Heb je geen turkse kapper in de buurt ?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef FerdiV het volgende:
Mmm ok, goed heb nu alleen een trimmer dus kan het sowieso niet. Als ik een trimmer koop maar eentje kopen die alles ook weg kan halen. Ofzo
Stel je vraag dan wat specifieker ?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef FerdiV het volgende:
Met een trimmer, maar ik heb het over de contour. Ach laat maar, hier krijg je alleen sarcastische reacties.
Er is niks sarcastisch aan mijn reactie. Jij moet toch zelf bepalen hoe je het wil?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef FerdiV het volgende:
Met een trimmer, maar ik heb het over de contour. Ach laat maar, hier krijg je alleen sarcastische reacties.
Je trimt tot de gewenste lengte (in jouw geval 2mm), dan scheer je met een mesje en scheerschuim vanaf je adamsappel de haartjes eronder (naar je borst toe) weg. Bovenaan je wangen scheer je korte haartjes weg door een diagonaal te trekken van je bakkebaarden totaan je mondhoeken. Hopelijk vind je dit een begrijpelijk en bruikbaar antwoord?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:11 schreef FerdiV het volgende:
*veel te lange vraag over trimmen en contour*
Niet iedereen doet dat. Ik persoonlijk wel omdat ik (en wat vrouwen zeiden) het anders onverzorgd vind. Dat is natuurlijk een keuze die je zelf maakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:16 schreef FerdiV het volgende:
Zeker, dank uDan weet ik dat in elk geval. Vraag me alleen nog af of iedereen die contour aanmaakt of het alleen kort houdt.
Ik heb ook die Remington baardtrimmer. Trimmen op 1-2mm vind ik best lastig met de opzetkam. Als je een beetje onhandig bent scheer je alles eraf omdat de opzetkam bij 1-2mm nog onder het scheerblad blijft.quote:Op maandag 6 september 2010 23:58 schreef Wootism het volgende:
[..]
NOOOOOIITTT die Braun kopen die je in dat filmpje ziet. Heb zelf dat ding ook gekocht voor 90 fucking euro, en het werkt echt voor geen meter. Hij liep constant vast op mijn baard en toffe style in de commercials lukt je echt nooit.
Heb nu de Remington PG410:
[ afbeelding ]
Je kan op verschillende lengtes trimmen en zelfs glad scheren. Bazenmachine!
Baard in de keel bedoel je?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:33 schreef Vanky het volgende:
ff de beste foto nemen!
[ afbeelding ]
quote:
Rode baard is baas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Was onlangs een baard laten staan word dat ding na 2 weken opeens knalrood. Genen van mijn vader die de kop op steken, ondanks dat ik blond harig ben.
Jammer jammer
Dat zijn geen eens stoppels.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:45 schreef BertV het volgende:
[..]![]()
TS heeft het over een "baard" van 2 a 3 dagen dus die stoppelfoto is ontopic.
Eens. En zeker niet van twee dagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 13:16:35 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |