and logins on the PC, Xbox 360 and PS3 combined before March 1st, we will unlock two in-game items for the entire community to use in Dragon Age II. Demo download progress will be tracked on this page, so check back often!
To get your download counted, you will need to log into your EA account while playing the demo.
The items that will be unlocked are*:
The Far Cliffs of Kirkwall
The Far Cliffs of Kirkwall - Written by a Fereldan refugee as she fled the Blight, this book of poems describes her dreams of a new start in Kirkwall, the city across the sea. Readers will surely be enriched by her insights. (Gives money when read.)
Lothering's Lament
Lothering's Lament - Written by a Fereldan refugee as she fled the Blight, this book of poems contains touching reminiscences of all she had to leave behind. Readers will surely benefit from her experience. (Gives XP boost when read.)
Bron: http://dragonage.bioware.com/da2/demo/quote:Upon completion of the demo, players will unlock a special weapon, Hayder's Razor, an ancient dwarven blade which increases health, mana, and combat abilities, in the full release of Dragon Age 2.**
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |