Ouder worden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:26 schreef Jahr00n het volgende:
Is er nog een manier om meer baardgroei te krijgen? Ik heb alleen zo'n turkenbaardje als ik het laat staan. Niks op m'n wangen.
Ik zei ook "bij veel mannen" dus uitzonderingen heb je altijd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:34 schreef Vanky het volgende:
Ik had toch al een volle baardgroei op m'n 17de hoor!
Wacht misschien inderdaad nog even af, al betwijfel ik of er nog veel zal bijkomen.
Haha, bij sommige mannen ontwikkelt een baard zich nog na hun 30e.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:34 schreef Vanky het volgende:
Wacht misschien inderdaad nog even af, al betwijfel ik of er nog veel zal bijkomen.
Goed om te weten, heb een volle baard sinds mijn 13e, op het stukje dat mijn snor met mijn baar verbindt na. Als dat compleet is kan ik eindelijk een biker-mustache nemenquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:39 schreef bascross het volgende:
[..]
Haha, bij sommige mannen ontwikkelt een baard zich nog na hun 30e.
Whehehe, zo´n snor wil ik in de toekomst ook nog een keer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:41 schreef n8n het volgende:
[..]
Goed om te weten, heb een volle baard sinds mijn 13e, op het stukje dat mijn snor met mijn baar verbindt na. Als dat compleet is kan ik eindelijk een biker-mustache nemen
En negerinnenquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:51 schreef Synthesist het volgende:
[..]
ja, alleen mannen
[ afbeelding ]
Dat heb ik na 10 dagen, en dat kan enorm vervelend zijn! (Als je trimt is de jeuk meteen weg)quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:49 schreef n8n het volgende:
Na een week gaat het jeuken, is dat een fase waar je doorheen moet of is er wat aan te doen?
Dat is vast leuk om te horen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:11 schreef opinionr het volgende:
Er ontstaan soms zelfs discussies over baarden als ik ergens binnen loop.
Gisteren in de pizzaria stond ik te bestellen. Hoor ik 2 dames fluisteren:
"Kijk, dat is nou een mooie baard!"
"Ja op deze manier met bakkerbaarden staat het wel goed, maar die vriend van Miep had het zo en zo, dat vind ik maar niks."
Metromannen zijn getemde leeuwen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dat is vast leuk om te horen!
Een aantal jaar geleden werd ik nogal schuin aangekeken als ik zei dat ik voornamelijk viel op mannen met (enorme) baarden. Nu foldertjes e.d. vol staan met mannen met baarden, beginnen steeds meer vrouwen dat te beamen. Hoewel de meeste vrouwen die ik spreek (nog) niet verder willen dan een stoppelbaardje. Op straat begin ik ook steeds meer baarden te zien. Geen probleem wat bij betreft, weg met de metroman!![]()
Dit is inderdaar zo want ik heb ook een rode schijn in mijn baard, alleen word mijn snor een beetje blond/donkerblond.quote:
Haha! Je kan ook een baard hebben èn metro zijn he, verzorgingsproducten voor de baard, beetje olie erinditdat...quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dat is vast leuk om te horen!
Een aantal jaar geleden werd ik nogal schuin aangekeken als ik zei dat ik voornamelijk viel op mannen met (enorme) baarden. Nu foldertjes e.d. vol staan met mannen met baarden, beginnen steeds meer vrouwen dat te beamen. Hoewel de meeste vrouwen die ik spreek (nog) niet verder willen dan een stoppelbaardje. Op straat begin ik ook steeds meer baarden te zien. Geen probleem wat bij betreft, weg met de metroman!![]()
Mannen met baarden die de was doen, strijken, koken en stofzuigen? Eigenlijk helemaal niet zo'n nare gedachte...quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:51 schreef Fendy het volgende:
[..]
Haha! Je kan ook een baard hebben èn metro zijn he, verzorgingsproducten voor de baard, beetje olie erinditdat...
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:25 schreef opinionr het volgende:
[..]
Metromannen zijn getemde leeuwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |