Jij hebt hem al thuis?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:16 schreef emokid het volgende:
Haha wat is er gebeurd met dit spel? Gare hack&slasher geworden.
Seriouslyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef Tical2000 het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat als je DLC uitspeelt, je een item unlocked. Maar ls ik een nieuwe game start, zijn ze niet in m'n inventory.
Hoe kan ik ze dan gebruiken?
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Seriously? Je unlockt een item voor de retail game, zo moeilijk is dat toch niet om te bedenken
Maar het bovenstaande gebeurt dus nietquote:The following items are carried over to a new or existing game when you unlock the relevant achievement.
For Dragon Age: Origins:
Dragonbone Cleaver
The Sorrows of Arlathan
Vestments of the Seer
Cinch of Skillful Maneuvering
Als ze niet in je (party)inventory komen dan is het een bugquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Maar ik neem aan dat je bedoeld dat ze dan unlocked worden voor DA:O? Zo ja, daar heb ik het ook over.
Om verdere verwarring te voorkomen:
[..]
Maar het bovenstaande gebeurt dus niet.
Heb ik ook wel eens gehad. Toen ik de dlc een 2e keer speelde stonden ze er ineens wel bij. Misschien ligt het eraan of je ingelogd bent tijdens het spelen. Deed ik nooit nl.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Maar ik neem aan dat je bedoeld dat ze dan unlocked worden voor DA:O? Zo ja, daar heb ik het ook over.
Om verdere verwarring te voorkomen:
[..]
Maar het bovenstaande gebeurt dus niet.
speel de demoquote:Op zondag 6 maart 2011 22:08 schreef Ugjerke het volgende:
Hopen dat deze wat meer als KoTOR werkt. Vond de eerste Dragon Age echt een ramp om te besturen.
Zal ik binnenkort eens proberen.quote:
Ze zeggen overal vanaf de 11e, maar ik zag afgelopen weekend in een folder van weetik't dat ie de 10e al te koop was.quote:
Inderdaad, zelfs Bart Smit geeft aan dat DA2 donderdag al te koop is.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:51 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ze zeggen overal vanaf de 11e, maar ik zag afgelopen weekend in een folder van weetik't dat ie de 10e al te koop was.
Ik hoop dat ie de 10e in ieder geval in m'n bus ligt
Ja ik heb ook gelezen dat er een date-lock op zit die er de 11e af gaatquote:Op maandag 7 maart 2011 19:00 schreef Cikx het volgende:
Je kunt heb wss de 11e pas spelen, omdat je pas kan spelen als je ingelogd bent op de EA servers. Deze laten je pas spelen vanaf de 11e als ik het goed begrepen heb.
Je kan sowieso spelen zonder te moeten aanmelden bij EA servers op de 360, dat zou anders dikke naaierij zijn voor de mensen zonder XBL uiteraard.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:00 schreef Cikx het volgende:
Je kunt heb wss de 11e pas spelen, omdat je pas kan spelen als je ingelogd bent op de EA servers. Deze laten je pas spelen vanaf de 11e als ik het goed begrepen heb.
Ik loop net langs de FRS op weg naar huis en daar ligt ie (natuurlijk) gewoon alweer in de schappen. FRS neemt het nooit zo nauw met releasedates.....quote:Op maandag 7 maart 2011 15:51 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ze zeggen overal vanaf de 11e, maar ik zag afgelopen weekend in een folder van weetik't dat ie de 10e al te koop was.
Ik hoop dat ie de 10e in ieder geval in m'n bus ligt
Huh, hoe kun jij dan nou spelen als die date-lock er de 10 afgaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je kan sowieso spelen zonder te moeten aanmelden bij EA servers op de 360, dat zou anders dikke naaierij zijn voor de mensen zonder XBL uiteraard.
Ik heb hem (geen XBL) en ik kan gewoon prima spelen. Heb er nu 2 uurtjes op zitten, ga weer snel verder
Meer over die datelock: http://social.bioware.com(...)times-6331358-1.html
Kan jij lezen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:16 schreef Cikx het volgende:
[..]
Huh, hoe kun jij dan nou spelen als die date-lock er de 10 afgaat.
je familie word volgens mij aangepast aan je hawke. Family Resemblence in stand houden...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:23 schreef KingLysandus het volgende:
M'n familie ziet er anders uit dan de familie in de demo.Komt dat soms door de preset die ik heb gekozen? Mijn character z'n moeder heeft nu een debiel lelijk kapsel.
Er staat toch dat je hem de 7e kunt pre-loaden en hem kan installeren en dan de 10e de date-lock eraf gaat en je daadwerkelijk kan spelen.quote:
Lees mijn post nog maar eens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef Cikx het volgende:
[..]
Er staat toch dat je hem de 7e kunt pre-loaden en hem kan installeren en dan de 10e de date-lock eraf gaat en je daadwerkelijk kan spelen.
Of zie ik dat fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |