quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat verklaart die baard en je boze blik.IES DISKRIMINASIE !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doorgaan of weer afscheren![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 14:38 schreef RedFever007 het volgende:
Heb de mijne ook laten staan, maar ben nog niet echt onder de indruk![]()
Foto in de spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar stoppels noem jij een baard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doorgaan of weer afscheren
Zo herkenbaar... Zo van "ik kan er nu wel uit gaan, maar als ik me niet scheer, dan kan ik nog even blijven liggen"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:17 schreef BII het volgende:
Ik scheer me +/- 1x per maand en dat heeft voor een aanzienlijk deel met luiheid te maken.
ah, zo ging het ook met mijn hoofdhaar... Volgens mij vergeet iedereen een keer dat opzetstukje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:57 schreef Molleman het volgende:
Zo slim geweest om in een slaperige bui zonder opzetstuk mijn baard beginnen te trimmen.... Dus toen moest alles er maar even af. Nu maar weer beginnen met mijn baard laten groeien...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |