Baard in de keel bedoel je?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:33 schreef Vanky het volgende:
ff de beste foto nemen!
[ afbeelding ]
quote:
Rode baard is baas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Was onlangs een baard laten staan word dat ding na 2 weken opeens knalrood. Genen van mijn vader die de kop op steken, ondanks dat ik blond harig ben.
Jammer jammer
Dat zijn geen eens stoppels.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:45 schreef BertV het volgende:
[..]![]()
TS heeft het over een "baard" van 2 a 3 dagen dus die stoppelfoto is ontopic.
Eens. En zeker niet van twee dagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 13:16:35 ]
Jan heeft ook een baard.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:35 schreef Weissman het volgende:
Ik voel me nogal ''forever alone'' als baarddrager als ik dit topic zo zie
Ik heb ook rooie baardharen maar in mijn stamboom is geen roodharige te bekennen. Ik ken wel meer mensen die dat ook hebben. Het lijkt me dus niet dat het veel met elkaar te maken heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Was onlangs een baard laten staan word dat ding na 2 weken opeens knalrood. Genen van mijn vader die de kop op steken, ondanks dat ik blond harig ben.
Jammer jammer
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JanPiraat.
Pics van jouw baard.
Hoor ik wel vakerquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Oe.
Je kijkt wel erg boos/serieus.
OKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
OKok ik trapte er inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je buitenlandse ouders?![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok ik trapte er in
Heb je buitenlandse ouders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:45 schreef Weissman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat verklaart die baard en je boze blik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: