Een baard maakt mannelijker en oogt ouder. Als mijn vriend zijn baard eraf haalt, ziet hij er ook een stuk jonger uit. Met baard komen er meteen wat jaartjes bij. Ik geef de voorkeur aan het laatste.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:39 schreef Document1 het volgende:
Ik heb ook een baard, al scheer ik hem er soms wel af. Beetje bijhouden, trimmen etc. Ik krijg altijd te horen dat ik er 5 jaar jonger uit zie zonder baard, hebben jullie dat ook?
Dank je wel!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:58 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Een baard maakt mannelijker en oogt ouder. Als mijn vriend zijn baard eraf haalt, ziet hij er ook een stuk jonger uit. Met baard komen er meteen wat jaartjes bij. Ik geef de voorkeur aan het laatste.
Niet is zo mannelijk als een baard!![]()
Trimmer of tondeusequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:33 schreef n8n het volgende:
Wat gebruikt men hier om een baard iets bij te werken? Nu is m'n baard 1,5 - 3cm en het wordt wat rommelig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2011 15:35:32 ]
Komt nog wel, heb wel een pic in hoe zie je er nu uit maar daar is het niet erg goed te zien door gebrek aan lichtquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Trimmer of tondeuse
Ff m'n lengte-opzetstukje zoeken dan maar. De enige Turkse kapperszaak die ik weet zit in Turkije :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Jij woont overduidelijk niet in de Randstad. Maar kijk maar even rond, overal waar Turken woon in NL, heb je minimaal 3 turkse kappersquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:37 schreef n8n het volgende:
[..]
Ff m'n lengte-opzetstukje zoeken dan maar. De enige Turkse kapperszaak die ik weet zit in Turkije :p
WTF ben jij nou weer ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:38 schreef Qingu het volgende:
hoe oud is de TS? komt over als een 16-jarige, heeft inhammen van een 46-jarige.
ik zat waarschijnlijk al op fok toen jij nog op de basisschool zat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
WTF ben jij nou weer ?
Utrecht :$quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij woont overduidelijk niet in de Randstad. Maar kijk maar even rond, overal waar Turken woon in NL, heb je minimaal 3 turkse kappers
Dan hoor je heel goed te weten waar ONZ is. Daar zijn ze gek op trollen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef Qingu het volgende:
ik zat waarschijnlijk al op fok toen jij nog op de basisschool zat.
Pff, daar zit het ook vol. Kijk maar in de buurt van Kanaalstraat of de A'damseStraatweg.quote:
ik trolde nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan hoor je heel goed te weten waar ONZ is. Daar zijn ze gek op trollen.
Dat ze daar zaten vermoedde ik wel, heb er nog nooit bij stilgestaan eigenlijk. Zal binnenkort ff kijken bedanktquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan hoor je heel goed te weten waar ONZ is. Daar zijn ze gek op trollen.
Come on, move ya ass up
[..]
Pff, daar zit het ook vol. Kijk maar in de buurt van Kanaalstraat of de A'damseStraatweg.
Beter één kut op mijn gezicht, dan 10 wandelende kutten die uitgewoond zijn door 15 negers!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef fathank het volgende:
Hahahahahahaha TS heeft nu een pratende kut op z'n gezicht
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:48 schreef Vanky het volgende:
Beter één kut op mijn gezicht, dan 10 wandelende kutten die uitgewoond zijn door 15 negers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter geen kut op je gezicht dan één kut op je gezichtquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:48 schreef Vanky het volgende:
[..]
Beter één kut op mijn gezicht, dan 10 wandelende kutten die uitgewoond zijn door 15 negers!
En anders heb je een pratende kut op je gezicht zonder snorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef fathank het volgende:
Hahahahahahaha TS heeft nu een pratende kut op z'n gezicht
Gewoon 2x in de week scheren, en kom over 2 jaar nog eens terugquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:51 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Mn baard laten staan wil nog niet echt lukken wel snor en kin maar op de wang is heet te dun voor een baard..
Tsjaa ben al 28 hahaaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef Vanky het volgende:
[..]
Gewoon 2x in de week scheren, en kom over 2 jaar nog eens terug
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:44 schreef Vanky het volgende:
's Avonds dus een Hitler snorretje uit geschoren en wat staan blaffen tegen m'n zus(vond ze wel grappig)
Heeft ook met genen te maken he, als je het niet hebt; heb je het gewoon nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef Vanky het volgende:
Gewoon 2x in de week scheren, en kom over 2 jaar nog eens terug
Dat is een Van Dyke, volgens The Big Bang Theoryquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
En anders heb je een pratende kut op je gezicht zonder snor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |