Je trimt tot de gewenste lengte (in jouw geval 2mm), dan scheer je met een mesje en scheerschuim vanaf je adamsappel de haartjes eronder (naar je borst toe) weg. Bovenaan je wangen scheer je korte haartjes weg door een diagonaal te trekken van je bakkebaarden totaan je mondhoeken. Hopelijk vind je dit een begrijpelijk en bruikbaar antwoord?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:11 schreef FerdiV het volgende:
*veel te lange vraag over trimmen en contour*
Niet iedereen doet dat. Ik persoonlijk wel omdat ik (en wat vrouwen zeiden) het anders onverzorgd vind. Dat is natuurlijk een keuze die je zelf maakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:16 schreef FerdiV het volgende:
Zeker, dank uDan weet ik dat in elk geval. Vraag me alleen nog af of iedereen die contour aanmaakt of het alleen kort houdt.
Ik heb ook die Remington baardtrimmer. Trimmen op 1-2mm vind ik best lastig met de opzetkam. Als je een beetje onhandig bent scheer je alles eraf omdat de opzetkam bij 1-2mm nog onder het scheerblad blijft.quote:Op maandag 6 september 2010 23:58 schreef Wootism het volgende:
[..]
NOOOOOIITTT die Braun kopen die je in dat filmpje ziet. Heb zelf dat ding ook gekocht voor 90 fucking euro, en het werkt echt voor geen meter. Hij liep constant vast op mijn baard en toffe style in de commercials lukt je echt nooit.
Heb nu de Remington PG410:
[ afbeelding ]
Je kan op verschillende lengtes trimmen en zelfs glad scheren. Bazenmachine!
Baard in de keel bedoel je?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:33 schreef Vanky het volgende:
ff de beste foto nemen!
[ afbeelding ]
quote:
Rode baard is baas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Was onlangs een baard laten staan word dat ding na 2 weken opeens knalrood. Genen van mijn vader die de kop op steken, ondanks dat ik blond harig ben.
Jammer jammer
Dat zijn geen eens stoppels.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:45 schreef BertV het volgende:
[..]![]()
TS heeft het over een "baard" van 2 a 3 dagen dus die stoppelfoto is ontopic.
Eens. En zeker niet van twee dagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 13:16:35 ]
Jan heeft ook een baard.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:35 schreef Weissman het volgende:
Ik voel me nogal ''forever alone'' als baarddrager als ik dit topic zo zie
Ik heb ook rooie baardharen maar in mijn stamboom is geen roodharige te bekennen. Ik ken wel meer mensen die dat ook hebben. Het lijkt me dus niet dat het veel met elkaar te maken heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Was onlangs een baard laten staan word dat ding na 2 weken opeens knalrood. Genen van mijn vader die de kop op steken, ondanks dat ik blond harig ben.
Jammer jammer
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JanPiraat.
Pics van jouw baard.
Hoor ik wel vakerquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Oe.
Je kijkt wel erg boos/serieus.
OKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
OKok ik trapte er inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je buitenlandse ouders?![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok ik trapte er in
Heb je buitenlandse ouders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:45 schreef Weissman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat verklaart die baard en je boze blik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat verklaart die baard en je boze blik.IES DISKRIMINASIE !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nu sinds mei 2011 weer een baard(je). Bevalt me goed, iets beter dan in 2005 toen ik ongeveer een half jaar een baardje heb gehad. Ik vind het wel fijn om even tijdens het denken aan je baard te zitten..
En andere reden is, dat ik een iets mindere motoriek heb en daardoor vaak plekken oversloeg tijdens het scheren. Dat wordt nu dus een beetje gemaskeerd.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Heb de mijne ook laten staan, maar ben nog niet echt onder de indruk![]()
Foto in de spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doorgaan of weer afscheren![]()
![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 14:38 schreef RedFever007 het volgende:
Heb de mijne ook laten staan, maar ben nog niet echt onder de indruk![]()
Foto in de spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar stoppels noem jij een baard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doorgaan of weer afscheren![]()
Al die jongens uit mijn omgeving zijn van die kortgeschoren types. Ik snap dat nooit zo.
Een beetje baard is prima toch.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Zo herkenbaar... Zo van "ik kan er nu wel uit gaan, maar als ik me niet scheer, dan kan ik nog even blijven liggen"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:17 schreef BII het volgende:
Ik scheer me +/- 1x per maand en dat heeft voor een aanzienlijk deel met luiheid te maken.
Ik scheer me wel minimaal wekelijks overigens, ik heb niet een 100% gelijkmatige haargroei en dan krijg je op een gegeven moment zo'n smerige zwerversbaard![]()
mannen met baarden
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Zo slim geweest om in een slaperige bui zonder opzetstuk mijn baard beginnen te trimmen.... Dus toen moest alles er maar even af. Nu maar weer beginnen met mijn baard laten groeien...![]()
ah, zo ging het ook met mijn hoofdhaar... Volgens mij vergeet iedereen een keer dat opzetstukje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:57 schreef Molleman het volgende:
Zo slim geweest om in een slaperige bui zonder opzetstuk mijn baard beginnen te trimmen.... Dus toen moest alles er maar even af. Nu maar weer beginnen met mijn baard laten groeien...
en dan ook nog langzaam het feit doorkrijgen: huh, daar komt veel van af.Handgemaakt | Doggerland-overlever
Forum Opties Forumhop: Hop naar: