O ja, weet ik 't. Ik lees nooit de Otto.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:17 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
HeheMaar ik vind de Otto helemaal niet leuk en mode-bewust
Ben 23, geen opa en eerlijk gezegd zijn er maar weinig dingen die ik niet snap.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:39 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Eeh, allang gepasseerdJij bent 60+? Baarden zijn toch voor opa's of mensen die het echt niet snappen hoor
Maargoed het blijft een kwestie van smaak natuurlijk
Heb je een pic? PM me dan even als je wil?quote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ben 23, geen opa en eerlijk gezegd zijn er maar weinig dingen die ik niet snap.
Buiten dat valt er over smaak niet te twisten, maar ik moet de eerste persoon die mijn baard niet het einde vindt nog ontmoeten.
Ik zit op m'n telefoon, maar ik PM je straks of morgen even. Of anders plaats ik ze hier gewoon. Maken we er een baardenfototopic van. :pquote:Op maandag 6 september 2010 21:59 schreef Vanky het volgende:
[..]
Heb je een pic? PM me dan even als je wil?
Misschien moeten we een topic maken 'Toon hier je smoel'.quote:Op maandag 6 september 2010 22:10 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ik zit op m'n telefoon, maar ik PM je straks of morgen even. Of anders plaats ik ze hier gewoon. Maken we er een baardenfototopic van. :p
Weet ik niet, maar Braun heeft wel zo'n modellen. (Je moet hun website maar eens bezoeken).quote:
NOOOOOIITTT die Braun kopen die je in dat filmpje ziet. Heb zelf dat ding ook gekocht voor 90 fucking euro, en het werkt echt voor geen meter. Hij liep constant vast op mijn baard en toffe style in de commercials lukt je echt nooit.quote:Op maandag 6 september 2010 22:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet iemand nog een goede trimmer? Zoiets wil ik.....
(met vette muziek van Krause)
Geldt proefondervindelijk ondervonden nog meer voor een snorquote:
Yup!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:20 schreef Johan_Haas_ het volgende:
wat doet zo'n trimmer eigenlijk? Is dat net een tondeuze maar dan kan je ook 1mm 2mm enzo scheren?
Okay, ik gebruik al regelmatig een tondeuze om mijn hoofd te scheren, maar het is niet echt fijn voor mijn baard omdat die alleen stand 0,5mm heeft of 3mm 6mm 9mm enzo. Maar een trimmer is daar beter voor dus?quote:
Van mij?quote:
Dan ben ik nu toch wel benieuwd naar je baardquote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ben 23, geen opa en eerlijk gezegd zijn er maar weinig dingen die ik niet snap.
Buiten dat valt er over smaak niet te twisten, maar ik moet de eerste persoon die mijn baard niet het einde vindt nog ontmoeten.
Ouder worden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:26 schreef Jahr00n het volgende:
Is er nog een manier om meer baardgroei te krijgen? Ik heb alleen zo'n turkenbaardje als ik het laat staan. Niks op m'n wangen.
Ik zei ook "bij veel mannen" dus uitzonderingen heb je altijd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:34 schreef Vanky het volgende:
Ik had toch al een volle baardgroei op m'n 17de hoor!
Wacht misschien inderdaad nog even af, al betwijfel ik of er nog veel zal bijkomen.
Haha, bij sommige mannen ontwikkelt een baard zich nog na hun 30e.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:34 schreef Vanky het volgende:
Wacht misschien inderdaad nog even af, al betwijfel ik of er nog veel zal bijkomen.
Goed om te weten, heb een volle baard sinds mijn 13e, op het stukje dat mijn snor met mijn baar verbindt na. Als dat compleet is kan ik eindelijk een biker-mustache nemenquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:39 schreef bascross het volgende:
[..]
Haha, bij sommige mannen ontwikkelt een baard zich nog na hun 30e.
Whehehe, zo´n snor wil ik in de toekomst ook nog een keer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:41 schreef n8n het volgende:
[..]
Goed om te weten, heb een volle baard sinds mijn 13e, op het stukje dat mijn snor met mijn baar verbindt na. Als dat compleet is kan ik eindelijk een biker-mustache nemen
En negerinnenquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:51 schreef Synthesist het volgende:
[..]
ja, alleen mannen
[ afbeelding ]
Dat heb ik na 10 dagen, en dat kan enorm vervelend zijn! (Als je trimt is de jeuk meteen weg)quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:49 schreef n8n het volgende:
Na een week gaat het jeuken, is dat een fase waar je doorheen moet of is er wat aan te doen?
Dat is vast leuk om te horen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:11 schreef opinionr het volgende:
Er ontstaan soms zelfs discussies over baarden als ik ergens binnen loop.
Gisteren in de pizzaria stond ik te bestellen. Hoor ik 2 dames fluisteren:
"Kijk, dat is nou een mooie baard!"
"Ja op deze manier met bakkerbaarden staat het wel goed, maar die vriend van Miep had het zo en zo, dat vind ik maar niks."
Metromannen zijn getemde leeuwen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dat is vast leuk om te horen!
Een aantal jaar geleden werd ik nogal schuin aangekeken als ik zei dat ik voornamelijk viel op mannen met (enorme) baarden. Nu foldertjes e.d. vol staan met mannen met baarden, beginnen steeds meer vrouwen dat te beamen. Hoewel de meeste vrouwen die ik spreek (nog) niet verder willen dan een stoppelbaardje. Op straat begin ik ook steeds meer baarden te zien. Geen probleem wat bij betreft, weg met de metroman!![]()
Dit is inderdaar zo want ik heb ook een rode schijn in mijn baard, alleen word mijn snor een beetje blond/donkerblond.quote:
Haha! Je kan ook een baard hebben čn metro zijn he, verzorgingsproducten voor de baard, beetje olie erinditdat...quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dat is vast leuk om te horen!
Een aantal jaar geleden werd ik nogal schuin aangekeken als ik zei dat ik voornamelijk viel op mannen met (enorme) baarden. Nu foldertjes e.d. vol staan met mannen met baarden, beginnen steeds meer vrouwen dat te beamen. Hoewel de meeste vrouwen die ik spreek (nog) niet verder willen dan een stoppelbaardje. Op straat begin ik ook steeds meer baarden te zien. Geen probleem wat bij betreft, weg met de metroman!![]()
Mannen met baarden die de was doen, strijken, koken en stofzuigen? Eigenlijk helemaal niet zo'n nare gedachte...quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:51 schreef Fendy het volgende:
[..]
Haha! Je kan ook een baard hebben čn metro zijn he, verzorgingsproducten voor de baard, beetje olie erinditdat...
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:25 schreef opinionr het volgende:
[..]
Metromannen zijn getemde leeuwen.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]Een baard laten staan maakt je een echte man?
Het is slechts een onderdeel he. Er zijn ook mannen met een baard die geen echte man zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:12 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
[..]
Is in jullie ogen niet echt moeilijk dan om een echte man te zijn.
Het gaat niet alleen om de baard he, een baard maakt het compleet. metromannen met een baard zijn alsnog geen echte mannenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:12 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
[..]
OBL bijv.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de baard he, een baard maakt het compleet. metromannen met een baard zijn alsnog geen echte mannen
je oorbelletjequote:Op zaterdag 11 september 2010 18:28 schreef Beach het volgende:
Ik weet niet of het in mn fb een beetje duidelijk is; maar één foto staat erop met hoe ik het vaak heb.
Mannen zonder baard zijn per definitie geen echte man, mannen met baard zijn in ieder geval nog in de race.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:12 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
[..]
pics.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:10 schreef n8n het volgende:
Mijn haar is blond bij de wortel, ik heb dan ook blonde wenkbrauwen, langer en het is rood. Mijn baard is wel donkerder dan mijn hoofdhaar
Yep, ze zeggen dat ik met een baard er uit zie als 30+quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:39 schreef Document1 het volgende:
Ik heb ook een baard, al scheer ik hem er soms wel af. Beetje bijhouden, trimmen etc. Ik krijg altijd te horen dat ik er 5 jaar jonger uit zie zonder baard, hebben jullie dat ook?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:14 schreef Brainfish het volgende:
Ik heb het gewoon laten staan en ik werk het om de zoveel tijd bij. Maakt mij geen aars uit wat anderen ervan vinden.
Een baard maakt mannelijker en oogt ouder. Als mijn vriend zijn baard eraf haalt, ziet hij er ook een stuk jonger uit. Met baard komen er meteen wat jaartjes bij. Ik geef de voorkeur aan het laatste.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:39 schreef Document1 het volgende:
Ik heb ook een baard, al scheer ik hem er soms wel af. Beetje bijhouden, trimmen etc. Ik krijg altijd te horen dat ik er 5 jaar jonger uit zie zonder baard, hebben jullie dat ook?
Dank je wel!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:58 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Een baard maakt mannelijker en oogt ouder. Als mijn vriend zijn baard eraf haalt, ziet hij er ook een stuk jonger uit. Met baard komen er meteen wat jaartjes bij. Ik geef de voorkeur aan het laatste.
Niet is zo mannelijk als een baard!![]()
Trimmer of tondeusequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:33 schreef n8n het volgende:
Wat gebruikt men hier om een baard iets bij te werken? Nu is m'n baard 1,5 - 3cm en het wordt wat rommelig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2011 15:35:32 ]
Komt nog wel, heb wel een pic in hoe zie je er nu uit maar daar is het niet erg goed te zien door gebrek aan lichtquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Trimmer of tondeuse
Ff m'n lengte-opzetstukje zoeken dan maar. De enige Turkse kapperszaak die ik weet zit in Turkije :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Jij woont overduidelijk niet in de Randstad. Maar kijk maar even rond, overal waar Turken woon in NL, heb je minimaal 3 turkse kappersquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:37 schreef n8n het volgende:
[..]
Ff m'n lengte-opzetstukje zoeken dan maar. De enige Turkse kapperszaak die ik weet zit in Turkije :p
WTF ben jij nou weer ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:38 schreef Qingu het volgende:
hoe oud is de TS? komt over als een 16-jarige, heeft inhammen van een 46-jarige.
ik zat waarschijnlijk al op fok toen jij nog op de basisschool zat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
WTF ben jij nou weer ?
Utrecht :$quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij woont overduidelijk niet in de Randstad. Maar kijk maar even rond, overal waar Turken woon in NL, heb je minimaal 3 turkse kappers
Dan hoor je heel goed te weten waar ONZ is. Daar zijn ze gek op trollen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef Qingu het volgende:
ik zat waarschijnlijk al op fok toen jij nog op de basisschool zat.
Pff, daar zit het ook vol. Kijk maar in de buurt van Kanaalstraat of de A'damseStraatweg.quote:
ik trolde nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan hoor je heel goed te weten waar ONZ is. Daar zijn ze gek op trollen.
Dat ze daar zaten vermoedde ik wel, heb er nog nooit bij stilgestaan eigenlijk. Zal binnenkort ff kijken bedanktquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan hoor je heel goed te weten waar ONZ is. Daar zijn ze gek op trollen.
Come on, move ya ass up
[..]
Pff, daar zit het ook vol. Kijk maar in de buurt van Kanaalstraat of de A'damseStraatweg.
Beter één kut op mijn gezicht, dan 10 wandelende kutten die uitgewoond zijn door 15 negers!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef fathank het volgende:
Hahahahahahaha TS heeft nu een pratende kut op z'n gezicht
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:48 schreef Vanky het volgende:
Beter één kut op mijn gezicht, dan 10 wandelende kutten die uitgewoond zijn door 15 negers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter geen kut op je gezicht dan één kut op je gezichtquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:48 schreef Vanky het volgende:
[..]
Beter één kut op mijn gezicht, dan 10 wandelende kutten die uitgewoond zijn door 15 negers!
En anders heb je een pratende kut op je gezicht zonder snorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef fathank het volgende:
Hahahahahahaha TS heeft nu een pratende kut op z'n gezicht
Gewoon 2x in de week scheren, en kom over 2 jaar nog eens terugquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:51 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Mn baard laten staan wil nog niet echt lukken wel snor en kin maar op de wang is heet te dun voor een baard..
Tsjaa ben al 28 hahaaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef Vanky het volgende:
[..]
Gewoon 2x in de week scheren, en kom over 2 jaar nog eens terug
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:44 schreef Vanky het volgende:
's Avonds dus een Hitler snorretje uit geschoren en wat staan blaffen tegen m'n zus(vond ze wel grappig)
Heeft ook met genen te maken he, als je het niet hebt; heb je het gewoon nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef Vanky het volgende:
Gewoon 2x in de week scheren, en kom over 2 jaar nog eens terug
Dat is een Van Dyke, volgens The Big Bang Theoryquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
En anders heb je een pratende kut op je gezicht zonder snor
Babyliss e852xequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:11 schreef Beach het volgende:
Ik heb ook stoere baard jwz, alleen met een tondeuze is het kut bijhouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |