Babyliss e852xequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:11 schreef Beach het volgende:
Ik heb ook stoere baard jwz, alleen met een tondeuze is het kut bijhouden.
Neuken ?!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:49 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Baardje is mooooi!! Gewoon laten staan, iets bij trimmen, geen ringbaard en voila; you sexy!
Ik ben die van mij al aan het kweken omdat ik gewoon geen zin meer heb om netjes bij te houden.quote:
Lief, dat je hem alsnog voor haar hebt weggehaaldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef BertV het volgende:
Na 10 dagen moest ie er weer af.
Mijn vriendin vond het niks.
Stomme lesbo
Ik zie 'm zelf natuurlijk niet, zij moet er tegenaan kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Lief, dat je hem alsnog voor haar hebt weggehaald
Heeft zij jou dat wijs gemaakt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:03 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik zie 'm zelf natuurlijk niet, zij moet er tegenaan kijken.
Ik ben niet ijdel, ik zit alleen onder de plak.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:05 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Heeft zij jou dat wijs gemaakt?
Woman rule!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik ben niet ijdel, ik zit alleen onder de plak.
Yeah, keep it up bro...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:56 schreef Beach het volgende:
Ik ben die van mij al aan het kweken omdat ik gewoon geen zin meer heb om netjes bij te houden.
Talibaardquote:
Haha ik ken het. Mijn baard groei is goed alleen ik heb geen snor, een hele dunne eigenlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:10 schreef bascross het volgende:
Ik haat mijn ''snor''.
[ afbeelding ]
Ik wil zo'n bazensnor, maar mijn groei is te kut.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:07 schreef bascross het volgende:
Wat boeit het wat ''in'' is. Doe gewoon wat jij mooi vindt.
Definieer ''gewoon'' ?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:17 schreef FerdiV het volgende:
Ja, maar is het "gewoon" dat je contour bijwerkt? Hoe doen degene het met een volle stoppelbaard?
Het boeit me idd niet of het "in" is, maar meer of het normaal is dat je het wel of niet doet.
Heb je geen turkse kapper in de buurt ?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef FerdiV het volgende:
Mmm ok, goed heb nu alleen een trimmer dus kan het sowieso niet. Als ik een trimmer koop maar eentje kopen die alles ook weg kan halen. Ofzo
Stel je vraag dan wat specifieker ?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef FerdiV het volgende:
Met een trimmer, maar ik heb het over de contour. Ach laat maar, hier krijg je alleen sarcastische reacties.
Er is niks sarcastisch aan mijn reactie. Jij moet toch zelf bepalen hoe je het wil?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef FerdiV het volgende:
Met een trimmer, maar ik heb het over de contour. Ach laat maar, hier krijg je alleen sarcastische reacties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |