Tuurlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]Een baard laten staan maakt je een echte man?
Het is slechts een onderdeel he. Er zijn ook mannen met een baard die geen echte man zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:12 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
[..]
Is in jullie ogen niet echt moeilijk dan om een echte man te zijn.
Het gaat niet alleen om de baard he, een baard maakt het compleet. metromannen met een baard zijn alsnog geen echte mannenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:12 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
[..]
OBL bijv.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de baard he, een baard maakt het compleet. metromannen met een baard zijn alsnog geen echte mannen
je oorbelletjequote:Op zaterdag 11 september 2010 18:28 schreef Beach het volgende:
Ik weet niet of het in mn fb een beetje duidelijk is; maar één foto staat erop met hoe ik het vaak heb.
Mannen zonder baard zijn per definitie geen echte man, mannen met baard zijn in ieder geval nog in de race.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:12 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
[..]
pics.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:10 schreef n8n het volgende:
Mijn haar is blond bij de wortel, ik heb dan ook blonde wenkbrauwen, langer en het is rood. Mijn baard is wel donkerder dan mijn hoofdhaar
Yep, ze zeggen dat ik met een baard er uit zie als 30+quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:39 schreef Document1 het volgende:
Ik heb ook een baard, al scheer ik hem er soms wel af. Beetje bijhouden, trimmen etc. Ik krijg altijd te horen dat ik er 5 jaar jonger uit zie zonder baard, hebben jullie dat ook?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:14 schreef Brainfish het volgende:
Ik heb het gewoon laten staan en ik werk het om de zoveel tijd bij. Maakt mij geen aars uit wat anderen ervan vinden.
Een baard maakt mannelijker en oogt ouder. Als mijn vriend zijn baard eraf haalt, ziet hij er ook een stuk jonger uit. Met baard komen er meteen wat jaartjes bij. Ik geef de voorkeur aan het laatste.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:39 schreef Document1 het volgende:
Ik heb ook een baard, al scheer ik hem er soms wel af. Beetje bijhouden, trimmen etc. Ik krijg altijd te horen dat ik er 5 jaar jonger uit zie zonder baard, hebben jullie dat ook?
Dank je wel!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:58 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Een baard maakt mannelijker en oogt ouder. Als mijn vriend zijn baard eraf haalt, ziet hij er ook een stuk jonger uit. Met baard komen er meteen wat jaartjes bij. Ik geef de voorkeur aan het laatste.
Niet is zo mannelijk als een baard!![]()
Trimmer of tondeusequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:33 schreef n8n het volgende:
Wat gebruikt men hier om een baard iets bij te werken? Nu is m'n baard 1,5 - 3cm en het wordt wat rommelig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2011 15:35:32 ]
Komt nog wel, heb wel een pic in hoe zie je er nu uit maar daar is het niet erg goed te zien door gebrek aan lichtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |